quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handige uitslagen link:
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
Hoe lang is het geleden dat jij op school hebt gezeten? Mijn oudste zoon zit op een Katholieke Scholengemeenschap, die hebben al sinds 2000 een paarse week. Ik denk dat je beeld van geloof en opleiding enigszins achterhaald is.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:41 schreef Elan het volgende: [..] Religie is iets totaal anders dan omgangsnormen en morele waarden over hoe je met elkaar omgaat in een samenleving. Geloof leert je o.a. dat je homofiele gevoelens zondig zijn, ja nee erg gezond voor de persoonlijke ontwikkeling van een kind die misschien wel niet hetero is en die je uiteindelijk mee wil geven dat tolerantie in een samenleving belangrijk is
![]()
In De Bijbel staat letterlijk dat homofilie zondig is dus wat wil je je zoon nu leren, of ben je van de CAO-geloof waarin je zelf de voorwaarden creëert van de religie die je beoefent?quote:Op donderdag 23 november 2023 18:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat jij op school hebt gezeten? Mijn oudste zoon zit op een Katholieke Scholengemeenschap, die hebben al sinds 2000 een paarse week. Ik denk dat je beeld van geloof en opleiding enigszins achterhaald is.
Net alsof er op christelijke scholen nog actie gepraktiseerd wordtquote:Op donderdag 23 november 2023 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In De Bijbel staat letterlijk dat homofilie zondig is dus wat wil je je zoon nu leren, of ben je van de CAO-geloof waarin je zelf de voorwaarden creëert van de religie die je beoefent?
Wat ik jou wil leren is dat, buiten de biblebelt, scholen helemaal niet zo meer bezig zijn met geloof ondanks hun naam die eerder ontleent is aan de normen en waarden die worden bijgebracht dan aan het geloof wat wordt gepredikt.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In De Bijbel staat letterlijk dat homofilie zondig is dus wat wil je je zoon nu leren, of ben je van de CAO-geloof waarin je zelf de voorwaarden creëert van de religie die je beoefent?
Dit gebeurt al jaren, niks nieuws. De meeste kerken hebben ook geen aparte stoeltjes voor menstruerende vrouwen en zelfs de meest orthodoxe christenen halen hun schouders op bij leviticus 19quote:Op donderdag 23 november 2023 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso die erehaag is mijn inziens bullshit.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze demonstreren? En daar voetbal ultras op af komen die voor onrust zorgen?
Men mag de teleurstelling en zorgen best uitspreken als ze die hebben. Zorgen zijn in de ogen van de persoon die ze uit, overigens altijd terecht.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Sowieso die erehaag is mijn inziens bullshit.
De hele tijd wordt er maar verbinden verbinden verbinden geroepen door links.
Vervolgens gaan ze (finaal) onderuit, althans een groot deel van de partijen, en dan zijn ze nog te beroerd om uberhaupt een gesprek te doen met Geert. Over verbinden en samenwerken gesproken. Wel de mensen toe spreken alsof je the king (timmermans) bent, en dan krijg je protesten als dit. Alsof als Geert aan de macht komt het halve land de grens over getrapt wordt.
quote:
Zou het niet eens demonstreren willen noemen. Het is een steunbetuiging.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze demonstreren? En daar voetbal ultras op af komen die voor onrust zorgen?
Ik dacht dat die klimaatclub weer aan het rellen was, maar het was de harde kern van een voetbalclub.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:07 schreef Nober het volgende:
Vreselijk deze vrouw moet terug naar huis.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |