Of Fleur in de Playboy, maar haar partij is al de grootstequote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Caroline dit nou had gedaan, dan was ze de grootste geworden
Die zegt niks. Die praat alleen veel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Caroline v/d Plas doet het verreweg het beste, dat speechen.
Hamilton DotDquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd wat @:chevycaprice heeft gestemd
Voor experts doen ze redelijk lang alsof ze achterlijk zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is deze duiding. Het is toch overduidelijk waarom SP kiezers naar de PVV gaan. HET IS MIGRATIE STUPID
NSC. Van 0 naar 20 zetelsquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd wat @:chevycaprice heeft gestemd
De grootste bladzijde ooit jaquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dank je (al zie ik geen filmpje van Timmermans of kijk ik daar overheen?)!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)chaduw-heen-springen
Caroline is al de grootste.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot 04.00quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ik het net zo laat als de vorige keer ga maken. Niet erg boeiend meer, en mijn gemeente is toch altijd veel te laat.
A1 formaat, net als de stemlijstquote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De grootste bladzijde ooit ja
PieterGodquote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NSC. Van 0 naar 20 zetelsIk ben tevreden.
NOS stopt voor 1 uur in ieder gevalquote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ik het net zo laat als de vorige keer ga maken. Niet erg boeiend meer, en mijn gemeente is toch altijd veel te laat.
Fat shamingquote:
Werelds. Ik ook NSC.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NSC. Van 0 naar 20 zetelsIk ben tevreden.
Komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dank je (al zie ik geen filmpje van Timmermans of kijk ik daar overheen?)!
Als je elke verkiezing wordt gehalveerd door een andere partij op centrum/links dan zou je ook eens de schuld bij jezelf kunnen zoeken. En dan heeft ze ook nog eens pech dat Omtzigt die hele toeslagenaffaire naar zichzelf heeft toegetrokken en het werk van Renske Leijten totaal is vergeten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah ja, de SP is weer slachtoffer van de omstandigheden
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef BlackLining het volgende:
En bij populisten heeft het geen zin om aan te komen met cijfers die beschrijven hoe klein dat probleem feitelijk is qua kosten en huisvesting.
Ik ook, tis ook niet echt spannend.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Timmerfransquote:Op woensdag 22 november 2023 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Frans een eng boos mannetje.
Dat scenario dat de PVV niet gaat meeregeren zie ik alleen gebeuren als de VVD de 2e partij wordt. Als Dilan Frans op het schild hijst ten koste van Wilders en vooral de migratiepolitiek pleegt ze politiek helemaal zelfmoord.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie Wilders geen premier worden. Er komt dus met steun van Wilders een andere premier. Of de PVV zal niet eens in het kabinet komen.
Ligt er aan wat de VVD doet en hoe hard hij zich opstelt in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef Ponsai het volgende:
Hoe groot is de kans nu dat Geert premier wordt? Krijgt hij mogelijk het kabinet rond?
Kijk naar de voorsteden van Frankrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Opsporing verzocht en steeds meer buitenlands gebrabbel op straat. Kutmarokkaantjes van 12-13 met grote waffels als je ze ergens op aanspreekt "wolla, hou je kankerkop".
Heb je geen cijfers voor nodig.
Waarom kunnen andere landen het wel in Europa wel de deuren dicht houden en veel minder porblemen hebben met bepaalde instroom.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind al die mensen die ik nu ook met gepakte koffers op de socials voorbij zie komen ook wel een tikkeltje treurig hoor. Het land is niet meteen vergaan vanavond. Die andere populistische stromingen zijn ook voorbij gegaan voordat we er erg in hadden en dat zal bij deze niet anders zijn.
Ik hoop dat het volk dan maar krijgt wat het wil met PVV-VVD-NSC en BBB. Des te sneller hebben we het gehad want ik gok dat dit implosie op implosie gaat worden. Daarnaast kunnen ze niet zomaar de grondwet aanpassen of Europese regels trotseren, dus ook dat zal wel meevallen. Mensen die daarom op zo'n partij stemmen moeten blijkbaar eerst ervaren dat het allemaal niet zo simpel is.
Ik denk dat die kans bar klein isquote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef Ponsai het volgende:
Hoe groot is de kans nu dat Geert premier wordt? Krijgt hij mogelijk het kabinet rond?
Ik hoop op mijn beurt dan dat rechts eindelijk eens een keer met oplossingen gaat komen in plaats van altijd maar te roepen dat het door die kutbuitenlanders komtquote:Op woensdag 22 november 2023 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heerlijk dit, ik hoop dat linkse figuren zoals jij nog meer van dit soort stukjes schrijven, dan hoeft Geert de volgende verkiezingen niet eens meer te formeren, dan haalt hij in zijn eentje de meerderheid
Ik zie Dilan nog niet echt instappen. Is vvd de enige optie?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de VVD doet en hoe hard hij zich opstelt in de onderhandelingen.
Bbb voor 1e kamer erbij.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
VVD-PVV-NSC en VVD levert de premier?
Eén keer werd ik 's ochtends wakker en was die uitslag er nog steeds nietquote:
Hoho, racist!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kijk naar de voorsteden van Frankrijk.
Kijk naar de verkrachtingspieken in Scandinavie.
Genoeg = genoeg
Ja, dit dus. Alsof PVV zulke grote / radicale veranderingen in 4 jaar kan bewerkstelligen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat het volk dan maar krijgt wat het wil met PVV-VVD-NSC en BBB. Des te sneller hebben we het gehad want ik gok dat dit implosie op implosie gaat worden. Daarnaast kunnen ze niet zomaar de grondwet aanpassen of Europese regels trotseren, dus ook dat zal wel meevallen. Mensen die daarom op zo'n partij stemmen moeten blijkbaar eerst ervaren dat het allemaal niet zo simpel is.
Alsof die ene dag uitmaakt, eens in de vier jaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén keer werd ik 's ochtends wakker en was die uitslag er nog steeds niet
De VVD heeft een probleem omdat zij niet de 2e maar 3e partij zijn geworden. Dat maakt hun weigering richting PVV een stuk lastiger electoraal.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik zie Dilan nog niet echt instappen. Is vvd de enige optie?
Big Dick Energy Mark krijgt weer de schuld van allesquote:
Ze kunnen hem niet zomaar passeren met 10 zetels verschil. Het land heeft gesproken. Daar moet je ook naar luisterenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans bar klein is
Omdat?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De VVD heeft een probleem omdat zij niet de 2e maar 3e partij zijn geworden. Dat maakt hun weigering richting PVV een stuk lastiger electoraal.
Geert zal ongeveer 90% van zijn partijprogramma op de brandstapel moeten flikkeren, en ik denk dat hij dat eigenlijk ook wel doet. Hij had het in zijn eerste overwinningsinterview al niet meer over een migratiestop maar een vermindering en ach, Moslims horen er eigenlijk toch ook wel een beetje bij.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoop op mijn beurt dan dat rechts eindelijk eens een keer met oplossingen gaat komen in plaats van altijd maar te roepen dat het door die kutbuitenlanders komt
Vergaderen met de fracties.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af wat er morgen komt.
Kijk is naar de grensoverschrijdend gedrag aangiftes in NLquote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kijk naar de voorsteden van Frankrijk.
Kijk naar de verkrachtingspieken in Scandinavie.
Genoeg = genoeg
Yup, en dat staalt dan in een keer af op alle nieuwkomers die regeringsverantwoordelijkheid hebben gedragen. Anders krijg je straks weer dat ze achter de volgende messias aan gaan huppelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Alsof PVV zulke grote / radicale veranderingen in 4 jaar kan bewerkstelligen.Vergt veel meer tijd. Sowieso moet je bij een formatie water bij de wijn doen. Dan verliest de kiezer het ongeduld, raakt ontevreden, en zal de komende verkiezingsuitslag weer heel anders zijn.
Ze moeten ook eens gaan snappen dat overal in het westen zulke partijen aan een opmars bezig zijn, de onrust neemt toe. Ze kunnen die mensen niet blijven negeren en verketteren op een gegeven moment ploft het.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat scenario dat de PVV niet gaat meeregeren zie ik alleen gebeuren als de VVD de 2e partij wordt. Als Dilan Frans op het schild hijst ten koste van Wilders en vooral de migratiepolitiek pleegt ze politiek helemaal zelfmoord.
Nee, dat lijkt me wel uitgesloten. Een paar mooie ministersposten voor de VVD en dat is het.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
VVD-PVV-NSC en VVD levert de premier?
Woonprobleem zal stuk minder worden denk ik als rechts aan de bak komt. Poort gaat minder ver openquote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd wat een PVV regering kan met problemen als marktwerking in de zorg en de woonproblemen.
Godquote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
Omtzigt wil regeren. Natuurlijk ouwe plucheplakker
Als Dilan weigert om de PVV te gaan regeren maar wel met Timmermans als premier in een kabinet stapt dat veel milder zal handelen op migratie wordt de VVD weggevaagd.quote:
Duidelijk signaal dat ze nieuwe mensen willen (buiten Omtzigt, die was er al en doet het prima).quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Veel mensen willen alleen NSC en BBB in een kabinet
Vergeet niet Wilders is gewoon een vvder. Denk dat er niet zo heel veel gaat veranderenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Woonprobleem zal stuk minder worden denk ik als rechts aan de bak komt. Poort gaat minder ver open
Ik heb op NSC gestemd om dat te counteren, ben heel blij dat ik dat gedaan heb nu met deze uitslagquote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd wat een PVV regering kan met problemen als marktwerking in de zorg en de woonproblemen.
Beetje vreemd gestemd op die gendermotiequote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Bo-KataN het volgende:
Fleur, slimme en daadkrachtige vrouw.
PVV deels tegen deels voor.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje vreemd gestemd op die gendermotie
Is maar 8 procent van de sociale huur woningen die naar asielzoekers gaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Woonprobleem zal stuk minder worden denk ik als rechts aan de bak komt. Poort gaat minder ver open
Idd ja, die herken ik niet meer terug.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Scorpie het volgende:
Agema is veranderd zeg herkende haar niet meer
Als de PM uit de PVV komt zet ik er wel mijn geld op. Vraag mij af wat Bosma gaat doen, de NPO ziet hun budget al halveren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Fleur wordt premier. Je mag me quoten
Asiel gaat natuurlijk weinig aan veranderen. Immers hebben we ons aan de EU regels te houdenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:08 schreef RipCity het volgende:
Slecht nieuws voor anniko wel
[ link | afbeelding ]
Fleur is niet het scherpste mesje in de lade hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Bo-KataN het volgende:
Nee nooit meer Rutte.quote:
NEXIT makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Asiel gaat natuurlijk weinig aan veranderen. Immers hebben we ons aan de EU regels te houden
Ook een stuk gezelliger om naar te luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:07 schreef Bo-KataN het volgende:
Timmermans toont zich wel een hele zure verliezer ja.. die baalt nu dat ie oppositieleider moet wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:08 schreef Bo-KataN het volgende:
Die Timmerfrans, ga harder huilen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |