Of Fleur in de Playboy, maar haar partij is al de grootstequote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Caroline dit nou had gedaan, dan was ze de grootste geworden
Die zegt niks. Die praat alleen veel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Caroline v/d Plas doet het verreweg het beste, dat speechen.
Hamilton DotDquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd wat @:chevycaprice heeft gestemd
Voor experts doen ze redelijk lang alsof ze achterlijk zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is deze duiding. Het is toch overduidelijk waarom SP kiezers naar de PVV gaan. HET IS MIGRATIE STUPID
NSC. Van 0 naar 20 zetelsquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd wat @:chevycaprice heeft gestemd
De grootste bladzijde ooit jaquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dank je (al zie ik geen filmpje van Timmermans of kijk ik daar overheen?)!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)chaduw-heen-springen
Caroline is al de grootste.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot 04.00quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ik het net zo laat als de vorige keer ga maken. Niet erg boeiend meer, en mijn gemeente is toch altijd veel te laat.
A1 formaat, net als de stemlijstquote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De grootste bladzijde ooit ja
PieterGodquote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NSC. Van 0 naar 20 zetelsIk ben tevreden.
NOS stopt voor 1 uur in ieder gevalquote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ik het net zo laat als de vorige keer ga maken. Niet erg boeiend meer, en mijn gemeente is toch altijd veel te laat.
Fat shamingquote:
Werelds. Ik ook NSC.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
NSC. Van 0 naar 20 zetelsIk ben tevreden.
Komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dank je (al zie ik geen filmpje van Timmermans of kijk ik daar overheen?)!
Als je elke verkiezing wordt gehalveerd door een andere partij op centrum/links dan zou je ook eens de schuld bij jezelf kunnen zoeken. En dan heeft ze ook nog eens pech dat Omtzigt die hele toeslagenaffaire naar zichzelf heeft toegetrokken en het werk van Renske Leijten totaal is vergeten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah ja, de SP is weer slachtoffer van de omstandigheden
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef BlackLining het volgende:
En bij populisten heeft het geen zin om aan te komen met cijfers die beschrijven hoe klein dat probleem feitelijk is qua kosten en huisvesting.
Ik ook, tis ook niet echt spannend.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |