Timmerfransquote:Op woensdag 22 november 2023 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Frans een eng boos mannetje.
Dat scenario dat de PVV niet gaat meeregeren zie ik alleen gebeuren als de VVD de 2e partij wordt. Als Dilan Frans op het schild hijst ten koste van Wilders en vooral de migratiepolitiek pleegt ze politiek helemaal zelfmoord.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie Wilders geen premier worden. Er komt dus met steun van Wilders een andere premier. Of de PVV zal niet eens in het kabinet komen.
Ligt er aan wat de VVD doet en hoe hard hij zich opstelt in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef Ponsai het volgende:
Hoe groot is de kans nu dat Geert premier wordt? Krijgt hij mogelijk het kabinet rond?
Kijk naar de voorsteden van Frankrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Opsporing verzocht en steeds meer buitenlands gebrabbel op straat. Kutmarokkaantjes van 12-13 met grote waffels als je ze ergens op aanspreekt "wolla, hou je kankerkop".
Heb je geen cijfers voor nodig.
Waarom kunnen andere landen het wel in Europa wel de deuren dicht houden en veel minder porblemen hebben met bepaalde instroom.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind al die mensen die ik nu ook met gepakte koffers op de socials voorbij zie komen ook wel een tikkeltje treurig hoor. Het land is niet meteen vergaan vanavond. Die andere populistische stromingen zijn ook voorbij gegaan voordat we er erg in hadden en dat zal bij deze niet anders zijn.
Ik hoop dat het volk dan maar krijgt wat het wil met PVV-VVD-NSC en BBB. Des te sneller hebben we het gehad want ik gok dat dit implosie op implosie gaat worden. Daarnaast kunnen ze niet zomaar de grondwet aanpassen of Europese regels trotseren, dus ook dat zal wel meevallen. Mensen die daarom op zo'n partij stemmen moeten blijkbaar eerst ervaren dat het allemaal niet zo simpel is.
Ik denk dat die kans bar klein isquote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef Ponsai het volgende:
Hoe groot is de kans nu dat Geert premier wordt? Krijgt hij mogelijk het kabinet rond?
Ik hoop op mijn beurt dan dat rechts eindelijk eens een keer met oplossingen gaat komen in plaats van altijd maar te roepen dat het door die kutbuitenlanders komtquote:Op woensdag 22 november 2023 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heerlijk dit, ik hoop dat linkse figuren zoals jij nog meer van dit soort stukjes schrijven, dan hoeft Geert de volgende verkiezingen niet eens meer te formeren, dan haalt hij in zijn eentje de meerderheid
Ik zie Dilan nog niet echt instappen. Is vvd de enige optie?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de VVD doet en hoe hard hij zich opstelt in de onderhandelingen.
Bbb voor 1e kamer erbij.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef monkyyy het volgende:
VVD-PVV-NSC en VVD levert de premier?
Eén keer werd ik 's ochtends wakker en was die uitslag er nog steeds nietquote:
Hoho, racist!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kijk naar de voorsteden van Frankrijk.
Kijk naar de verkrachtingspieken in Scandinavie.
Genoeg = genoeg
Ja, dit dus. Alsof PVV zulke grote / radicale veranderingen in 4 jaar kan bewerkstelligen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat het volk dan maar krijgt wat het wil met PVV-VVD-NSC en BBB. Des te sneller hebben we het gehad want ik gok dat dit implosie op implosie gaat worden. Daarnaast kunnen ze niet zomaar de grondwet aanpassen of Europese regels trotseren, dus ook dat zal wel meevallen. Mensen die daarom op zo'n partij stemmen moeten blijkbaar eerst ervaren dat het allemaal niet zo simpel is.
Alsof die ene dag uitmaakt, eens in de vier jaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén keer werd ik 's ochtends wakker en was die uitslag er nog steeds niet
De VVD heeft een probleem omdat zij niet de 2e maar 3e partij zijn geworden. Dat maakt hun weigering richting PVV een stuk lastiger electoraal.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:03 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik zie Dilan nog niet echt instappen. Is vvd de enige optie?
Big Dick Energy Mark krijgt weer de schuld van allesquote:
Ze kunnen hem niet zomaar passeren met 10 zetels verschil. Het land heeft gesproken. Daar moet je ook naar luisterenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans bar klein is
Omdat?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De VVD heeft een probleem omdat zij niet de 2e maar 3e partij zijn geworden. Dat maakt hun weigering richting PVV een stuk lastiger electoraal.
Geert zal ongeveer 90% van zijn partijprogramma op de brandstapel moeten flikkeren, en ik denk dat hij dat eigenlijk ook wel doet. Hij had het in zijn eerste overwinningsinterview al niet meer over een migratiestop maar een vermindering en ach, Moslims horen er eigenlijk toch ook wel een beetje bij.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoop op mijn beurt dan dat rechts eindelijk eens een keer met oplossingen gaat komen in plaats van altijd maar te roepen dat het door die kutbuitenlanders komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |