@Hexagon toch nog 4% ex-D66-stemmers bij de PVV.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oef.
Dilan gaat een Kaagje doen. Doet een rondje en wordt weggepromoveerd.
Niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
In hoeverre zullen de aanslagen van 7 oktober in Israël de PVV hebben geholpen aan deze monsterzege?
Ik zie het niet gebeuren. Van vicevoorzitter van de EU naar de oppositie in de 2e kamerquote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vraag me serieus af of Timmermans in de Kamer gaat zitten.
Alle VVDers die niet op een vrouw met migratieachtergrond wilden stemmen zijn geswitcht.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oef.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Neejoh. Ze hebben niemand anders.
Wowquote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oef.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Neejoh. Ze hebben niemand anders.
Met gierende banden terug naar Brussel.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vraag me serieus af of Timmermans in de Kamer gaat zitten.
Gaza was geen hot topic voor de stemmer.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat speelt in Nederland echt een verwaarloosbare rol.
Niet heel veel dus.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
@:hexagon toch nog 4% ex-D66-stemmers bij de PVV.
Het brak het momentum van Timmermans toch behoorlijk. Voor PvdA/GL is dat conflict ook een halve open zenuw.quote:
Die gaat rentenierenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Met gierende banden terug naar Brussel.
Dat is helemaal niet grandioos misluktquote:Op woensdag 22 november 2023 23:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Van vicevoorzitter van de EU naar de oppositie in de 2e kamerMet alle respect, ik zou het ook niet doen. Hij is aangesteld om de partij naar de overwinning te leiden, en dat is grandioos mislukt. Hij gaat echt niet 4 jaar oppositie voeren.
Denk nauwelijks. De piek die vandaag is ontstaan komt vooral voort uit zwevende kiezers die niet willen dat PvdAGL of VVD de grootste worden met als gevolg dat er weer niks zou veranderen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
In hoeverre zullen de aanslagen van 7 oktober in Israël de PVV hebben geholpen aan deze monsterzege?
Dit.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die gaat rentenieren
dat is wel duidelijk, heeft een ezeer goed EU wachtgeld en EU pensioen
Die indruk heb ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:22 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Het brak het momentum van Timmermans toch behoorlijk. Voor PvdA/GL is dat conflict ook een halve open zenuw.
Lijkt me stug, daar gaat de PVV verder ook niets aan veranderen. Die zet vooral in op asielzoekers.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gaza was geen hot topic voor de stemmer.
Maar stationshallen vol met from the river to the sea roepers zal vast hebben meegespeeld.
Denk dat vooral de Pallygekkies hier met hun vlaggen en hun leuzen daaraan hebben bijgedragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
quote:De extreemrechtse partij van Geert Wilders wint het grootste aantal zetels bij de Nederlandse verkiezingen (35 van de 150)
Wilders staat bekend om zijn weigering om de toespraak van de Oekraïense president Vladimir Zelenski in de Tweede Kamer bij te wonen.
Als we het even heel zwart wit, links rechts bekijken dan heeft rechts met overgrote meerderheid gewonnen. Links komt niet eens in de buurt van een overwinning en wordt voor de zoveelste verkiezing op een rij afgestraft.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grandioos mislukt
Dat zullen veel PVV'ers wel weten.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daar gaat de PVV verder ook niets aan veranderen. Die zet vooral in op asielzoekers.
Wat moet ze dan zeggen, dat het niet mee heeft gespeeld? Ze stonden eerst op winst in de peilingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Het was de schuld van iedereen behalve Esther Ouwehand, aldus Esther Ouwehand.
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk dat vooral de Pallygekkies hier met hun vlaggen en hun leuzen daaraan hebben bijgedragen.
Wel humor die Russen. Als Wilders extreemrechts is, wat is Poetin dan? XXXXXL extreem-rechts?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef capricia het volgende:
Ach kijk. En Rusland is het ook opgevallen. Dat de winnaar Wilders geen Zelenski-fan is.
[ twitter ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |