Dan weet je weinig van de jaren 30 in Duitsland want daar woedde voor 1933 bijna dagelijks een burgeroorlog tussen nazi's en communisten waarbij beide zijden flink klappen kregen (en veel erger)quote:Op woensdag 22 november 2023 23:09 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Lelijke taalfout inderdaad en ironisch genoeg is het extreemrechts die letterlijk de klappen krijgt in de straat. Dus het is bepaald nog geen jaren 30 Duitsland.
Hij kan het nog vaak genoeg laten zien, als oppositieleider.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hou van dat vuur. Had hij veel eerder moeten laten zien.
Misschien moeten ze bij de VVD toch even langs die oogarts voor wat visie.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het VVD-huisblad maakt gewag van totale paniek. Lezenswaardig stukkie.
Zo zo. Die maken er gehakt van.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het VVD-huisblad maakt gewag van totale paniek. Lezenswaardig stukkie.
De andere stemmen zal het probleem worden, denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 23:12 schreef trein2000 het volgende:
Eerste test wordt de verkiezing Kamervoorzitter. Bosma is neem ik aan kandidaat. Eens kijken.
Ik krijg zo'n onwaarschijnlijke jeuk van dat pathetische toontje. Hij acteert emoties of is tamelijk labiel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hou van dat vuur. Had hij veel eerder moeten laten zien.
Wellicht ook wel een stuk beter voor de partij. Meer kans om bij de volgende verkiezingen flink te vlammen. Zeker gezien wat er nu waarschijnlijk voor kabinet aan gaat komen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij kan het nog vaak genoeg laten zien, als oppositieleider.
Dat is ook gewoon een goede voorzitter an sich. Verder een vreselijke vent. En m.i. niet de meest geschikte persoon om delegaties uit het buitenland te ontvangen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:12 schreef trein2000 het volgende:
Eerste test wordt de verkiezing Kamervoorzitter. Bosma is neem ik aan kandidaat. Eens kijken.
Heel even, dat houdt zijn ego geen 4 jaar vol.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vraag me serieus af of Timmermans in de Kamer gaat zitten.
Ach, Helmut Schmidt had ooit exact dezelfde quote.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien moeten ze bij de VVD toch even langs die oogarts voor wat visie.
Ik ga er vooralsnog vanuit van wel.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Janneke141 het volgende:
Gek genoeg was er nul kritiek van de Telegraaf, volgens mij, voor de uitslag binnen was.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo zo. Die maken er gehakt van.
Het punt is dat iedereen dat al jaren weet, maar dat er al jaren een cordon sanitair was. Zou dat nu vallen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een goede voorzitter an sich. Verder een vreselijke vent. En m.i. niet de meest geschikte persoon om delegaties uit het buitenland te ontvangen.
Op iedereen behalve de vvd. Een partijblad is het.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gek genoeg was er nul kritiek van de Telegraaf, volgens mij, voor de uitslag binnen was.
Dan zijn ze net zo groot als de VVD. Fransje telt voor 2.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:14 schreef Janneke141 het volgende:
Je gaat tijdens de race natuurlijk niet je racepaard afkraken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gek genoeg was er nul kritiek van de Telegraaf, volgens mij, voor de uitslag binnen was.
Het is uiteraard een laffe sensatiekrant, maar de Telegraaf is toch min of meer het VVD-huisblad. Dat ze nu zó gaan hakken op de keuzes van de partij is toch opvallend te noemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Misschien indirect, maar anders was het al wel naar voren gekomen bij de peilingen vermoedelijk?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
In hoeverre zullen de aanslagen van 7 oktober in Israël de PVV hebben geholpen aan deze monsterzege?
Wel behoorlijk. De drie I's 'immigratie, integratie en islam kwamen toch weer op de voorgrond.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
In hoeverre zullen de aanslagen van 7 oktober in Israël de PVV hebben geholpen aan deze monsterzege?
Ja, maar als de uitslag tegenvalt wordt meteen de aanval geopend, dat vind ik dan toch wel heel triest. Sta gewoon voor je zaak, denk ik dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op iedereen behalve de vvd. Een partijblad is het.
Dat speelt in Nederland echt een verwaarloosbare rol.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
Maar de eerste felicitaties komen van anti-semiet Orban en daar hoor je rechts Nederland dan ineens weer niet over.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Wel behoorlijk. De drie I's 'immigratie, integratie en islam kwamen toch weer op de voorgrond.
Ligt ad VVD denk ik. NSC en BBB zullen wellicht wel voorstemnen. PVV zelf uiteraard ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het punt is dat iedereen dat al jaren weet, maar dat er al jaren een cordon sanitair was. Zou dat nu vallen?
Neejoh. Ze hebben niemand anders.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oef.
Dilan gaat een Kaagje doen. Doet een rondje en wordt weggepromoveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |