Denk dat vooral de Pallygekkies hier met hun vlaggen en hun leuzen daaraan hebben bijgedragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:17 schreef Perrin het volgende:
In hoeverre zullen de aanslagen van 7 oktober in Israël de PVV hebben geholpen aan deze monsterzege?
quote:De extreemrechtse partij van Geert Wilders wint het grootste aantal zetels bij de Nederlandse verkiezingen (35 van de 150)
Wilders staat bekend om zijn weigering om de toespraak van de Oekraïense president Vladimir Zelenski in de Tweede Kamer bij te wonen.
Als we het even heel zwart wit, links rechts bekijken dan heeft rechts met overgrote meerderheid gewonnen. Links komt niet eens in de buurt van een overwinning en wordt voor de zoveelste verkiezing op een rij afgestraft.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grandioos mislukt
Dat zullen veel PVV'ers wel weten.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daar gaat de PVV verder ook niets aan veranderen. Die zet vooral in op asielzoekers.
Wat moet ze dan zeggen, dat het niet mee heeft gespeeld? Ze stonden eerst op winst in de peilingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Het was de schuld van iedereen behalve Esther Ouwehand, aldus Esther Ouwehand.
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk dat vooral de Pallygekkies hier met hun vlaggen en hun leuzen daaraan hebben bijgedragen.
Wel humor die Russen. Als Wilders extreemrechts is, wat is Poetin dan? XXXXXL extreem-rechts?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef capricia het volgende:
Ach kijk. En Rusland is het ook opgevallen. Dat de winnaar Wilders geen Zelenski-fan is.
[ twitter ]
[..]
Het voedde de islamofobie wel..quote:Op woensdag 22 november 2023 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daar gaat de PVV verder ook niets aan veranderen. Die zet vooral in op asielzoekers.
Vermoedelijk ook de laatste keer.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Felagund het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik de lijsttrekker van Bij1 zie.
Wat heeft dat met GL/PvdA te maken?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als we het even heel zwart wit, links rechts bekijken dan heeft rechts met overgrote meerderheid gewonnen. Links komt niet eens in de buurt van een overwinning en wordt voor de zoveelste verkiezing op een rij afgestraft.
Hij gaat nog een zetel halen!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vermoedelijk ook de laatste keer.
Inderdaad, helaas geldt dat niet voor deze christengriezel.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vermoedelijk ook de laatste keer.
Gisteren tijdens het debat voor de kleine partijen zag ik hem voor het eerstquote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Felagund het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik de lijsttrekker van Bij1 zie.
Hun hele mantra deze verkiezingen was "als je geen rechts kabinet wil, stem dan op ons." Wat ansich al een belachelijke verkiezingsstrategie is natuurlijk, maar los daarvan heeft ie ook nog eens keihard gefaald.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met GL/PvdA te maken?
Nou op zijn minst daar in de regio, maar volgens mij hier ook wel. De vraag is in hoeverre dat echt uitmaakte, ben wel benieuwd of dat nog ergens gemeten wordt.quote:
Die feestjesw daar worden wel steeds vrolijker, voorheen was het echt een begrafenis stemming.quote:
Ik denk ook maar marginaal, maar het zal wel iets van invloed hebben gehad.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |