Er is niet gemixt met kleuren, dit is daadwerkelijk de vloer zoals die is. Voor beneden sowieso iets uitzoeken met minder contrast, dat dan weer wel.quote:
Past er een lekbak onder? Zoals je onder de wasmachine kan zetten?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef Six. het volgende:
[..]
6,5 is nu 3. En met hem maakt het niet uit of de wasbak 10cm of een meter diep is. Het zal zeker weten een bende worden
We moeten sowieso nog een lekbak voor ons aquarium. We hebben zo'n vintage tv voor een tientje op de kop getikt via marktplaats zodat we er een aquarium van kunnen maken:quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Past er een lekbak onder? Zoals je onder de wasmachine kan zetten?
Normaal niet te ver rijden, maar helaas niet genoeg tijd om er op uit te gaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 00:10 schreef loveli het volgende:
Als je Münster niet te ver rijden vindt en de tijd hebt, zou ik eens bij Höffner kijken naar lampen. Brede keuze en de laatste keer dat ik er was, waren de prijzen flink vriendelijker dan bij de gemiddelde lampenboer in NL.
Wat is polyluma, die ingestucte spotjes? Ja, deze waren 75 euro per stuk. We hebben er 2 maar ze zijn straks wel via onze Hue bridge te besturen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:28 schreef NicolasJoy het volgende:
Polyluma vind ik ook tof, maar aan de prijs.
De hanglampen van ze; https://polyluma.com/de-nlquote:Op donderdag 14 december 2023 08:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat is polyluma, die ingestucte spotjes? Ja, deze waren 75 euro per stuk. We hebben er 2 maar ze zijn straks wel via onze Hue bridge te besturen.
Nope.... En het zit wel in de planning!quote:Op donderdag 14 december 2023 19:12 schreef NedKelly het volgende:
[ twitter ]
Zijn jullie al aangesloten?
Ja, daar kun je ook alle kanten mee op, maar qua vorm zoeken we wel iets opvallender.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:24 schreef Hineni het volgende:
Cottonball hanglampen past qua kleurkeuze en textuur vermoedelijk ook wel goed in jullie voorgenomen interieur, maar wellicht te simpel/weinig gradeur voor een eye-catcher?
Ze bevallen igg goed in onze slaapkamers.
Mooiquote:Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
De hanglampen van ze; https://polyluma.com/de-nl
[ afbeelding ]
Die is ook mooiquote:Op donderdag 14 december 2023 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Extra optie voor de lamp https://www.praxis.nl/ver(...)l-glas-hero/10144996
Dat ziet er van onderaf ook prettig uit. Al vind ik optie 1 ook heel mooi en optie 4 in de opaaluitvoering van optie 3
Ook een leuke lamp, alleen niet echt mijn smaakquote:Op donderdag 14 december 2023 21:55 schreef BE het volgende:
Deze vind ik ook wel tof.
En dan 2 op verschillende hoogtes? Of 1x de grote?
[ afbeelding ]
https://lamptwist.com/nl/(...)riant=44327485669622
Ik zocht naar de wolk lamp, die is ook zo mooi in grote ruimtes maar niet goedkoop.
Er zijn adapters?quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:07 schreef Seven. het volgende:
G9 fittingen (en die zijn niet compatibel met Hue.
Je zou een Hue compatible inbouw dimmer kunnen gebruiken. Dan kun je alsnog alles via Hue aansturen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:07 schreef Seven. het volgende:
...
Mijn enige bezwaar: G9 fittingen (en die zijn niet compatibel met Hue.
...
Oh, G9 is echt waardeloos iddquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:07 schreef Seven. het volgende:
Aan de hand van de poll kunnen we wel stellen dat Fok neigt naar nummer 1. En degenen die #teamsix gestemd hebben, kan ik ook mededelen dat #teamsix van tevoren al optie 1 heeft aangewezen als zijn favoriet.
Mijn enige bezwaar: G9 fittingen (en die zijn niet compatibel met Hue.
En ikzelf vond optie 6 ook zeker de moeite waard maar uiteindelijk ben ik zelf ook wel voor optie 1, al zoek ik wel nog naar hetzelfde model met E14 of E27 fittingen.
Echt…respect 😍. Wat een werk en wat een werktempo!quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:38 schreef Seven. het volgende:
De dagkanten waren niet recht in de meeste ramendus die zijn vandaag bijgezaagd nadat Six. met zijn laserwaterpas had afgetekend. Op sommige stukken was het hoogteverschil echt te groot. Maar OK, netjes opgelost.
De WTW buizen voor boven heeft Six. aangesloten, nu alleen nog in de kruipruimte de aansluiting maken.
Volgende week komen de tegelzetters nog een plint zetten in de badkamer, maar we komen wel tegels tekort dus even wat bij besteld.
Six. is vanavond de zolder en nog 2 muren aan het voorstrijken. En de zolder moest nog gekit worden.
Het sauzen op Colin's kamer is klaar, overloop alleen nog het groen 2e laag. Colin gaat een weekendje naar opa en oma dus dan kunnen we meters maken. Ik hoop dit weekend het sauzen boven grotendeels klaar te hebben, in ieder geval zolder en onze slaapkamer de eerste laag.
Ondertussen ook de lak voor boven laten bezorgen, dus evt kunnen we daar volgende week ook mee aan de slag. De binnendeuren voor boven hebben we al, plinten voor boven komen maandag.
Beneden schilderen is zo gedaan. We moeten op zolder nog een gat dichten in de vloer en dan vloerbedekking leggen, en beneden laminaat leggen. Verder moet de trap en plateau naar zolder nog gezet worden (en lakken!). En dan zijn we klaar om te verhuizen.
Het CV hok wordt ook mijn werkkamerquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:15 schreef Molo het volgende:
Mijn werkkamer lijkt op jullie CV hok
Superleuk met die kleuren zeg, groen blijft sowieso altijd mijn grote liefde in huizen.
Waanzinnig snel gaan jullie, echt absurd
Zelf een plaat halen en op maat laten zagen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het CV hok wordt ook mijn werkkamer, ik loop nog een beetje vast qua inrichting trouwens. We gaan het CV gedeelte nog aftimmeren en dan kastdeurtjes erin. Volgens mij heb ik in de breedte hooguit 90cm. Op de muur links komen een paar hangkasten, mogelijk met een plank eronder.
Eigenlijk zou een klein hoekbureautje hier wel perfect zijn, maar hoekbureaus zijn bijna altijd groot of gemaakt voor kinderen/pubers.
Is een kleurtje van Sigma (Gamma kleurstaaltje na wat aandringen van @flipsen gematcht met Sigma kleurenwaaier):quote:Op zondag 17 december 2023 08:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zelf een plaat halen en op maat laten zagen?
Je gaat lekker, wat is die kleur geel in de kamer met de twee ramen? Ik wil een van onze woonkamer muren in kleur hebben, want anders is het te wit.
Is dit de Beunos Aires? Ziet er toch wel iets feller uit in het echt.quote:Op zondag 17 december 2023 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is een kleurtje van Sigma (Gamma kleurstaaltje na wat aandringen van @:flipsen gematcht met Sigma kleurenwaaier):
[ link | afbeelding ]
Ecru hadden we een tester van Gamma verf, werd véél te roze. Dus uit de Sigma kleurenwaaier een betere kleur gezocht en die pakt ontzettend goed uit.
De abrikoos/perzik kleur is er één die Six. uit het Gamma staaltjes schap gepakt heeft. Ik vind 'm te roze. We zullen in de komende dagen echt een keuze moeten maken als we komend weekend beneden willen schilderen..
quote:Op zondag 17 december 2023 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is een kleurtje van Sigma (Gamma kleurstaaltje na wat aandringen van @:flipsen gematcht met Sigma kleurenwaaier):
[ link | afbeelding ]
Ecru hadden we een tester van Gamma verf, werd véél te roze. Dus uit de Sigma kleurenwaaier een betere kleur gezocht en die pakt ontzettend goed uit.
De abrikoos/perzik kleur is er één die Six. uit het Gamma staaltjes schap gepakt heeft. Ik vind 'm te roze. We zullen in de komende dagen echt een keuze moeten maken als we komend weekend beneden willen schilderen..
Volgens mij ben ik onschuldig hoorquote:Op zondag 17 december 2023 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar die foto vertekent nogal. Van dezelfde kleur zie je in die post ook een hele bleke versie en een foto er tussenin. Allemaal dezelfde verf maar andere muur en dus pikt m'n telefoon ander licht op.quote:Op zondag 17 december 2023 09:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Is dit de Beunos Aires? Ziet er toch wel iets feller uit in het echt.
[ afbeelding ]
Jij wilde Buenos Aires. U vraagt, wij draaien (soms).quote:Op zondag 17 december 2023 12:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik onschuldig hoor
Ah, op die fiets! Ja, wel eigenbelang he, hoe meer mensen hier Buenos Aires lezen, hoe meer dat in hun achterhoofd blijft zitten, al dan niet gekoppeld aan flipsen, dus voor ik het weet kan ik weer een FOK!-korting aanbieden aan iemand die een reis bij Tipica Reizen boektquote:Op zondag 17 december 2023 13:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij wilde Buenos Aires. U vraagt, wij draaien (soms).
OK dan maar....quote:Op zondag 17 december 2023 13:02 schreef NedKelly het volgende:
Jullie gaan als een malle.![]()
Wordt echt heel mooi zo! Erg benieuwd naar de volgende foto update
quote:Op zondag 17 december 2023 13:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Het gaat echt heel hard hier, wanneer hebben jullie in de planning om over te gaan ?
Ik denk op de 31ste de laatste spullen overhuizen. Dan op 1 januari het oude huis schoonmaken. En die week ben ik verder vrij dus dat is wel fijn om ff rustig te landen in het nieuwe huis.quote:Op zondag 17 december 2023 18:31 schreef Puala het volgende:
Lekker hoor dat zichtwerk, geeft echt aan dat t bijna klaar is! Wanneer is de verhuisdatum?
Ff rustig landen. Niets rustig landen, gas erop en afmaken die hut.quote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Ik denk op de 31ste de laatste spullen overhuizen. Dan op 1 januari het oude huis schoonmaken. En die week ben ik verder vrij dus dat is wel fijn om ff rustig te landen in het nieuwe huis.
Rustig uitpakken, bedoel ik..! En Colin entertainen zodat jij kan knallen.quote:Op maandag 18 december 2023 15:28 schreef Six. het volgende:
[..]
Ff rustig landen. Niets rustig landen, gas erop en afmaken die hut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
Binnenkort maar eens langsrijden en beetje creepy naar binnen kijken
Vanaf het pad achter ons huis kun je de vooruitgang goed volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Ik dacht dat Buenos Aires meer geel wasquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:54 schreef Seven. het volgende:
Thanks! Er gaat behoorlijk wat oranje tegenaan dus hopelijk heb ik de goeie kleur uitgezocht...!
Hehe, daar hebben we boven al genoeg vanquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Buenos Aires meer geel was
Van Buenos Aires krijg je nooit genoegquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe, daar hebben we boven al genoeg van
Kijk eens bij tegelsinhuis punt nl, daar hebben ze misschien wat je zoekt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:27 schreef Seven. het volgende:
En ondertussen aan het kijken naar achterwand tegeltjes. Ik wil graag zoiets maar dan mat (lastig te vinden..):
[ afbeelding ]
Oh ja, tegels zoeken! Dat ook nogquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk eens bij tegelsinhuis punt nl, daar hebben ze misschien wat je zoekt.
Grappig hoe smaken verschillen, ik vind dit te licht. Wij gaan voor een donkere kleur oranje. Dit is bijna zalmquote:Op zondag 24 december 2023 20:36 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft gisteren al aangegeven dat hij het plafond toch niet oranje wil, too much zei hij. Ik heb het oranje vandaag zelf ook in het echt gezien. Mogelijk gaat er nog een zachtere tint overheen want ik vind het alleen mooi in direct licht. Het oogt te hard bij indirect licht. Maar eens kijken hoe het oogt als we de verlichting in orde hebben..
[ [url=htt
De tuin in het oude huis, daar ontkomen we niet aanquote:Op maandag 25 december 2023 10:49 schreef BE het volgende:
Dat je überhaupt zin hebt in de tuin.
Ik zou mijn energie toch eerst op het huis richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |