Six heeft ook nog ruimte voor een meningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:30 schreef Seven. het volgende:
Misschien wel belangrijk om te vermelden: de regenpijpen zelf wil ik graag wit.
Regenpijpen heb je ook in gespoten aluminium tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:31 schreef Boris_Boef het volgende:
Ik zou regenpijpen nooit van kunstof maken.
Dat blijft niet mooi.
Dus wit valt dan af.
Ter overweging: De kunststof regenpijpen ofwel hemelwaterafvoer waren hoogglans groen geschilderd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:30 schreef Seven. het volgende:
Misschien wel belangrijk om te vermelden: de regenpijpen zelf wil ik graag wit.
Wat schattig, hoe naiefquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Six heeft ook nog ruimte voor een mening
In dat geval iets wits, want bijpassend en in lijn met dat boeideel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Boeideel is wit!
[ link | afbeelding ]
Het wordt sowieso een bakgoot en we gaan voor aluminium.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:07 schreef Leandra het volgende:
Zink of een bakgoot...
Maar dat zit niet in het keuzemenu, dus ik kies niet
Bedoeling is ook aluminiumquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:31 schreef Boris_Boef het volgende:
Ik zou regenpijpen nooit van kunstof maken.
Dat blijft niet mooi.
Dus wit valt dan af.
Ik weet niet of hij een hele sterke voorkeur heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Six heeft ook nog ruimte voor een mening
Wat bedoel jij eigenlijk met een bakgoot? Zo'n hele ombouw of een dakgoot met een platte bodem?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:07 schreef Leandra het volgende:
Zink of een bakgoot...
Maar dat zit niet in het keuzemenu, dus ik kies niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |