SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Kesseböhmer inrichting heb ik gemist.🧑🎄
Die heb ik zelfs gemist, ik kan me niet herinneren dat ik die getipt heb, maar het zou kunnen dat ik dat destijds (toen ik met een keuken bezig was (2018-2021)) ergens gezien had en onder de indruk was.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef AnneX het volgende:
De Kesseböhmer inrichting heb ik gemist.🧑🎄
Ik zie het aan de reactie van Sevenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:20 schreef archito het volgende:
Anders ga je lopen janken op de frontpage. Bij K&W doen we normaal tegen elkaar.
Klopt! Dat is gewoon een Hemnes schoenenkast, en dan met de gouden Kalerum knopjes erop. Uit de onderste lade heb ik het tussenschotje gehaald omdat mijn laptoptas anders niet goed paste. Er is ook een lager maar breder model met 2x2 vakken die ik ook heb overwogen, maar mijn laptoptas past er niet in omdat die lades afzonderlijk te smal zijn. Op zich is die wel handiger voor alleen de losse tassenmeuk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:35 schreef NedKelly het volgende:
Goed nagedacht zeg over die inrichting van de kasten. Erg interessant om te zien, erg handig allemaal.
Die tassenkast, is dat een Ikea kast die je geverfd hebt?
Niet al je grappen zijn even geslaagd, eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik zie het aan de reactie van Seven
Die is helemaal over de zeik, en is nu mij aan het blokkeren
Archito
Klopt, ben blij dat jij begrijpt dat het grappig bedoelt is, niet iedereen hier begreep datquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Seven. het volgende:
Niet al je grappen zijn even geslaagd, eerlijk is eerlijk.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:09 schreef AnneX het volgende:
Goeie hacks zeg!👍🏼
De Ultrusta staat hier ook. Dankzij jouw eerdere inventarisatie.
De kast staat zwaar verankerd aan de bovenkant.
“Voor de eeuwigheid” zeg ik dan.Heel gedoe maar dan heb je ook wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Kesseböhmer inrichting heb ik gemist.🧑🎄
Wij hebben 'm niet extra verankerd, al hebben we wel een hele dikke balk achter de keuken. In het nieuwe gedeelte hebben we iets van 10cm ruimte achter de keuken omdat de buitenmuur op een bepaalde plek moest staan. Toevallig was dat 10cm meer dan we nodig hadden. Uiteindelijk heeft Six. het bestaande keukenblok ook nog een stukje naar voren gehaald om te zorgen dat de oude en nieuwe keuken strak in elkaar overlopen.
Wij leven er dan maar mee dat het drinken en de glazen potten en flessen niet in dezelfde kast staan. De mandjes aan de deur kun je wel wat zwaarder belasten gelukkig.
Resistance is futile.
Moet je dan elke keer aan ons denken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn kinderen zeggen nu ook steeds Six Seven met rare handgebaren.
Wat dit topic al niet losmaakt he?
Ik kan het niet meer vinden maar ik heb er een Leandra associatie bij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs gemist, ik kan me niet herinneren dat ik die getipt heb, maar het zou kunnen dat ik dat destijds (toen ik met een keuken bezig was (2018-2021)) ergens gezien had en onder de indruk was.
Slechts 1 op de 6 keer maar ze zeggen het best vaak.quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Moet je dan elke keer aan ons denken?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 23:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vinden maar ik heb er een Leandra associatie bij.
Haha, heb ik het mezelf aangeradenquote:Op zaterdag 27 december 2025 01:31 schreef Leandra het volgende:
Ik heb op het forum één linkje gevonden...
Seven. in LIF / Perfect georganiseerde kasten
🤓😎
Handig en mooie kleur zo voor de hal.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt! Dat is gewoon een Hemnes schoenenkast, en dan met de gouden Kalerum knopjes erop. Uit de onderste lade heb ik het tussenschotje gehaald omdat mijn laptoptas anders niet goed paste. Er is ook een lager maar breder model met 2x2 vakken die ik ook heb overwogen, maar mijn laptoptas past er niet in omdat die lades afzonderlijk te smal zijn. Op zich is die wel handiger voor alleen de losse tassenmeuk.
Ik heb 'm trouwens van marktplaats gehaald, zoals bijna al onze meubels. Ik ben ook nog op jacht naar kunstwerken voor aan de muur in de gang. een passpiegel in de inloopkast en twee vloerkleden.
Een meme waar ik ook geen zak van begrijp.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn kinderen zeggen nu ook steeds Six Seven met rare handgebaren.
Wat dit topic al niet losmaakt he?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een meme waar ik ook geen zak van begrijp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |