Wij doen er 1 die je met voetenbad omhoog klapt. Je kunt er van die setjes voor kopen met zo'n scharnier met hele sterke trekveer.quote:
Voeteneind bedoel ikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij doen er 1 die je met voetenbad omhoog klapt. Je kunt er van die setjes voor kopen met zo'n scharnier met hele sterke trekveer.
De aanbouw staat er ondertussenquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:45 schreef spellie38 het volgende:
Deel 30 alweer, wat een reis. Leuk om te lezen dat jullie nu echt richting aanbouw gaan — dat schuurtje voor de garage was een slimme tussenstap. Succes met Cedral en de aannemer; ben benieuwd naar de foto's als het dak erop zit.
Yes! Hier komt de administratie en linnenkast, inclusief extra dekbedden enzo. Verder wat kantoormeuk, gewichtjes voor het sporten en badhanddoeken. Dan zit de kast ook wel zo'n beetje vol.quote:
Ik moet nog ff uitzoeken hoe en wat maar ik ga het ongetwijfeld hier posten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:14 schreef archito het volgende:
Platsa verzagen is top voor zolders.![]()
Wij hebben nu gewoon witte fronten van platsa, nog tips om te schilderen zonder dat het gaat krassen?
Erg benieuwd naar het opklapbed ook. Wij moeten nog een logeeroplossing bedenken maar neigen nu naar een slaapbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
IKEA is een afkorting van iets
En ik ben ook nog een enorme fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |