Ja, qua kleur wil ik wel graag donkerblauw. Ik zat net te kijken naar shutters, dat sluit qua stijl veel beter aan en voor een raampje van dit formaat nog wel betaalbaar. Veneta heeft deze kleuren, die ik allebei wel mooi vind (kleurstalen zijn onderweg):quote:Op zondag 7 december 2025 19:58 schreef Leandra het volgende:
Maar dat donkerblauwe plissé gordijn van Ikea past daar waarschijnlijk wel uitstkend, qua kleur iig al.
Ik heb ze in de slaapkamer ook (omdat ik nog niet wist wat voor gordijnen), en ze voldoen prima, ook qua donker in de kamer.
Edit: laat maar die kleur is al uit de collectie.
Ik denk dat het nog wel een paar weken duurt voor we daadwerkelijk weer in de woonkamer trekken, Six. gaat nog de aanbouw, keuken en woonkamer schilderen, inclusief lakken van deuren en plinten. En omdat het helaas niet mogelijk was om dat allemaal te doen voor de vloer, moet ook alles netjes afgeplakt worden etc.quote:
Nova lak! Hij heeft ook een soort vachtrollertje, in plaats van zo'n sponsachtig rolletje.quote:Op maandag 22 december 2025 09:37 schreef archito het volgende:
Dat is echt retestrak. Welke lak van sigma is dit?
En die arme Six. maar beulenquote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef Seven. het volgende:
Ik typ dit terwijl ik op de bank in de slaapkamer aan het genieten ben van een vrije dag. De koolmeesjes vliegen af en aan, nu al zin in het voorjaar als de tuin straks weer mooi groen (en opgeruimd) is.
Als het voorjaar is ga ik op de bank liggen, kijken naar de koolmeesjes en Seven die de tuin hersteld.quote:
Terecht en verdiend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:50 schreef Six. het volgende:
[..]
Als het voorjaar is ga ik op de bank liggen, kijken naar de koolmeesjes en Seven die de tuin hersteld.
Anders ga je lopen janken op de frontpage. Bij K&W doen we normaal tegen elkaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er moet daar echt een groot klein kind wonen die vroeger fan was van de muppet show
Eerst Kermit groen op de muren![]()
Nu Rowl the dog bruin op de kast![]()
[poll=9527]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |