Heb jij zoveel schoenen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:44 schreef vosss het volgende:
Kan ik zo'n schoenenrek bestellen bij jullie?![]()
Ik heb 1 paar sloffen, 1 paar oude sloffen, 3 paar zomerschoenen, 2 paar winterschoenen.quote:
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:44 schreef vosss het volgende:
Kan ik zo'n schoenenrek bestellen bij jullie?![]()
Jamaar wie moet het dan maken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Neemaar ik kan je wel de maten en materiaallijst doorgeven
Ziet er vet uit! En goed beschermd met al die Turkse ogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:53 schreef Seven. het volgende:
De garderobe neemt serieuze vormen aan. Vier haakjes voor Colin, werkt als een tiet.
[ link | afbeelding ]
Kijk eens aan, de schoenenkast zit in elkaar. Nu nog donker beitsen. Daarvoor gaat 'ie wel weer uit elkaar, geloof ik.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
HAHA HAAHAHA HAAA!quote:
Six. heeft ook wel jaren ervaring in het zelf bouwen van allerlei dingen, bij voorkeur in hout. Ik zou het zelf ook absoluut niet kunnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:13 schreef vosss het volgende:
Ik ben daar veel te lomp voor voor zoiets en het eindresultaat is dan altijd na een weekend kutviolen ergeren en frustratie dat ik denk ik had dit ook door een vakman moeten laten doen, want dit lijkt echt nergens op.
Jij hebt Colin gebouwd dat is ook knapquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft ook wel jaren ervaring in het zelf bouwen van allerlei dingen, bij voorkeur in hout. Ik zou het zelf ook absoluut niet kunnen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij hebt Colin gebouwd dat is ook knap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |