Ja, Six. is helemaal in zijn nopjes dat hij voor ligt op schema.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:37 schreef Troel het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar zou die dakgoot niet pas morgen zijn?
Dit begint professionele vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:20 schreef Seven. het volgende:
De borderrand zit erin en Six. heeft samen met Colin eens flink opgeruimd onder de overkapping, zodat we daar binnenkort ook weer fatsoenlijk kunnen zitten.
[ link | afbeelding ]
Nu alleen nog zorgen dat ik de beplanting aanpas op alle zichtlijnen (en op licht behoefte).
In een ander leven had ik misschien wel voor een carrière als tuinontwerper gekozen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 06:33 schreef manny het volgende:
[..]
Dit begint professionele vormen aan te nemen.
Zichtlijnen en lichtbehoefte.
Het kan nog. Het kan nog. En je kan niet alleen je uurtjes factureren, maar ook nog eens x procent over elke grasspriet die in die tuin van je klant belandt. Leuke side-hustle nadat jullie klaar zijn met het verbouwen. ooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
In een ander leven had ik misschien wel voor een carrière als tuinontwerper gekozen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |