Wij doen er 1 die je met voetenbad omhoog klapt. Je kunt er van die setjes voor kopen met zo'n scharnier met hele sterke trekveer.quote:
Voeteneind bedoel ikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij doen er 1 die je met voetenbad omhoog klapt. Je kunt er van die setjes voor kopen met zo'n scharnier met hele sterke trekveer.
De aanbouw staat er ondertussenquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:45 schreef spellie38 het volgende:
Deel 30 alweer, wat een reis. Leuk om te lezen dat jullie nu echt richting aanbouw gaan — dat schuurtje voor de garage was een slimme tussenstap. Succes met Cedral en de aannemer; ben benieuwd naar de foto's als het dak erop zit.
Yes! Hier komt de administratie en linnenkast, inclusief extra dekbedden enzo. Verder wat kantoormeuk, gewichtjes voor het sporten en badhanddoeken. Dan zit de kast ook wel zo'n beetje vol.quote:
Ik moet nog ff uitzoeken hoe en wat maar ik ga het ongetwijfeld hier posten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 09:14 schreef archito het volgende:
Platsa verzagen is top voor zolders.![]()
Wij hebben nu gewoon witte fronten van platsa, nog tips om te schilderen zonder dat het gaat krassen?
Erg benieuwd naar het opklapbed ook. Wij moeten nog een logeeroplossing bedenken maar neigen nu naar een slaapbank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
IKEA is een afkorting van iets
En ik ben ook nog een enorme fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Wat een mooie evil eyes. Ik hou van zulke detailsquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:17 schreef Seven. het volgende:
Er wordt weer volop getimmerd!
Ik moet nog een knoop doorhakken over de vlakverdeling. Het hele bedgedeelte uiteraard valse deurtjes. Onderaan komen er deurtjes over de hele breedte. En dan blijven de zijkanten boven open. Ik moet nog bedenken waar de staanders moeten komen. Een deel van deze kast wordt boekenkast dus iets van staanders moet zeker.
[ link | afbeelding ]
En Six. zou Six. niet zijn als hij niet economisch om zou gaan met de beschikbare materialen. Hij heeft een flinke slag geslagen in het bouwen van de schoenenkast in de garderobe. Tot zover is dit 100% resthout van de kast op kantoor.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Boven de laarzenvakken leg ik een zitkussentje. En Six. de laatste twee lagen met schoenenvakken binnenkort wel een keer af.
Hebben we gekocht in Griekenland, mooie herinneringen aan de vakantiequote:Op donderdag 23 juli 2026 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een mooie evil eyes. Ik hou van zulke details
Heb jij zoveel schoenen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:44 schreef vosss het volgende:
Kan ik zo'n schoenenrek bestellen bij jullie?![]()
Ik heb 1 paar sloffen, 1 paar oude sloffen, 3 paar zomerschoenen, 2 paar winterschoenen.quote:
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:44 schreef vosss het volgende:
Kan ik zo'n schoenenrek bestellen bij jullie?![]()
Jamaar wie moet het dan maken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Neemaar ik kan je wel de maten en materiaallijst doorgeven
Ziet er vet uit! En goed beschermd met al die Turkse ogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:53 schreef Seven. het volgende:
De garderobe neemt serieuze vormen aan. Vier haakjes voor Colin, werkt als een tiet.
[ link | afbeelding ]
Kijk eens aan, de schoenenkast zit in elkaar. Nu nog donker beitsen. Daarvoor gaat 'ie wel weer uit elkaar, geloof ik.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
HAHA HAAHAHA HAAA!quote:
Six. heeft ook wel jaren ervaring in het zelf bouwen van allerlei dingen, bij voorkeur in hout. Ik zou het zelf ook absoluut niet kunnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:13 schreef vosss het volgende:
Ik ben daar veel te lomp voor voor zoiets en het eindresultaat is dan altijd na een weekend kutviolen ergeren en frustratie dat ik denk ik had dit ook door een vakman moeten laten doen, want dit lijkt echt nergens op.
Jij hebt Colin gebouwd dat is ook knapquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft ook wel jaren ervaring in het zelf bouwen van allerlei dingen, bij voorkeur in hout. Ik zou het zelf ook absoluut niet kunnen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij hebt Colin gebouwd dat is ook knap
Dankjewel flipsen voor al je reacties door de jaren heen. We zullen je missen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:26 schreef flipsen het volgende:
Even mijn account afgestoft, want ik zag gisteren een winkel vol met kussentjesEn bij het zien van een kussentje, móet ik gewoon aan @:Six. en @:Seven. denken
![]()
De afgelopen maand(en?) niet meer ingelogd hier en dat bevalt me méér dan prima, ook al mis ik dit soort topics af en toe wel. Ik had nog geen "officieus" afscheid genomen van FOK! en de paar forums waar ik nog wel eens kwam, dus bij deze een kort Adios a todos![]()
Ha, en op het moment dat ik op "Invoeren" klik komt er een melding dat er database problemen zijn. Go figure
Heel nice, heb hier net mijn vrouw mee omgepraat om niet gelijk een kast op maat te bestellenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:38 schreef Seven. het volgende:
Hoppa, deze is klaar. Echt heel blij mee, het is super praktisch en ook nog mooi geworden. Niet slecht voor een bouwwerk dat voornamelijk uit resthout bestaat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Six. is wel serieus aan het overwegen om dit op bestelling te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heel nice, heb hier net mijn vrouw mee omgepraat om niet gelijk een kast op maat te bestellen
Alleen als het niet teveel moeite is hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:56 schreef Seven. het volgende:
@:Fretwork als je maten en materialenlijst wil, laat maar weten hoor.
Yes, zijn geschroefd (je kunt wel een schroefgaatje zien in het laarzenvak op 1 van de foto's.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:53 schreef Fretwork het volgende:
Heel nice! Zijn de horizontale planken dan gewoon vastgeschroefd vanaf de rechterkant en het laarzenvak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |