Zelf een plaat halen en op maat laten zagen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het CV hok wordt ook mijn werkkamer, ik loop nog een beetje vast qua inrichting trouwens. We gaan het CV gedeelte nog aftimmeren en dan kastdeurtjes erin. Volgens mij heb ik in de breedte hooguit 90cm. Op de muur links komen een paar hangkasten, mogelijk met een plank eronder.
Eigenlijk zou een klein hoekbureautje hier wel perfect zijn, maar hoekbureaus zijn bijna altijd groot of gemaakt voor kinderen/pubers.
Is een kleurtje van Sigma (Gamma kleurstaaltje na wat aandringen van @flipsen gematcht met Sigma kleurenwaaier):quote:Op zondag 17 december 2023 08:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zelf een plaat halen en op maat laten zagen?
Je gaat lekker, wat is die kleur geel in de kamer met de twee ramen? Ik wil een van onze woonkamer muren in kleur hebben, want anders is het te wit.
Is dit de Beunos Aires? Ziet er toch wel iets feller uit in het echt.quote:Op zondag 17 december 2023 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is een kleurtje van Sigma (Gamma kleurstaaltje na wat aandringen van @:flipsen gematcht met Sigma kleurenwaaier):
[ link | afbeelding ]
Ecru hadden we een tester van Gamma verf, werd véél te roze. Dus uit de Sigma kleurenwaaier een betere kleur gezocht en die pakt ontzettend goed uit.
De abrikoos/perzik kleur is er één die Six. uit het Gamma staaltjes schap gepakt heeft. Ik vind 'm te roze. We zullen in de komende dagen echt een keuze moeten maken als we komend weekend beneden willen schilderen..
quote:Op zondag 17 december 2023 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is een kleurtje van Sigma (Gamma kleurstaaltje na wat aandringen van @:flipsen gematcht met Sigma kleurenwaaier):
[ link | afbeelding ]
Ecru hadden we een tester van Gamma verf, werd véél te roze. Dus uit de Sigma kleurenwaaier een betere kleur gezocht en die pakt ontzettend goed uit.
De abrikoos/perzik kleur is er één die Six. uit het Gamma staaltjes schap gepakt heeft. Ik vind 'm te roze. We zullen in de komende dagen echt een keuze moeten maken als we komend weekend beneden willen schilderen..
Volgens mij ben ik onschuldig hoorquote:Op zondag 17 december 2023 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar die foto vertekent nogal. Van dezelfde kleur zie je in die post ook een hele bleke versie en een foto er tussenin. Allemaal dezelfde verf maar andere muur en dus pikt m'n telefoon ander licht op.quote:Op zondag 17 december 2023 09:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Is dit de Beunos Aires? Ziet er toch wel iets feller uit in het echt.
[ afbeelding ]
Jij wilde Buenos Aires. U vraagt, wij draaien (soms).quote:Op zondag 17 december 2023 12:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik onschuldig hoor
Ah, op die fiets! Ja, wel eigenbelang he, hoe meer mensen hier Buenos Aires lezen, hoe meer dat in hun achterhoofd blijft zitten, al dan niet gekoppeld aan flipsen, dus voor ik het weet kan ik weer een FOK!-korting aanbieden aan iemand die een reis bij Tipica Reizen boektquote:Op zondag 17 december 2023 13:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij wilde Buenos Aires. U vraagt, wij draaien (soms).
OK dan maar....quote:Op zondag 17 december 2023 13:02 schreef NedKelly het volgende:
Jullie gaan als een malle.![]()
Wordt echt heel mooi zo! Erg benieuwd naar de volgende foto update
quote:Op zondag 17 december 2023 13:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Het gaat echt heel hard hier, wanneer hebben jullie in de planning om over te gaan ?
Ik denk op de 31ste de laatste spullen overhuizen. Dan op 1 januari het oude huis schoonmaken. En die week ben ik verder vrij dus dat is wel fijn om ff rustig te landen in het nieuwe huis.quote:Op zondag 17 december 2023 18:31 schreef Puala het volgende:
Lekker hoor dat zichtwerk, geeft echt aan dat t bijna klaar is! Wanneer is de verhuisdatum?
Ff rustig landen. Niets rustig landen, gas erop en afmaken die hut.quote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
[..]
Ik denk op de 31ste de laatste spullen overhuizen. Dan op 1 januari het oude huis schoonmaken. En die week ben ik verder vrij dus dat is wel fijn om ff rustig te landen in het nieuwe huis.
Rustig uitpakken, bedoel ik..! En Colin entertainen zodat jij kan knallen.quote:Op maandag 18 december 2023 15:28 schreef Six. het volgende:
[..]
Ff rustig landen. Niets rustig landen, gas erop en afmaken die hut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |