quote:Op vrijdag 22 december 2023 09:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
Binnenkort maar eens langsrijden en beetje creepy naar binnen kijken
Vanaf het pad achter ons huis kun je de vooruitgang goed volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Ik dacht dat Buenos Aires meer geel wasquote:Op vrijdag 22 december 2023 08:54 schreef Seven. het volgende:
Thanks! Er gaat behoorlijk wat oranje tegenaan dus hopelijk heb ik de goeie kleur uitgezocht...!
Hehe, daar hebben we boven al genoeg vanquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Buenos Aires meer geel was
Van Buenos Aires krijg je nooit genoegquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe, daar hebben we boven al genoeg van
Kijk eens bij tegelsinhuis punt nl, daar hebben ze misschien wat je zoekt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:27 schreef Seven. het volgende:
En ondertussen aan het kijken naar achterwand tegeltjes. Ik wil graag zoiets maar dan mat (lastig te vinden..):
[ afbeelding ]
Oh ja, tegels zoeken! Dat ook nogquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk eens bij tegelsinhuis punt nl, daar hebben ze misschien wat je zoekt.
Grappig hoe smaken verschillen, ik vind dit te licht. Wij gaan voor een donkere kleur oranje. Dit is bijna zalmquote:Op zondag 24 december 2023 20:36 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft gisteren al aangegeven dat hij het plafond toch niet oranje wil, too much zei hij. Ik heb het oranje vandaag zelf ook in het echt gezien. Mogelijk gaat er nog een zachtere tint overheen want ik vind het alleen mooi in direct licht. Het oogt te hard bij indirect licht. Maar eens kijken hoe het oogt als we de verlichting in orde hebben..
[ [url=htt
De tuin in het oude huis, daar ontkomen we niet aanquote:Op maandag 25 december 2023 10:49 schreef BE het volgende:
Dat je überhaupt zin hebt in de tuin.
Ik zou mijn energie toch eerst op het huis richten.
Zo'n kleur hebben wij in het vorige huis ook op de muur gehad, met een hele grote klok erop. Ik denk niet dat we iemand over de vloer gehad hebben die er geen opmerking over gemaakt heeft. Love it or hate it.quote:Op maandag 25 december 2023 21:35 schreef Seven. het volgende:
De vloer in het woonkamer deel ligt. Nu kunnen we weer verder met dozen schuiven. Ff zien wanneer we de vloer door leggen naar de eetkamer en keuken.
[ link | afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:03 schreef Hineni het volgende:
Is het een bewuste keuze om laminaat in de breedte te leggen in plaats van in de lengte?
Moet er geen folie onder je laminaat?quote:Op maandag 25 december 2023 21:35 schreef Seven. het volgende:
De vloer in het woonkamer deel ligt. Nu kunnen we weer verder met dozen schuiven. Ff zien wanneer we de vloer door leggen naar de eetkamer en keuken.
[ link | afbeelding ]
Folie weet ik niet, maar de keren dat ik laminaat heb gelegd (wel in een grijs verleden) zorgde ik wel altijd voor een ondervloer... van die cheap-ass tapijttegels ofzo, ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Moet er geen folie onder je laminaat?
Of rubberquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Folie weet ik niet, maar de keren dat ik laminaat heb gelegd (wel in een grijs verleden) zorgde ik wel altijd voor een ondervloer... van die cheap-ass tapijttegels ofzo, ik weet het niet meer.
Dit is een klik PVC met geïntegreerde ondervloer. Heel goed systeem, zijn we erg tevreden meequote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef maily het volgende:
[..]
Moet er geen folie onder je laminaat?
He bah, jullie dus ook alquote:Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef Seven. het volgende:
Het is net alsof er een kraan opengezet is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |