Hier komt geen bidet in ieder geval!quote:Op maandag 11 december 2023 23:37 schreef flipsen het volgende:
Hier is geen badkamer te klein voor een bidet... Maar of het ook verplicht is, dat denk ik niet.
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 11 december 2023 23:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hier komt geen bidet in ieder geval!
Ik gebruik de wastafel ook om even iets uit te spoelen, washand nat te maken, bekertje water leeg te kieperen, etc. Bij een lage rand spettert het er zo overheen. Althans bij ons wel en dan hebben we nog niet eens een lage wastafel.quote:Op maandag 11 december 2023 13:23 schreef arvensis het volgende:
[..]
Was jij je echt nog aan de wastafel? Wij poetsen er alleen aan dus voor ons zou het prima zijn.
In vind hen mooi, Seven!
Dat zijn allemaal dingen die je prima boven deze wasbak kan doen als je gewoon rustig doet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:40 schreef June. het volgende:
[..]
Ik gebruik de wastafel ook om even iets uit te spoelen, washand nat te maken, bekertje water leeg te kieperen, etc. Bij een lage rand spettert het er zo overheen. Althans bij ons wel en dan hebben we nog niet eens een lage wastafel.
Ik vind het ook mooi, maar praktisch? Ik heb altijd het idee dat het achter de waskom snel vies zal worden met stof, kalk etc. Hetzelfde geldt voor een losstaand bad. Dan heb je ook van die loze hoeken waar je niet goed bijkomt. Goed schoonmaken dus
Hoe oud is de kleine intussen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:18 schreef arvensis het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dingen die je prima boven deze wasbak kan doen als je gewoon rustig doet.
5, 3 en 0. En de twee oudsten kunnen prima netjes hun tanden poetsen.quote:
Haha, ik bedoelde de kleine van Six. en Seven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:53 schreef arvensis het volgende:
[..]
5, 3 en 0. En de twee oudsten kunnen prima netjes hun tanden poetsen.
Maar hey, bovenstaande wasbak staat niet in mijn huis. Uiteindelijk moeten 6 en 7 er overweg mee kunnen, niet wij.
6,5 is nu 3. En met hem maakt het niet uit of de wasbak 10cm of een meter diep is. Het zal zeker weten een bende wordenquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde de kleine van Six. en Seven.
6,5... 😂🤣😂🤣quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef Six. het volgende:
[..]
6,5 is nu 3. En met hem maakt het niet uit of de wasbak 10cm of een meter diep is. Het zal zeker weten een bende worden
Er is niet gemixt met kleuren, dit is daadwerkelijk de vloer zoals die is. Voor beneden sowieso iets uitzoeken met minder contrast, dat dan weer wel.quote:
Past er een lekbak onder? Zoals je onder de wasmachine kan zetten?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:52 schreef Six. het volgende:
[..]
6,5 is nu 3. En met hem maakt het niet uit of de wasbak 10cm of een meter diep is. Het zal zeker weten een bende worden
We moeten sowieso nog een lekbak voor ons aquarium. We hebben zo'n vintage tv voor een tientje op de kop getikt via marktplaats zodat we er een aquarium van kunnen maken:quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Past er een lekbak onder? Zoals je onder de wasmachine kan zetten?
Normaal niet te ver rijden, maar helaas niet genoeg tijd om er op uit te gaan.quote:Op woensdag 13 december 2023 00:10 schreef loveli het volgende:
Als je Münster niet te ver rijden vindt en de tijd hebt, zou ik eens bij Höffner kijken naar lampen. Brede keuze en de laatste keer dat ik er was, waren de prijzen flink vriendelijker dan bij de gemiddelde lampenboer in NL.
Wat is polyluma, die ingestucte spotjes? Ja, deze waren 75 euro per stuk. We hebben er 2 maar ze zijn straks wel via onze Hue bridge te besturen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:28 schreef NicolasJoy het volgende:
Polyluma vind ik ook tof, maar aan de prijs.
De hanglampen van ze; https://polyluma.com/de-nlquote:Op donderdag 14 december 2023 08:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat is polyluma, die ingestucte spotjes? Ja, deze waren 75 euro per stuk. We hebben er 2 maar ze zijn straks wel via onze Hue bridge te besturen.
Nope.... En het zit wel in de planning!quote:Op donderdag 14 december 2023 19:12 schreef NedKelly het volgende:
[ twitter ]
Zijn jullie al aangesloten?
Ja, daar kun je ook alle kanten mee op, maar qua vorm zoeken we wel iets opvallender.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:24 schreef Hineni het volgende:
Cottonball hanglampen past qua kleurkeuze en textuur vermoedelijk ook wel goed in jullie voorgenomen interieur, maar wellicht te simpel/weinig gradeur voor een eye-catcher?
Ze bevallen igg goed in onze slaapkamers.
Mooiquote:Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
De hanglampen van ze; https://polyluma.com/de-nl
[ afbeelding ]
Die is ook mooiquote:Op donderdag 14 december 2023 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Extra optie voor de lamp https://www.praxis.nl/ver(...)l-glas-hero/10144996
Dat ziet er van onderaf ook prettig uit. Al vind ik optie 1 ook heel mooi en optie 4 in de opaaluitvoering van optie 3
Ook een leuke lamp, alleen niet echt mijn smaakquote:Op donderdag 14 december 2023 21:55 schreef BE het volgende:
Deze vind ik ook wel tof.
En dan 2 op verschillende hoogtes? Of 1x de grote?
[ afbeelding ]
https://lamptwist.com/nl/(...)riant=44327485669622
Ik zocht naar de wolk lamp, die is ook zo mooi in grote ruimtes maar niet goedkoop.
Er zijn adapters?quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:07 schreef Seven. het volgende:
G9 fittingen (en die zijn niet compatibel met Hue.
Je zou een Hue compatible inbouw dimmer kunnen gebruiken. Dan kun je alsnog alles via Hue aansturen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:07 schreef Seven. het volgende:
...
Mijn enige bezwaar: G9 fittingen (en die zijn niet compatibel met Hue.
...
Oh, G9 is echt waardeloos iddquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:07 schreef Seven. het volgende:
Aan de hand van de poll kunnen we wel stellen dat Fok neigt naar nummer 1. En degenen die #teamsix gestemd hebben, kan ik ook mededelen dat #teamsix van tevoren al optie 1 heeft aangewezen als zijn favoriet.
Mijn enige bezwaar: G9 fittingen (en die zijn niet compatibel met Hue.
En ikzelf vond optie 6 ook zeker de moeite waard maar uiteindelijk ben ik zelf ook wel voor optie 1, al zoek ik wel nog naar hetzelfde model met E14 of E27 fittingen.
Echt…respect 😍. Wat een werk en wat een werktempo!quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:38 schreef Seven. het volgende:
De dagkanten waren niet recht in de meeste ramendus die zijn vandaag bijgezaagd nadat Six. met zijn laserwaterpas had afgetekend. Op sommige stukken was het hoogteverschil echt te groot. Maar OK, netjes opgelost.
De WTW buizen voor boven heeft Six. aangesloten, nu alleen nog in de kruipruimte de aansluiting maken.
Volgende week komen de tegelzetters nog een plint zetten in de badkamer, maar we komen wel tegels tekort dus even wat bij besteld.
Six. is vanavond de zolder en nog 2 muren aan het voorstrijken. En de zolder moest nog gekit worden.
Het sauzen op Colin's kamer is klaar, overloop alleen nog het groen 2e laag. Colin gaat een weekendje naar opa en oma dus dan kunnen we meters maken. Ik hoop dit weekend het sauzen boven grotendeels klaar te hebben, in ieder geval zolder en onze slaapkamer de eerste laag.
Ondertussen ook de lak voor boven laten bezorgen, dus evt kunnen we daar volgende week ook mee aan de slag. De binnendeuren voor boven hebben we al, plinten voor boven komen maandag.
Beneden schilderen is zo gedaan. We moeten op zolder nog een gat dichten in de vloer en dan vloerbedekking leggen, en beneden laminaat leggen. Verder moet de trap en plateau naar zolder nog gezet worden (en lakken!). En dan zijn we klaar om te verhuizen.
Het CV hok wordt ook mijn werkkamerquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:15 schreef Molo het volgende:
Mijn werkkamer lijkt op jullie CV hok
Superleuk met die kleuren zeg, groen blijft sowieso altijd mijn grote liefde in huizen.
Waanzinnig snel gaan jullie, echt absurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |