abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211370480
We have far more in common than that which devides us..
pi_211370488
Daar ging iets mis. Deel twee met dezelfde titel dan maar.
pi_211370498
*O* Voor @Blues en haar gelove'de g!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211370499
Ontwikkelingen de goede kant op Blues *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211370521
Vandaag was waaiïg en daardoor nogal fris, maar van gister had ik nog een leuk zelfportret :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:02:52 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211370532
Goed nieuws Blues! *O*

Ik ga denk ik toch maar strategisch stemmen tegen rechts. Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.

En geheugensteuntje voor de vrouw stemmers: https://stemopeenvrouw.com/
Niet stemmen op de eerste vrouw die je tegenkomt maar juist op degene die volgens de peiling net buiten de boot zou vallen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:03:17 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211370537
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag was waaiïg en daardoor nogal fris, maar van gister had ik nog een leuk zelfportret :D
[ afbeelding ]
Prima weer voor wat whisky?
Al geprobeerd?
pi_211370538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.

Hoe de fuck dan ook echt he :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:03:58 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211370548
De avondlucht van zojuist.

Enerzijds

Anderzijds
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:07:32 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211370580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hoe de fuck dan ook echt he :'(
Ja, voor mijn gevoel ook best wel ineens. Vorige week viel hij me nog niet echt op in de peilingen. ;(
pi_211370583
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Prima weer voor wat whisky?
Al geprobeerd?
Nog evenveel flesjes als avonden te gaan (4), het voornemen is elke avond 1.

We hebben 2 port Charlotte's gehad; die uit bourboncask vond ik lekker maar wel heel sterk (dus drupje water door gedaan) , die uit een sherrybarrel vond ik qua smaak wat te scherp (ook na bijmenging van een drupje water nog). Maar zeer interessant en leuk tijdverdrijf!
pi_211370630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja, voor mijn gevoel ook best wel ineens. Vorige week viel hij me nog niet echt op in de peilingen. ;(
Ja dat. Ik heb steeds het gevoel dingen te missen met deze verkiezingen.

Ik snap niet eens hoe klimaat ineens totaal onbelangrijk is geworden en we het alleen maar over die paar vluchtelingen hebben :?
Spoilers!
pi_211370731
@Blues wat fijn om te horen dat het de goede kant op gaat nu! O+

@sigme prachtig!

@ stemmen: ik vind pvv zó groot ook echt wel eng. Dat is de enige reden waarom ik nu toch nog twijfel wat te doen. Ik zou graag Volt stemmen, maar overweeg met de huidige peilingen daar strategisch GL-PvdA van te maken. Enerzijds denk ik, als iedereen zo denkt krijgt Volt nooit een grotere partij en kans om mee te regeren, anderzijds wil ik eigenlijk wel liever Volt dan GL-PVDA, maar nóg liever in elk geval geen pvv/vvd/nsc aan het roer straks.. daarvoor hou ik teveel van het abortusrecht, degenen die wat meer pech hebben gehad in het leven dan ik, diversiteit (geaardheid/gender/cultureel/etc) en medemenselijkheid. Om maar een paar dingen te noemen.
pi_211370856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
Goed nieuws Blues! *O*

Ik ga denk ik toch maar strategisch stemmen tegen rechts. Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.

En geheugensteuntje voor de vrouw stemmers: https://stemopeenvrouw.com/
Niet stemmen op de eerste vrouw die je tegenkomt maar juist op degene die volgens de peiling net buiten de boot zou vallen.
Bij GL/PvdA zitten er al meer vrouwen dan mannen in de top 24. Dus tenzij je iemand kent en daar op wilt stemmen lijkt me niet per se nodig om daar extra vrouwen aan toe te voegen.
Ik klikte nog wat verder. er is blijkbaar een Partij voor het Basisinkomen. Die hebben in totáál 1 vrouw. Maar in de peilingen nul zetels, dus dat maakt verder niet uit.
Volt heeft dus echt man-vrouw-man-vrouw etc om en om :D Mooi.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 november 2023 @ 18:40:47 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211370927
Jeuj voor G&B *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Volt heeft dus echt man-vrouw-man-vrouw etc om en om :D Mooi.
Harde eis geweest. Volt heeft in veel gemeenten nog niet mee gedaan omdat ze niet genoeg vrouwen hadden voor op de lijst.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211370931
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap niet eens hoe klimaat ineens totaal onbelangrijk is geworden en we het alleen maar over die paar vluchtelingen hebben :?
Dat was ook een reden om het kabinet te laten vallen. Ze waren bijna tot een akkoord en dan om ca 1000 mensen het te laten vallen. Nu hebben ze een mooi onderwerp om als speerpunt van de verkiezingen te gebruiken. De onzin van Dilan over nareisopnareis en "we gaan de nareis terugbrengen naar 18 jarigen" wat al zo is.
pi_211370960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat was ook een reden om het kabinet te laten vallen. Ze waren bijna tot een akkoord en dan om ca 1000 mensen het te laten vallen. Nu hebben ze een mooi onderwerp om als speerpunt van de verkiezingen te gebruiken. De onzin van Dilan over nareisopnareis en "we gaan de nareis terugbrengen naar 18 jarigen" wat al zo is.
Mensen zijn zo makkelijk te bespelen :N
Spoilers!
pi_211370969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mensen zijn zo makkelijk te bespelen :N
Andere reden: Op 20 juli schreef deze twitteraar

Isa Yusibov 🇪🇺 🇳🇱 🇺🇦
@Isa_Yusibov
·
20 jul.
Toen Sunak zijn MinDef Wallace voordroeg als opvolger van Stoltenberg heeft Biden kennelijk gezegd dat hij een huidige regeringsleider wilde uit Europa. En daarna liet Rutte het kabinet vallen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:50:36 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211371030
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Nog evenveel flesjes als avonden te gaan (4), het voornemen is elke avond 1.

We hebben 2 port Charlotte's gehad; die uit bourboncask vond ik lekker maar wel heel sterk (dus drupje water door gedaan) , die uit een sherrybarrel vond ik qua smaak wat te scherp (ook na bijmenging van een drupje water nog). Maar zeer interessant en leuk tijdverdrijf!
Port Charlotte is sowieso een aparte whisky, kan alle kanten opgaan.
Daarom heb ik ook verschillende varianten in je pakketje gedaan.
Ik wacht de rest van de beoordelingen wel af.
In ieder geval nog een paar mooie dagen daar gewenst…
pi_211371082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Andere reden: Op 20 juli schreef deze twitteraar

Isa Yusibov 🇪🇺 🇳🇱 🇺🇦
@:Isa_Yusibov
·
20 jul.
Toen Sunak zijn MinDef Wallace voordroeg als opvolger van Stoltenberg heeft Biden kennelijk gezegd dat hij een huidige regeringsleider wilde uit Europa. En daarna liet Rutte het kabinet vallen.
En Isa Yusibov is van de D66, lekker allemaal elkaar de schuld geven van een kabinetsval.
pi_211371383
Blues, fijn nieuws dat g aan de beterende hand is O+ Ik zou ook stuiteren *O* en wij houden ook een beetje van g
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 november 2023 @ 19:51:16 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_211372032
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klimaat is nog steeds belangrijk. Maar zit compleet vast door de regels. Enerzijds zelf opgesteld en vastgelegd, anderzijds door de EU.
Hier kun je dus geen punten scoren. Op migratie wel. Zeker met veel gebakken lucht die je flink opklopt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211372087
* Tele6 heeft chocoladekruidnoten :7
  dinsdag 21 november 2023 @ 19:58:41 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_211372148
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:54 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft chocoladekruidnoten :7
Correctie had chocoladekruidnoten <O)
pi_211372250
Best wel apart. In de krant lees ik over een ongeluk waarbij een trauma helikopter is opgeroepen. Maar dat ongeluk was 1,1 km vanaf het ziekenhuis? Da's toch best apart, volgens mij duurt het best wel een tijd voordat de heli er is en de landingsplek is zo ongeveer op de weg van die plek naar het ziekenhuis.
pi_211372269
Er zit heel veel in een traumahelicopter wat kan helpen een zwaargewonde net genoeg te stabiliseren voor vervoer.
pi_211372313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit heel veel in een traumahelicopter wat kan helpen een zwaargewonde net genoeg te stabiliseren voor vervoer.
Aan de andere kant hebben ze ook auto's waar die trauma-artsen in kunnen dus gek dat die arts niet met zo'n auto is gekomen om de zwaargewonde te helpen.

Tenzij ze een arts van het academische ziekenhuis nodig hadden of zo.
pi_211372375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet ik, maar wanneer de helicopter geland is moet de arts nog naar het ongeluk, da's ca 500 meter. 500 meter de andere kant op is het ziekenhuis waar ook alle toeters en bellen zijn.
Hoop in ieder geval dat de fietser er goed afkomt. Moet er morgen ook langs op de fiets en de oorzaak schijnt bladeren te zijn. Goed uitkijken en rustig fietsen.
pi_211372503
Bon, ik ga me ook melden in het instapot topic en het airfryer topic en het slowcooker topic en het yoghurt maak topic en en en
pi_211372538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bon, ik ga me ook melden in het instapot topic en het airfryer topic en het slowcooker topic en het yoghurt maak topic en en en
BBQ kan ook nog :P
pi_211372590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Blues, fijn nieuws dat g aan de beterende hand is O+ Ik zou ook stuiteren *O* en wij houden ook een beetje van g
:D Vond het wel ff tijd voor hysterische stuiter!

Ben zelf wel enorm verkouden geworden met wat keelpijn (net als de halve wereld geloof ik als ik het zo hoor op de collega-app) dus ibu/pcm dekentje en lekker chillen op de bank. Als dat alles is *G*
pi_211372604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
BBQ kan ook nog :P
Nee, die zit er geloof ik niet op/aan/in.
pi_211372626
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nee, die zit er geloof ik niet op/aan/in.
In de AF kan je ook een soort van electrisch bbq'en
pi_211372640
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In de AF kan je ook een soort van electrisch bbq'en
Ik stel voor dat we dat overzichtelijk in het AF topic gaan bespreken
pi_211372666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we dat overzichtelijk in het AF topic gaan bespreken
Ik heb wel eens pulled pork in de slowcooker gemaakt. Dat zou ik in een bbq topic niet durven schrijven :o
pi_211372696
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb wel eens pulled pork in de slowcooker gemaakt. Dat zou ik in een bbq topic niet durven schrijven :o
O god, dat wil ik ook :9~
pi_211372698
Boh ik heb nog pulled pork. Ik heb ook uit de vriezer in mn oude huis het bigsap meegenomen waar ik al 6x ofzo big in heb gemaakt. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211372717
Bigsap.
pi_211372766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O god, dat wil ik ook :9~
Was het ook. Heb er wel heel lang van gegeten. Had een schouder van een kleine 3 kg. Iedereen die kwam eten kreeg het op z'n bord _O-
pi_211372774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bigsap.
Trekbigsap om precies te zijn.
pi_211373284
Wat fijn om te horen van g, @Blues! Nu een lekker rustig avondje onder een dekentje O+ *O*
pi_211373505
Goed nieuws voor @Blues en @golfer *O*

Verder ben ik blij met het verhoogde minimumloon, ga ik er toch op vooruit *O*

:')

Ik heb binnenkort een ‘waarderinggesprek’ (echt al die term…. :r ) dus ben wel benieuwd of ze me toch nog iets kunnen bieden. Ik ben als mens niks meer waard dan een ander, maar ik bezit inmiddels kwaliteiten waarvan ik vind dat mijn werkgever ze wel eens beter mag gaan belonen. Maar dat ligt niet bij de overheid, maar mijn werkgever.

Ik verwacht overigens niks van dat gesprek. Maar hey, een mens mag dromen :P
pi_211373985
Hoe is de solliciatieterette Candaasje?
pi_211374098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe is de solliciatieterette Candaasje?
Geen reactie gekregen. Ergens wel en ergens niet jammer. Ik hou van mijn werk en veel van mijn collega’s, maar de nadelen blijven wel echt serieus.
Ik blijf dus wel rustig rondkijken :)
pi_211374135
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Geen reactie gekregen. Ergens wel en ergens niet jammer. Ik hou van mijn werk en veel van mijn collega’s, maar de nadelen blijven wel echt serieus.
Ik blijf dus wel rustig rondkijken :)
Ruuuhuuude!
pi_211374167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ruuuhuuude!
Ja dat vind ik ook wel. Niet eens een afwijzing :')
pi_211374250
Net een nieuwe Nederlander uitgelegd hoe hij moest stemmen. Hij weet op wie hij wil stemmen en wilde het stemformulier meenemen (thuis ingevuld) en afgeven bij het stembureau _O-
Toen...Moet ik niet vergeten een pen mee te nemen. Toen hij hoorde dat daar een potlood ligt "oh wat aardig"
pi_211374263
Man is op 16 jarige leeftijd vertrokken uit Syrië en heeft nog nooit gestemd
pi_211374412
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een nieuwe Nederlander uitgelegd hoe hij moest stemmen. Hij weet op wie hij wil stemmen en wilde het stemformulier meenemen (thuis ingevuld) en afgeven bij het stembureau _O-
Toen...Moet ik niet vergeten een pen mee te nemen. Toen hij hoorde dat daar een potlood ligt "oh wat aardig"
O+

Oh god. Dat gezeik over die potloden krijgen we ook weer morgen. Het zal wel wensdenken zijn om te hopen dat er gewoon in elk hokje 1 potlood ligt in plaats van 1000 rondzwervende potloodjes met 1000 vragen van wat mensen met het potloodje moeten doen ;(

Hihaho gratis potlood. Hihaho het is een kliko.

:'(
Spoilers!
pi_211374434
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

Oh god. Dat gezeik over die potloden krijgen we ook weer morgen. Het zal wel wensdenken zijn om te hopen dat er gewoon in elk hokje 1 potlood ligt in plaats van 1000 rondzwervende potloodjes met 1000 vragen van wat mensen met het potloodje moeten doen ;(

Ik heb 'm wel verteld dat hij het potlood moet laten liggen :D
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:49:48 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Best wel apart. In de krant lees ik over een ongeluk waarbij een trauma helikopter is opgeroepen. Maar dat ongeluk was 1,1 km vanaf het ziekenhuis? Da's toch best apart, volgens mij duurt het best wel een tijd voordat de heli er is en de landingsplek is zo ongeveer op de weg van die plek naar het ziekenhuis.
Vaak vervoert de traumahelikopter een gespecialiseerde (set) art(en) vanuit een ziekenhuis om deze zsm naar de plek des onheils te krijgen.
Daarbij hebben ziekenhuizen specialisaties en moet die artsenbende dus vaak van een hele andere locatie komen dan dichtstbijzijne ziekenhuis, zeker als dat een klein algemeentje is.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211374692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar dat is wel de lekkerste
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211374703
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Vaak vervoert de traumahelikopter een gespecialiseerde (set) art(en) vanuit een ziekenhuis om deze zsm naar de plek des onheils te krijgen.
Daarbij hebben ziekenhuizen specialisaties en moet die artsenbende dus vaak van een hele andere locatie komen dan dichtstbijzijne ziekenhuis, zeker als dat een klein algemeentje is.
Op zich snap ik dat wel. Maar de heli staat in Volkel, universitair ziekenhuis is in Nijmegen en een best wel groot ziekenhuis (Rijnstate met best wel wat specialisaties) is ruim een kilometer verderop (en de landingsplek voor heli is tussen ongeluk en ziekenhuis)
Maar er zijn knappere koppen dan ik die zo'n beslissing nemen.
pi_211374725
Groeten vanuit Deutschland :W

Reservering via derde partij was bij hen niet aangekomen. Aan de dame te merken was dit niet de eerste keer. Helaas dus wel weer de hele reservering moeten overdoen.
Gelukkig waren er nog kamers, en is ons beloofd dat we geen rekening krijgen (want al betaald door ons aan de derde partij).
Grappig gebouw met diverse gangen en bijgebouwen met allemaal een andere sfeer.
Hotelkamer met een gangetje en drie deuren O+ Aparte plee, badkamer en slaapkamer _O_
Wellnessmandje met badjas, handdoeken, slippers _O_

We hebben halfpension. A la carte _O_
Daarna nog rondje sauna gedaan, prima in orde. Uiteindelijk het hele complex voor ons alleen ^O^

We komen de week wel door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:56:16 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374796
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Op zich snap ik dat wel. Maar de heli staat in Volkel, universitair ziekenhuis is in Nijmegen en een best wel groot ziekenhuis (Rijnstate met best wel wat specialisaties) is ruim een kilometer verderop (en de landingsplek voor heli is tussen ongeluk en ziekenhuis)
Maar er zijn knappere koppen dan ik die zo'n beslissing nemen.
Ik snap je 'maar' niet in dit geval. Dat geeft toch exact aan dat de heli dan blijkbaar nodig was van UMC personeel nodig
pi_211374823
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap je 'maar' niet in dit geval. Dat geeft toch exact aan dat de heli dan blijkbaar nodig was van UMC personeel nodig
Had eigenlijk moeten zijn, "Maar gelukkig zijn er anderen"
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:58:23 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Had eigenlijk moeten zijn, "Maar gelukkig zijn er anderen"
Nee bedoelde je 'Maar de heli staat in Volkel' maar :P
pi_211374912
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee bedoelde je 'Maar de heli staat in Volkel' maar :P
Ah, die maar....ik had het over de laatste maar. _O-
  dinsdag 21 november 2023 @ 22:01:06 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, die maar....ik had het over de laatste maar. _O-
Ja we praten heerlijk langs elkaar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211375527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

#zinnan
pi_211375605
Wat fijn @Blues! Goed nieuws en beterschap voor jezelf
pi_211376916
Here we go. Zo geen zin in.
Spoilers!
pi_211376921
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Here we go. Zo geen zin in.
goedemorgen, wat ga je doen vandaag?
pi_211376924
ik begin nu te twijfelen of ik toch niet op Frans moet gaan stemmen, wil niet nog 4 jaar vvd en al helemaal geen pvv
pi_211376925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:22 schreef Karzai het volgende:

[..]
goedemorgen, wat ga je doen vandaag?
Op het stembureau zitten. Doe ik al 15 jaar en is altijd leuk geweest. Vorige keer was het helaas helemaal niet leuk dus ik zie op tegen vandaag. Ik probeer niet aan vorige keer te denken maar dat is nog niet zo makkelijk ;)
Spoilers!
pi_211376926
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Op het stembureau zitten. Doe ik al 15 jaar en is altijd leuk geweest. Vorige keer was het helaas helemaal niet leuk dus ik zie op tegen vandaag. Ik probeer niet aan vorige keer te denken maar dat is nog niet zo makkelijk ;)
Oh nobel van je :D , de hele dag?
pi_211376929
ik zit aan de koffie, er wordt vandaag een nieuw matras gebracht, verder wat huishoudelijke taken vervullen en stemmen vandaag
pi_211376933
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:26 schreef Karzai het volgende:

[..]
Oh nobel van je :D , de hele dag?
Van 6.00 tot 14.00 en van 20.45 tot we klaar zijn met tellen.
Spoilers!
pi_211376935
Froeg :O
pi_211376937
Watskebeuert vorige keer Lucky?
pi_211376943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Watskebeuert vorige keer Lucky?
die is al onderweg denk ik, waarom ben jij zo vroeg wakker, werken vandaag?
pi_211376949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:44 schreef Karzai het volgende:

[..]
die is al onderweg denk ik, waarom ben jij zo vroeg wakker, werken vandaag?
Samesame, vroege stembureaudienst
pi_211376951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Samesame, vroege stembureaudienst
ah ik dacht dat die pas om 8 uur open gingen. Succes vandaag en ik hoop dat het een leuke dag wordt *O*
pi_211376954
7.30 open, de mijne iig :'(

6.30 aanwezig :'(

Ben wel team tragestartisbestestart, dus wekker op 5.15 :'(
pi_211376964
Succes op het stembureau!! Goed dat jullie dat doen 👍🏼
Volgens mij blijft het droog. Dat maakt ook veel uit bij de opkomst.

Oh, dat betekent dat wij een paar liedjes zingen het laatste kwartiertje en nog tientallen mensen in de rij staan tegen sluitingstijd. Is door de jaren een gewoonte geworden.
pi_211377126
Mogge!
Veel plezier op de stembureaus dames!

Beter blijft het droog, moet straks naar t ziekenhuis fietsen.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 07:28:31 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211377132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:24 schreef Karzai het volgende:
ik begin nu te twijfelen of ik toch niet op Frans moet gaan stemmen, wil niet nog 4 jaar vvd en al helemaal geen pvv
PVV zal geen 4 jaar duren :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 november 2023 @ 07:33:56 #80
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211377154
Succes stembureauzitters *O*
Ik heb m'n man maar gevolmacht, geen idee wanneer ik tijd zou moeten vinden om te stemmen vandaag.
pi_211377230
Ik ben gewoon best wel bang...
  woensdag 22 november 2023 @ 07:55:38 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211377315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de uitslag?
pi_211377418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Same.

Verhaal van vorige keer hou je tegoed van me. Probeer er niet te veel aan te denken. Vandaag lijkt het beter te gaan. We hebben wel al 73 stemmers gehad, dat is behoorlijk veel.
Spoilers!
pi_211377478
Succes op de stembureaus!
pi_211377482
Succes op de stembureaus DP en LS ^O^ ^O^
Ik heb van g zijn stemvolmacht.
Eens kijken wat ik daarmee ga doen >:) ;)
pi_211377484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
7.30 open, de mijne iig :'(

6.30 aanwezig :'(

Ben wel team tragestartisbestestart, dus wekker op 5.15 :'(
Team tragestart boks
  woensdag 22 november 2023 @ 08:26:08 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211377493
Mijn stem zit in de bus.
Ben maar vroeg gegaan omdat ik een verkoudheid/griepje op voel komen en ik geen idee heb of ik later nog de fut heb om op pad te gaan.

Het was redelijk druk in het stembureau…
pi_211377504
Goedemorgen :W
Vannacht hard geslapen en vandaag mooi een dagje thuiswerken en dan op naar @Kaatje1 stad om falafel te eten met S.
Het ziet eruit als een mooie dag. Volgens mij las ik laatst dat de opkomst bij verkiezingen hoger is als het mooi weer is -- dat zou goed uitkomen :D
pi_211377508
@MadMaster beterschap!
pi_211377512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:55 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Voor de uitslag?
Juh
pi_211377530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:55 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Voor de uitslag?
Juh
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Same.

Verhaal van vorige keer hou je tegoed van me. Probeer er niet te veel aan te denken. Vandaag lijkt het beter te gaan. We hebben wel al 73 stemmers gehad, dat is behoorlijk veel.
13... :')
  woensdag 22 november 2023 @ 08:33:30 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211377541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:28 schreef Tele6 het volgende:
@:MadMaster beterschap!
Dank, maar ik overleef het waarschijnlijk wel. :P
Het vervelende is alleen dat vandaag een pittige meeting op het programma staat waar ik een standpunt moet verdedigen, waar de andere partij niet in mee wil gaan. Ik hoop dat mijn hoofd daarvoor helder genoeg is.

En morgen staat er een teamdag in de agenda, waar ik wel bij hoop te kunnen zijn.
We zien het allemaal wel…

Succes bij de stembureaus, dames!
pi_211377542
Goedemorgen!
Ik zal vanaf mijn stemloze berg af en toe aan jullie denken.
pi_211377682
Succes stembureau medewerkers en stemmers!
Ik heb gedacht over een volmacht.. maar kwam er gewoon niet aan uit waar ik op zou moeten stemmen want alles is doffe ellende imo. Dus heb hem lafjes voorbij laten gaan :@ /magnuvierjaarnietklagen
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211377708
Zo, nu echt uit bed. Nadat Elin haar eten had gehad (ze laat luidruchtig weten dat ze daar recht op heeft) ben ik nog even in het warme bed gaan liggen, podcast geluisterd.
pi_211377732
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes stembureau medewerkers en stemmers!
Ik heb gedacht over een volmacht.. maar kwam er gewoon niet aan uit waar ik op zou moeten stemmen want alles is doffe ellende imo. Dus heb hem lafjes voorbij laten gaan :@ /magnuvierjaarnietklagen
1 stem maakt toch geen verschil, eigenlijk heb ik ook geen zin om te stemmen om precies dezelfde reden maar ik doe het toch maar
pi_211377745
Ik wist ook steeds niet wat ik moest stemmen maar elke niet pvvstem is er een.
Net als kaatje wel gecharmeerd van Lisa Westerveld, dat zou het wel eens kunnen worden.
Al had ik ook liever Volt gestemd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211377758
1 stem maakt geen verschil, maar 5000 mensen die dat denken zijn er alweer best veel
pi_211377801
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Net als kaatje wel gecharmeerd van Lisa Westerveld, dat zou het wel eens kunnen worden.
Dit.
pi_211377804
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:03 schreef Vanyel het volgende:
1 stem maakt geen verschil, maar 5000 mensen die dat denken zijn er alweer best veel
Dit.
pi_211377836
quote:
5000 ook nog niet maar ik kan me wel iets inbeelden bij het sentiment van @Cat-astrophe icm topictitel, we gaan het zien. Ik ben in ieder geval blij dat er toch nog iets lijkt te gebeuren na de arrogante houding van rechtse partijen vorige week dat er al bijna sprake zou zijn van een zekere zege en een dik vette rechts coalitie. Ik hoop op vuurwerk en verrassingen. *O*
pi_211377839
quote:
Ja, zeg!
Hoeveel stemmen telt voor een zetel eigenlijk?
Edit: is dat de kiesdeler? https://www.parlement.com/id/vid1ivwce8zi/kiesdeler

Excuus: beetje weggezakt.
pi_211377863
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja, zeg!
Hoeveel stemmen telt voor een zetel eigenlijk?
o|O

it depends
pi_211377937
Oh ja…om 22 partijen of meer tegen te gaan, ben ik voor, dat de kiesdrempel wordt verhoogd.
pi_211377950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Juh
[..]
13... :')
191 :D
Spoilers!
pi_211377974
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…om 22 partijen of meer tegen te gaan, ben ik voor, dat de kiesdrempel wordt verhoogd.
Dan moet je zorgen dat je in Duitsland stemrecht krijgt.
pi_211377987
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
191 :D
Niet gaan zitten weinigstemshamen he
pi_211378166
quote:
Waarom doe je dat niet dan?

Ik zit een beetje met vergelijkbare twijfels. Alsin ik wil Volt stemmen, maar twijfel of ik me in de titanenstrijd moet mengen. Aan de andere kant hebben al die partijen veel meer dingen waar ik me niet in kan vinden.
pi_211378227
Wij hebben vanmorgen om 7:30 meteen gestemd. Waren de 10e ofzo in de rij.

Ik vrees ook voor de uitslag. We gaan het zien.
pi_211378359
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet gaan zitten weinigstemshamen he
:@
Spoilers!
  woensdag 22 november 2023 @ 10:04:23 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_211378433

Ik mag hopelijk (dat woord is afhankelijk van de uitslag) weer vier jaar klagen :D Het potlood ligt totaal willekeurig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 10:07:42 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211378466
quote:
Veel mensen stemmen strategisch tegen een partij die ze niet willen...

Volgende verkiezingen zonder peilingen zou opzich een leuk experiment zijn :D
pi_211378542
1 verzoek, ga stemmen of niet (doe) maar ga niet oreren tegen de stembureauleden :')
pi_211378556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 verzoek, ga stemmen of niet (doe) maar ga niet oreren tegen de stembureauleden :')
Serieus? Ik zeg hallo en wens ze een vrije dag en als het een bekende is maak ik een praatje als het niet druk is
pi_211378583
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Veel mensen stemmen strategisch tegen een partij die ze niet willen...

Volgende verkiezingen zonder peilingen zou opzich een leuk experiment zijn :D
Dan schijnen ze in het buitenland peilingen te gaan organiseren, dat zag je in andere landen die peilingen hebben verboden (en later toch weer toe hebben gestaan)
pi_211378733
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Serieus? Ik zeg hallo en wens ze een vrije dag en als het een bekende is maak ik een praatje als het niet druk is
Serieus. Niet eens zeldzaam.
pi_211378738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Het is een uitje!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2023 @ 10:51:44 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211378898
De lunchwandeling gaat straks zelfs naar de stembus :P.
Al ga ik dan alleen mee voor de gezelligheid.
  woensdag 22 november 2023 @ 11:07:59 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211379077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wil je mij svp ook een vrije dag toewensen?
  woensdag 22 november 2023 @ 11:09:04 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211379089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Waar gaan dat soort monologen (neem ik aan) dan over?
Politieke voorkeuren, het weer of...?
pi_211379111
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De staat van het land vooral. En dat ze nu extreme maatregelen gaan nemen.
Spoilers!
pi_211379125
Ook afwijzing binnen voor de derde sollicitatie waar ik afgelopen week gesprek van had -O-
Maar wel een goed gevoel over. Ze zeiden dat ze 1 kandidaat hadden die net een beetje meer ervaring had, maar anders hadden ze me aangenomen, en ze hopen dat er een andere vacature komt waar ik op aangenomen kan worden zodat ik alsnog bij ze kan komen werken. O+

Ik heb nog minstens 1 vacature gezien waar ik komende week op wil reageren.
En een vacature voor een thuiswerkbaan waar ik erg over twijfel, want ik weet niet of ik het zou trekken om fulltime thuis te werken. Dan zou ik m'n huidige thuiswerkplek flink moeten verbouwen. Maar misschien is dat het wel waard voor een vacature die verder erg goed klinkt. :s)
pi_211379131
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ugh. Dat gesprek had ik vorige week toen ik aan het wachten was bij de sportschool. Hou. Op.

En net heeft mijn kind geappt: telefoon is gevallen, ze heeft een leen toestel :o
Gelukkig ben ik op vakantie met een gelijksoortige zieke geest O+
pi_211379179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Waarom doe je dat niet dan?

Ik zit een beetje met vergelijkbare twijfels. Alsin ik wil Volt stemmen, maar twijfel of ik me in de titanenstrijd moet mengen. Aan de andere kant hebben al die partijen veel meer dingen waar ik me niet in kan vinden.
Omdat ik denk dat er te weinig andere mensen zijn die dat ook doen.
Zelfs wetend dat daarvoor hetzelfde geldt als voor niet stemmen heb ik (voor het eerst) die neiging.

Daarbij vind ik Lisa Westerveld ook wel echt eruit springen met zorg issues, vind ik ook belangrijk, dus het is geen stem op iets wat ik echt niet zie zitten.

Ik denk dat met ons stelsel in de praktijk het nu ook meer een verschil is tussen wel of niet iets willen voor mensen die het minder hebben en al dan niet elke migrant eruit schoppen. De nuances zijn even minder prio, tot het geld weer aan de bomen groeit.
pi_211379191
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vroeger was alles blanke- eh beter!
pi_211379208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vroeger, toen we in Limburg 1 jaar 1 iemand met een kleur op school hadden en er pas na jaren achterkwamen dat Achraf, die er ook zat, niet alleen kamper maar ook Marokkaan was. Dat eerste was oneindig belangrijker.

[ Bericht 48% gewijzigd door Vanyel op 22-11-2023 11:28:19 ]
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 11:22:46 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211379223
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

En net heeft mijn kind geappt: telefoon is gevallen, ze heeft een leen toestel :o
Van die ¤200 die je in de keukenla had achtergelaten kun je toch wel een reparatie betalen? :o

Twee keer zo'n bericht gehad. Toen gezegd dat ik niet in de gelegenheid was het over te maken maar dat ik altijd wel geld in huis heb. Als het zo dringend is kunnen ze het wel ophalen :P
pi_211379229
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zelfs wetend dat daarvoor hetzelfde geldt als voor niet stemmen heb ik (voor het eerst) die neiging.

Daarbij vind ik Lisa Westerveld ook wel echt eruit springen met zorg issues, vind ik ook belangrijk, dus het is geen stem op iets wat ik echt niet zie zitten.

Ik denk dat met ons stelsel in de praktijk het nu ook meer een verschil is tussen wel of niet iets willen voor mensen die het minder hebben en al dan niet elke migrant eruit schoppen. De nuances zijn even minder prio, tot het geld weer aan de bomen groeit.
[..]
Vroeger, toen we in Limburg 1 jaar 1 iemand met een kleur op school hadden en er pas na jaren achterkwamen dat Achraf, die er ook zat, niet alleen kamper maar ook Marokkaan was. Dat eerste was oneindig belangrijker.
Wij kregen iemand waarvan we dachten dat het een Turk was, maar was een hele harige tienjarige 'ollander :D :')
pi_211379368
fuck it ga gewoon sp stemmen nu, mogen ze daarna lekker gaan puzzelen wat het kabinet gaat worden
  woensdag 22 november 2023 @ 11:46:00 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211379456
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja, maar jullie vertegenwoordigen vandaag de politiek... ;)
pi_211379482
Mijn lagere schoolklas was spierwit. Op het vwo hadden we Molukse meisjes. Geen jongens. :+

Overigens zou ik hoe dan ook stemmen (als dat lukt), ook als je eigenlijk alles prut vindt. Want er is prut en drek en die drek wil je toch niet een kans geven :{
pi_211379493
Hoe werkt overstappen met je internet? Net als bij je zorgverzekering dat de nieuwe partij ook de opzegging regelt en zorgt dat dat mooi aansluit, of is dat te efficiënt gedacht?
pi_211379511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe werkt overstappen met je internet? Net als bij je zorgverzekering dat de nieuwe partij ook de opzegging regelt en zorgt dat dat mooi aansluit, of is dat te efficiënt gedacht?
De twee keer dat ik ben overgestapt werd dat wel voor mij geregeld *O*
pi_211379515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn lagere schoolklas was spierwit. Op het vwo hadden we Molukse meisjes. Geen jongens. :+

Overigens zou ik hoe dan ook stemmen (als dat lukt), ook als je eigenlijk alles prut vindt. Want er is prut en drek en die drek wil je toch niet een kans geven :{
Dat zeg je duidelijk. Eensch.

Opgegroeid in den Haag met veel oud-Indië repatrianten.
Kinderen in onze klas, de leerkrachten en de heerlijkste saté op onze
hockey feesten. :Y)
Hoezo wit o|O
pi_211379531
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Realiseer je je, dat je mailadres dan ook wijzigt.
Dat weerhoudt mij ervan.
pi_211379535
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat weerhoudt mij ervan.
Ik denk dat ik met mijn nieuwe internet ook wel op gmail mag.
pi_211379545
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De twee keer dat ik ben overgestapt werd dat wel voor mij geregeld *O*
Ohhh dat zou goud zijn
pi_211379548
quote:

Dat weerhoudt mij ervan.
Oh daarom nooit een mailadres van je school, werk of internetprovider als standaard emailadres gebruiken w/
Maar die tip komt nu te laat.
  woensdag 22 november 2023 @ 11:57:09 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211379564
quote:

[..]
Dat weerhoudt mij ervan.
Hoewel ik geen behoefte heb om over te stappen, vind ik dat ook wel een dingetje.
De laatste keer dat ik van provider wisselde was in de vorige eeuw en daarom heb ik nu nog een mailadres met slechts 3 leestekens voor de @.
Als je nu een nieuw mailadres bij een provider moet kiezen, zit je waarschijnlijk met iets als jan.jansen379826@ergens.nl :X
pi_211379577
quote:

[..]
Ugh. Dat gesprek had ik vorige week toen ik aan het wachten was bij de sportschool. Hou. Op.

Ben je weer gezellig met Fles op pad?
pi_211379587
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je hebt ook een beetje onderscheidende kamerleden nodig daarom is een stem op mw. Westerveld prima, beter dan de zoveelste grijze muis.
pi_211379597
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hoewel ik geen behoefte heb om over te stappen, vind ik dat ook wel een dingetje.
De laatste keer dat ik van provider wisselde was in de vorige eeuw en daarom heb ik nu nog een mailadres met slechts 3 leestekens voor de @:.
Als je nu een nieuw mailadres bij een provider moet kiezen, zit je waarschijnlijk met iets als jan.jansen379826@ergens.nl :X
Hangt ervan af hoe unieke naam je hebt. Mijn emailadres is niet zo oud, maar er is maar 1 iemand op de wereld met mijn naam *G*
pi_211379613
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hangt ervan af hoe unieke naam je hebt. Mijn emailadres is niet zo oud, maar er is maar 1 iemand op de wereld met mijn naam *G*
Dat heb ik ook :D
pi_211379629
quote:

[..]
En dat ben jij!
Trouwens succes met de komende sollicitaties! en dat netwerken helpt.

Mijn mailadres is nog van zakelijk ooit.
Collega’s gebruikten toen het mailadres van hun man😳

Wat ik leuk vind, is dat je tegenwoordig ‘verberg mijn mailadres’ kunt gebruiken.
Dan wordt het opeens “goudvisje@vissenkom.com” 😂
  woensdag 22 november 2023 @ 12:05:37 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211379638
quote:

[..]
Het was slechts een voorbeeld, ik wil mijn naam sowieso niet in mijn mailadres hebben... :P
pi_211379663
quote:

[..]
Er zijn velen met mijn naam. Ik heb een 'mijnnaam@hotmail.com' en krijg echt heel veel mail voor de naamgenoten. Ook belangrijke mail. Soms wist ik om wie het ging (die met de _ er tussen bijv) en stuurde het door met opmerking dat ze het verkeerde emailadres hadden. Nooit een bedankje gehad. Ik heb offertes van hypotheken gekregen, ik heb uitnodigingen voor bijeenkomsten en bevestigingen van congressen gekregen. Blijkbaar allemaal niet belangrijk genoeg. Oh, en een knul met een naam waar ik nog nooooit van gehoord had die woest op me was en waar iemand met mijn naam seks mee had gehad. Dat was vast ook niet voor mij.
pi_211379698
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik van provider wisselde was in de vorige eeuw en daarom heb ik nu nog een mailadres met slechts 3 leestekens voor de @:.
Ligt aan je naam. Ik heb een jaar of twee geleden nog een voornaam@proton.me gemaakt.
Helaas niet meer voor vrouw en kinders maar die doen het met voornaamachternaam
pi_211379717
quote:

[..]

Oeh, eng, wanneer je katten je kunnen appen! >:)
pi_211379745
Frips en rustig in het Haagsche.
Leuk fietstochtje langs bekende plekken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211379760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Ook afwijzing binnen voor de derde sollicitatie waar ik afgelopen week gesprek van had -O-
Maar wel een goed gevoel over. Ze zeiden dat ze 1 kandidaat hadden die net een beetje meer ervaring had, maar anders hadden ze me aangenomen, en ze hopen dat er een andere vacature komt waar ik op aangenomen kan worden zodat ik alsnog bij ze kan komen werken. O+

Ik heb nog minstens 1 vacature gezien waar ik komende week op wil reageren.
En een vacature voor een thuiswerkbaan waar ik erg over twijfel, want ik weet niet of ik het zou trekken om fulltime thuis te werken. Dan zou ik m'n huidige thuiswerkplek flink moeten verbouwen. Maar misschien is dat het wel waard voor een vacature die verder erg goed klinkt. :s)
He wat jammer, maar het klinkt wél heel positief wat ze over je zeiden!!

En ook mooi dat er ondertussen nieuwe vacatures voorbij komen die je ook aanspreken.

Wel benieuwd naar de inhoud van de thuiswerkvacature! En wat eruit spreekt je zo aan?
pi_211379766
quote:

[..]
Wassik ook. Totdat mijn voornaam met mijn achternaam trouwde :D en zij nam wel haar getrouwde naam aan.

En ze is megaactief in van alles en nog wat. Superfijn voor mij, omdat ik het liefst zo onvindbaar mogelijk ben.

Wel hilarisch (1) dat ze getrouwd is met de voornaam waar ik jarenlang naakt mee heb gerecreerd :D Hilarisch (2) ook dat ik al 2x haar belastingaangifte heb ontvangen :')
pi_211379800
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wassik ook. Totdat mijn voornaam met mijn achternaam trouwde :D en zij nam wel haar getrouwde naam aan.

En ze is megaactief in van alles en nog wat. Superfijn voor mij, omdat ik het liefst zo onvindbaar mogelijk ben.

Wel hilarisch (1) dat ze getrouwd is met de voornaam waar ik jarenlang naakt mee heb gerecreerd :D Hilarisch (2) ook dat ik al 2x haar belastingaangifte heb ontvangen :')
Oh dat gaat dan ook wel echt mis, als je haar belastingaangifte ontvangt :X :X

Er is een naamgenootje die heel actief is met marathonlopen en in al die ranglijsten online staat. Als ik op een cv bij hobby's 'hardlopen' invul dan lijk ik super sportief *O* *O*
pi_211379827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh dat gaat dan ook wel echt mis, als je haar belastingaangifte ontvangt :X :X

Er is een naamgenootje die heel actief is met marathonlopen en in al die ranglijsten online staat. Als ik op een cv bij hobby's 'hardlopen' invul dan lijk ik super sportief *O* *O*
TWEE KEER HE
pi_211379975
Ik kan onze benedendeur boven niet meer openen (en intercom doet het ook niet). Is stuk. Al wekenlang. Nu moeten we naar beneden als er een pakketje is. Die net was zo ongeduldig dat hij alweer in de auto zat toen ik de voordeur beneden open trok. En dat is echt binnen een minuut of zo.
  woensdag 22 november 2023 @ 12:34:50 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211380010
hier had de buurman de hele ochten d een aggregaat draaien.. wat een lawaai zeg!
heerlijk #kleinleed

verder zo op weg naar een koffie tentje om daar even wat uurtjes te gaan werken.. ik ben er achter gekomen dat ik 1 dag in de week prima kan thuiswerken, een hele week , of weken achter elkaar, nope niets voor mij :o

binnenkort dus een burootje op een "incubator" plekje hier in de stad.. het wordt nog hip en happening met mij :7 B-)

oh en voor het nieuwe bedrijf ga ik ook voor voornaam@bedrijfsnaam.land
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 22 november 2023 @ 12:36:08 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211380030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooi hé. :P

Ik heb ook een naamgenoot, het is een ver familielid.
We hebben elkaar nog nooit gezien, maar hij is mij ooit eens op het spoor gekomen en vroeg mij toen waarom ik zijn naam misbruikte... :D

Google je mij, dan vind je alleen hem.
Ideaal!
pi_211380237
ik zat van 1976 tot 1984 op de admiraal de ruyterschool in de bestevaerstraat in amsterdam, was toen al een gemengde school, leuke tijd gehad daar
pi_211380405
ja ik heb voor en achternaam als email adres misschien niet zo slim, ik heb ook wel een tweede maar die gebruik ik nooit meer

tis lekker weer , ga een wandeltje doen en duik het stedelijk museum even in
pi_211380528
Leuk, verbouwende ziekenhuizen. Nieuwe plek voor de fiets is op een pokke eind lopen van de nieuwe hoofdingang, flinke trap op want geen lift. Nieuwe hoofdingang is helemaal aan de andere kant van waar ik moet zijn. Nu in de wachtkamer op stoelen alleen geschikt voor mensen van 1m75 of zo.
Ben verdorie in dezelfde stad langer onderweg dan naar met bus en trein naar Elst.
T lijkt er wel op dat er geen uitloop is.
Zo voorlopig ben ik m ergernis kwijt 😉. T is wel heerlijk fietsweer
pi_211380737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
He wat jammer, maar het klinkt wél heel positief wat ze over je zeiden!!

En ook mooi dat er ondertussen nieuwe vacatures voorbij komen die je ook aanspreken.

Wel benieuwd naar de inhoud van de thuiswerkvacature! En wat eruit spreekt je zo aan?
Het is een baan bij een plek die lijkt op waar ik nu werk, om iets vergelijkbaars te doen als wat ik nu doe maar dan iets meer aan de technische kant ipv de patientenkant (wat ik niet erg vind). Het gave eraan is dat het niet bij een ziekenhuis is maar bij een stichting die een bepaalde categorie patiënten door het hele land heen helpt. Ik heb al vrij veel van ze gehoord omdat sommige van m'n huidige collega's denken dat die stichting uiteindelijk alle "interessante" patiënten door het hele land heen zal gaan helpen en er misschien alleen wat routineklusjes overblijven. Waarvan ik niet per se denk dat het erg is, want hoe goed kan je een patiënt helpen als je maar 2 van dat soort patiënten per jaar ziet? dan kan je het beter centraliseren. Maar dan springt iedereen (vooral in de perifere ziekenhuizen) uit z'n vel :+
pi_211380781
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk, verbouwende ziekenhuizen. Nieuwe plek voor de fiets is op een pokke eind lopen van de nieuwe hoofdingang, flinke trap op want geen lift. Nieuwe hoofdingang is helemaal aan de andere kant van waar ik moet zijn. Nu in de wachtkamer op stoelen alleen geschikt voor mensen van 1m75 of zo.
Ben verdorie in dezelfde stad langer onderweg dan naar met bus en trein naar Elst.
T lijkt er wel op dat er geen uitloop is.
Zo voorlopig ben ik m ergernis kwijt 😉. T is wel heerlijk fietsweer
Hebben ze geen alternatieve ingang? Wij hebben volgens mij 2 of 3 alternatieven, afhankelijk van waar je moet zijn. Als je op deze plek vaker moet zijn, misschien bij de mensen daar vragen.
In "mijn" ziekenhuis rijden ze met golfkarretjes naar de verderop gelegen afdelingen. En de artsen rijden met stepjes. Super grappig al die witte wapperende jassen op stepjes O+
pi_211380787
Museumpje checken
pi_211380860
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 13:35 schreef Tele6 het volgende:

Hebben ze geen alternatieve ingang? Wij hebben volgens mij 2 of 3 alternatieven, afhankelijk van waar je moet zijn. Als je op deze plek vaker moet zijn, misschien bij de mensen daar vragen.
In "mijn" ziekenhuis rijden ze met golfkarretjes naar de verderop gelegen afdelingen. En de artsen rijden met stepjes. Super grappig al die witte wapperende jassen op stepjes O+
:D hier ook stepjes voor personeel en een golfkarretje voor de mensen die niet zo snel meer gaan.
pi_211380872
pi_211380908
pi_211380971
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Mooi hé. :P

Ik heb ook een naamgenoot, het is een ver familielid.
We hebben elkaar nog nooit gezien, maar hij is mij ooit eens op het spoor gekomen en vroeg mij toen waarom ik zijn naam misbruikte... :D

Google je mij, dan vind je alleen hem.
Ideaal!
:D Ik check soms bij Google of ik vindbaar ben. Vervolgens denkt Google dat ik mijn eigen naam niet weet. Ik ben Voornaam Achternaam, maar Voornaam van Achternaam komt veel vaker voor. Dus die resultaten krijg ik te zien _O-. Alleen de suggestie van LinkedIn klopt, de rest allemaal niet. Ook best handig.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 november 2023 @ 14:20:41 #167
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211381232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 13:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:D Ik check soms bij Google of ik vindbaar ben. Vervolgens denkt Google dat ik mijn eigen naam niet weet. Ik ben Voornaam Achternaam, maar Voornaam van Achternaam komt veel vaker voor. Dus die resultaten krijg ik te zien _O-. Alleen de suggestie van LinkedIn klopt, de rest allemaal niet. Ook best handig.
Ook LinkedIn heb ik uitgesloten van Google.
SPOILER
pi_211381251
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:20 schreef MadMaster het volgende:

Ook LinkedIn heb ik uitgesloten van Google.
SPOILER
Dit maakt nieuwsgierig :o
pi_211381319
En weer thuis. Heel apart, hetzelfde onderzoek als 1,5 week geleden, in naam tenminste, want in uitvoering best wel anders.
Op de terugweg gestemd in de moskee hierachter, er was, naast stembureau personeel een heel ontvangst comité.
  woensdag 22 november 2023 @ 14:36:26 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211381406
ik heb net de website voor het project geregistreerd voor .land EN .com .. eerder had ik gekeken en had een of andere domeinclown het .com geclaimed en of we even 1500 eur er voor willen betalen. nu lijkt het er op alsof het ineens zomaar gratis kan ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_211381444
Mijn achternaam komt in een paar varianten voor. Voor -van- achter is uniek, maar er is wel voor -van- achter +N - en dat is iemand hier op fok :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211381445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, alleen voor personeel en voor spoed/ambulance is er een aparte ingang. Maar ze hebben de fietsenstalling een stuk terug verplaatst en de hoofdingang een stuk verderop. Het enige vervoer binnen zijn een soort rolstoelen maar daar ben ik nog te goed voor vind ik. Hopelijk komen er na de verbouwing wat “afsteek mogelijkheden”
  woensdag 22 november 2023 @ 14:45:06 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211381501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit maakt nieuwsgierig :o
SPOILER
pi_211381740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook :D
En ik dus, had deze helemaal gemist.
pi_211381767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis. Heel apart, hetzelfde onderzoek als 1,5 week geleden, in naam tenminste, want in uitvoering best wel anders.
Op de terugweg gestemd in de moskee hierachter, er was, naast stembureau personeel een heel ontvangst comité.
Wat raar eigenlijk. Dat je in theorie hetzelfde onderzoek had dat ze in de praktijk helemaal anders uitvoeren. Met al die protocollen in de zorg zou je toch denken dat er één lijn is in de uitvoering.
pi_211381791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat raar eigenlijk. Dat je in theorie hetzelfde onderzoek had dat ze in de praktijk helemaal anders uitvoeren. Met al die protocollen in de zorg zou je toch denken dat er één lijn is in de uitvoering.
Ja, dat zou ik ook denken. Maar vorige keer geen onderzoek van de knieholte en lies/bovenbeen
  woensdag 22 november 2023 @ 15:24:12 #177
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211381886
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat had ik met m'n meisjesnaam ook, maar nu ik ben getrouwd heb ik een onwijs generieke naam :D
pi_211382109
Dus. Mijn vorige auto kwam 2 maanden geleden niet door de APK wegens een lange lijst van mankementen. Hij had al een aantal dingen dat hem zeer onaantrekkelijk maakte om te verkopen, was ook 20 jaar oud.

Op advies van de garagehouder afgesproken dat de auto schroot zou worden. Ik heb de schrootprijs gekregen van de garagehouder en hij zou een paar dagen later auto aan de schroothandelaar (hoe heet dat) meegeven.

Ik zie net mijn auto vrolijk door het dorp rijden.

Wat moet ik daar van vinden?
Spoilers!
pi_211382115
Lucky :o
pi_211382129
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Mijn vorige auto kwam 2 maanden geleden niet door de APK wegens een lange lijst van mankementen. Hij had al een aantal dingen dat hem zeer onaantrekkelijk maakte om te verkopen, was ook 20 jaar oud.

Op advies van de garagehouder afgesproken dat de auto schroot zou worden. Ik heb de schrootprijs gekregen van de garagehouder en hij zou een paar dagen later auto aan de schroothandelaar (hoe heet dat) meegeven.

Misschien op weg naar de schroot?
pi_211382147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:54 schreef aveenhuijsen het volgende:

[..]
Misschien op weg naar de schroot?
Nee, er zat een moeder en kind in. Die auto zou al 2 maanden geleden tot een pakketje gemaakt moeten zijn.
Spoilers!
pi_211382162
quote:

Nou ja zeg :o
pi_211382167
quote:

wtf. :') Ik zou wel heel benieuwd zijn naar de reactie van de garagehouder.
pi_211382169
quote:

:{
  woensdag 22 november 2023 @ 16:03:18 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211382215
Staat het in het koopcontract, bij de inruil specificatie @Lucky_Strike ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211382224
Ik ben geloof ik wel nijdig ofzo. Ik weet niet echt of ik ben benadeeld. Maar zo voelt het wel.
Spoilers!
pi_211382243
quote:

😳 dan toch eens informeren bij de garagehouder. En naar een ander.
Wat hij een ander flikt (?) doetie ook bij jou.

De mijne kwam wel door de apk en wordt doorverkocht. Aan een handelaar.
Ons dorp heeft 4 garages.🙃

Morgen: UP UP en away *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-11-2023 17:24:13 ]
pi_211382248
pi_211382261
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:03 schreef fietsie het volgende:
Staat het in het koopcontract, bij de inruil specificatie @:Lucky_Strike ?
Ik heb alleen een bon. Ik ga die morgen ofzo even opzoeken.
Spoilers!
pi_211382293
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben geloof ik wel nijdig ofzo. Ik weet niet echt of ik ben benadeeld. Maar zo voelt het wel.
En misschien heeft die moeder wel een lulverhaal gekregen over 'nog jarenlang plezier van, mevrouw!' wat hoogstwaarschijnlijk niet waar is. Hoe dan ook zit er een luchtje aan.
  woensdag 22 november 2023 @ 16:21:18 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211382412
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb alleen een bon. Ik ga die morgen ofzo even opzoeken.
Hier al gekeken?

https://ovi.rdw.nl/
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 16:23:26 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211382427
quote:

Jij was op dat moment blijkbaar tevreden met de prijs die je er voor kreeg. Of had geen behoefte onderzoek te doen naar de restwaarde.

Weet je hoe je een liegende autohandelaar herkend?
SPOILER
pi_211382435
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hier al gekeken?

https://ovi.rdw.nl/
Hmm. Op 16-11 een nieuwe APK en nieuwe tenaamstelling.
Spoilers!
pi_211382455
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jij was op dat moment blijkbaar tevreden met de prijs die je er voor kreeg. Of had geen behoefte onderzoek te doen naar de restwaarde.

SPOILER
Nou ja, tevreden. De auto was 600-700 euro waard. Kosten om hem door de keuring te krijgen was 500 euro. Schrootprijs was 150 euro. Dus tja. Dan maar weg.

Maar ik ben het niet met je oneens.
Spoilers!
pi_211382470
quote:

Je kan hier natuurlijk niks mee behalve je verlies nemen, als je hier nu van baalt dan heb je niet goed gehandeld. Bovendien zal de schrootprijs niet zoveel verschillen van de inruilwaarde van een 20 jaar oude auto. Het is voor de handelaar ook een enorm risico om zo'n oude auto aan te kopen.
pi_211382504
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

SPOILER
Dat wat in je spoiler staat klopt wel. Bij onze vorige inruil zijn we bij heel wat garages/dealers geweest. Het hoogste bod wat we kregen was het dubbele van het laagste bod en dat ging echt om een paar duizend euro. Bij dat laagste bod begon het al van ja je snapt toch dat de auto zo oud is bla bla bla. Ze testen je gewoon uit.
pi_211382509
Zo, ik zou daar ook wel raar van opkijken @Lucky_Strike! :o
pi_211382541
Oneens met eigen keus
Onjuist voorgelicht. Naar schroot brengen is naar schroot brengen.

Garage had ook eerlijk kunnen zeggen dat dit plan.
pi_211382699
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Oneens met eigen keus
Onjuist voorgelicht. Naar schroot brengen is naar schroot brengen.

Garage had ook eerlijk kunnen zeggen dat dit plan.
Dit. En dan was het ook perfect uit te leggen geweest. Uurloon doorberekenen en verkopen te duur, maar uurloon op eigen kosten en doorverkopen kan een prima scenario zijn. Maar dan wel open kaart.
pi_211382877
SPOILER
  woensdag 22 november 2023 @ 17:14:41 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211382895
quote:
17s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:13 schreef Blues het volgende:
*O* *O* *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 22 november 2023 @ 17:16:29 #203
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211382919
Yeah…home-sweet-home
  woensdag 22 november 2023 @ 17:18:12 #204
490744 Jeroboam
pi_211382944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah…home-sweet-home
Ja, voor @golfer ook. Mooi nieuws.
  woensdag 22 november 2023 @ 17:18:42 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211382953
Bon zegt: garage X heeft auto Y ingekocht voor ¤ 150 euro.

Niet dat ik van plan ben om iets anders te doen dan een andere garage te zoeken.
Spoilers!
  woensdag 22 november 2023 @ 17:19:21 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211382960
quote:
SPOILER
O+ *O* O+ *O*
Spoilers!
  woensdag 22 november 2023 @ 17:21:46 #207
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_211382990
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou ja, tevreden. De auto was 600-700 euro waard. Kosten om hem door de keuring te krijgen was 500 euro. Schrootprijs was 150 euro. Dus tja. Dan maar weg.

Ik zou in ieder geval geen zaken meer doen met die garage.
Want echt eerlijk (b)lijken ze niet.
  woensdag 22 november 2023 @ 17:21:47 #208
8136 Blues
pi_211382991
Hij heeft een smerige bacterie opgelopen die resistent is voor bijna alle AB's.
Maar gelukkig bestaan er eckte goeie microbiologen _O_
  woensdag 22 november 2023 @ 17:23:07 #209
147666 AnneX
pi_211383006
quote:
SPOILER
*;
  woensdag 22 november 2023 @ 17:26:14 #210
327387 vlindertje89
pi_211383040
Wat een fantastisch nieuws @Blues en g O+
  woensdag 22 november 2023 @ 17:31:29 #211
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_211383079
Vaag hotel hier joh _O-

Luxe segment, prachtige kamer, mooie gebouwen, heerlijk eten, restaurant service is fantastisch.

De dame aan de receptie herkent ons inmiddels: omdat onze boeking niet was doorgekomen dus ze moest de reservering bij de incheck opnieuw invoeren (NL namen zijn moeilijk joh!). Omdat we graag een waterkoker wilden die gisteren zou komen maar vandaag na nog een keer vragen pas geleverd werd.
En omdat ze onze reservering voor een wijnproeverij in ontvangst nam :Y) Gaat morgen gebeuren.

Bij de Spa: gisteren (18.00 uur) konden we geen massage voor vandaag boeken … systeem lag er sinds 11(!) uur uit :X
Vandaag wel gelukt, voor as vrijdag O+

En het toppertje: net telefoon op de kamer:
Medewerker: ‘Haben Sie nog beauty news?’
Ik: :?

Na wat over en weer, want mijn Duits is niet perfect, maar ook niet slecht en ik snapte écht niet waar hij het over had riep hij een collega erbij.
Die -denk ik- wel op haar telefoondisplay keek en toen zag dat haar collega geen intern nummer naar een andere dienst, maar naar een hotelkamer had gebeld _O-

Dadelijk eten, daarna avondrondje sauna. Met meegesmokkeld cupje honing om te smeren :+

Morgen ook prachtig weer dus ochtendplons vanuit de kamer in het buitenbad en na het ontbijt naar Bad Kreuzberg. Toerist uithangen en Diversen Winkels (DM, Kaufland etc) in. Vriendin heeft lijstje al klaar.
Met deadline. Want om 18.00 uur gaan we wijn proeven. En dineren. En sauna.
  woensdag 22 november 2023 @ 17:31:40 #212
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211383083
Jeej Blues! *O* wat snel dan weer!

Thuis. Afgedraaid. Blij dat ik geen LSje hoef *O*

Vandaag nog een erglowkeyyogastretchje en eten. Meer doe ik niet.

Mijn instapot is binnen 24 uur geleverd :o bij mn ouders, dus heb er geen hol aan :')
  woensdag 22 november 2023 @ 17:36:22 #213
268312 Sarabi
pi_211383122
quote:
SPOILER
Wat fijn *O* *O* *O*
  woensdag 22 november 2023 @ 17:55:51 #214
43653 sigme
Veraan
pi_211383305
@Blues *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat fijn *O* *O* *O*
En hoe gaat met jou + man?
  woensdag 22 november 2023 @ 17:58:08 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211383320
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dadelijk eten, daarna avondrondje sauna. Met meegesmokkeld cupje honing om te smeren :+
Ik twijfel nu over op welk moment je die honing gaat smeren.
Ik hoop tijdens het eten… :@
  woensdag 22 november 2023 @ 18:03:36 #216
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_211383357
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik twijfel nu op welk moment je die honing gaat smeren.
Ik hoop tijdens het eten… :@
Nope, tijdens het sauna rondje *O*
Als je kamer maar heet genoeg is smelt de honing zo weg in je huid O+
Ten minste, ik hoop dat dat ook voor deze variant geldt :P
  woensdag 22 november 2023 @ 18:34:11 #217
147666 AnneX
pi_211383644
Opkomst%. 50% o|O

In ons dorp moest om 15 uur de tweede stembus erbij komen. Na wat aanstampen.
Men was happy met de opkomst.
# dorp
  woensdag 22 november 2023 @ 18:36:36 #218
147666 AnneX
pi_211383668
quote:
Vaag hotel hier joh _O-

Luxe segment, prachtige kamer, mooie gebouwen, heerlijk eten, restaurant service is fantastisch.

De dame aan de receptie herkent ons inmiddels: omdat onze boeking niet was doorgekomen dus ze moest de reservering bij de incheck opnieuw invoeren (NL namen zijn moeilijk joh!). Omdat we graag een waterkoker wilden die gisteren zou komen maar vandaag na nog een keer vragen pas geleverd werd.
En omdat ze onze reservering voor een wijnproeverij in ontvangst nam :Y) Gaat morgen gebeuren.

Bij de Spa: gisteren (18.00 uur) konden we geen massage voor vandaag boeken … systeem lag er sinds 11(!) uur uit :X

Na wat over en weer, want mijn Duits is niet perfect, maar ook niet slecht en ik snapte écht niet waar hij het over had riep hij een collega erbij.
Die -denk ik- wel op haar telefoondisplay keek en toen zag dat haar collega geen intern nummer naar een andere dienst, maar naar een hotelkamer had gebeld _O-

Morgen ook prachtig weer dus ochtendplons vanuit de kamer in het buitenbad en na het ontbijt naar Bad Kreuzberg. Toerist uithangen en Diversen Winkels (DM, Kaufland etc) in. Vriendin heeft lijstje al klaar.
Das gute Leben 🥂
  woensdag 22 november 2023 @ 18:38:57 #219
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211383692
Krijg net een foto opgestuurd “ik heb voor het eerst gestemd” :D
  woensdag 22 november 2023 @ 18:40:24 #220
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211383708
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nope, tijdens het sauna rondje *O*
Als je kamer maar heet genoeg is smelt de honing zo weg in je huid O+
Ten minste, ik hoop dat dat ook voor deze variant geldt :P
OK, klinkt bijzonder… 🐝
Ik zie de meerwaarde van een sauna niet zo, dus ik ken dat soort rituelen niet.

Ik heb slechts 1 keer gesaunaat in een Fins hotel, met een ketting met grote zilveren hanger om mijn nek.
De warmte was op zich wel te verdragen, totdat die hanger op mijn borst terecht kwam bij het rechtop gaan zitten... :X
  woensdag 22 november 2023 @ 18:41:43 #221
268312 Sarabi
pi_211383719
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:55 schreef sigme het volgende:
@:blues *O*
[..]
En hoe gaat met jou + man?
Mwah kan beter.
We zijn nu al een week aan het kwakkelen dus hopelijk is het snel voorbij :)
  woensdag 22 november 2023 @ 19:01:13 #222
859 Isabeau
ISFP
pi_211383902
quote:
SPOILER
Goed nieuws *O* *O* *O*
  woensdag 22 november 2023 @ 19:03:39 #223
859 Isabeau
ISFP
pi_211383920
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]
OK, klinkt bijzonder… 🐝
Ik zie de meerwaarde van een sauna niet zo, dus ik ken dat soort rituelen niet.

Ik heb slechts 1 keer gesaunaat in een Fins hotel, met een ketting met grote zilveren hanger om mijn nek.
De warmte was op zich wel te verdragen, totdat die hanger op mijn borst terecht kwam bij het rechtop gaan zitten... :X
Beginnersfout :X
  woensdag 22 november 2023 @ 19:12:39 #224
197950 Clubsoda
*zing*
pi_211384028
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 15:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ook *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 22 november 2023 @ 19:16:08 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_211384076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Beginnersfout :X
Ik weet nog dat jij me bij Marveld daarvoor waarschuwde. :Y

@Blues *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 19:18:49 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211384120
quote:
Vaag hotel hier joh _O-

Waar bivakkeer je?
  woensdag 22 november 2023 @ 19:22:19 #227
47758 LeeHarveyOswald
pi_211384172
Gestemd én meegedaan aan exitpoll
  woensdag 22 november 2023 @ 19:23:03 #228
859 Isabeau
ISFP
pi_211384183
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 19:16 schreef Troel het volgende:

Ik weet nog dat jij me bij Marveld daarvoor waarschuwde. :Y

@:Blues *O*
Uiteraard gebaseerd op ervaring :') #metoo
  woensdag 22 november 2023 @ 20:08:18 #229
257653 Myraela
Hangry
pi_211384987
Mijn man is iets te enthousiast black friday aanbiedingen aan het uitzoeken. Ik moet hem beter onder de duim houden.
  woensdag 22 november 2023 @ 20:11:36 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211385065
Mijn echtgenote komt net terug van haar stem uitbrengen en had een rij van ruim 100 meter voor zich… :o
  woensdag 22 november 2023 @ 20:15:31 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211385142
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn man is iets te enthousiast black friday aanbiedingen aan het uitzoeken. Ik moet hem beter onder de duim houden.
Help hem maar herinneren aan die notenshop kalender die hij niet nodig vond.
  woensdag 22 november 2023 @ 20:16:06 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211385164
Waarom heb ik ineens overal reclame? :(
  woensdag 22 november 2023 @ 20:16:44 #233
859 Isabeau
ISFP
pi_211385180
quote:
  woensdag 22 november 2023 @ 20:18:00 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211385206
quote:
7s.gif Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Mijn echtgenote komt net terug van haar stem uitbrengen en had een rij van ruim 100 meter voor zich… :o
:o
Spoilers!
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 20:18:09 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211385208
Lol Marijnissen moet van stembureau medewerker horen dat rijbewijs verlopen is :D
  woensdag 22 november 2023 @ 20:23:28 #236
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211385322
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bij het andere stembureau dat ze eerst bezocht, een school, stond een slingerende rij als bij de Fata Morgana in de Efteling. Last minute beslissers?
  woensdag 22 november 2023 @ 20:25:30 #237
257653 Myraela
Hangry
pi_211385361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Help hem maar herinneren aan die notenshop kalender die hij niet nodig vond.
BEDANKT! Dat is een goede. :D
  woensdag 22 november 2023 @ 20:32:21 #238
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_211385520
quote:
Spoilertekst verwijderd
*O* ^O^

[ Bericht 25% gewijzigd door MadMaster op 22-11-2023 20:33:30 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 november 2023 @ 20:53:39 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211386200
quote:
Tweakers heeft een overzicht van dingen die echt echt goeiekoperderder zijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 november 2023 @ 20:55:52 #240
63722 z80
I fink you freaky
pi_211386291
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Opgekocht door een handelaar. Opgeknapt en doorverkocht voor net onder de 1500 Euro. Garage blij, handelaar blij en een autobezitter blij. Gebeurt vaak.
En als de handelaar in het zelfde dorp zit als de huidige autobezitter, zal het niet een heel groot wrak zijn. Dat nieuws gaat net iets te snel in een dorp.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:01:17 #241
111414 Vanyel
pi_211386590
In het kader van 'je kunt het mens wel uit Limburg halen, maar' pinkte ik toch net weer zomaar spontaan een traantje weg bij

[ Bericht 41% gewijzigd door Vanyel op 22-11-2023 21:06:23 ]
  woensdag 22 november 2023 @ 21:01:48 #242
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211386643
*O* 22 november vuurwerk *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2023 @ 21:01:51 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211386647
PVV 35 :X
  woensdag 22 november 2023 @ 21:02:06 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211386669
Ik overweeg Limburg voor een kerstmarkt. In zo'n klamme muffe vochtige grot.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:02:42 #245
147666 AnneX
pi_211386716
Zojuist drie liedjes gezongen en ternauwernood stemmers in de rij -O-

Voorgaande keren stonden er wel 100 mensen op dit tijdstip.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:03:06 #246
147666 AnneX
pi_211386743
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:01 schreef borisz het volgende:
PVV 35 :X
Nee!
  woensdag 22 november 2023 @ 21:05:05 #247
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211386858
Mijn hemel 35 -O- wat een hel
  woensdag 22 november 2023 @ 21:05:40 #248
8136 Blues
pi_211386897
:X :X :X
  woensdag 22 november 2023 @ 21:06:41 #249
111414 Vanyel
pi_211386968
  woensdag 22 november 2023 @ 21:07:29 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211387014
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:06 schreef Vanyel het volgende:
Nou heb je een andere beschrijving voor de kerstmarkt in de Fluwelengrot dan?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2023 @ 21:10:05 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211387146
twitter
  woensdag 22 november 2023 @ 21:13:25 #252
490744 Jeroboam
pi_211387300
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
_O-
  woensdag 22 november 2023 @ 21:14:57 #253
490744 Jeroboam
pi_211387366
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Wil jouw partij met PVDA VVD en NSC?
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 21:18:11 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211387511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien mag je met hem mee
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 21:19:37 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211387565
Altijd positief blijven:
-Dit gaat vast geen 4 jaar duren.
-Geen Timmermans
  woensdag 22 november 2023 @ 21:20:42 #256
257653 Myraela
Hangry
pi_211387609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Tweakers heeft een overzicht van dingen die echt echt goeiekoperderder zijn
Ja, daar gaat die al lis op. Maar Tweakers is ook een kei in de allerduurste items uitzoeken.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:21:13 #257
217702 Lonaa
Honger!
pi_211387629
  woensdag 22 november 2023 @ 21:21:44 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211387658
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, daar gaat die al lis op. Maar Tweakers is ook een kei in de aller interessantste items uitzoeken.
Uhuh
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2023 @ 21:21:49 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211387661
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Altijd positief blijven:
-Geen Timmermans
PVDAGL, VVD, NSC en D66 is nog een optie :+
  woensdag 22 november 2023 @ 21:22:32 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211387688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, daar gaat die al lis op. Maar Tweakers is ook een kei in de allerduurste items uitzoeken.
Heeft ie de router voor jullie nieuwe huis al uitgezocht?

Product tip: https://eu.store.ui.com/eu/en/products/udw
  woensdag 22 november 2023 @ 21:23:06 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211387714
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef borisz het volgende:

[..]
Timmerfrans op bootje zetten en afduwen, en dan wil de VVD dat misschien wel :P
  woensdag 22 november 2023 @ 21:23:34 #262
257653 Myraela
Hangry
pi_211387739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef fietsie het volgende:
Uhuh
Ja, zo denkt mijn man dus ook. Maar gelukkig heb ik ook iets aan een robotstofzuiger, dus het kan altijd erger.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 21:23:48 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211387750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef borisz het volgende:

[..]
Moet wel heel gek lopen wil die 35 om 26 zetels verhouding omdraaien denk ik?
  woensdag 22 november 2023 @ 21:24:19 #264
257653 Myraela
Hangry
pi_211387772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heeft ie de router voor jullie nieuwe huis al uitgezocht?

Product tip: https://eu.store.ui.com/eu/en/products/udw
Ja, maar vraag me niet welke. Beveiligingssysteem ook al.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:24:35 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211387782
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, zo denkt mijn man dus ook. Maar gelukkig heb ik ook iets aan een robotstofzuiger, dus het kan altijd erger.
Ja ik plakte al een linkje :)
  woensdag 22 november 2023 @ 21:25:28 #266
490744 Jeroboam
pi_211387815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:02 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg Limburg voor een kerstmarkt. In zo'n klamme muffe vochtige grot.
Lijkt mij ook wel een keer leuk maar ben bang dat het echt heel druk is in zo'n grot.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:26:35 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211387876
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat kun je idd vergeten denk ik :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 november 2023 @ 21:27:32 #268
327387 vlindertje89
pi_211387912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Myraela het volgende:

[..]
En robotstofzuiger is echt fantastisch ^O^

En ondanks dat pvv groot natuurlijk niet geheel onverwachts is, vind ik het toch wel schokkend hoe groot :{
  woensdag 22 november 2023 @ 21:29:18 #269
257653 Myraela
Hangry
pi_211387984
Ik vond de vorige robotstofzuiger wat tegenvallen eigenlijk. Lag misschien ook aan mij, ik ben te ongeduldig en vind het teveel herrie maken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 november 2023 @ 21:31:16 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211388061
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
76 is 76...
Of 79 in dit geval. (wel slechts 29 in de EK).
  woensdag 22 november 2023 @ 21:31:17 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211388063
Die van ons dweilt ook. Maar doet dat met een soort onregelmarigheids algortime.
Zuigt altijd, dweilt soms.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:31:24 #272
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211388068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vond de vorige robotstofzuiger wat tegenvallen eigenlijk. Lag misschien ook aan mij, ik ben te ongeduldig en vind het teveel herrie maken.
Ook aanzetten als je weggaat!
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 21:31:54 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211388090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Lijkt mij ook wel een keer leuk maar ben bang dat het echt heel druk is in zo'n grot.
Ze kunnen beter zo'n mijn open gooien, is meer ruimte :+

Zou er nog een steenkoolmijn zijn in een van de buurlanden zijn die toegankelijk, lijkt me gaaf om es te zien.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:33:26 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211388186
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ze kunnen beter zijn mijn open gooien, is meer ruimte :+

Zou er nog een steenkoolmijn zijn in een van de buurlanden zijn die toegankelijk, lijkt me gaaf om es te zien.
Er is er in limburg nog 1, alleen die heeft geen werkende machines meer.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:34:31 #275
257653 Myraela
Hangry
pi_211388237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ook aanzetten als je weggaat!
Ja, maar dan moet je er dus over nadenken. Want het is niet echt te plannen ik er niet ben. En dan vergeet ik het dus.

Maar misschien beter nu we weer meer naar kantoor gaan. En deze dweilt ook en hoef je minder vaak te legen omdat die dat bij de basis doet ofzo. Idunno. We gaan het merken.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:35:37 #276
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211388291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, maar dan moet je er dus over nadenken. Want het is niet echt te plannen ik er niet ben. En dan vergeet ik het dus.

Maar misschien beter nu we weer meer naar kantoor gaan. En deze dweilt ook en hoef je minder vaak te legen omdat die dat bij de basis doet ofzo. Idunno. We gaan het merken.
Er over nadenken/aan denken is kut, maar wel iets minder kut dan stofzuigen :')
  woensdag 22 november 2023 @ 21:36:29 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211388330
quote:

[..]

Deze heeft een app. Zet je m aan vanuit de trein.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:36:57 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_211388349
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Altijd positief blijven:
-Geen Timmermans
Het eerste hoop ik, het tweede ben ik blij om.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2023 @ 21:39:56 #279
257653 Myraela
Hangry
pi_211388477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
Deze heeft een app. Zet je m aan vanuit de trein.
Alles heeft een app, daar zit ik toch niet op te wachten. Ik wil het gewoon helemaal los kunnen laten.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:40:02 #280
327387 vlindertje89
pi_211388479
Toen ik katten nog buiten woonkamer opsloot in nacht, liet ik m altijd 's nachts lopen. Beneden komen in schone woonkamer ^O^
Nu ik ze in woonkamer opsluit, doe ik dat niet meer, ivm mogelijke kattenkots. Dus nu heb ik m op 19.30 elke dag staan en ga ik dan halfuurtje buiten wandelen. Al maakt mijne niet per se zoveel herrie dat ik echt weg zou moeten, ik zet ook wel eens gewoon de tv wat harder als het regent buiten ofzo.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:40:32 #281
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211388504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Alles heeft een app, daar zit ik toch niet op te wachten. Ik wil het gewoon helemaal los kunnen laten.
Butlerwensen, robotstofzuigerbudget, ik ken het :'(
  woensdag 22 november 2023 @ 21:41:58 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211388556
Ik zag laatst een met een vuil- en sopje- dispenser. Die dus ook de machine leegmaakt, het sop bijvult en m na opladen weer op weg stuurt. Kek.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 21:45:34 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211388720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Er is er in limburg nog 1, alleen die heeft geen werkende machines meer.
Dat klinkt als heel veel traplopen :+
  woensdag 22 november 2023 @ 21:46:09 #284
257653 Myraela
Hangry
pi_211388739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:41 schreef fietsie het volgende:
Ik zag laatst een met een vuil- en sopje- dispenser. Die dus ook de machine leegmaakt, het sop bijvult en m na opladen weer op weg stuurt. Kek.
Ja, dat doet die we nu hebben gekocht. Hij heeft een sopje apart, een reservoir schoon water en een reservoir vuil water. Dat klinkt wel beter dan die smerige emmer met vuil water waar ik twee keer in het jaar m’n hele huis mee door ging.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:46:33 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211388759
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat klinkt als heel veel traplopen :+
Hahaha ja nee wel een lift naar een oude kolenlaag maar daar dus audio uit speakers ipv werkende machines
  woensdag 22 november 2023 @ 21:52:13 #286
111414 Vanyel
pi_211388934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nou heb je een andere beschrijving voor de kerstmarkt in de Fluwelengrot dan?
Wat gaf je de indruk dat ik op jou reageerde?
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 21:53:20 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211388980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hahaha ja nee wel een lift naar een oude kolenlaag maar daar dus audio uit speakers ipv werkende machines
Aha. Die mijn is zelfs in Valkenburg ja.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:53:24 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211388986
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat gaf je de indruk dat ik op jou reageerde?
Verbaasd reageren dat de PVV veel stemmen heeft gekregen leek me niet iets voor jou eigenlijk
  woensdag 22 november 2023 @ 21:57:42 #289
111414 Vanyel
pi_211389181
quote:

[..]

Roborock!
  woensdag 22 november 2023 @ 21:59:35 #290
257653 Myraela
Hangry
pi_211389248
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Roborock!
Nee, dat was volgens mij wel de andere optie. Het is de snoezigere naam Dreame geworden.
  woensdag 22 november 2023 @ 21:59:39 #291
490744 Jeroboam
pi_211389253
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Aha. Die mijn is zelfs in Valkenburg ja.
In Belgisch Limburg heb je ook nog wel wat plekken om te bezoeken zoals C-Mine of Beringen maar dat is toch ook wel een beetje gericht op entertainment.
  woensdag 22 november 2023 @ 22:03:59 #292
111414 Vanyel
pi_211389414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Roborock!

Mijne heeft gewoon een schema. Als ik dweil en water regelmatig vervang en de stofbak leeg, gaat verder alles vanzelf.

Als mijn kind niet al zijn shit laat slingeren natuurlijk }:|
  woensdag 22 november 2023 @ 22:18:42 #293
111414 Vanyel
pi_211389925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Verbaasd reageren dat de PVV veel stemmen heeft gekregen leek me niet iets voor jou eigenlijk
Geen verbazing.
Schok.
  woensdag 22 november 2023 @ 22:20:41 #294
859 Isabeau
ISFP
pi_211389986
Ik had een nek aan gek race verwacht tussen PVV, VVD en GLPvdA, maar ik had gehoopt dat di tniet de uitslag werd. Wel gevreesd. We zien het morgenvroeg wel.
  woensdag 22 november 2023 @ 22:25:04 #295
47758 LeeHarveyOswald
pi_211390176
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een nek aan gek race verwacht tussen PVV, VVD en GLPvdA, maar ik had gehoopt dat di tniet de uitslag werd. Wel gevreesd. We zien het morgenvroeg wel.
Ik hoop dat ze er nog meer naast zitten dan in 2006, met de exit polls.
  woensdag 22 november 2023 @ 22:25:41 #296
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211390207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Nek aan gek is het geworden ja...
  woensdag 22 november 2023 @ 22:25:56 #297
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211390223
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2023 22:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze er nog meer naast zitten dan in 2006, met de exit polls.
Hoe zat dat?
  woensdag 22 november 2023 @ 22:28:26 #298
490744 Jeroboam
pi_211390307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nek aan gek is het geworden ja...
_O-
  woensdag 22 november 2023 @ 22:31:19 #299
111414 Vanyel
pi_211390404
Wilders
quote:
Ondanks het grote feest kijkt Wilders ook al vooruit naar de formatie. "Stel dat ik premier word, dan word ik dat voor alle Nederlanders. Dat is een andere rol dan oppositieleider. Je moet een coalitie smeden. Zo'n megaoverwinning van de PVV moet gerespecteerd worden. De kiezer heeft gesproken, het zou ondemocratisch zijn als de kiezer buitenspel gezet wordt. Dat zou die kiezer ook niet accepteren. Die zou dat verschrikkelijk vinden."

Hij wil daarom graag samenwerken met andere partijen. "We moeten met elkaar zakendoen, want het moet anders in Nederland. Laten wij een poging doen om er met elkaar uit te komen, en ik geloof dat dat zal lukken. We gaan geen ondemocratische of ongrondwettelijke maatregelen nemen, zoals korans en moskeeën verbieden. De Nederlander moet weer op één, dáár gaan we het over hebben. De formatie zal niet over links gaan. Ik kijk naar centrumrechts, VVD en NSC. We zullen allemaal concessies moeten doen, ook wij."
Klinkt beter dan het kunnen klinken.
  woensdag 22 november 2023 @ 22:38:50 #300
47758 LeeHarveyOswald
pi_211390749
  woensdag 22 november 2023 @ 22:38:58 #301
43653 sigme
Veraan
pi_211390753
Misschien blijf ik wel gewoon op m’n berg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')