Prima weer voor wat whisky?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag was waaiïg en daardoor nogal fris, maar van gister had ik nog een leuk zelfportret
[ afbeelding ]
Hoe de fuck dan ook echt hequote:Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.
Ja, voor mijn gevoel ook best wel ineens. Vorige week viel hij me nog niet echt op in de peilingen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe de fuck dan ook echt he
Nog evenveel flesjes als avonden te gaan (4), het voornemen is elke avond 1.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima weer voor wat whisky?
Al geprobeerd?
Ja dat. Ik heb steeds het gevoel dingen te missen met deze verkiezingen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja, voor mijn gevoel ook best wel ineens. Vorige week viel hij me nog niet echt op in de peilingen.
Bij GL/PvdA zitten er al meer vrouwen dan mannen in de top 24. Dus tenzij je iemand kent en daar op wilt stemmen lijkt me niet per se nodig om daar extra vrouwen aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
Goed nieuws Blues!![]()
Ik ga denk ik toch maar strategisch stemmen tegen rechts. Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.
En geheugensteuntje voor de vrouw stemmers: https://stemopeenvrouw.com/
Niet stemmen op de eerste vrouw die je tegenkomt maar juist op degene die volgens de peiling net buiten de boot zou vallen.
Harde eis geweest. Volt heeft in veel gemeenten nog niet mee gedaan omdat ze niet genoeg vrouwen hadden voor op de lijst.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volt heeft dus echt man-vrouw-man-vrouw etc om en omMooi.
Dat was ook een reden om het kabinet te laten vallen. Ze waren bijna tot een akkoord en dan om ca 1000 mensen het te laten vallen. Nu hebben ze een mooi onderwerp om als speerpunt van de verkiezingen te gebruiken. De onzin van Dilan over nareisopnareis en "we gaan de nareis terugbrengen naar 18 jarigen" wat al zo is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat. Ik heb steeds het gevoel dingen te missen met deze verkiezingen.
Ik snap niet eens hoe klimaat ineens totaal onbelangrijk is geworden en we het alleen maar over die paar vluchtelingen hebben
Mensen zijn zo makkelijk te bespelenquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was ook een reden om het kabinet te laten vallen. Ze waren bijna tot een akkoord en dan om ca 1000 mensen het te laten vallen. Nu hebben ze een mooi onderwerp om als speerpunt van de verkiezingen te gebruiken. De onzin van Dilan over nareisopnareis en "we gaan de nareis terugbrengen naar 18 jarigen" wat al zo is.
Andere reden: Op 20 juli schreef deze twitteraarquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mensen zijn zo makkelijk te bespelen
Port Charlotte is sowieso een aparte whisky, kan alle kanten opgaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog evenveel flesjes als avonden te gaan (4), het voornemen is elke avond 1.
We hebben 2 port Charlotte's gehad; die uit bourboncask vond ik lekker maar wel heel sterk (dus drupje water door gedaan) , die uit een sherrybarrel vond ik qua smaak wat te scherp (ook na bijmenging van een drupje water nog). Maar zeer interessant en leuk tijdverdrijf!
En Isa Yusibov is van de D66, lekker allemaal elkaar de schuld geven van een kabinetsval.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Andere reden: Op 20 juli schreef deze twitteraar
Isa Yusibov 🇪🇺 🇳🇱 🇺🇦
@:Isa_Yusibov
·
20 jul.
Toen Sunak zijn MinDef Wallace voordroeg als opvolger van Stoltenberg heeft Biden kennelijk gezegd dat hij een huidige regeringsleider wilde uit Europa. En daarna liet Rutte het kabinet vallen.
Klimaat is nog steeds belangrijk. Maar zit compleet vast door de regels. Enerzijds zelf opgesteld en vastgelegd, anderzijds door de EU.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat. Ik heb steeds het gevoel dingen te missen met deze verkiezingen.
Ik snap niet eens hoe klimaat ineens totaal onbelangrijk is geworden en we het alleen maar over die paar vluchtelingen hebben
Correctie had chocoladekruidnotenquote:
Aan de andere kant hebben ze ook auto's waar die trauma-artsen in kunnen dus gek dat die arts niet met zo'n auto is gekomen om de zwaargewonde te helpen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit heel veel in een traumahelicopter wat kan helpen een zwaargewonde net genoeg te stabiliseren voor vervoer.
Dat weet ik, maar wanneer de helicopter geland is moet de arts nog naar het ongeluk, da's ca 500 meter. 500 meter de andere kant op is het ziekenhuis waar ook alle toeters en bellen zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit heel veel in een traumahelicopter wat kan helpen een zwaargewonde net genoeg te stabiliseren voor vervoer.
BBQ kan ook nogquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bon, ik ga me ook melden in het instapot topic en het airfryer topic en het slowcooker topic en het yoghurt maak topic en en en
quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Blues, fijn nieuws dat g aan de beterende hand isIk zou ook stuiteren
en wij houden ook een beetje van g
Nee, die zit er geloof ik niet op/aan/in.quote:
In de AF kan je ook een soort van electrisch bbq'enquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, die zit er geloof ik niet op/aan/in.
Ik stel voor dat we dat overzichtelijk in het AF topic gaan besprekenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de AF kan je ook een soort van electrisch bbq'en
Ik heb wel eens pulled pork in de slowcooker gemaakt. Dat zou ik in een bbq topic niet durven schrijvenquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dat overzichtelijk in het AF topic gaan bespreken
O god, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pulled pork in de slowcooker gemaakt. Dat zou ik in een bbq topic niet durven schrijven
Was het ook. Heb er wel heel lang van gegeten. Had een schouder van een kleine 3 kg. Iedereen die kwam eten kreeg het op z'n bordquote:
Geen reactie gekregen. Ergens wel en ergens niet jammer. Ik hou van mijn werk en veel van mijn collega’s, maar de nadelen blijven wel echt serieus.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe is de solliciatieterette Candaasje?
Ruuuhuuude!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen reactie gekregen. Ergens wel en ergens niet jammer. Ik hou van mijn werk en veel van mijn collega’s, maar de nadelen blijven wel echt serieus.
Ik blijf dus wel rustig rondkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |