abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211370480
We have far more in common than that which devides us..
pi_211370488
Daar ging iets mis. Deel twee met dezelfde titel dan maar.
pi_211370498
*O* Voor @Blues en haar gelove'de g!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211370499
Ontwikkelingen de goede kant op Blues *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211370521
Vandaag was waaiïg en daardoor nogal fris, maar van gister had ik nog een leuk zelfportret :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:02:52 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211370532
Goed nieuws Blues! *O*

Ik ga denk ik toch maar strategisch stemmen tegen rechts. Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.

En geheugensteuntje voor de vrouw stemmers: https://stemopeenvrouw.com/
Niet stemmen op de eerste vrouw die je tegenkomt maar juist op degene die volgens de peiling net buiten de boot zou vallen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:03:17 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211370537
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag was waaiïg en daardoor nogal fris, maar van gister had ik nog een leuk zelfportret :D
[ afbeelding ]
Prima weer voor wat whisky?
Al geprobeerd?
pi_211370538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.

Hoe de fuck dan ook echt he :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:03:58 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211370548
De avondlucht van zojuist.

Enerzijds

Anderzijds
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:07:32 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211370580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hoe de fuck dan ook echt he :'(
Ja, voor mijn gevoel ook best wel ineens. Vorige week viel hij me nog niet echt op in de peilingen. ;(
pi_211370583
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Prima weer voor wat whisky?
Al geprobeerd?
Nog evenveel flesjes als avonden te gaan (4), het voornemen is elke avond 1.

We hebben 2 port Charlotte's gehad; die uit bourboncask vond ik lekker maar wel heel sterk (dus drupje water door gedaan) , die uit een sherrybarrel vond ik qua smaak wat te scherp (ook na bijmenging van een drupje water nog). Maar zeer interessant en leuk tijdverdrijf!
pi_211370630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja, voor mijn gevoel ook best wel ineens. Vorige week viel hij me nog niet echt op in de peilingen. ;(
Ja dat. Ik heb steeds het gevoel dingen te missen met deze verkiezingen.

Ik snap niet eens hoe klimaat ineens totaal onbelangrijk is geworden en we het alleen maar over die paar vluchtelingen hebben :?
Spoilers!
pi_211370731
@Blues wat fijn om te horen dat het de goede kant op gaat nu! O+

@sigme prachtig!

@ stemmen: ik vind pvv zó groot ook echt wel eng. Dat is de enige reden waarom ik nu toch nog twijfel wat te doen. Ik zou graag Volt stemmen, maar overweeg met de huidige peilingen daar strategisch GL-PvdA van te maken. Enerzijds denk ik, als iedereen zo denkt krijgt Volt nooit een grotere partij en kans om mee te regeren, anderzijds wil ik eigenlijk wel liever Volt dan GL-PVDA, maar nóg liever in elk geval geen pvv/vvd/nsc aan het roer straks.. daarvoor hou ik teveel van het abortusrecht, degenen die wat meer pech hebben gehad in het leven dan ik, diversiteit (geaardheid/gender/cultureel/etc) en medemenselijkheid. Om maar een paar dingen te noemen.
pi_211370856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
Goed nieuws Blues! *O*

Ik ga denk ik toch maar strategisch stemmen tegen rechts. Vind de PVV als mogelijk grootste wel eng.

En geheugensteuntje voor de vrouw stemmers: https://stemopeenvrouw.com/
Niet stemmen op de eerste vrouw die je tegenkomt maar juist op degene die volgens de peiling net buiten de boot zou vallen.
Bij GL/PvdA zitten er al meer vrouwen dan mannen in de top 24. Dus tenzij je iemand kent en daar op wilt stemmen lijkt me niet per se nodig om daar extra vrouwen aan toe te voegen.
Ik klikte nog wat verder. er is blijkbaar een Partij voor het Basisinkomen. Die hebben in totáál 1 vrouw. Maar in de peilingen nul zetels, dus dat maakt verder niet uit.
Volt heeft dus echt man-vrouw-man-vrouw etc om en om :D Mooi.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 november 2023 @ 18:40:47 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211370927
Jeuj voor G&B *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Volt heeft dus echt man-vrouw-man-vrouw etc om en om :D Mooi.
Harde eis geweest. Volt heeft in veel gemeenten nog niet mee gedaan omdat ze niet genoeg vrouwen hadden voor op de lijst.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211370931
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap niet eens hoe klimaat ineens totaal onbelangrijk is geworden en we het alleen maar over die paar vluchtelingen hebben :?
Dat was ook een reden om het kabinet te laten vallen. Ze waren bijna tot een akkoord en dan om ca 1000 mensen het te laten vallen. Nu hebben ze een mooi onderwerp om als speerpunt van de verkiezingen te gebruiken. De onzin van Dilan over nareisopnareis en "we gaan de nareis terugbrengen naar 18 jarigen" wat al zo is.
pi_211370960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat was ook een reden om het kabinet te laten vallen. Ze waren bijna tot een akkoord en dan om ca 1000 mensen het te laten vallen. Nu hebben ze een mooi onderwerp om als speerpunt van de verkiezingen te gebruiken. De onzin van Dilan over nareisopnareis en "we gaan de nareis terugbrengen naar 18 jarigen" wat al zo is.
Mensen zijn zo makkelijk te bespelen :N
Spoilers!
pi_211370969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mensen zijn zo makkelijk te bespelen :N
Andere reden: Op 20 juli schreef deze twitteraar

Isa Yusibov 🇪🇺 🇳🇱 🇺🇦
@Isa_Yusibov
·
20 jul.
Toen Sunak zijn MinDef Wallace voordroeg als opvolger van Stoltenberg heeft Biden kennelijk gezegd dat hij een huidige regeringsleider wilde uit Europa. En daarna liet Rutte het kabinet vallen.
  dinsdag 21 november 2023 @ 18:50:36 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211371030
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef sigme het volgende:

[..]
Nog evenveel flesjes als avonden te gaan (4), het voornemen is elke avond 1.

We hebben 2 port Charlotte's gehad; die uit bourboncask vond ik lekker maar wel heel sterk (dus drupje water door gedaan) , die uit een sherrybarrel vond ik qua smaak wat te scherp (ook na bijmenging van een drupje water nog). Maar zeer interessant en leuk tijdverdrijf!
Port Charlotte is sowieso een aparte whisky, kan alle kanten opgaan.
Daarom heb ik ook verschillende varianten in je pakketje gedaan.
Ik wacht de rest van de beoordelingen wel af.
In ieder geval nog een paar mooie dagen daar gewenst…
pi_211371082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Andere reden: Op 20 juli schreef deze twitteraar

Isa Yusibov 🇪🇺 🇳🇱 🇺🇦
@:Isa_Yusibov
·
20 jul.
Toen Sunak zijn MinDef Wallace voordroeg als opvolger van Stoltenberg heeft Biden kennelijk gezegd dat hij een huidige regeringsleider wilde uit Europa. En daarna liet Rutte het kabinet vallen.
En Isa Yusibov is van de D66, lekker allemaal elkaar de schuld geven van een kabinetsval.
pi_211371383
Blues, fijn nieuws dat g aan de beterende hand is O+ Ik zou ook stuiteren *O* en wij houden ook een beetje van g
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 november 2023 @ 19:51:16 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_211372032
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klimaat is nog steeds belangrijk. Maar zit compleet vast door de regels. Enerzijds zelf opgesteld en vastgelegd, anderzijds door de EU.
Hier kun je dus geen punten scoren. Op migratie wel. Zeker met veel gebakken lucht die je flink opklopt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211372087
* Tele6 heeft chocoladekruidnoten :7
  dinsdag 21 november 2023 @ 19:58:41 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_211372148
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:54 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft chocoladekruidnoten :7
Correctie had chocoladekruidnoten <O)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211372250
Best wel apart. In de krant lees ik over een ongeluk waarbij een trauma helikopter is opgeroepen. Maar dat ongeluk was 1,1 km vanaf het ziekenhuis? Da's toch best apart, volgens mij duurt het best wel een tijd voordat de heli er is en de landingsplek is zo ongeveer op de weg van die plek naar het ziekenhuis.
pi_211372269
Er zit heel veel in een traumahelicopter wat kan helpen een zwaargewonde net genoeg te stabiliseren voor vervoer.
pi_211372313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zit heel veel in een traumahelicopter wat kan helpen een zwaargewonde net genoeg te stabiliseren voor vervoer.
Aan de andere kant hebben ze ook auto's waar die trauma-artsen in kunnen dus gek dat die arts niet met zo'n auto is gekomen om de zwaargewonde te helpen.

Tenzij ze een arts van het academische ziekenhuis nodig hadden of zo.
pi_211372375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat weet ik, maar wanneer de helicopter geland is moet de arts nog naar het ongeluk, da's ca 500 meter. 500 meter de andere kant op is het ziekenhuis waar ook alle toeters en bellen zijn.
Hoop in ieder geval dat de fietser er goed afkomt. Moet er morgen ook langs op de fiets en de oorzaak schijnt bladeren te zijn. Goed uitkijken en rustig fietsen.
pi_211372503
Bon, ik ga me ook melden in het instapot topic en het airfryer topic en het slowcooker topic en het yoghurt maak topic en en en
pi_211372538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bon, ik ga me ook melden in het instapot topic en het airfryer topic en het slowcooker topic en het yoghurt maak topic en en en
BBQ kan ook nog :P
pi_211372590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Blues, fijn nieuws dat g aan de beterende hand is O+ Ik zou ook stuiteren *O* en wij houden ook een beetje van g
:D Vond het wel ff tijd voor hysterische stuiter!

Ben zelf wel enorm verkouden geworden met wat keelpijn (net als de halve wereld geloof ik als ik het zo hoor op de collega-app) dus ibu/pcm dekentje en lekker chillen op de bank. Als dat alles is *G*
pi_211372604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
BBQ kan ook nog :P
Nee, die zit er geloof ik niet op/aan/in.
pi_211372626
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nee, die zit er geloof ik niet op/aan/in.
In de AF kan je ook een soort van electrisch bbq'en
pi_211372640
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In de AF kan je ook een soort van electrisch bbq'en
Ik stel voor dat we dat overzichtelijk in het AF topic gaan bespreken
pi_211372666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik stel voor dat we dat overzichtelijk in het AF topic gaan bespreken
Ik heb wel eens pulled pork in de slowcooker gemaakt. Dat zou ik in een bbq topic niet durven schrijven :o
pi_211372696
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb wel eens pulled pork in de slowcooker gemaakt. Dat zou ik in een bbq topic niet durven schrijven :o
O god, dat wil ik ook :9~
pi_211372698
Boh ik heb nog pulled pork. Ik heb ook uit de vriezer in mn oude huis het bigsap meegenomen waar ik al 6x ofzo big in heb gemaakt. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211372717
Bigsap.
pi_211372766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O god, dat wil ik ook :9~
Was het ook. Heb er wel heel lang van gegeten. Had een schouder van een kleine 3 kg. Iedereen die kwam eten kreeg het op z'n bord _O-
pi_211372774
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bigsap.
Trekbigsap om precies te zijn.
pi_211373284
Wat fijn om te horen van g, @Blues! Nu een lekker rustig avondje onder een dekentje O+ *O*
pi_211373505
Goed nieuws voor @Blues en @golfer *O*

Verder ben ik blij met het verhoogde minimumloon, ga ik er toch op vooruit *O*

:')

Ik heb binnenkort een ‘waarderinggesprek’ (echt al die term…. :r ) dus ben wel benieuwd of ze me toch nog iets kunnen bieden. Ik ben als mens niks meer waard dan een ander, maar ik bezit inmiddels kwaliteiten waarvan ik vind dat mijn werkgever ze wel eens beter mag gaan belonen. Maar dat ligt niet bij de overheid, maar mijn werkgever.

Ik verwacht overigens niks van dat gesprek. Maar hey, een mens mag dromen :P
pi_211373985
Hoe is de solliciatieterette Candaasje?
pi_211374098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe is de solliciatieterette Candaasje?
Geen reactie gekregen. Ergens wel en ergens niet jammer. Ik hou van mijn werk en veel van mijn collega’s, maar de nadelen blijven wel echt serieus.
Ik blijf dus wel rustig rondkijken :)
pi_211374135
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Geen reactie gekregen. Ergens wel en ergens niet jammer. Ik hou van mijn werk en veel van mijn collega’s, maar de nadelen blijven wel echt serieus.
Ik blijf dus wel rustig rondkijken :)
Ruuuhuuude!
pi_211374167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ruuuhuuude!
Ja dat vind ik ook wel. Niet eens een afwijzing :')
pi_211374250
Net een nieuwe Nederlander uitgelegd hoe hij moest stemmen. Hij weet op wie hij wil stemmen en wilde het stemformulier meenemen (thuis ingevuld) en afgeven bij het stembureau _O-
Toen...Moet ik niet vergeten een pen mee te nemen. Toen hij hoorde dat daar een potlood ligt "oh wat aardig"
pi_211374263
Man is op 16 jarige leeftijd vertrokken uit Syrië en heeft nog nooit gestemd
pi_211374412
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een nieuwe Nederlander uitgelegd hoe hij moest stemmen. Hij weet op wie hij wil stemmen en wilde het stemformulier meenemen (thuis ingevuld) en afgeven bij het stembureau _O-
Toen...Moet ik niet vergeten een pen mee te nemen. Toen hij hoorde dat daar een potlood ligt "oh wat aardig"
O+

Oh god. Dat gezeik over die potloden krijgen we ook weer morgen. Het zal wel wensdenken zijn om te hopen dat er gewoon in elk hokje 1 potlood ligt in plaats van 1000 rondzwervende potloodjes met 1000 vragen van wat mensen met het potloodje moeten doen ;(

Hihaho gratis potlood. Hihaho het is een kliko.

:'(
Spoilers!
pi_211374434
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

Oh god. Dat gezeik over die potloden krijgen we ook weer morgen. Het zal wel wensdenken zijn om te hopen dat er gewoon in elk hokje 1 potlood ligt in plaats van 1000 rondzwervende potloodjes met 1000 vragen van wat mensen met het potloodje moeten doen ;(

Ik heb 'm wel verteld dat hij het potlood moet laten liggen :D
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:49:48 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Best wel apart. In de krant lees ik over een ongeluk waarbij een trauma helikopter is opgeroepen. Maar dat ongeluk was 1,1 km vanaf het ziekenhuis? Da's toch best apart, volgens mij duurt het best wel een tijd voordat de heli er is en de landingsplek is zo ongeveer op de weg van die plek naar het ziekenhuis.
Vaak vervoert de traumahelikopter een gespecialiseerde (set) art(en) vanuit een ziekenhuis om deze zsm naar de plek des onheils te krijgen.
Daarbij hebben ziekenhuizen specialisaties en moet die artsenbende dus vaak van een hele andere locatie komen dan dichtstbijzijne ziekenhuis, zeker als dat een klein algemeentje is.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211374692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar dat is wel de lekkerste
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211374703
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Vaak vervoert de traumahelikopter een gespecialiseerde (set) art(en) vanuit een ziekenhuis om deze zsm naar de plek des onheils te krijgen.
Daarbij hebben ziekenhuizen specialisaties en moet die artsenbende dus vaak van een hele andere locatie komen dan dichtstbijzijne ziekenhuis, zeker als dat een klein algemeentje is.
Op zich snap ik dat wel. Maar de heli staat in Volkel, universitair ziekenhuis is in Nijmegen en een best wel groot ziekenhuis (Rijnstate met best wel wat specialisaties) is ruim een kilometer verderop (en de landingsplek voor heli is tussen ongeluk en ziekenhuis)
Maar er zijn knappere koppen dan ik die zo'n beslissing nemen.
pi_211374725
Groeten vanuit Deutschland :W

Reservering via derde partij was bij hen niet aangekomen. Aan de dame te merken was dit niet de eerste keer. Helaas dus wel weer de hele reservering moeten overdoen.
Gelukkig waren er nog kamers, en is ons beloofd dat we geen rekening krijgen (want al betaald door ons aan de derde partij).
Grappig gebouw met diverse gangen en bijgebouwen met allemaal een andere sfeer.
Hotelkamer met een gangetje en drie deuren O+ Aparte plee, badkamer en slaapkamer _O_
Wellnessmandje met badjas, handdoeken, slippers _O_

We hebben halfpension. A la carte _O_
Daarna nog rondje sauna gedaan, prima in orde. Uiteindelijk het hele complex voor ons alleen ^O^

We komen de week wel door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:56:16 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374796
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Op zich snap ik dat wel. Maar de heli staat in Volkel, universitair ziekenhuis is in Nijmegen en een best wel groot ziekenhuis (Rijnstate met best wel wat specialisaties) is ruim een kilometer verderop (en de landingsplek voor heli is tussen ongeluk en ziekenhuis)
Maar er zijn knappere koppen dan ik die zo'n beslissing nemen.
Ik snap je 'maar' niet in dit geval. Dat geeft toch exact aan dat de heli dan blijkbaar nodig was van UMC personeel nodig
pi_211374823
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik snap je 'maar' niet in dit geval. Dat geeft toch exact aan dat de heli dan blijkbaar nodig was van UMC personeel nodig
Had eigenlijk moeten zijn, "Maar gelukkig zijn er anderen"
  dinsdag 21 november 2023 @ 21:58:23 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Had eigenlijk moeten zijn, "Maar gelukkig zijn er anderen"
Nee bedoelde je 'Maar de heli staat in Volkel' maar :P
pi_211374912
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee bedoelde je 'Maar de heli staat in Volkel' maar :P
Ah, die maar....ik had het over de laatste maar. _O-
  dinsdag 21 november 2023 @ 22:01:06 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211374981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, die maar....ik had het over de laatste maar. _O-
Ja we praten heerlijk langs elkaar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211375527
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

#zinnan
pi_211375605
Wat fijn @Blues! Goed nieuws en beterschap voor jezelf
pi_211376916
Here we go. Zo geen zin in.
Spoilers!
pi_211376921
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Here we go. Zo geen zin in.
goedemorgen, wat ga je doen vandaag?
pi_211376924
ik begin nu te twijfelen of ik toch niet op Frans moet gaan stemmen, wil niet nog 4 jaar vvd en al helemaal geen pvv
pi_211376925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:22 schreef Karzai het volgende:

[..]
goedemorgen, wat ga je doen vandaag?
Op het stembureau zitten. Doe ik al 15 jaar en is altijd leuk geweest. Vorige keer was het helaas helemaal niet leuk dus ik zie op tegen vandaag. Ik probeer niet aan vorige keer te denken maar dat is nog niet zo makkelijk ;)
Spoilers!
pi_211376926
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Op het stembureau zitten. Doe ik al 15 jaar en is altijd leuk geweest. Vorige keer was het helaas helemaal niet leuk dus ik zie op tegen vandaag. Ik probeer niet aan vorige keer te denken maar dat is nog niet zo makkelijk ;)
Oh nobel van je :D , de hele dag?
pi_211376929
ik zit aan de koffie, er wordt vandaag een nieuw matras gebracht, verder wat huishoudelijke taken vervullen en stemmen vandaag
pi_211376933
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:26 schreef Karzai het volgende:

[..]
Oh nobel van je :D , de hele dag?
Van 6.00 tot 14.00 en van 20.45 tot we klaar zijn met tellen.
Spoilers!
pi_211376935
Froeg :O
pi_211376937
Watskebeuert vorige keer Lucky?
pi_211376943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Watskebeuert vorige keer Lucky?
die is al onderweg denk ik, waarom ben jij zo vroeg wakker, werken vandaag?
pi_211376949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:44 schreef Karzai het volgende:

[..]
die is al onderweg denk ik, waarom ben jij zo vroeg wakker, werken vandaag?
Samesame, vroege stembureaudienst
pi_211376951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Samesame, vroege stembureaudienst
ah ik dacht dat die pas om 8 uur open gingen. Succes vandaag en ik hoop dat het een leuke dag wordt *O*
pi_211376954
7.30 open, de mijne iig :'(

6.30 aanwezig :'(

Ben wel team tragestartisbestestart, dus wekker op 5.15 :'(
pi_211376964
Succes op het stembureau!! Goed dat jullie dat doen 👍🏼
Volgens mij blijft het droog. Dat maakt ook veel uit bij de opkomst.

Oh, dat betekent dat wij een paar liedjes zingen het laatste kwartiertje en nog tientallen mensen in de rij staan tegen sluitingstijd. Is door de jaren een gewoonte geworden.
pi_211377126
Mogge!
Veel plezier op de stembureaus dames!

Beter blijft het droog, moet straks naar t ziekenhuis fietsen.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 07:28:31 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211377132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:24 schreef Karzai het volgende:
ik begin nu te twijfelen of ik toch niet op Frans moet gaan stemmen, wil niet nog 4 jaar vvd en al helemaal geen pvv
PVV zal geen 4 jaar duren :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 22 november 2023 @ 07:33:56 #80
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211377154
Succes stembureauzitters *O*
Ik heb m'n man maar gevolmacht, geen idee wanneer ik tijd zou moeten vinden om te stemmen vandaag.
pi_211377230
Ik ben gewoon best wel bang...
  woensdag 22 november 2023 @ 07:55:38 #82
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211377315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de uitslag?
pi_211377418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Same.

Verhaal van vorige keer hou je tegoed van me. Probeer er niet te veel aan te denken. Vandaag lijkt het beter te gaan. We hebben wel al 73 stemmers gehad, dat is behoorlijk veel.
Spoilers!
pi_211377478
Succes op de stembureaus!
pi_211377482
Succes op de stembureaus DP en LS ^O^ ^O^
Ik heb van g zijn stemvolmacht.
Eens kijken wat ik daarmee ga doen >:) ;)
pi_211377484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 05:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
7.30 open, de mijne iig :'(

6.30 aanwezig :'(

Ben wel team tragestartisbestestart, dus wekker op 5.15 :'(
Team tragestart boks
  woensdag 22 november 2023 @ 08:26:08 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211377493
Mijn stem zit in de bus.
Ben maar vroeg gegaan omdat ik een verkoudheid/griepje op voel komen en ik geen idee heb of ik later nog de fut heb om op pad te gaan.

Het was redelijk druk in het stembureau…
pi_211377504
Goedemorgen :W
Vannacht hard geslapen en vandaag mooi een dagje thuiswerken en dan op naar @Kaatje1 stad om falafel te eten met S.
Het ziet eruit als een mooie dag. Volgens mij las ik laatst dat de opkomst bij verkiezingen hoger is als het mooi weer is -- dat zou goed uitkomen :D
pi_211377508
@MadMaster beterschap!
pi_211377512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:55 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Voor de uitslag?
Juh
pi_211377530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 07:55 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Voor de uitslag?
Juh
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Same.

Verhaal van vorige keer hou je tegoed van me. Probeer er niet te veel aan te denken. Vandaag lijkt het beter te gaan. We hebben wel al 73 stemmers gehad, dat is behoorlijk veel.
13... :')
  woensdag 22 november 2023 @ 08:33:30 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211377541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:28 schreef Tele6 het volgende:
@:MadMaster beterschap!
Dank, maar ik overleef het waarschijnlijk wel. :P
Het vervelende is alleen dat vandaag een pittige meeting op het programma staat waar ik een standpunt moet verdedigen, waar de andere partij niet in mee wil gaan. Ik hoop dat mijn hoofd daarvoor helder genoeg is.

En morgen staat er een teamdag in de agenda, waar ik wel bij hoop te kunnen zijn.
We zien het allemaal wel…

Succes bij de stembureaus, dames!
pi_211377542
Goedemorgen!
Ik zal vanaf mijn stemloze berg af en toe aan jullie denken.
pi_211377682
Succes stembureau medewerkers en stemmers!
Ik heb gedacht over een volmacht.. maar kwam er gewoon niet aan uit waar ik op zou moeten stemmen want alles is doffe ellende imo. Dus heb hem lafjes voorbij laten gaan :@ /magnuvierjaarnietklagen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211377708
Zo, nu echt uit bed. Nadat Elin haar eten had gehad (ze laat luidruchtig weten dat ze daar recht op heeft) ben ik nog even in het warme bed gaan liggen, podcast geluisterd.
pi_211377732
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 08:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes stembureau medewerkers en stemmers!
Ik heb gedacht over een volmacht.. maar kwam er gewoon niet aan uit waar ik op zou moeten stemmen want alles is doffe ellende imo. Dus heb hem lafjes voorbij laten gaan :@ /magnuvierjaarnietklagen
1 stem maakt toch geen verschil, eigenlijk heb ik ook geen zin om te stemmen om precies dezelfde reden maar ik doe het toch maar
pi_211377745
Ik wist ook steeds niet wat ik moest stemmen maar elke niet pvvstem is er een.
Net als kaatje wel gecharmeerd van Lisa Westerveld, dat zou het wel eens kunnen worden.
Al had ik ook liever Volt gestemd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211377758
1 stem maakt geen verschil, maar 5000 mensen die dat denken zijn er alweer best veel
pi_211377801
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik wist ook steeds niet wat ik moest stemmen maar elke niet pvvstem is er een.
Net als kaatje wel gecharmeerd van Lisa Westerveld, dat zou het wel eens kunnen worden.
Al had ik ook liever Volt gestemd.
Dit.
pi_211377804
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2023 09:03 schreef Vanyel het volgende:
1 stem maakt geen verschil, maar 5000 mensen die dat denken zijn er alweer best veel
Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')