Toch wens je iemand die een andere mening heeft een booster toe, terwijl je zelf vindt dat die dodelijk zijn..quote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nope, ik zie niemand graag dood gaan of pijn lijden.
Ah daar is de wappie weerquote:Op maandag 20 november 2023 16:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
''Hart Island, in het noorden van New York en dichtbij stadsdeel The Bronx, wordt al jaren gebruikt om doden te begraven. Het gaat om mensen voor wie na het overlijden niemand zich meldt. Het eiland werd in de jaren 80 ook gebruikt om slachtoffers van de aidsepidemie te begraven. ''
En ben je er zelf heen geweest om te kijken of er daadwerkelijk massagraven waren?
Waarom neem je je de moeite om een halve zool te overtuigen op een internetforum?quote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Portugal:
[ afbeelding ]
Brazilië:
[ afbeelding ]
Spanje:
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden, maar volgens dr8gonoflife was het gewoon een griepje
Ik laat graag zien hoe erg hij zichzelf voor lul zetquote:Op maandag 20 november 2023 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom neem je je de moeite om een halve zool te overtuigen op een internetforum?
Ja denk je echt dat dit werkt bij iemand met het iq van een panlat? Nouja, je moet er maar lol in hebbenquote:Op maandag 20 november 2023 22:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik laat graag zien hoe erg hij zichzelf voor lul zet
En toch steek jij er indirect nu ook tijd inquote:Op maandag 20 november 2023 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja denk je echt dat dit werkt bij iemand met het iq van een panlat? Nouja, je moet er maar lol in hebben
heb je die huisarts later ook nog gesproken, of is dit wederom een internetbron.quote:Op maandag 20 november 2023 21:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In december 2020 was er in de enige coronapost van het noorden van het land, geen enkele coronapatiënt gekomen. Dat zei een huisarts toen. Ik baseer de situatie op allerlei verschillende bronnen.
Maar hoe moet onze vaccinatieschade-awarenessstrijder dan de dag doorkomen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 06:44 schreef Hallojo het volgende:
Als er niet gelogen mag worden, dan kan dit topic wel gesloten worden.
quote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Portugal:
[ afbeelding ]
Brazilië:
[ afbeelding ]
Spanje:
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden, maar volgens dr8gonoflife was het gewoon een griepje
Nederland:quote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Italië:
[ afbeelding ]
Portugal:
[ afbeelding ]
Brazilië:
[ afbeelding ]
Spanje:
[ afbeelding ]
Dit topic is gebaseerd op waarheden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 06:44 schreef Hallojo het volgende:
Als er niet gelogen mag worden, dan kan dit topic wel gesloten worden.
Kwam van het Twitteraccount van de huisarts.quote:Op dinsdag 21 november 2023 05:44 schreef dop het volgende:
[..]
heb je die huisarts later ook nog gesproken, of is dit wederom een internetbron.
En wat zeiden alle andere artsen en verplegers die jij sprak?
Met griep, niet door griepquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
[..]
Nederland:
[ afbeelding ]
Dus 1 tweet van 1 persoon is voor jou voldoende, als dat in de lijn van jouw visie is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kwam van het Twitteraccount van de huisarts.
https://web.archive.org/w(...)n-Hemisphere-cor.pdfquote:Op maandag 20 november 2023 22:36 schreef Intint het volgende:
We wachten op de bron van Dr8gonOfLife waarin hij kan laten zien dat er 17 miljoen vaccinatiedoden in Zuid-Amerika zijn gevallen.
Echt.. hoe laag moet je IQ zijn om zoiets te durven posten…
Klopt, maar die komen niet van jouw kantquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dit topic is gebaseerd op waarheden.
Weer zo iemand die de vaccinatieschade ontkent.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Klopt, maar die komen niet van jouw kant
Waar staat die 17 miljoen doden dan?quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://web.archive.org/w(...)n-Hemisphere-cor.pdf
Lees het PDF bestandje maar eens even door.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar staat die 17 miljoen doden dan?
Nee hoor. Ik geloof alleen de onzin die jij vertelt niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Weer zo iemand die de vaccinatieschade ontkent.
Tijdens een griepepidemie kom nu eens met verifieerbaar bewijs dat er complete ic afdelingen leeg stonden tijdens de pieken van corona. Anders denk ik dat iedereen hier maar elke zin tegen jou moet beginnen met beste leugenaar..quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
[..]
Nederland:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tijdens een griepepidemie kom nu eens met verifieerbaar bewijs dat er complete ic afdelingen leeg stonden tijdens de pieken van corona. Anders denk ik dat iedereen hier maar elke zin tegen jou moet beginnen met beste leugenaar..
Weer lekker leugens aan het verspreiden?quote:
Ziekenhuizen krijgen sowieso subsidie voor iedere covidpatiënt, net zoals in de VS. Ik zou dan ook zeggen dat het om een beddencentrale gaat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weer lekker leugens aan het verspreiden?
https://www.parool.nl/ams(...)d-daglicht~b2f3fe82/
Het Amsterdam UMC baalt van een video die op sociale media rondgaat waarin de indruk wordt gewekt dat er amper coronapatiënten in het ziekenhuis liggen. In de video laat een onbekende filmer tientallen lege bedden zien. In werkelijkheid gaat het niet om een patiëntenafdeling, maar om de beddencentrale, stelt een woordvoerder.
Sure, het past niet in je straatje en dus "zal het wel niet waar zijn". Erg overtuigend..quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ziekenhuizen krijgen sowieso subsidie voor iedere covidpatiënt, net zoals in de VS. Ik zou dan ook zeggen dat het om een beddencentrale gaat.
en hoe heb je gecheckt of dit klopt?quote:
Ja tegen dit soort ijzersterke argumenten is geen kruid gewassen natuurlijk.yquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ziekenhuizen krijgen sowieso subsidie voor iedere covidpatiënt, net zoals in de VS. Ik zou dan ook zeggen dat het om een beddencentrale gaat.
Hallo Dr8gonOfLife waar brengt u ons naar toe?quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb je dat topic van hem ook gelezen?quote:Op maandag 20 november 2023 17:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En iedereen hier is gek behalve jij.![]()
Veel plezier met Thierry stemmen, dan krijgt de tolerante medemens tribunalen.
En als het niet op de potloden zit dan heeft men wel speciale boosterbeluchting in de stemhokjes staan..quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je dat topic van hem ook gelezen?![]()
VKZ / Ik stem op FvD, wie ook?
Maar dr8gonOfLife, het WEF heeft ook hier een oplossing voor:
[ twitter ]
![]()
![]()
Alsof er iets te kiezen is het partijkartel wil je dat gewoon laten geloven trap er niet inquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als het niet op de potloden zit dan heeft men wel speciale boosterbeluchting in de stemhokjes staan..
Ik denk dat de draken leugenaar voor het leven in een hazmatpak moet gaan stemmen..
Je stuurt een link van 142 pagina's zonder uitleg. Hoe lui kun je zijn? Het minste dat je dan doen is een copy-paste plakken van het stukje waar staat dat er 17 miljoen vaccinatie vaccinatiedoden zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
https://web.archive.org/w(...)n-Hemisphere-cor.pdf
Het ultieme bewijs in de wappiewereld; een anonieme twitter post. Move along peer reviewed research, there's a new Sherrif in town!quote:
Een booster? Dat houdt in dat je al eerder een prik hebt gehad.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je dat topic van hem ook gelezen?![]()
VKZ / Ik stem op FvD, wie ook?
Maar dr8gonOfLife, het WEF heeft ook hier een oplossing voor:
[ twitter ]
![]()
![]()
De meeste Nederlanders hebben dat ook. En de samenstelling van een booster is ook niet zo verschillend van een basisvaccinatie. Maar als het jouw 1e vaccinatie is dan is het technisch gezien geen booster. Daar heb je dan gelijk in.quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een booster? Dat houdt in dat je al eerder een prik hebt gehad.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:48 schreef Intint het volgende:
[..]
Je stuurt een link van 142 pagina's zonder uitleg. Hoe lui kun je zijn? Het minste dat je dan doen is een copy-paste plakken van het stukje waar staat dat er 17 miljoen vaccinatie vaccinatiedoden zijn.
Voorspelling: dat ga je niet doen omdat je een laffe leugenaar bent.
quote:As such, the overall, vaccination-period value of all-ages vDFR for the 17 countries in
the study is: vDFR = (1,745,000 ± 49,000 deaths) / (1,388,145,365 injections) = (0.1257
± 0.0035) %. The mean country-to-country variability, relative to this overall value of
all-ages vDFR is 0.079 % (Table 1, see also Table 2). Therefore, the all-ages vDFR
results from the 17 countries can be summarized as:
overall all-ages vDFR = (0.126 ± 0.004) % (4a)
country-to-country mean variability in all-ages vDFR = 0.079 % (4b)
Previously, we estimated that a representative global value would be 0.1 %, and that
this would represent approximately 13 million deaths from the COVID-19 vaccines, from
13.25 billion injections up to 24 January 2023 (Rancourt et al., 2023). This can be
updated as follows: (0.1257 ± 0.0035) % x 13.50 billion injections (2 September 2023,
OWID, 2023a) = (16.97 ± 0.47) million COVID-19 vaccine deaths worldwide, to date.
This current estimate is based on: 10.3 % of worldwide COVID-19 injections, 9.10 % of
worldwide population, and a vaccination rate of 1.91 injections per person (all ages), in
17 countries.
This implies that 17.0 ± 0.5 million COVID-19 vaccine deaths would have occurred
globally, up to 2 September 2023. In other words, analysis of ACM by time in the 17
countries studied shows that the global COVID-19 vaccination campaign was in effect a
mass iatrogenic event that killed (0.213 ± 0.006) % of the world population, and did not
measurably prevent any deaths.
Het was een citaat van de huisarts. Niet de huisarts zelf. De huisarts zelf heeft de originele tweet verwijderd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Beste draken leugenaar waarom geloof je tweets van iemand die zich voordoet als huisarts maar een niet bestaande naam heeft.![]()
Geloof je ook dat de aarde vlak is?
wie is die huisarts?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het was een citaat van de huisarts. Niet de huisarts zelf. De huisarts zelf heeft de originele tweet verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Leuk, maar dat legde niet de gehele zorg plat, zoals met covid overal in de wereld aan de orde van de dag was.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
[..]
Nederland:
[ afbeelding ]
Twee maal drie is vierquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het was een citaat van de huisarts. Niet de huisarts zelf. De huisarts zelf heeft de originele tweet verwijderd.
quote:
Als ie nu ook nog even de peer-review van dat "wetenwappielijke" onderzoek zou posten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:48 schreef Intint het volgende:
[..]
Je stuurt een link van 142 pagina's zonder uitleg. Hoe lui kun je zijn? Het minste dat je dan doen is een copy-paste plakken van het stukje waar staat dat er 17 miljoen vaccinatie vaccinatiedoden zijn.
Voorspelling: dat ga je niet doen omdat je een laffe leugenaar bent.
Zei hij, in een topic met een leugen als TT.quote:
Hihihquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zei hij, in een topic met een leugen als TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |