Alle programma's doorlezen is idd een enorme klusquote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waardoor moet je je dan laten leiden, als het niet is door stem- en kieswijzers? Want alle programma's doorlezen is ook een hele klus, debatten op tv vertekenen ook. Ik kan niet voorspellen welke plannen uit de programma's wel/niet in een regeerakkoord zouden overleven, heeft het dan nog zin om de programma's te lezen?
Ik vind dit wel een heel donkere manier van denken. Je hebt voor een groot deel gelijk maar dan maar gewoon helemaal niets doen omdat alles zinloos is vind ik ook niet acceptabel.quote:Op maandag 20 november 2023 09:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Geloof dat ik hun invulling van de term 'gedetailleerde plannen' iets anders uitleg. Iig op zorg waar ik wel goed in zit, zijn er meer holle frases dan ooit te vinden in de programma's.
Dit plat slaan tot wat bolletjes en schuifjes ziet er prachtig uit maar het betekent bar weinig. En al helemaal als je kijkt wat er voor moet gebeuren.
Plus dat er nog een (waarschijnlijk ingewikkelde) coalitievorming overheen gaat en het regeerakkoord wat er dan uit komt waarschijnlijk in weinig tot niets lijkt op de programmaplannen
Ik word er droevig van, en ik hoop dat mensen zich vooral niet teveel laten leiden door alle stem/kieswijzers. Politiek is complex, dat simpeler gaan maken doet ergens pijn en knelt. En het werkt populistische uitspraken alleen maar meer in de hand IMO
Er worden genoeg inhoudelijke discussies gevoerd bij Veronica Inside maar kennelijk kijk jij niet zo vaak.quote:Op maandag 20 november 2023 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een heel donkere manier van denken. Je hebt voor een groot deel gelijk maar dan maar gewoon helemaal niets doen omdat alles zinloos is vind ik ook niet acceptabel.
Je kunt het ook anders bekijken. Stemwijzers zijn juist heel goed voor mensen zoals de moeder van @:derludolf die op Facebook leest dat ze van Timmermans haar huis uit moet als haar man overlijdt en dat ook gewoon echt gelooft. Als er geen stemwijzers zouden zijn, zou dat voor een heel groot gedeelte van de bevolking betekenen dat hun politieke informatie van Veronica Inside en Facebook komt.
Ik heb het artikel van De Correspondent nog niet gelezen trouwens.
Sorry, dat ben ik niet met je eens. Ik weet namelijk hoe de stemwijzers ingevuld worden door de politieke partijen. Dus tenzij dat flink aangepast wordt, zegt een stemwijzer niets.quote:Op maandag 20 november 2023 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een heel donkere manier van denken. Je hebt voor een groot deel gelijk maar dan maar gewoon helemaal niets doen omdat alles zinloos is vind ik ook niet acceptabel.
Je kunt het ook anders bekijken. Stemwijzers zijn juist heel goed voor mensen zoals de moeder van @:derludolf die op Facebook leest dat ze van Timmermans haar huis uit moet als haar man overlijdt en dat ook gewoon echt gelooft. Als er geen stemwijzers zouden zijn, zou dat voor een heel groot gedeelte van de bevolking betekenen dat hun politieke informatie van Veronica Inside en Facebook komt.
https://www.volkskrant.nl(...)-kamer-2023~v883197/quote:Op maandag 20 november 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry, dat ben ik niet met je eens. Ik weet namelijk hoe de stemwijzers ingevuld worden door de politieke partijen. Dus tenzij dat flink aangepast wordt, zegt een stemwijzer niets.
Maandagochtenddienstjequote:Op maandag 20 november 2023 10:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Spanje erkend geen samenlevingscontract dus net getrouwd
Stadhuisquote:Op maandag 20 november 2023 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maandagochtenddienstje![]()
Gefeliciteerd! Stadhuis of andere locatie?
Van Harte🎉 🎶quote:Op maandag 20 november 2023 10:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nouja, ik weet het dus ook nog niet. Ik vind het lastig. Maar ben morgen vrij, dus tijd genoeg om in te lezen!quote:Op maandag 20 november 2023 11:14 schreef AnneX het volgende:
De zinloosheid en het zinvolle van verkiezingen herinner ik mij bijna letterlijk van de laatste keer.
En hoe liep die af?
Toch ga ik stemmen. Zoals altijd.
Alleen weet ik nog niet welke partij en/of welke persoon.
Er zijn een aantal mensen, die eigenlijk afvallen om ‘religieuse’ reden.quote:Op maandag 20 november 2023 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik weet het dus ook nog niet. Ik vind het lastig. Maar ben morgen vrij, dus tijd genoeg om in te lezen!
Ik ben benieuwd wat er met Marijnissen gaat gebeuren als ze opnieuw sterk gaat verliezen en waar het volgens de peilingen wel op lijkt.quote:Op maandag 20 november 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen, die eigenlijk afvallen om ‘religieuse’ reden.
Bontebal en Bikker vind ik wel sterk.
Jetten ook, want d’66 en onderwijs, onderwijs, onderwijs. Heel lang op d’66 gestemd.
En komt bij kies- en/of stemwijzers naar boven.
Blijft pvda/gl, Timmermans en eigenlijk neig ik sterk naar Liliane Marijnissen en SP.
Dat zou jammer zijn. Haar optreden vind ik altijd wel sterk.quote:Op maandag 20 november 2023 11:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er met Marijnissen gaat gebeuren als ze opnieuw sterk gaat verliezen en waar het volgens de peilingen wel op lijkt.
Ik vind wat ze zegt niet slecht maar het lijkt niet aan te komen bij de mensen of er is geen markt voor haar oplossingen. Terwijl je dat met de schijnbaar grote armoede nou juist wel zou zeggen.quote:Op maandag 20 november 2023 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Haar optreden vind ik altijd wel sterk.
Kan SP niet aanschuiven bij pvda/gl.
Niet dat ik een kenner of analist ben.
Ik zeg nergens dat je niets moet doen omdat alles zinloos isquote:Op maandag 20 november 2023 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dominante stuk van het electoraat is vrij vermogendquote:Op maandag 20 november 2023 11:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik vind wat ze zegt niet slecht maar het lijkt niet aan te komen bij de mensen of er is geen markt voor haar oplossingen. Terwijl je dat met de schijnbaar grote armoede nou juist wel zou zeggen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 november 2023 10:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 november 2023 10:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En heeft redelijk opkomst-ethos en ziet vooral nivellering en afromen van al belast geld wat niet is verkwist voorbij komen op tv.quote:Op maandag 20 november 2023 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dominante stuk van het electoraat is vrij vermogend
Is blanco stemmen niet de anti-stem?quote:Op maandag 20 november 2023 12:05 schreef Yinny het volgende:
O, Blues, hele dikke knuffel en ik hoop zo dat Golfer zich snel beter voelt met alle zorg in het ziekenhuis
Beterschap, @:Sarabi en benieuwd naar klimaatkast...voor bier of iets anders?
@:leeharveyoswald Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Toch wel een taart om te snijden?
Ik heb geen flauw idee wat ik ga stemmen. De eerste keer heb ik op PVDA gestemd, want dat deed mijn moeder ook. Later D66 (als student), SP, Partij voor de Dieren, Volt en dit doet mij wel beseffen dat ik echt een zwevende kiezer ben. Wel links georiënteerd, dus hoogstwaarschijnlijk wel een van deze partijen...
Niet stemmen vindt ik asociaal, het is een groot recht dat wij hier mogen kiezen aan een scala van verschillende partijen (positief zowel negatief) en dat is in vele landen nog steeds niet mogelijk. In mijn Nederlandse familie wordt er veel op PVV gestemd...jammer...
Mijn vriend weet ook niet wat hij gaat stemmen. Hij stelde een anti-stem voor. Dus dat er een stem tegen een bepaald partij kan worden gebracht en dat dan dus afgetrokken wordt van het aantal stemmen. Hij vindt het jammer dat dat niet bestaat.
Nog 2 dagen om na te denken...
Lijkt me ook dat veel van die trouwe, meer vernogende mensen toch ook een keer dood gaan. Daar heeft het CDA deels ook al last van.quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
En heeft redelijk opkomst-ethos en ziet vooral nivellering en afromen van al belast geld wat niet is verkwist voorbij komen op tv.
Ik geloof niet echt dat Frans past bij de SP.quote:Op maandag 20 november 2023 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Haar optreden vind ik altijd wel sterk.
Kan SP niet aanschuiven bij pvda/gl.
Niet dat ik een kenner of analist ben.
Om ons thuis gebrouwen bier stabieler te kunnen laten vergistenquote:Op maandag 20 november 2023 12:05 schreef Yinny het volgende:
Beterschap, @:Sarabi en benieuwd naar klimaatkast...voor bier of iets anders?
quote:Op maandag 20 november 2023 01:28 schreef Blues het volgende:
Goeienacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet de juiste weg was dus gewoon wel de juiste weg. Veel sterkte voor jullie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
De angst voor hogere belasting is de reden dat jij en ik het wel betalen maar Unilever, shell en Ahold nauwelijks.quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
En heeft redelijk opkomst-ethos en ziet vooral nivellering en afromen van al belast geld wat niet is verkwist voorbij komen op tv.
De pensioenfondsen bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 november 2023 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]n parasitaire aandeelhouder
Ons stelsel is al heel prima instaat om natuurpersonen, stichtingen en spaarsystemen anders te benaderen. Dat is echt een non-argument; over je pensioenafdracht (bijvoorbeeld naar een speciale bankrekening) kan nu ook al onbelast.quote:Op maandag 20 november 2023 14:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De pensioenfondsen bijvoorbeeld
Goed bezig!quote:Op maandag 20 november 2023 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met lootjes trekken mijn voorkeursslachtoffer getrokken. Wil geen nieuwe dingen in huis halen als het even kan. Vandaag het laatste item van het wensenlijstje bij de kringloop weggehaald. Eerder al de rest en wat extra bij elkaar gesprokkeld. Van de resterende 5 euro (we doen 15 en een GEDICHT) maar pepernoten halen
Nu ben ik nog blijer dat we geen surprises doenquote:Op maandag 20 november 2023 15:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb nog helemaal niks gedaan voor mijn surprise, cadeau en gedicht. Ik loop een beetje vast op hypothetische situaties. Om een of andere reden wil mijn brein er pas echt mee bezig als ik meer duidelijkheid heb maar zo is het leven niet.
Ik heb m'n tante getrokken. Maar m'n oom is momenteel ernstig ziek met nierfalen (de nier die m'n tante hem vorig jaar gegeven heeft, wordt nu afgestoten en hij heeft er allerlei nare ontstekingen). Oom en tante doen wel allebei mee met het familie-Sinterklaasfeest. Maar ik weet niet of ze er zullen zijn.
Ik wil wel iets voor tante maken wat lief overkomt en niet te gevoelig ligt. Ik had het idee om als surprise een caravan te maken, want 's zomers staan ze altijd maandenlang op "de camping" met "de caravan" ergens in Middle Of Nowhere Friesland. En dan de caravan in lekker hysterische oma kleuren te verven en gordijntjes en zo te geven, want m'n tante is ook oma. Maar ik maak me er veel te druk over of alles wel oké is, want als het zo slecht gaat met oom kunnen ze misschien komende zomer niet naar de camping en is het dan wel leuk om een caravan-surprise te krijgen?
Je begrijpt me verkeerd. De pensioenfondsen zijn belangrijke aandeelhouders. Sterker nog, verschillende pensioenfondsen zitten erg diep in Hedgefunds. Dat zijn dezelfde die bedrijven als Stork opkopen, vol gooien met schulden en dat geld eruit trekken, vastgoed verkopen en dan de het bedrijf weer verkopen.quote:Op maandag 20 november 2023 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ons stelsel is al heel prima instaat om natuurpersonen, stichtingen en spaarsystemen anders te benaderen. Dat is echt een non-argument; over je pensioenafdracht (bijvoorbeeld naar een speciale bankrekening) kan nu ook al onbelast.
Wat verklaart dat dan, zelfs de Koning kijkt.quote:Op maandag 20 november 2023 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat verklaart op zich al genoeg...
Nou vind ik dat niet echt een maatstafquote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat verklaart dat dan, zelfs de Koning kijkt.
Ik denk inderdaad ook dat die zijn dagelijkse portie politieke informatie via dat pulpprogramma tot zich neemt...quote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat verklaart dat dan, zelfs de Koning kijkt.
Ik geloof best dat er mensen zijn die hun hele politieke beeld vormen aan de hand van dit programma maar je kan het ook gewoon ter ontspanning kijken, zoals ik vaak doe. Leuk showtje toch.quote:Op maandag 20 november 2023 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat die zijn dagelijkse portie politieke informatie via dat pulpprogramma tot zich neemt...
Nee, geen leuk showtje wat mij betreft en je bent weer aan het kontendraaien als het over de context gaat waarin je het programma in eerste instantie aanhaalde en zoals je het nu hierboven doet. Als je maar iets kan posten...quote:Op maandag 20 november 2023 15:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er mensen zijn die hun hele politieke beeld vormen aan de hand van dit programma maar je kan het ook gewoon ter ontspanning kijken, zoals ik vaak doe. Leuk showtje toch.
Ik denk vooral dat jullie een verkeerd beeld van dit programma hebben omdat jullie nooit kijken en alleen soms wat koppen zien die uit de context zijn gerukt. Als het zo'n vreselijk programma zou zijn dan schuiven er niet regelmatig hoogleraren, seksuologen of andere gewaardeerde duiders bij dit programma aan.quote:Op maandag 20 november 2023 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen leuk showtje wat mij betreft en je bent weer aan het kontendraaien als het over de context gaat waarin je het programma in eerste instantie aanhaalde en zoals je het nu hierboven doet. Als je maar iets kan posten...
Fijn dat je meent voor mij en anderen te moeten denken.quote:Op maandag 20 november 2023 16:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jullie een verkeerd beeld van dit programma hebben omdat jullie nooit kijken en alleen soms wat koppen zien die uit de context zijn gerukt. Als het zo'n vreselijk programma zou zijn dan schuiven er niet regelmatig hoogleraren, seksuologen of andere gewaardeerde duiders bij dit programma aan.
Moet jij zeggen, ik ben er niet mee begonnen.quote:Op maandag 20 november 2023 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn dat je meent voor mij en anderen te moeten denken.
Doe maar niet meer...
Ik denk niet voor jou, ik heb en geef mijn eigen mening.quote:Op maandag 20 november 2023 16:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, ik ben er niet mee begonnen.
Zeker, laten we het professioneel houden!quote:Op maandag 20 november 2023 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet voor jou, ik heb en geef mijn eigen mening.
Maar het is wel klaar zo...
Jaaa Even tot hier was weer goedquote:Op maandag 20 november 2023 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Van mij mag het water wel weer zakken. Om op de boot te komen moet je een steile loopplank op, da’s lastig. Maar ook weer eraf en dat trekken de knieën nauwelijks. Gelukkig zijn er veel heren die willen helpen (zelf mij optillen en naar beneden brengen) maar voor mij is het gewoon eng.
Stemmen, het zal niemand verbazen dat het pvda/gl gaat worden. Bij alle stemwijzers komt Bij1 naar voren maar die hebben buiten het programma wat dingen die me tegenstaan.
Gisteravond ook weer enorm genoten van “Even tot hier”, nu al zin in zaterdagavond.
Ahh mijn hoofd zit vol watten. Ik begin het beeld van de loopplank te snappenquote:Op maandag 20 november 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaaa Even tot hier was weer goed
Qua stem verwacht ik dezelfde kant op te gaan.
Die loopplank klinkt engals het water zakt is de loopplank dan ook minder steil?
Oh hellquote:Op maandag 20 november 2023 16:25 schreef Tele6 het volgende:
We zijn voor vrijwilligerswerk een oproepje voor commissieleden aan het schrijven. Inmiddels de 4e mail langs zien komen, en het gaat nu over het aantal emoji's wat nog aan het berichtje toegevoegd moet worden![]()
Ik vind het wel grappig. Ik bedoel, als iemand z'n middag wil besteden aan het vervangen van bullet points door smileys, be my guestquote:
Hou er met Denk rekening mee dat die redelijk progressief lijken op papier, maar dat ze in de praktijk reactionair rechts zijn, en niet alleen pro-Erdoghan maar ook Grijze Wolven in hun gelederen hebben.quote:Op maandag 20 november 2023 12:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Interessant wel. Ik vulde 20 van de stellingen van de link van @:LeeHarveyOswald in, en op 1 kwam Volt (daar heb ik vorige keer op gestemd, dus verbaast me niet) en op 2 kwam Denk, met twee minder stellingen overeenkomst dan Volt. Dat verbaast me wel - blijkbaar heb ik toch een heel ander beeld van die partij dan het beeld dat op basis van het stemgedrag op deze punten naar voren komt. Bij de stellingen die ik niet heb ingevuld, zijn er maar een stuk of 2 waar Denk en Volt niet hetzelfde op stemden, de rest wel.
Gefeliciteerd LHO!![]()
Een brace kan ook nog inderdaad. Eerst maar even lager water. En ja hoor, de meesten zijn zeer galant, staan op wacht wanneer ik trappen af moet, stoel aanschuiven en thee aanbieden wanneer ik langs kom lopen en wanneer je aankomt en weggaat is het tientallen keer “hello, goodbye, thank you etc”quote:Op maandag 20 november 2023 16:29 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Is ruim gedeeld in het digitale dorpssufferdje en fb.
Dank je.
Doe je nog eens een update huis? Altijd leuk om te volgen.
Vandaag was kleine klusjes in-en-rond-het-huis-dag.
Nu het droog is ben ik begonnen aan heg knippen met de hand. Dat moet toch maar met mannen en een machine. Beetje veel.![]()
@:kaatje1 hoorde dat oudste zwager veel baat heeft bij een knie brace.
Had jij toch ook (al) !?
Wat galant dat je over de loopplank wordt geholpen. 👍🏼
Welke dingen?quote:Op maandag 20 november 2023 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Van mij mag het water wel weer zakken. Om op de boot te komen moet je een steile loopplank op, da’s lastig. Maar ook weer eraf en dat trekken de knieën nauwelijks. Gelukkig zijn er veel heren die willen helpen (zelf mij optillen en naar beneden brengen) maar voor mij is het gewoon eng.
Stemmen, het zal niemand verbazen dat het pvda/gl gaat worden. Bij alle stemwijzers komt Bij1 naar voren maar die hebben buiten het programma wat dingen die me tegenstaan.
Gisteravond ook weer enorm genoten van “Even tot hier”, nu al zin in zaterdagavond.
Gelukt, dank jequote:Op maandag 20 november 2023 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Middag!
Heel veel sterkte @:Blues en @:golfer . Hopelijk knapt ie snel wat op, het is niet niks wat jullie nu voor de kiezen krijgen zeg![]()
Was het nog gelukt met de kap voor kat @:DancingPhoebe?
Ik ken wel ‘moon collars ‘ of ‘donuts’ gemaakt van verband zoals ik bij Cas had. Maar voor katten gebruiken we meestal of een kraag, of een pakje. Die dieren zijn zo flexibel…..
En verder is mijn stemkeuze natuurlijk wel allang gemaakt, zijnde actief lid. Een partij die wél vast houdt houden aan de idealenZaterdag en vandaag nog staan flyeren. Vooral zaterdag was…. Wat vochtig in de lucht…. Zullen we maar zeggen
![]()
@:Annex ik moest nog even aan jou denken, dit is wellicht voor jou en buurtgenoten ook interessant: https://www.stop4deroute.nl/
(Ze willen een vierde aanvliegroute naar Schiphol toestaan. Over de provincies Gelderland en Utrecht. Incluis de Heuvelrug en Veluwe als mogelijkheid, maar ook plaatsten als IJsselstein/Culemborg/Houten liggen binnen het gebied. Schiphol stuurt nog steeds op groei en opening van luchthaven Lelystad)
Over de afgelopen jaren, kan ze nu niet echt specificeren, maar dat ik dan dacht “daar zou ik nooit op stemmen”. Dat heb ik ook met SP. Veel goede dingen maar die stemmen/beweren ook dingen waar ik echt niet iets mee kan/wilquote:
Ik zal eens kijken waar we gebleven waren met dat klustopicquote:Op maandag 20 november 2023 16:29 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje Is ruim gedeeld in het digitale dorpssufferdje en fb.
Dank je.
Doe je nog eens een update huis? Altijd leuk om te volgen.
Vandaag was kleine klusjes in-en-rond-het-huis-dag.
Nu het droog is ben ik begonnen aan heg knippen met de hand. Dat moet toch maar met mannen en een machine. Beetje veel.![]()
@:kaatje1 hoorde dat oudste zwager veel baat heeft bij een knie brace.
Had jij toch ook (al) !?
Wat galant dat je over de loopplank wordt geholpen. 👍🏼
Ja, ik wil…quote:Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster Droomhuis gezocht op Curaçao!
Ja, die beschrijving komt dus inderdaad wel overeen met het beeld dat ik van ze hebquote:Op maandag 20 november 2023 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hou er met Denk rekening mee dat die redelijk progressief lijken op papier, maar dat ze in de praktijk reactionair rechts zijn, en niet alleen pro-Erdoghan maar ook Grijze Wolven in hun gelederen hebben.
https://www.doorbraak.eu/denk-en-de-grijze-wolven/
Dit inderdaad. Als ik het ok vind om opgenomen te worden, dan ben ik echt echt echt ziek en is het ook nodigquote:Op maandag 20 november 2023 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ziekenhuizen zijn maar niks, kan je ook zelden goed tot rust komen. Maar als het moet is het fijn dat ze er zijn.
Ik ben zó blij dat hij daar is en niet thuisquote:Op maandag 20 november 2023 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Hoe gaat het nu met g, @:Blues Hopelijk knapt hij snel weer wat op en kan hij weer naar huis. Ziekenhuizen zijn maar niks, kan je ook zelden goed tot rust komen. Maar als het moet is het fijn dat ze er zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk knapt hij iets op en kan de long toch bestraald worden want dat is in hetzelfde gebouw nu.
En colono wordt ook nog gedaan.
quote:Op maandag 20 november 2023 19:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat hij daar is en niet thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een horrors voor jullie joh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
[..]
Ik ben zó blij dat hij daar is en niet thuisDamn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk knapt hij iets op en kan de long toch bestraald worden want dat is in hetzelfde gebouw nu.
En colono wordt ook nog gedaan.
[..]
Ik ben zó blij dat hij daar is en niet thuisNondeju.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk knapt hij iets op en kan de long toch bestraald worden want dat is in hetzelfde gebouw nu.
En colono wordt ook nog gedaan.![]()
[..]
Ik ben zó blij dat hij daar is en niet thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk knapt hij iets op en kan de long toch bestraald worden want dat is in hetzelfde gebouw nu.
En colono wordt ook nog gedaan.goed dat je zo hard aan de bel hebt getrokken. Duimen draaien hard voor jullie!
![]()
Angst en beven, blues. Ik duim voor jullie.quote:
[..]
Ik ben zó blij dat hij daar is en niet thuisHet houdt niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk knapt hij iets op en kan de long toch bestraald worden want dat is in hetzelfde gebouw nu.
En colono wordt ook nog gedaan.Sterkte
Kranplätze müssen verdichtet sein
Te vroeg (mooi dus) gepiektquote:Op maandag 20 november 2023 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even wat anders. Ik heb geloof ik wat gemist. BBB staat ineens heel laag in de peilingen? Wat is er gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |