abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 14:28:06 #101
5428 crew  miss_sly
pi_211348088
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Want dat een klein deel van een groep gevaarlijk is, projecteer je dat op iedereen in die groep?
En dat je met een lijst van incidenten komt aan zetten veranderd natuurlijk niks aan.
Er zijn vast wel meerdere mannen die Henk heten die een moord hebben gepleegd. Of mannen uit Hilversum.
Moeten we dan ook zeggen dat al die mannen gevaarlijk zijn?
Sowieso, mannen zijn vaker gewelddadig dan vrouwen en verantwoordelijk voor een groter deel van de criminaliteit en zedendelicten. Ik den dat we Nederland alleen voor de vrouwen moeten maken. Alle mannen het land uit!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 november 2023 @ 14:28:35 #102
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211348092
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:21 schreef Momo het volgende:

[..]
1000 euro, gratis bier, asielstop, veeteelt halveren. En mensen het maar geloven :)
en ieder dorp een hectare klavertjes vier met gratis patat en cocaine en iedereen wordt overla gebracht door OV en thuis afgezet en 6 euro hoger rminiumloon en gratis kinderopvang
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 19 november 2023 @ 14:29:53 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211348100
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2023 14:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Sowieso, mannen zijn vaker gewelddadig dan vrouwen en verantwoordelijk voor een groter deel van de criminaliteit en zedendelicten. Ik den dat we Nederland alleen voor de vrouwen moeten maken. Alle mannen het land uit!
ja behalve ik
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 19 november 2023 @ 14:30:17 #104
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211348105
quote:

[..]
Je kan ook geen mannenfobie hebben, het is een hele logische angst voor een zeer gevaarlijke groep.
  zondag 19 november 2023 @ 14:31:25 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211348118
quote:

[..]
Succes met elkaar jarenlang niet aankijken omdat je dezelfde jurk aanhad op een feestje en planken vol potten waarvan het deksel niet los wil.

Oh, spinnen zelf weghalen B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 14:40:05 #106
5428 crew  miss_sly
pi_211348183
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 14:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Succes met elkaar jarenlang niet aankijken omdat je dezelfde jurk aanhad op een feestje en planken vol potten waarvan het deksel niet los wil.

Oh, spinnen zelf weghalen B-).
De spinnen, daar heb je een punt. De rest heb ik geen last van.
pi_211348838
Omtzigt met de "spontane" aankondiging dat ie toch best premier wil worden. Net doen alsof het je allemaal overkomt is definitief niet geloofwaardig meer met zo'n campagnestrategie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211349007
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 10:50 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Mee eens. PVV wordt toch weer uitgesloten, zonde van de stem er op... Zou beter zijn als de helft van die zetels naar JA21 zouden gaan, dan is er nog iets kans dat er rechtsaf wordt gegaan op het gebied van immigratie.
Helemaal mee eens.
  zondag 19 november 2023 @ 16:21:40 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211349028
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 10:50 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Mee eens. PVV wordt toch weer uitgesloten, zonde van de stem er op... Zou beter zijn als de helft van die zetels naar JA21 zouden gaan, dan is er nog iets kans dat er rechtsaf wordt gegaan op het gebied van immigratie.
Ikzie Dion Graus wel als minister van Justite en ontwikelingsamenwerking ons vertegenwoordigen op het wereldtoneel
  zondag 19 november 2023 @ 16:23:16 #110
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_211349044
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ikzie Dion Graus wel als minister van Justite en ontwikelingsamenwerking
Bosma bij Media zou ook wel mooi zijn. Met de bezem door de NPO kan geen kwaad. Paar omroepen die wel kunnen fuseren, en hoop entertainmentprogramma's (WIDM etc) die prima naar de commerciëlen kunnen.
  zondag 19 november 2023 @ 16:24:13 #111
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211349055
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:23 schreef Tlaloc het volgende:

[..]
Bosma bij Media zou ook wel mooi zijn. Met de bezem door de NPO kan geen kwaad. Paar omroepen die wel kunnen fuseren, en hoop entertainmentprogramma's (WIDM etc) die prima naar de commerciëlen kunnen.
Bosma steekpenningen uitdelen bij de NPO .
Van Der Wal kan dan meedoen met boer zoekt vrouw

En Omtzigt opsluiten inh et torentje zodat ie niet in de weg loopt
  zondag 19 november 2023 @ 16:25:26 #112
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_211349069
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
En Omtzigt opsluiten inh et torentje zodat ie niet in de weg loopt
Femke Merel mag ook wel weer terugkomen van mij
pi_211349078
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 13:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Hoe precies wil je bepaalde verdragen onder de loep nemen? Je hebt er ooit voor getekend. Ze moeten binnen de huidige regels dan een manier te vinden migratie te beperken. Geen idee wat er precies allemaal in theorie mogelijk is daar binnen. Denk dat het toch lastiger is om het aantal asielzoekers te in te perken.

Ik ben zelf best progressief maar ook ik zie wel dat Nederland wel echt letterlijk vol begint te raken. We kunnen geen huizen meer bouwen voor al die mensen, er is niet genoeg grond voor al die mensen. Veilige landers zijn wel echt een bron van overlast in het algemeen. Weet niet wat er nu gaat gebeuren in een eventueel rechts kabinet. Hoop wel dat ze niet overgaan op asielzoekers nog langer aan het lijntje houden. Gewoon sneller een ja of nee. :)

Wel opvallend dat er in de gebieden met relatief weinig moslims mensen juist PVV gaan stemmen.
Dus omdat we er ''ooit'' voor hebben getekend moeten we er maar voor altijd aan vast zitten? We hebben ook verdragen getekend rondom Schiphol, maar daar wordt er wel naar gekeken hoe we daar onderuit kunnen komen zodat Schiphol toch kan krimpen. Komt een beetje over alsof we er enkel niks aan kunnen doen als het ons zelf uit komt. Als we het als land echt zouden willen zouden er vast wel opties zijn om opnieuw naar die afspraken te kijken om te kijken of ze wat aangepast kunnen worden naar de huidige tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Je doet nu net alsof er alles behalve Noord/Oost Groningen meer dan 20% moslims wonen. Nee, het punt is dat mensen bang zijn voor het onbekende.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die niks weten over moslims/buitenlanders en daarom maar op de PVV stemmen. Denk dat mensen vooral op zo'n partij stemmen; juist omdat ze wél zaken weten en dat geen goede match vinden voor Nederland.

Van mij zijn ze overigens welkom hoor, maar wel met mate.
pi_211349163
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2023 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dus omdat we er ''ooit'' voor hebben getekend moeten we er maar voor altijd aan vast zitten? We hebben ook verdragen getekend rondom Schiphol, maar daar wordt er wel naar gekeken hoe we daar onderuit kunnen komen zodat Schiphol toch kan krimpen. Komt een beetje over alsof we er enkel niks aan kunnen doen als het ons zelf uit komt. Als we het als land echt zouden willen zouden er vast wel opties zijn om opnieuw naar die afspraken te kijken om te kijken of ze wat aangepast kunnen worden naar de huidige tijd.
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die niks weten over moslims/buitenlanders en daarom maar op de PVV stemmen. Denk dat mensen vooral op zo'n partij stemmen; juist omdat ze wél zaken weten en dat geen goede match vinden voor Nederland.

Van mij zijn ze overigens welkom hoor, maar wel met mate.
Verdragen teken je met meerdere landen en dien je dus ook met al de landen gezamenlijk te wijzigen. Dat is niet eenvoudig en kost tijd. Andere opties zijn je niet aan het verdrag houden, maar daarmee ondermijn je de waarde van het verdrag. Of je zegt het verdrag op, maar daarmee riskeer jij je als land te isoleren en/of flinke financiële schade te krijgen (bij bijvoorbeeld een Nexit).

Daarom ben ik zo allergisch voor populisten die niet eerlijk zijn over hoe lastig het is om dit probleem op te lossen en welke potentiële consequenties het heeft voor Nederland en de Nederlandse economie.
  zondag 19 november 2023 @ 16:38:40 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349180
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:36 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Verdragen teken je met meerdere landen en dien je dus ook met al de landen gezamenlijk te wijzigen. Dat is niet eenvoudig en kost tijd. Andere opties zijn je niet aan het verdrag houden, maar daarmee ondermijn je de waarde van het verdrag. Of je zegt het verdrag op, maar daarmee riskeer jij je als land te isoleren en/of flinke financiële schade te krijgen (bij bijvoorbeeld een Nexit).

Daarom ben ik zo allergisch voor populisten die niet eerlijk zijn over hoe lastig het is om dit probleem op te lossen en welke potentiële consequenties het heeft voor Nederland en de Nederlandse economie.
Sja, en nu zo doorgaan zorgt ook voor economische schade, om over culturele schade maar te zwijgen. En dan hou ik me in mbt de andere licht ontvlambare hobbies die sommigen er op na houden :X.
Get woke, go broke!
pi_211349185
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Bosma steekpenningen uitdelen bij de NPO .
Bosma. Daar zeg je elke wat. Die zou met deze stand zomaar eens de voorzittershamer in handen kunnen krijgen.
zie email 27 oktober
  zondag 19 november 2023 @ 16:41:29 #117
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211349206
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Bosma. Daar zeg je elke wat. Die zou met deze stand zomaar eens de voorzittershamer in handen kunnen krijgen.
_O- _O- _O-

De grootste crimineel over de NPO miljarden , ha ha en Dion Grauss op justitie -O- -O- 8)7 8)7

Ik zie Buma wel zitten voor MP, dan kan Omtzigt de ratten in het gezicht blijven kijken
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 16:46:47 #118
5428 crew  miss_sly
pi_211349248
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk, dat deed hij helemaal niet slecht, vond ik.
pi_211349251
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, en nu zo doorgaan zorgt ook voor economische schade, om over culturele schade maar te zwijgen. En dan hou ik me in mbt de andere licht ontvlambare hobbies die sommigen er op na houden :X.
Welke economische schade?
  zondag 19 november 2023 @ 16:48:33 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349264
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Welke economische schade?
Sorry, immigranten die alles gratis krijgen, niet (mogen) werken en uitkeringen krijgen en van alles jatten zijn een positief resultaat onder aan de streep, hoe kan ik zo dom zijn.

FFS :').
Get woke, go broke!
pi_211349282
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sorry, immigranten die alles gratis krijgen, niet (mogen) werken en uitkeringen krijgen en van alles jatten zijn een positief resultaat onder aan de streep, hoe kan ik zo dom zijn.

FFS :').
Dat is een druppel op een gloeiende plaat in vergelijking met de economische schade van een Nexit en dichte (handels)grenzen.

Het is trouwens onze eigen keuze dat wij statushouders een recht op uitkering geven. We hadden ook kunnen volstaan betalingen in natura.
  zondag 19 november 2023 @ 16:51:09 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349295
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat is een druppel op een gloeiende plaat in vergelijking met de economische schade van een Nexit en dichte (handels)grenzen.
Maar dat zal niet gebeuren, ik neem het risico graag :').
Get woke, go broke!
pi_211349301
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar dat zal niet gebeuren, ik neem het risico graag :').
Nexit is toch een speerpunt van Wilders?
pi_211349346
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2023 16:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk, dat deed hij helemaal niet slecht, vond ik.
Technisch veruit de beste. Maar het voorzitterschap omvat meer dan alleen dat.
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 16:57:13 #125
5428 crew  miss_sly
pi_211349352
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Technisch veruit de beste. Maar het voorzitterschap omvat meer dan alleen dat.
Dat is natuurlijk zo, en ik denk dat bij daar dan toch minder geschikt voor is.
pi_211349366
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 16:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is trouwens onze eigen keuze dat wij statushouders een recht op uitkering geven. We hadden ook kunnen volstaan betalingen in natura.
Of kunnen kiezen om asielzoekers met enige kans op en status zo snel mogelijk naar werk te begeleiden, de Oekraïners bewijzen dat dit prima kan. Maar ook dat doen we niet omdat ze dan per ongeluk wel eens zouden kunnen integreren met kans op Mauro-taferelen en dat vinden onze politici maar vervelend. Maar vervolgens wel klagen dat statushouders een uitkering krijgen…
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 16:59:39 #127
5428 crew  miss_sly
pi_211349373
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:51 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Nexit is toch een speerpunt van Wilders?
Dat kan ook wel even in de koelkast, wellicht. Tot wanneer het hem uitkomt.
  zondag 19 november 2023 @ 17:05:16 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211349424
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 16:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Of kunnen kiezen om asielzoekers met enige kans op en status zo snel mogelijk naar werk te begeleiden, de Oekraïners bewijzen dat dit prima kan. Maar ook dat doen we niet omdat ze dan per ongeluk wel eens zouden kunnen integreren met kans op Mauro-taferelen en dat vinden onze politici maar vervelend. Maar vervolgens wel klagen dat statushouders een uitkering krijgen…
Dit beslis gewoon zo snel mogelijk wat je met die mensen doet. Desnoods doe je een trial van 2 jaar. Gedragen ze zich en hebben ze gewoon werk? Vergroot de kansen dat ze een verblijfsvergunning krijgen. Misdragingen? Gewoon nee. Geen werk gezocht(ook niet parttime), geen deelname aan inburgering evenementen /cursussen, de kans is laag dat ze toegelaten worden ook al komen ze uit een plek waar oorlog is.
pi_211349445
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 16:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Oekraïners hebben een andere arbeidsethos dan de handophoudende Afrikanen. Statushouders die na 5 jaar nog steeds werkloos zijn in een oververhitte economie zijn gewoon onwelwillend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2023 17:08:21 ]
pi_211349452
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit beslis gewoon zo snel mogelijk wat je met die mensen doet. Desnoods doe je een trial van 2 jaar. Gedragen ze zich en hebben ze gewoon werk? Vergroot de kansen dat ze een verblijfsvergunning krijgen. Misdragingen? Gewoon nee. Geen werk gezocht(ook niet parttime), geen deelname aan inburgering evenementen /cursussen, de kans is laag dat ze toegelaten worden ook al komen ze uit een plek waar oorlog is.
Ik vind het echt schandalig, mensen in procedure mogen jarenlang amper iets doen. Daar is zoveel meer uit te halen voor hen én voor Nederland.
pi_211349473
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Oekraïners hebben een andere arbeidsethos dan de handophoudende Afrikanen. Statushouders die na 5 jaar nog steeds werkloos zijn in een oververhitte economie zijn gewoon onwelwillend.
Daarom van het begeleiden naar werk ook topprioriteit maken en wel zo vroeg mogelijk in de procedure. De Oekraïners bewijzen juist dat dit kan. Als die ook niet hadden mogen werken was er bij de opvang daarvan gegarandeerd ook veel meer gezeik geweest.
pi_211349476
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2023 17:08 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik vind het echt schandalig, mensen in procedure mogen jarenlang amper iets doen. Daar is zoveel meer uit te halen voor hen én voor Nederland.
Alles komt door de belachelijke doorlooptijden van de ind.
zie email 27 oktober
pi_211349491
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daarom van het begeleiden naar werk ook topprioriteit maken en wel zo vroeg mogelijk in de procedure. De Oekraïners bewijzen juist dat dit kan. Als die ook niet hadden mogen werken was er bij de opvang daarvan gegarandeerd ook veel meer gezeik geweest.
Succes met het begeleiden van analfabetische geitenhoeders.
pi_211349501
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat weer een bewuste politieke keuze is om vooral maar niet de indruk te wekken dat we dit voortvarend kunnen en willen aanpakken. Dat zou dan weer een aanzuigende werking hebben (en de borrelende onderbuik voeden).
pi_211349521
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Een partij die ik niet nader zal noemen maar wel heel fel is op asielzoekers wil de IND financieel korten. What could possibly go wrong?
pi_211349527
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Aha, om wat voor aantallen gaat dat eigenlijk?
En wederom bewijzen de Oekraïners dat een taalbarrière te slechten is.
pi_211349529
quote:

[..]
Nou, nou, niet zo min doen over Limburgers.
pi_211349536
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Een partij die ik niet nader zal noemen maar wel heel fel is op asielzoekers wil de IND financieel korten. What could possibly go wrong?
Misschien is het aanvullend daarop ook een goed idee om de ontwikkelingssamenwerking af te schaffen.
  zondag 19 november 2023 @ 17:17:51 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211349546
quote:

[..]
Dan beginnen ze maar direct met de cursus lezen en schrijven.
pi_211349572
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan beginnen ze maar direct met de cursus lezen en schrijven.
Dat is al decennialang geprobeerd. Inmiddels zijn we zover gekomen dat 80% van de bevolking wil dat de instroom van deze primitieve reli-fanaten wordt beperkt.
pi_211349576
Omtzigt maakt net bekend dat hij toch geen premier wil worden.
pi_211349580
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Misschien is het aanvullend daarop ook een goed idee om de ontwikkelingssamenwerking af te schaffen.
Uiteraard, daar gaat een afschrikwekkende werking van uit.
pi_211349583
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Hij stond er dan toch bijna vijf uur lang voor open.
pi_211349585
quote:
Godallemachtig... _O-
pi_211349591
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Dat is al decennialang geprobeerd. Inmiddels zijn we zover gekomen dat 80% van de bevolking wil dat de instroom van deze primitieve reli-fanaten wordt beperkt.
Over wie of wat heb je eigenlijk concreet?
  zondag 19 november 2023 @ 17:22:42 #146
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211349593
quote:

[..]
Ongeveer 20% van de asielzoekers in analfabeet. Als ze er niks mee willen doen dan hoeven ze van mij geen verblijfsvergunning te krijgen. Maar ik zou iedereen de kans geven om zich te bewijzen.

Maar goed als je alle asielzoekers "primitieve reli-fanaten" wil noemen, heeft discussie ook niet meer echt zin.
pi_211349595
quote:

[..]
Zo erg zijn die orthodoxe christenen toch niet?
  zondag 19 november 2023 @ 17:25:22 #148
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211349621
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Ongeveer 20% van de asielzoekers in analfabeet. Als ze er niks mee willen doen dan hoeven ze van mij geen verblijfsvergunning te krijgen. Maar ik zou iedereen de kans geven om zich te bewijzen.

Maar goed als je alle asielzoekers "primitieve reli-fanaten" wil noemen, heeft discussie ook niet meer echt zin.
ze kunne toch best de rest van hun leven op cruisschepen wonen??
zo slecht is dat eten niet
  zondag 19 november 2023 @ 17:26:17 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211349631
quote:

[..]
omscholen naar primitieve schapenhoeders
pi_211349635
quote:
:D deze vent :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')