Wat pijnlijk en bovenal ook frustrerend. Beterschap.quote:Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Mrmime het volgende:
Gisteren tijdens een 10 km wedstrijdje lelijk ten val gekomen. Verstapte me op een losliggende steenKon er niks aan houden.
Schaafwonden, blauwe polsen en een dikke blauwe voet. Kon echt niet verder. Was behoorlijk geschrokken. Vandaag foto gemaakt van de voet, gelukkig geen breukje maar wel enkelband letsel. Nu in een brace met been hoog.
Opgelucht dat er niks gebroken is, maar baal als een stekker
Was zo lekker bezig met mn halve marathon schema. Nu minstens drie weken eruit. En dan weer langzaam beginnen...
Holy moly, en ik was al blij dat ik de 2000 ga halen dit jaar..quote:Op woensdag 6 december 2023 10:42 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag loting Berlijn.
Ik heb eigenlijk meer zin in mijn alternatieve plannen. Maar de 50e editie is ook wel weer cool. Dus win-win.
En vandaag 3000km year-to-date aantikken.
Valt ook wel weer mee he, 2000km is ongeveer 5km per dagquote:Op woensdag 6 december 2023 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Christus te paard wat een aantallenik ga hooguit de 1250 aantikken dit jaar. Volgend jaar wordt het doel 1500
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee he, 2000km is ongeveer 5km per dag
Nee. Ik herken dit. Maar ik laat mijn boodschappen niet bezorgen, misschien zou dat schelen. En de laatste tijd thuiswerken lukt ook niet. Normaal liep ik hard op de dagen dat ik thuis werkte.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.
Als ik aan al m'n verplichtingen als werk (40u), boodschappen, huishouden, tijd met vriendinlief etc heb voldaan, dan ben ik vaak doodmoe en dus ben ik al blij dat ik 3x per week haalen dan laat ik het sociale leven en incidentele zaken nog buiten beschouwing.
Waarschijnlijk ben ik gewoon slecht in time management
ik kom hier ook rond de 1250 uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.
Als ik aan al m'n verplichtingen als werk (40u), boodschappen, huishouden, tijd met vriendinlief etc heb voldaan, dan ben ik vaak doodmoe en dus ben ik al blij dat ik 3x per week haalen dan laat ik het sociale leven en incidentele zaken nog buiten beschouwing.
Tja, het is ook een struggle om tijd voor alles te vinden, maar ik voel me een stuk lekkerder en energieker als ik (bijna) elke dag sport dan als ik dat niet doe. Ik vind 5/6/7x in de week trouwens ook makkelijker dan 3x in de week, dan is het gewoon deel van je ritmequote:Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan maar onderweg plassen. Een major loop je toch om de ervaring en niet om de tijdquote:Op donderdag 7 december 2023 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word opstandig van evenementen waar je voor moet loten. New York, London (1 keer geprobeerd ingeloot te worden), Berlijn, het wordt ook allemaal zo massaal. Dan ga ik liever naar een wat kleinere marathon waar ik verzekerd ben van een plaats. Ik weet dat er marathonlopers zijn die graag de majors aan elkaar rijgen, maar mij trekt dat niet zo. Ik krijg ook al nachtmerries als ik sommige mensen en hun ervaringen lees. Enorm lang in startvakken wachten en niet kunnen plassen, ik zou er teveel stress van krijgen.
Ik ben vast een zeikerd dan huh-huhquote:Op donderdag 7 december 2023 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan maar onderweg plassen. Een major loop je toch om de ervaring en niet om de tijdtenzij je achternaam met Kip- begint
Mijn ultieme hardloopdroom is om New York te lopen. Staat hoog op mijn bucketlist van dingen die ik in mijn leven moet hebben gedaan.
Ik was in mei 2019 in New York en raakte in gesprek met iemand die vertelde dat hij een dag later de halve marathon van Brooklyn zou lopen (doel je op die?).quote:Op donderdag 7 december 2023 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben vast een zeikerd dan huh-huh:P ik kan niet hardlopen met een volle blaas. Uiteraard plast een man ook veel makkelijker wild dan een vrouw. New York heeft overigens ook een halve marathon, ergens in mei.
Yup: https://brooklynhalfmarathon.com/quote:Op donderdag 7 december 2023 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was in mei 2019 in New York en raakte in gesprek met iemand die vertelde dat hij een dag later de halve marathon van Brooklyn zou lopen (doel je op die?).
Ik baalde enorm dat ik dat niet eerder wist en me dus niet heb ingeschreven
Uiteraard wel meerdere rondes door het mooie Central Park gelopen tijdens m'n verblijfzonnetje, alles in de bloei. Behoren wel tot de mooiste runs die ik gedaan heb.
quote:The iconic route starts in hip North Brooklyn and winds around the waterfront taking you under the historic Williamsburg, Manhattan, and Brooklyn Bridges while delivering eye popping views of Manhattan. From there, the route heads up the historic concourses of Fulton Street & Flatbush Avenue before passing through Grand Army Plaza and into fabled brownstone Brooklyn before finishing in Prospect Park.
Same x2quote:Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef Daantke het volgende:
En nu een minichallenge aan het doen om in december elke dag te hardlopen
Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |