abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211527803
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Mrmime het volgende:
Gisteren tijdens een 10 km wedstrijdje lelijk ten val gekomen. Verstapte me op een losliggende steen ;( Kon er niks aan houden.
Schaafwonden, blauwe polsen en een dikke blauwe voet. Kon echt niet verder. Was behoorlijk geschrokken. Vandaag foto gemaakt van de voet, gelukkig geen breukje maar wel enkelband letsel. Nu in een brace met been hoog.

Opgelucht dat er niks gebroken is, maar baal als een stekker }:|
Was zo lekker bezig met mn halve marathon schema. Nu minstens drie weken eruit. En dan weer langzaam beginnen...
Wat pijnlijk en bovenal ook frustrerend. Beterschap.

Hier na het eten rustig 5km rondje gedaan. Hele dag binnen gezeten dus die frisse neus deed goed.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  dinsdag 5 december 2023 @ 19:39:57 #95
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211527906
De laatste weken wat meer binnen op de loopband gestaan. Wat dat betreft heb ik het wel knap makkelijk met al die sportfaciliteiten op de kazerne... :P

Anyway, ik had altijd een broertje dood aan zo'n loopband maar ik moet zeggen dat die Technogym dingen met zo'n heel trainingsprogramma toch wel aardig zijn. Filmpje aan op de mobiel en voorwaarts. Ondertussen wordt alles gewoon voor je geregeld, tempo, stijging etc... En alles wordt ook netjes bijgehouden in Mywellness/Technogym app. Dus opzich is dit wel een hele verbetering tov jaren geleden... :D

Maar goed, er gaat natuurlijk niks boven gewoon buiten rennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 05-12-2023 19:52:42 ]
pi_211528412
Oh, ik vind op de loopband altijd echt dodelijk saai, ook met een serie of podcast op ofzo.

Hier weer een eerste loopje gedaan na de covid (eigenlijk sinds zaterdag al wel weer klachtenvrij), 4km op easy tempo. Dat ging toch niet echt heel makkelijk, m'n hartslag was zo'n 8 slagen hoger dan normaal bij dit tempo en na afloop voelde het alsof ik een stuk harder had gelopen. Maar goed, we zijn weer op weg en dat is fijn :9
  woensdag 6 december 2023 @ 09:43:17 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211532131
Ik stond altijd op de loopband in Basic Fit en keek dan naar de geluidloze TV die aan de muren hing. Maar het zenderaanbod kostte BF waarsch. teveel, want alle TV's zijn weggehaald, dus je kijkt nu vooral naar het apparaat, de mensen die voor je aan het trainen zijn of de spiegels. Dodelijk saai. Ze hebben wel nieuwe apparaten geplaatst die stabieler op de grond staan (de oude trilden nogal), dus het loopt wel fijner.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211532510
Vandaag loting Berlijn.
Ik heb eigenlijk meer zin in mijn alternatieve plannen. Maar de 50e editie is ook wel weer cool. Dus win-win. :P

En vandaag 3000km year-to-date aantikken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Evangelion op 06-12-2023 11:45:52 ]
pi_211533302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 10:42 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag loting Berlijn.
Ik heb eigenlijk meer zin in mijn alternatieve plannen. Maar de 50e editie is ook wel weer cool. Dus win-win. :P

En vandaag 3000km year-to-date aantikken.
Holy moly, en ik was al blij dat ik de 2000 ga halen dit jaar..
Ik begin overigens te merken dat ik de laatste weken weer veel aan het lopen ben: mn interval vandaag ging een stuk soepeler dan eerder. *O*
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211533815
Ik denk dat ik net wel/net niet de 2500 met lopen ga halen en rond de 6500 met fietsen. Wel flink wat minder dan vorig jaar, toen ik 2750 loopkilometers had en 8500 fiets :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211534330
Ik zal rond de 1500 uitkomen dit jaar, en ongeveer 6000 op de fiets. Vorig jaar was het 1650 en 4700km.
pi_211534550
Christus te paard wat een aantallen :') ik ga hooguit de 1250 aantikken dit jaar. Volgend jaar wordt het doel 1500 :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_211534657
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Christus te paard wat een aantallen :') ik ga hooguit de 1250 aantikken dit jaar. Volgend jaar wordt het doel 1500 :Y
Valt ook wel weer mee he, 2000km is ongeveer 5km per dag ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211535242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Valt ook wel weer mee he, 2000km is ongeveer 5km per dag ;)
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.
Als ik aan al m'n verplichtingen als werk (40u), boodschappen, huishouden, tijd met vriendinlief etc heb voldaan, dan ben ik vaak doodmoe en dus ben ik al blij dat ik 3x per week haal :D en dan laat ik het sociale leven en incidentele zaken nog buiten beschouwing.
Waarschijnlijk ben ik gewoon slecht in time management :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 6 december 2023 @ 16:26:35 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211535471
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.
Als ik aan al m'n verplichtingen als werk (40u), boodschappen, huishouden, tijd met vriendinlief etc heb voldaan, dan ben ik vaak doodmoe en dus ben ik al blij dat ik 3x per week haal :D en dan laat ik het sociale leven en incidentele zaken nog buiten beschouwing.
Nee. Ik herken dit. Maar ik laat mijn boodschappen niet bezorgen, misschien zou dat schelen. En de laatste tijd thuiswerken lukt ook niet. Normaal liep ik hard op de dagen dat ik thuis werkte.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211535539
Ik ben ook al blij dat ik de afgelopen maand 3x in de week gehaald hebt. Met de trainingen die steeds langer worden en de feestdagen in zicht betwijfel ik of dat deze maand ook gaat lukken.

Zometeen in elk geval weer, heerlijk mijn hoofd leeg waaien. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_211535722
Uitgeloot voor Berlijn :(

Ja die aantallen in dit topic ja, meine gute :D

Ik zit qua lopen op 686, kdenk dat ik de 700 nog nét haal
Qua fietsen blijft het 1500 km.
Ik vind van mezelf dat ik heel vaak van huis weg ben voor sporten maar als ik jullie aantallen lees ben ik een prototype huismus
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_211535808
Ook uitgeloot, prima (didn't like her anyway).
  woensdag 6 december 2023 @ 17:00:33 #109
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_211535825
Ik denk dat ik op 1250 km uitkom. Doel was 1000, dus zeer tevreden. Misschien niet zo veel als anderen, maar meer dan ik ook gelopen heb. En super consistent waar ik het meest trots op ben. Geen een maand onder maanddoel. Gelukkig blessure en (langdurig) ziekte vrij en tijdens vakanties doorgelopen. Volgend jaar zo door *O* (Oke, vooruit. Doel van 1250 km dan).
I am a black hole shitting into the void
pi_211535967
quote:

[..]
ik kom hier ook rond de 1250 uit.

Kilometers vergelijken heeft ook niet altijd zin. Er zijn mensen hier in het topic die de helft meer lopen met hetzelfde aantal trainingsuren (insert schildpad smilie)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:18:45 #111
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_211538654
Ik heb gemiddeld ook niet meer dan 3 keer per week gelopen, maar als daarvan al 1 keer 20/25 km is dan gaat het wel hard. :P
En als het eenmaal in je systeem/ritme zit, dan is het allemaal wat makkelijker te combineren. Ik ben erg benieuwd hoe het de komende maanden gaat zijn als ik 5x per week moet lopen…

Overigens heb ik wel makkelijk praten, want het grootste deel van het jaar kan ik veel thuiswerken. Toen ik in de zomermaanden veel weg was, kakte mn gemiddelde ook hard in. :')
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211538965
Ik ga dit jaar de 1500 hardloopkilometers halen en ook 1500 fietskilometers. Ik had geen doel in gedachten dus het is sowieso hartstikke mooi *G*

Mijn doelen dit jaar:
• mijn eerste Lange Survivalrun uitlopen (25 km 70 obstakels in 5,5 uur)
• Nijmeegse Vierdaagse 50 km
• HM PR (1u39)

allemaal prima gelukt. Ik had ook voor een 15 km PR willen gaan maar daar stak de corona een stokje voor :(
pi_211539120
Lekkere aantallen hier in dit topic. Petje af! Zelf ga ik ook de 2000 wel halen. Nog 100 kilometer ofzo, dus dat komt goed.

Ik heb wel bijna het hele jaar vier keer in de week gelopen. De woensdagen na de marathon waren wel altijd facultatief. Soms krijg ik dat thuis en met werk enzo niet geregeld. Maar dat weet ik altijd, dus nooit een probleem als dat niet lukt. Ik ga wel een stel ouwe hardloopkleren en -schoenen op m'n werk leggen, vooral voor die woensdagen, wat vaak kan ik dan wel een uurtje weg.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_211541154
Jemig wat een aantallen! :o Knap hoor. En lekker al die gehaalde doelen!

Ik denk dat ik tot nu toe krap 100 km heb gelopen. Hoera voor net beginnen! *O*

Mijn doelen voor volgend jaar zijn in elk geval;
- in april een 10k wedstrijd
- einde van het jaar mogelijk een HM
- gemiddeld 3x in de week blijven lopen

We lopen dus nog lekker even door.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_211541766
Ik ga rond de 1350 uitkomen denk ik, grotendeels te danken aan marathontraining voor april.

Komend jaar staat ie weer op de planning dus in oktober en november alweer 100+ km's gemaakt *O* En nu een minichallenge aan het doen om in december elke dag te hardlopen (ipv 3-4 keer per week). Ik zorg er wel voor dat de wekelijkse afstand niet opeens dubbel zoveel wordt, dus ik spreid de kilometers wat meer uit. Nu dus dag 7 met een gemiddelde van 6,5 km per keer (minimaal 4km). Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen :P
pi_211541784
quote:

[..]
Tja, het is ook een struggle om tijd voor alles te vinden, maar ik voel me een stuk lekkerder en energieker als ik (bijna) elke dag sport dan als ik dat niet doe. Ik vind 5/6/7x in de week trouwens ook makkelijker dan 3x in de week, dan is het gewoon deel van je ritme ;)
En ik werk ook 40u, met op kantoordagen 1,5u reistijd (maar goed, dat is op de fiets, dus daar komt een groot deel van de fietskilometers vandaan). Ik probeer de boodschappen 1x in de week te doen. En verder eten wij vaak wat later, zodat er nog gesport kan worden voor het eten. Of in de lunchpauze op het werk sporten, dat is soms ook fijn.
Scheelt misschien ook dat ik geen tv heb ;)
  donderdag 7 december 2023 @ 11:33:32 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211542987
Ik word opstandig van evenementen waar je voor moet loten. New York, London (1 keer geprobeerd ingeloot te worden), Berlijn, het wordt ook allemaal zo massaal. Dan ga ik liever naar een wat kleinere marathon waar ik verzekerd ben van een plaats. Ik weet dat er marathonlopers zijn die graag de majors aan elkaar rijgen, maar mij trekt dat niet zo. Ik krijg ook al nachtmerries als ik sommige mensen en hun ervaringen lees. Enorm lang in startvakken wachten en niet kunnen plassen, ik zou er teveel stress van krijgen.
pi_211543065
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word opstandig van evenementen waar je voor moet loten. New York, London (1 keer geprobeerd ingeloot te worden), Berlijn, het wordt ook allemaal zo massaal. Dan ga ik liever naar een wat kleinere marathon waar ik verzekerd ben van een plaats. Ik weet dat er marathonlopers zijn die graag de majors aan elkaar rijgen, maar mij trekt dat niet zo. Ik krijg ook al nachtmerries als ik sommige mensen en hun ervaringen lees. Enorm lang in startvakken wachten en niet kunnen plassen, ik zou er teveel stress van krijgen.
Dan maar onderweg plassen. Een major loop je toch om de ervaring en niet om de tijd :D tenzij je achternaam met Kip- begint :P

Mijn ultieme hardloopdroom is om New York te lopen. Staat hoog op mijn bucketlist van dingen die ik in mijn leven moet hebben gedaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_211543076
Berlijn was een paar jaar geleden nog best een prima loting, ik geloof 2 op 3 of zo.. Maar nu lijkt het inderdaad wel steeds moeilijker te worden om al die stadsmarathons binnen te komen..
  donderdag 7 december 2023 @ 11:45:26 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211543096
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Dan maar onderweg plassen. Een major loop je toch om de ervaring en niet om de tijd :D tenzij je achternaam met Kip- begint :P

Mijn ultieme hardloopdroom is om New York te lopen. Staat hoog op mijn bucketlist van dingen die ik in mijn leven moet hebben gedaan.
Ik ben vast een zeikerd dan huh-huh :P ik kan niet hardlopen met een volle blaas. Uiteraard plast een man ook veel makkelijker wild dan een vrouw. New York heeft overigens ook een halve marathon, ergens in mei.

[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 07-12-2023 12:54:27 ]
pi_211543228
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben vast een zeikerd dan huh-huh:P ik kan niet hardlopen met een volle blaas. Uiteraard plast een man ook veel makkelijker wild dan een vrouw. New York heeft overigens ook een halve marathon, ergens in mei.
Ik was in mei 2019 in New York en raakte in gesprek met iemand die vertelde dat hij een dag later de halve marathon van Brooklyn zou lopen (doel je op die?).
Ik baalde enorm dat ik dat niet eerder wist en me dus niet heb ingeschreven ;(

Uiteraard wel meerdere rondes door het mooie Central Park gelopen tijdens m'n verblijf :) zonnetje, alles in de bloei. Behoren wel tot de mooiste runs die ik gedaan heb.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 december 2023 @ 12:29:23 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211543473
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Ik was in mei 2019 in New York en raakte in gesprek met iemand die vertelde dat hij een dag later de halve marathon van Brooklyn zou lopen (doel je op die?).
Ik baalde enorm dat ik dat niet eerder wist en me dus niet heb ingeschreven ;(

Uiteraard wel meerdere rondes door het mooie Central Park gelopen tijdens m'n verblijf :) zonnetje, alles in de bloei. Behoren wel tot de mooiste runs die ik gedaan heb.
Yup: https://brooklynhalfmarathon.com/

quote:
The iconic route starts in hip North Brooklyn and winds around the waterfront taking you under the historic Williamsburg, Manhattan, and Brooklyn Bridges while delivering eye popping views of Manhattan. From there, the route heads up the historic concourses of Fulton Street & Flatbush Avenue before passing through Grand Army Plaza and into fabled brownstone Brooklyn before finishing in Prospect Park.
pi_211543655
Deze week wéér ziek. Net beter van corona, nu een buikgriepje :'(
Herfst, zucht :(

@SEMTEX ik ben het wel eens met dat kleinschaligere loopjes leuker zijn. Vind de Zevenheuvelenloop eigenlijk al erg aan de massale kant. Bij de HM van Doetinchem kon je je gewoon in de kleedkamers omkleden/douchen, er waren ruim genoeg wc's, je hoefde pas een paar minuten van tevoren bij de start te gaan staan en startte lekker met iedereen tegelijk. Ja er staat wat minder publiek, maar op alle belangrijke punten stonden wel kluitjes mensen en ik vond ze enthousiaster dan het Zevenheuvelenloop-publiek.
pi_211546050
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef Daantke het volgende:
En nu een minichallenge aan het doen om in december elke dag te hardlopen

Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen :P
Same x2 :P
12 dagen dan hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')