Valt ook wel weer mee he, 2000km is ongeveer 5km per dagquote:Op woensdag 6 december 2023 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Christus te paard wat een aantallenik ga hooguit de 1250 aantikken dit jaar. Volgend jaar wordt het doel 1500
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee he, 2000km is ongeveer 5km per dag
Nee. Ik herken dit. Maar ik laat mijn boodschappen niet bezorgen, misschien zou dat schelen. En de laatste tijd thuiswerken lukt ook niet. Normaal liep ik hard op de dagen dat ik thuis werkte.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.
Als ik aan al m'n verplichtingen als werk (40u), boodschappen, huishouden, tijd met vriendinlief etc heb voldaan, dan ben ik vaak doodmoe en dus ben ik al blij dat ik 3x per week haalen dan laat ik het sociale leven en incidentele zaken nog buiten beschouwing.
Waarschijnlijk ben ik gewoon slecht in time management
ik kom hier ook rond de 1250 uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja ik struggle nu al met m'n aantallen. Begrijp niet waar jullie de tijd vandaan halen om vaker dan 3x per week te sporten.
Als ik aan al m'n verplichtingen als werk (40u), boodschappen, huishouden, tijd met vriendinlief etc heb voldaan, dan ben ik vaak doodmoe en dus ben ik al blij dat ik 3x per week haalen dan laat ik het sociale leven en incidentele zaken nog buiten beschouwing.
Tja, het is ook een struggle om tijd voor alles te vinden, maar ik voel me een stuk lekkerder en energieker als ik (bijna) elke dag sport dan als ik dat niet doe. Ik vind 5/6/7x in de week trouwens ook makkelijker dan 3x in de week, dan is het gewoon deel van je ritmequote:Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan maar onderweg plassen. Een major loop je toch om de ervaring en niet om de tijdquote:Op donderdag 7 december 2023 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik word opstandig van evenementen waar je voor moet loten. New York, London (1 keer geprobeerd ingeloot te worden), Berlijn, het wordt ook allemaal zo massaal. Dan ga ik liever naar een wat kleinere marathon waar ik verzekerd ben van een plaats. Ik weet dat er marathonlopers zijn die graag de majors aan elkaar rijgen, maar mij trekt dat niet zo. Ik krijg ook al nachtmerries als ik sommige mensen en hun ervaringen lees. Enorm lang in startvakken wachten en niet kunnen plassen, ik zou er teveel stress van krijgen.
Ik ben vast een zeikerd dan huh-huhquote:Op donderdag 7 december 2023 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan maar onderweg plassen. Een major loop je toch om de ervaring en niet om de tijdtenzij je achternaam met Kip- begint
Mijn ultieme hardloopdroom is om New York te lopen. Staat hoog op mijn bucketlist van dingen die ik in mijn leven moet hebben gedaan.
Ik was in mei 2019 in New York en raakte in gesprek met iemand die vertelde dat hij een dag later de halve marathon van Brooklyn zou lopen (doel je op die?).quote:Op donderdag 7 december 2023 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben vast een zeikerd dan huh-huh:P ik kan niet hardlopen met een volle blaas. Uiteraard plast een man ook veel makkelijker wild dan een vrouw. New York heeft overigens ook een halve marathon, ergens in mei.
Yup: https://brooklynhalfmarathon.com/quote:Op donderdag 7 december 2023 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was in mei 2019 in New York en raakte in gesprek met iemand die vertelde dat hij een dag later de halve marathon van Brooklyn zou lopen (doel je op die?).
Ik baalde enorm dat ik dat niet eerder wist en me dus niet heb ingeschreven
Uiteraard wel meerdere rondes door het mooie Central Park gelopen tijdens m'n verblijfzonnetje, alles in de bloei. Behoren wel tot de mooiste runs die ik gedaan heb.
quote:The iconic route starts in hip North Brooklyn and winds around the waterfront taking you under the historic Williamsburg, Manhattan, and Brooklyn Bridges while delivering eye popping views of Manhattan. From there, the route heads up the historic concourses of Fulton Street & Flatbush Avenue before passing through Grand Army Plaza and into fabled brownstone Brooklyn before finishing in Prospect Park.
Same x2quote:Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef Daantke het volgende:
En nu een minichallenge aan het doen om in december elke dag te hardlopen
Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen
Ze zijn in de Kuip gewend dat er 50.000 man komt, dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand ervaring hier met het parkeren bij de Bruggenloop? Is dat een beetje goed geregeld en aangegeven?
De Bruggenloop start dit jaar vanaf de parkeerplaats, dus als het even kan zou ik met de trein komen. Ze stoppen op Rotterdam stadion, dus je stapt zo voor de Kuip uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze zijn in de Kuip gewend dat er 50.000 man komt, dus maak je geen zorgen.
quote:Op zondag 10 december 2023 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ik weet niet hoe laat de bruggenlopers starten, maar het waaide net nog behoorlijk hard. Fijn als je hem mee hebt, maar tegen scheelt dat toch wel wat snelheid.
Veel plezier in ieder geval voor de lopers!
Wind komt uit het westen vandaag, dus als het goed is hebben we hem grofweg van de Erasmusbrug tot de Brienenoordbrug mee..quote:Op zondag 10 december 2023 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ik weet niet hoe laat de bruggenlopers starten, maar het waaide net nog behoorlijk hard. Fijn als je hem mee hebt, maar tegen scheelt dat toch wel wat snelheid.
Veel plezier in ieder geval voor de lopers!
Dat is altijd wel fijn, op zuid ben je redelijk beschut.quote:Op zondag 10 december 2023 10:34 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
[..]
Wind komt uit het westen vandaag, dus als het goed is hebben we hem grofweg van de Erasmusbrug tot de Brienenoordbrug mee..
Je VO2max DM'en naar je crushquote:Op maandag 4 december 2023 20:49 schreef Nober het volgende:
Fitnessapp Strava ondersteunt voortaan DM's en groepschats
[..]
Negeer die wartaal, het was erg zwaar. Gevoelsmatig veel tegenwind en op een stuk waar we hem even lekker in de rug kregen (de boompjes) liepen we onderlangs en gevoelsmatig viel de wind daar een beetje weg.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:10 schreef Brandhout14 het volgende:
Het lijkt prima weer te worden voor de Bruggenloop
Graadje of 10, hoofdzakelijk droog en de wind lijkt op tijd in kracht af te nemen
En dat ging dus prima, PR op 15k was Bruggenloop 2019 met 1:08:xx, nu 1:05:5xquote:Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef Daantke het volgende:
Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen
"Wil je mijn KOM zien?quote:
En hoe was de streak vandaag?quote:
Nice! Ja wel redelijk, wel wat gevoeligheidjes in scheen en knie, op zich niet gek natuurlijk de day after maar als ze aanhouden dan stop ik voor de zekerheid even met streakenquote:Op maandag 11 december 2023 13:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En hoe was de streak vandaag?(wanneer je die gehad hebt)
Hier wel oke, minder erg dan verwacht. Maar de echte test voor mij is de eerste snellere workout (woensdag).
Die Brienenoord was inderdaad verschrikkelijk, maar dat is ie elk jaar. Ik had tot de top een mooie haas, maar moest hem toch laten gaan waar ik flink van baalde. Uiteindelijk 56:33, dus misschien heb ik nog met je gelopen.quote:Op zondag 10 december 2023 16:46 schreef Evangelion het volgende:
Pff afzien. Brienenoord met wind.
Slecht gepaced ook.
57:3x
Net iets sneller dan afgelopen damloop (op 0:01s/km) zonder taper dit keer dus I’ll take it.
Over massaal gesproken. >12k mensen in 3 waves.
de kerst cross bij haag Atletiek natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:53 schreef Faithy het volgende:
Weet iemand nog een obscuur loopje in de buurt van Den Haag op tweede kerstdag? Kon zo snel op de interwebs enzo niets vinden.
Wij zijn dan bij familie op bezoek en om nou de hele dag thuis te gaan zitten is ook zo wat. We gaan seaubriseau wel hardlopen, maar misschien ergens een kneuterige 5K ofzo zou wel leuk zijn.
Net even lekker een rondje precies tussen de regen door gedaan. 9-en-een-beetje kilometer met grofweg 6.10min/km over het geheel met wegdelen, en 6.29 inclusief een stukje bos met hele kleine ongelijke paadjes omhoog. Erg tevreden over, zeker hoe goed en hoe licht het allemaal voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |