Je TDS speelt weer op.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:15 schreef epicbeardman het volgende:
Sinds Biden aan het roer is alleen maar stijgende inflatie, hypotheekrentes,oorlogen ect ect.
Alles wat onder Trump zou uitkomen komt uit onder Biden!
Maar dat is ook de favoriete techniek van de democraten, projecteren. Dictator dit ect. De echte staatsgreep was via mail-in-voting uitgevoerd in 2020. Moet toegeven dat het een knappe prestatie was.
[ twitter ]
Ben benieuwd hoeveel Texanen hier nu echt van vinden dat er leven beschermd wordt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ken Paxton trekt zich niets aan van de uitspraak:
[ twitter ]
[..]
Express vrouwen willen laten lijden. Zo zie ik het. Zeer nare mensen allemaal.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ken Paxton trekt zich niets aan van de uitspraak:
[ twitter ]
[..]
Nu is de SC natuurlijk niet bepaald de onpartijdige club die het zou moeten zijn, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef V. het volgende:
WHOA!!!
Jack Smith is het zat. Hij heeft nu het DC Appeals Court omzeild en wil een directe uitspraak van SCOTUS over Trumps pogingen de boel te vertragen door steeds maar te stellen dat hij totale immuniteit heeft.
Om nu te voorkomen dat er weer weken, maanden overheen gaan, is hij nu meteen naar het Supreme Court gestapt.
Was al een precedent voor uit Nixons tijd.
quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef V. het volgende:
WHOA!!!
Jack Smith is het zat. Hij heeft nu het DC Appeals Court omzeild en wil een directe uitspraak van SCOTUS over Trumps pogingen de boel te vertragen door steeds maar te stellen dat hij totale immuniteit heeft.
Om nu te voorkomen dat er weer weken, maanden overheen gaan, is hij nu meteen naar het Supreme Court gestapt.
Was al een precedent voor uit Nixons tijd.
Haley komt mij als persoon sympathiek over. Jong, fris, niet zo de massa ophitsend. Toch wel een groot minpunt is dat ze geen hardere kritiek over Trump heeft. Of wel heeft, maar niet uit. In beide gevallen is het Trump helpen .quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Haley lijkt in de peilingen DeSantis over te gaan nemen als #2. Ramaswappie is weer helemaal weggezakt.
Nee, laat hem alsjeblieft de voorverkiezingen van de reps verliezen. Anders zit je straks wr vier jaar lang complotgezeik aan te horen over gestolen verkiezingen. Of, wellicht als bonus, gaat Trump als independent meedoen en wint de democratische kandidaat zeker.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:57 schreef Bluesdude het volgende:
Mijn ideale scenario: Trump wordt GOP-kandidaat en verliest opnieuw in november 2024
Als-ie de republikeinse voorverkiezingen verliest krijg je dat complotgezeik over gestolen verkiezingen evenzogoed vier jaar lang.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:31 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, laat hem alsjeblieft de voorverkiezingen van de reps verliezen. Anders zit je straks wr vier jaar lang complotgezeik aan te horen over gestolen verkiezingen. Of, wellicht als bonus, gaat Trump als independent meedoen en wint de democratische kandidaat zeker.
Ze leek me inderdaad een prima keuze als gematigdere kandidaat die wel gewoon de rechtsstaat respecteert. Prima ervaring ook als gouverneur. Ik vind Haley de laatste maanden wel teveel proberen de MAGA-vleugel aan te spreken. Dat doet me eigenlijk toch vrezen dat ze helemaal niet meer zo gematigd meer is. Hetzelfde probleem als Youngkin in feite.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Haley komt mij als persoon sympathiek over. Jong, fris, niet zo de massa ophitsend. Toch wel een groot minpunt is dat ze geen hardere kritiek over Trump heeft. Of wel heeft, maar niet uit. In beide gevallen is het Trump helpen .
Mijn ideale scenario: Trump wordt GOP-kandidaat en verliest opnieuw in november 2024
Fair enough, maar dan is dat een interne aangelegenheid en geen landelijke verkiezing die wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als-ie de republikeinse voorverkiezingen verliest krijg je dat complotgezeik over gestolen verkiezingen evenzogoed vier jaar lang.
Ik kan er wel van genieten als Trump GOP-stemmentellers voor de GOP-primaries beschuldigt van verkiezingsfraude . Hoe meer hij roept, hoe meer de partij kapot gaat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fair enough, maar dan is dat een interne aangelegenheid en geen landelijke verkiezing die wordt aangevallen.
Deels ook een probleem van de Republikeinse voorverkiezingen, om die te winnen moet je vooral niet te redelijk zijn...quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ze leek me inderdaad een prima keuze als gematigdere kandidaat die wel gewoon de rechtsstaat respecteert. Prima ervaring ook als gouverneur. Ik vind Haley de laatste maanden wel teveel proberen de MAGA-vleugel aan te spreken. Dat doet me eigenlijk toch vrezen dat ze helemaal niet meer zo gematigd meer is. Hetzelfde probleem als Youngkin in feite.
Grifters gonna griftquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Deels ook een probleem van de Republikeinse voorverkiezingen, om die te winnen moet je vooral niet te redelijk zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |