Sterkquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nouja, zolang je Hamas erkent als legitieme representatie van het Palestijnse volk, dan kun je moeilijk klagen dat ze op hun flikker krijgen na een oorlogsverklaring. Dan hadden ze hun huiswerk maar beter moeten doen.
Al die dingen zijn niet gratis om te maken en een heel groot deel van de Russische "verkopen" aan dat soort landen worden nooit betaald. Niet een geweldige stroom van inkomsten dus.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet het wel instorten
Ik gok dat ze in dat geval ineens merkavas en namers gaan verkopen aan floplanden als Angola
Iedereen weet hoe link zo'n ineenstorting zou zijn (zie USSR) en niemand gaat dat opzettelijk veroorzaken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet het wel instorten
Ik gok dat ze in dat geval ineens merkavas en namers gaan verkopen aan floplanden als Angola
Als je een verdraaid perspectief hebt over wat een vrijheidsstrijders zijn.. dan ja.quote:
Wat ik echt ongelofelijk vind is dat progressieve mensen die iedere scheet richting vrouwen al gewelddadig vinden nu opeens verkrachting "verzet" noemen. Niemand die eerlijk naar deze situatie kijkt zal zeggen dat Israël nooit wat stouts heeft gedaan, maar om dat dan maar aan te grijpen om keihard onvervalst misdadige terreur goed te praten snap ik echt niet. Walgelijk is het.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:16 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nouja, zolang je Hamas erkent als legitieme representatie van het Palestijnse volk, dan kun je moeilijk klagen dat ze op hun flikker krijgen na een oorlogsverklaring. Dan hadden ze hun huiswerk maar beter moeten doen.
Okquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je een verdraaid perspectief hebt over wat een vrijheidsstrijders zijn.. dan ja.
7 oktober was gewoon een pogrom. Jodenjacht in optima forma. Daar is niks vrijheidsstrijd aan, dat was gewoonweg jodenjacht en pogrom om angst in te boezemen, maatschappelijke en sociale zaakschade te veroorzaken en aandacht te vestigen op de eigen zaak. De zuivere definitie van terrorisme. Dus gewoon terrorisme.
Niets meer niets minder.
Zou ik ook niet doen met (ik meen) 2 carrier flottieljes in de buurt en niet mis te verstane waarschuwingen: don'tquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
O.a. nummer één reden dat Iran zich niet zo openlijk met dit gedonder bemoeit.
Geen idee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:56 schreef OllieA het volgende:
Waarom zijn die pro-Palestijnse/anti-Israël betogers zo vaak gemaskerd? Schamen ze zich een beetje voor de standpunten die ze uitdragen?
Nee, het was de bedoeling dat Hezbollah zou bijspringen om het een 2 front war te maken en dat Hamas het lang genoeg zou volhouden dat Israel net zoals in alle voorgaande oorlogen gedwongen werd door de internationale gemeenschap om te stoppen. Die 'felle' protesten wereldwijd die oproepen tot een wapenstilstand zijn deels geregisseerd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:06 schreef sturmpie het volgende:
is toch gestoord, weten Hamas bij voorbaat dat ze plat gebombardeerd worden gaan ze op 7 oktober hun ondergang even bewerkstelligen, achterlijke inteelt daar, hoe kan je als Hamas nou zo dom zijn, Israel slaat altijd hard terug.
Hamas gedraagt zich zo dom dat ze hun ondergang zelf in gang hebben gezet.
Het gaat al mis met de redenering dat Israël een bezettende macht is. Israël bezette Gaza helemaal niet.quote:
Wel meer volgens mij inmiddelsquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen met (ik meen) 2 carrier flottieljes in de buurt en niet mis te verstane waarschuwingen: don't
Ja klopt maar Hamas een soort barbapapa noemen is wel lachwekkend als het niet zo triest was.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het gaat al mis met de redenering dat Israël een bezettende macht is. Israël bezette Gaza helemaal niet.
Tja hoe is dat beeld ontstaanquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:53 schreef Vallon het volgende:
Menigeen heeft helaas een beeld van een commandocentrum dat naadloos past in een Hollywood film. Niet in staat te (willen of kunnen) bedenken dat een gedecentraliseerde terreurorganisatie prima uit de weg kan met weet ik veel telegram-kanaal dat vanuit Qatar wordt aangestuurd.
Definieer eerst maar eens waarom hamas vrijheidsstrijders moeten zijn. Daar opende wij immers de discussie mee.quote:
Ik stel nergens dat ze vrijheidsstrijders moetenquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Definieer eerst maar eens waarom hamas vrijheidsstrijders moeten zijn. Daar opende wij immers de discussie mee.
Tja, zij heeft gewerkt als vertegenwoordiger van Nederland bij de 'Palestijnse Autoriteit' en is nu actief voor het The Rights Forum, een notoire anti-Israëlische organisatie. Dit zijn van die radicale activisten, die zich vervolgens in de media doodleuk komen presteren als een 'neutrale' expert.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja klopt maar Hamas een soort barbapapa noemen is wel lachwekkend als het niet zo triest was.
Dat is een heel bijzonder standpunt. Vertel eens, waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Interessant artikel. Ik denk dat er uiteindelijk nog wel een deportatie van alle Arabieren uit Israël gaat komen.
[url]‘Wraak is een goede zaak’, zegt een Joodse kolonist op de Westelijke Jordaanoever https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/17/wraak-is-een-goede-zaak-zegt-een-kolonist-op-de-westelijke-jordaanoever-a4181109 https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/17/wraak-is-een-goede-zaak-zegt-een-kolonist-op-de-westelijke-jordaanoever-a4181109[/url]
Het werkelijke probleem is welk land die lui dan zou moeten opvangen. Ik durf te gokken dat dat weer Europa zal worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Interessant artikel. Ik denk dat er uiteindelijk nog wel een deportatie van alle Arabieren uit Israël gaat komen.
[url]‘Wraak is een goede zaak’, zegt een Joodse kolonist op de Westelijke Jordaanoever https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/17/wraak-is-een-goede-zaak-zegt-een-kolonist-op-de-westelijke-jordaanoever-a4181109 https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/17/wraak-is-een-goede-zaak-zegt-een-kolonist-op-de-westelijke-jordaanoever-a4181109[/url]
Het gaat gewoon helemaal niet gebeuren. Ruim twee miljoen staatsburgers in Israël zijn Arabisch. Die zitten in het leger, werken bij de overheid en zitten in de politiek. Het idee dat al die mensen even gaan worden gedeporteerd is echt absurd.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het werkelijke probleem is welk land die lui dan zou moeten opvangen. Ik durf te gokken dat dat weer Europa zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |