abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211345528
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
Musk heeft nu een filmpje van Ben Shapiro gepost die hem verdedigt maar de context weglaat:

[ twitter ]
[ twitter ]
Het maakt denk ik niet zoveel uit wie hem allemaal verdedigt. Of dat nou ter linkerzijde of ter rechterzijde van het politieke spectrum plaatsvindt.

Als X echt een rechtszaak tegen al die zich terugtrekkende adverteerders wil aanspannen, dan zullen die adverteerders wijzen op de morals clause, die zo'n beetje standaard in dergelijke contracten wordt opgenomen.
Zo'n clausule geeft bijvoorbeeld partij A het recht om een contract te beindigen wanneer de andere partij gedrag vertoont dat schadelijk kan zijn voor het imago van partij A.

Dus die adverteerders hoeven alleen maar tegen een rechter te zeggen: "wij voelen ons niet langer thuis op het platform van de heer Musk, omdat de heer Musk persoonlijk theorien steunt waar wij principile bezwaren tegen hebben, en waardoor wij ons niet meer met dit platform wensen te identificeren."

De hele openbare discussie wat nu eigenlijk 'freedom of speech' is, doet in zo'n rechtszaak (volgens mij) uiteindelijk niet ter zake. Al denkt Musk blijkbaar van wel. Hooguit kan hij met zo'n rechtszaak, net als zijn idool Trump, een paar punten extra scoren als 'martelaar voor de vrijheid' of 'martelaar voor de waarheid' en daardoor extra donaties hengelen & scoren bij extreem rijke extreem-rechtse organisaties en individuele dames & heren.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_211345561
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2023 07:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar wat is nou dat free speech stukje waar ze het over hebben? Dat Elon dus bepaalde opmerkingen kan maken zonder dat dat impact heeft op adverteerders? Want daar gaat free speech helemaal niet over. Het betekend alleen dat je mag zeggen wat je wil en de overheid je er niet voor kan vervolgen.

Bovendien zegt hij zelf weer dat bepaalde pro-gaza slogans ook niet mogen, waarmee hij direct weer laat zien dat er niet iets is zoals totale free speech, er zijn altijd restricties en gevolgen van wat je zegt

Vind het oprecht vaag waar het nou precies om gaat.
Free Speech en Freedom Of Speech worden er door Musk c.s. gewoon bijgesleept om punten te scoren.
Disney c.s. sturen niet aan op een verbod van X. Ze willen er (voorlopig) gewoon niets meer mee te maken hebben. Als ze een redelijk normaal contract met Musk hebben gesloten, hebben ze daartoe - volgens mij - het volste recht.

Wat Musk doet, is gewoon de zoveelste activering van zijn trouwe free speech club, die haatzaaien, generaliseren, schofferen en bedreigen als belangrijkste onderdelen daarvan ziet.
  zondag 19 november 2023 @ 09:56:12 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211345582
"Zijn idool Trump"

Vandaar dat ie op Biden heeft gestemd :').

Verder weinig te zeggen over dit soort emotievolle maar bewijsloze rants :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211345647
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 09:56 schreef HeatWave het volgende:
"Zijn idool Trump"

Vandaar dat ie op Biden heeft gestemd :').

Verder weinig te zeggen over dit soort emotievolle maar bewijsloze rants :).
Als Elon Musk zegt dat-ie op Biden heeft gestemd, beschouw ik dat niet als feit of bewijs.

Hooguit als bewijs om bevriend te willen blijven met zoveel mogelijk donateurs en adverteerders.
Sinds Trump werd verbannen van Twitter (en dat was na november 2020), heeft Musk zich meerdere malen als supporter/verdediger van Trump getoond, vooral als verdediger van Free Speech.

Verder was mijn verhaal niet echt bedoeld als 'rant', hooguit vermoed ik dat, aangezien Musk met rechtszaken dreigt, geen enkele rechter dit als een Free Speech verhaal zal interpreteren. Adverteerders hebben doorgaans (mits er een moraliteitsclausule is, en die is er doorgaans wel) het recht om zich terug te trekken.

Tenzij je met 'rants' de posts over de voorgenomen rechtszaken van Musk zelve bedoelt... dan ben ik het wel met je eens.
  zondag 19 november 2023 @ 10:07:04 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211345673
Ik zie alleen maar persoonlijke meningen, aanvallen uit emotie en aannames dat ie liegt.

Niets aantoonbaar, niets bewezen, alleen maar gevoelens en wensdenken.

Dat mag hoor, maar ik vind het weinig toevoegen zulke loze beschuldigingen op basis van bijna niets.
Get woke, go broke!
pi_211345731
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie alleen maar persoonlijke meningen, aanvallen uit emotie en aannames dat ie liegt.

Niets aantoonbaar, niets bewezen, alleen maar gevoelens en wensdenken.

Dat mag hoor, maar ik vind het weinig toevoegen zulke loze beschuldigingen op basis van bijna niets.
Het klopt: dit is mijn mening over Musk.
Dat moet hier mogen.

En ja, het is inderdaad mijn mening dat zo'n rechtszaak weinig gaat uithalen voor Musk.

Als jij alleen maar feitelijke nieuwsberichten wilt zien, dan kan ik je naar nu.nl of zoiets verwijzen.
Maar het lijkt mij verdedigbaar dat mensen hier een mening mogen verkondigen.
Feit is in ieder geval dat Musk met rechtszaken dreigt. Die tweet hoefde ik niet opnieuw te plaatsen, dat was al gedaan. Ik vermoed dat hij weinig kans maakt, en heb geprobeerd duidelijk te maken waarom.
Als je kijkt naar de reacties op zijn tweet, dan kun je trouwens zien wat voor soort mensen hij grotendeels activeert en die het met hem eens zijn. Daar zitten, zo vermoed ik, weinig Biden-supporters bij. De verklaring van het Witte Huis - eerder deze week - geeft al aan hoe Biden zelf over Musks eerdere "actual truth" tweet denkt. Hij denkt daar dus net zo over als Disney, Apple, en noem ze maar op.
  zondag 19 november 2023 @ 10:14:15 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211345747
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het klopt: dit is mijn mening over Musk.
Dat moet hier mogen.

En ja, het is inderdaad mijn mening dat zo'n rechtszaak weinig gaat uithalen voor Musk.

Als jij alleen maar feitelijke nieuwsberichten wilt zien, dan kan ik je naar nu.nl of zoiets verwijzen.
Maar het lijkt mij verdedigbaar dat mensen hier een mening mogen verkondigen.
Feit is in ieder geval dat Musk met rechtszaken dreigt. Die tweet hoefde ik niet opnieuw te plaatsen, dat was al gedaan. Ik vermoed dat hij weinig kans maakt, en heb geprobeerd duidelijk te maken waarom.
Als je kijkt naar de reacties op zijn tweet, dan kun je trouwens zien wat voor soort mensen hij grotendeels activeert en die het met hem eens zijn. Daar zitten, zo vermoed ik, weinig Biden-supporters bij. De verklaring van het Witte Huis - eerder deze week - geeft al aan hoe Biden over Musks eerdere "actual truth" tweet denkt. Hij denkt daar dus net zo over als Disney, Apple, en noem ze maar op.
Tuurlijk mag dat :).

Maar als Biden aan jouw kant staat is dat een redelijke aanwijzing dat je verkeerd zit, en dat is dan mijn mening :).
Get woke, go broke!
pi_211345812
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 10:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tuurlijk mag dat :).

Maar als Biden aan jouw kant staat is dat een redelijke aanwijzing dat je verkeerd zit, en dat is dan mijn mening :).
Of de aanwijzing 'redelijk' is, dat valt te betwisten. Maar dan wordt een een taalkundige discussie. (Zoals al eerder, met een andere user.)

Ik kies geen kant voor of tegen Biden, maar in dit geval ben ik het wel met het de verklaring van het Witte Huis eens, en ook met de adverteerders die zich terugtrekken. Zeker met de laatste. En ik ben helemaal geen aanhanger van Disney, Apple of wat dan ook. Maar ze hebben gewoon het recht om zich terug te trekken. Alleen is een dergelijke interpretatie van de moraliteitsclausule blijkbaar geen onderdeel van Elons definitie van Free Speech.

Als Elon zo boos is, dan moet hij vanaf nu gewoon weigeren om normale contracten met andere bedrijven te sluiten. Dan moet hij maar gewoon zeggen: ik sluit alleen contracten onder mijn, en alleen mijn, voorwaarden.

Het gros van zijn zakenpartners zal echter gewoon de moraliteitsclausule terug willen zien in een contract. Jammer dan. Ook andere partijen hebben recht op hun deel van de 'free speech'.
pi_211345825
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 02:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hee Rnie waarom is linkse critici bannen goed voor vrijheid van meningsuiting?
Critici bannen omdat je je mening geeft is nooit een goeie zaak. Ongeacht je politieke voorkeur.
De enige echte.
  zondag 19 november 2023 @ 10:25:10 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211345864
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Of de aanwijzing 'redelijk' is, dat valt te betwisten. Maar dan wordt een een taalkundige discussie. (Zoals al eerder, met een andere user.)

Ik kies geen kant voor of tegen Biden, maar in dit geval ben ik het wel met het de verklaring van het Witte Huis eens, en ook met de adverteerders die zich terugtrekken. Zeker met de laatste. En ik ben helemaal geen aanhanger van Disney, Apple of wat dan ook. Maar ze hebben gewoon het recht om zich terug te trekken. Alleen is een dergelijke interpretatie van de moraliteitsclausule blijkbaar geen onderdeel van Elons definitie van Free Speech.

Als Elon zo boos is, dan moet hij vanaf nu gewoon weigeren om normale contracten met andere bedrijven te sluiten. Dan moet hij maar gewoon zeggen: ik sluit alleen contracten onder mijn, en alleen mijn, voorwaarden.

Het gros van zijn zakenpartners zal echter gewoon de moraliteitsclausule terug willen zien in een contract. Jammer dan. Ook andere partijen hebben recht op hun deel van de 'free speech'.
Tuurlijk hebben ze dat recht, ze staan alleen wel aan de verkeerde kant van de geschiedenis, progressief censuurdenken vanuit california. Apple is gewoon raar, klagen over tweets en wel sweatshops in china aanhouden.

Het tij lijkt en beetje te keren wereldwijd, South Park heeft het grote publiek eindelijk even op het "woke" geneuzel in de entertainment gewezen (voornamelijk Disney), Trump (het is niet anders op rechts daar) lijkt weer een grote kans te maken op het presidentschap, Nederland is wakker gezien de enorme winst voor rechts in de peilingen.

En "links" begint nerveus te worden en dan kunnen ze zo'n eikel als Musk die ook nog eens rechts dezelfde rechten geeft waar links jarenlang het alleenrecht op had,er niet ook nog bijhebben. Dus wordt alles uit de kast getrokken om hem te beschadigen.

Het is doorzichtig, voorspelbaar en totaal verwacht :).
Get woke, go broke!
pi_211345928
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tuurlijk hebben ze dat recht, ze staan alleen wel aan de verkeerde kant van de geschiedenis, progressief censuurdenken vanuit california. Apple is gewoon raar, klagen over tweets en wel sweatshops in china aanhouden.

Het tij lijkt en beetje te keren wereldwijd, South Park heeft het grote publiek eindelijk even op het "woke" geneuzel in de entertainment gewezen (voornamelijk Disney), Trump (het is niet anders op rechts daar) lijkt weer een grote kans te maken op het presidentschap, Nederland is wakker gezien de enorme winst voor rechts in de peilingen.

En "links" begint nerveus te worden en dan kunnen ze zo'n eikel als Musk die ook nog eens rechts dezelfde rechten geeft waar links jarenlang het alleenrecht op had,er niet ook nog bijhebben. Dus wordt alles uit de kast getrokken om hem te beschadigen.

Het wordt nu extra amusant dat jij mijn nog tamelijk ingehouden reacties op Musks tweets als 'emotievolle en bewijsloze rants' definieert.

Ik ben doorgaans niet zo van simplificerende generalisaties. (Maar ik geef toe: in sommige gevallen houd ik me ook niet in. ;))
Musk heeft met Tesla een machtig interessante markt geopend. En hij is een creatieve fantast.
Dat mag ik allemaal wel aan hem.

Dat hij zichzelf een zelfbenoemde alleswetende vrijdenker beschouwt, vind ik wel wat over the top.
En ik vind het sociale medium X vooral verworden tot een platform waar de meest onzinnige, haatdragende, opruiende, leugenachtige en kwetsende 'rants' geplaatst kunnen en mogen worden. Onder de noemer Free Speech.
Ik geef toe dat ik dat geen positieve ontwikkeling vind.

Qua alleenrecht op en misbruik van 'moraliteit' denk ik dat, wereldwijd, zowel links als rechts zich daar 'schuldig' aan maken.

Maar in de eerste plaats lees ik jouw laatste bijdrage vooral als een "emotievolle en bewijsloze rant".

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 19-11-2023 10:39:50 ]
  zondag 19 november 2023 @ 10:39:52 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211345969
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:34 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het wordt nu extra amusant dat jij mijn nog tamelijk ingehouden reacties op Musks tweets als 'emotievolle en bewijsloze rants' definieert.

Ik ben doorgaans niet zo van simplificerende generalisaties. (Maar ik geef toe: in sommige gevallen houd ik me ook niet in. ;))
Musk heeft met Tesla een machtig interessante markt geopend. En hij is een creatieve fantast.
Dat mag ik allemaal wel aan hem.

Dat hij zichzelf een zelfbenoemde alleswetende vrijdenker beschouwt, vind ik wel wat over the top.
En ik vind het sociale medium X vooral verworden tot een platform waar de meest onzinnige, haatdragende, opruiende, leugenachtige en kwetsende 'rants' geplaatst kunnen worden. Onder de noemer Free Speech.
Ik geef toe dat ik dat geen positieve ontwikkeling vind.

Qua alleenrecht op en misbruik van 'moraliteit' denk ik dat, wereldwijd, zowel links als rechts zich daar schuldig aan maken.

Maar in de eerste plaats lees ik jouw laatste bijdrage vooral als een "emotievolle en bewijsloze rant".
Verschillen van mening is ook helemaal niet erg.

Maar jij vindt dat het verworden is tot wat jij er in ziet, maar de rapportage bewijst dat het minder is geworden, het is alleen 50/50 en niet meer zoals onder Jack 100% "democrats" die vuil mogen spuien.

En ik heb er niets op tegen dat je dat vindt hoor, maar ik zie het totaal anders. Dat er bagger op X is kan ik nooit ontkennen, maar dat het erger zou zijn geworden sinds Musk is een gevoel, een emotie.

Het is nu een gelijkwaardig speelveld voor de (ik beperk het even tot de VS) 2 partijen geworden. En dat valt niet best bij de partij die voorheen vrij spel had.

En natuurlijk zit er ook een deels "emotie" in mijn posts, maar dat van dat bevooroordeelde algoritme is gewoon terug te vinden in de twitterfiles en dus zeker niet bewijsloos :).
Get woke, go broke!
pi_211346018
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar jij vindt dat het verworden is tot wat jij er in ziet, maar de rapportage bewijst dat het minder is geworden, het is alleen 50/50 en niet meer zoals onder Jack 100% "democrats" die vuil mogen spuien.

En ik heb er niets op tegen dat je dat vindt hoor, maar ik zie het totaal anders. Dat er bagger op X is kan ik nooit ontkennen, maar dat het erger zou zijn geworden sinds Musk is een gevoel, een emotie.

Het is nu een gelijkwaardig speelveld voor de (ik beperk het even tot de VS) 2 partijen geworden. En dat valt niet best bij de partij die voorheen vrij spel had.

En natuurlijk zit er ook een deels "emotie" in mijn posts, maar dat van dat bevooroordeelde algoritme is gewoon terug te vinden in de twitterfiles en dus zeker niet bewijsloos :).
Klopt. Ik houd mij niet zo met algoritmes bezig. Ik beschouw mijzelf in de eerste plaats mens, en daarna pas een nummer of algoritme of wat dan ook.
En houd mij zelfs niet zoveel met Twitter bezig. (Wtf doe ik hier eigenlijk?)

Maar ik ben het eens met de rechtse Johan Derksen (die misschien linkser is dan hij zelf soms beseft) dat die sociale media grotendeels volkomen kul verkondigen en dat het betreurenswaardig is dat ze zoveel (negatieve) invloed hebben.

En ja, gezien mijn eigen ideen, vind ik de huidige ontwikkelingen op Twitter niet zo positief.
Dat vind ik zeer betreurenswaardig, maar gelukkig eet ik er (nog) geen boterham minder om.

Dat de hatende medemens zich maar prima mag blijven vermaken op Musks prachtige platform.
Nochtans zal ik zo nu en dan eens posten wat ik ervan vind. Niet gestoord door cijfers en algoritmen. Maar gewoon als mijn mening.

Mijn mening over de oorspronkelijke kwestie is dus: ik denk niet dat Musk veel succes zal hebben met zijn aangekondigde rechtszaken, vanwege de morals clause.
  zondag 19 november 2023 @ 10:51:59 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346047
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:47 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Klopt. Ik houd mij niet zo met algoritmes bezig. Ik beschouw mijzelf in de eerste plaats mens, en daarna pas een nummer of algoritme of wat dan ook.
En houd mij zelfs niet zoveel met Twitter bezig. (Wtf doe ik hier eigenlijk?)

Maar ik ben het eens met de rechtse Johan Derksen (die misschien linkser is dan hij zelf soms beseft) dat die sociale media grotendeels volkomen kul verkondigen en dat het betreurenswaardig is dat ze zoveel (negatieve) invloed hebben.

En ja, gezien mijn eigen ideen, vind ik de huidige ontwikkelingen op Twitter niet zo positief.
Dat vind ik zeer betreurenswaardig, maar gelukkig eet ik er (nog) geen boterham minder om.

Dat de hatende medemens zich maar prima mag blijven vermaken op Musks prachtige platform.
Nochtans zal ik zo nu en dan eens posten wat ik ervan vind. Niet gestoord door cijfers en algoritmen. Maar gewoon als mijn mening.

Mijn mening over de oorspronkelijke kwestie is dus: ik denk niet dat Musk veel succes zal hebben met zijn aangekondigde rechtszaken, vanwege de morals clause.
Prima hoor, je brengt het netjes en met argumenten. Ik ben het met je oneens, maar dat moet kunnen.

Ik hou me wel bezig met algoritmes en hoe het voorheen werkte op twitter, conservatieve accounts en meningen werden bewust onderdrukt ten gunste van Democratische posts en accounts. Dat is gewoon aangetoond en heeft Jack ook wel toegegeven.

Dat jij nu wellicht meer meningen voorbij ziet komen waar je het mee oneens bent, dat is daar uiteraard een logisch gevolg van. Dat is dat ook juist de bedoeling van Musk, minder in je bubbel en meer tegengeluid.

Maar of de totale hoeveelheid echte hatende mensen is toegenomen? Ik denk van niet, je ziet ze alleen van 2 kanten. maar als je het er mee oneens bent valt het meer op ;).
Get woke, go broke!
pi_211346185
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima hoor, je brengt het netjes en met argumenten. Ik ben het met je oneens, maar dat moet kunnen.

Ik hou me wel bezig met algoritmes en hoe het voorheen werkte op twitter, conservatieve accounts en meningen werden bewust onderdrukt ten gunste van Democratische posts en accounts. Dat is gewoon aangetoond en heeft Jack ook wel toegegeven.

Dat jij nu wellicht meer meningen voorbij ziet komen waar je het mee oneens bent, dat is daar uiteraard een logisch gevolg van. Dat is dat ook juist de bedoeling van Musk, minder in je bubbel en meer tegengeluid.

Maar of de totale hoeveelheid echte hatende mensen is toegenomen? Ik denk van niet, je ziet ze alleen van 2 kanten. maar als je het er mee oneens bent valt het meer op ;).
Zeker. Maar Musk is ook een zakenman.

Misschien vindt hij het persoonlijk niet erg als een advertentie van TESLA op dezelfde webpagina verschijnt als een tweet waarin de haattheorien van Hitler worden verdedigd, want 'free speech'.

Maar bij Disney, Apple, IBM, Oracle c.s. (hoe hypocriet ook), denken ze er blijkbaar anders over.
En het zou aardig zijn om eens te kijken hoeveel TESLA-aandeelhouders blij zijn of blijven als zoiets gebeurt of blijft gebeuren.
  zondag 19 november 2023 @ 11:11:06 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346225
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:06 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zeker. Maar Musk is ook een zakenman.

Misschien vindt hij het persoonlijk niet erg als een advertentie van TESLA op dezelfde webpagina verschijnt als een tweet waarin de theorien van Hitler worden verdedigd, want 'free speech'.

Maar bij Disney, Apple, IBM, Oracle c.s. (hoe hypocriet ook), denken ze er blijkbaar anders over.
En het zou aardig zijn om eens te kijken hoeveel TESLA-aandeelhouders blij zijn of blijven als zoiets gebeurt of blijft gebeuren.
Dat ene incident, waarvan niet eens bewezen is dat het geen fluke was, ik kan er niet zoveel mee. Er gaan ongetwijfeld dingen mis hoor, maar om het nou op een bewuste strategie te gooien gaat me wat ver.

En ze mogen er anders over denken hoor, ik heb daar geen problemen mee, maar anders denken geeft ze niet meteen gelijk. Disney is een hele enge club geworden en Apple is nogal van het virtue signallen, californiaans doen alsof je goed bezig bent voor de buhne en vervolgens wel sweatshops in China onderhouden, lijkt meer op schuldgevoel afkopen dan daadwerkelijk een geweten hebben.
Get woke, go broke!
pi_211346270
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat ene incident, waarvan niet eens bewezen is dat het geen fluke was, ik kan er niet zoveel mee. Er gaan ongetwijfeld dingen mis hoor, maar om het nou op een bewuste strategie te gooien gaat me wat ver.

En ze mogen er anders over denken hoor, ik heb daar geen problemen mee, maar anders denken geeft ze niet meteen gelijk. Disney is een hele enge club geworden en Apple is nogal van het virtue signallen, californiaans doen alsof je goed bezig bent voor de buhne en vervolgens wel sweatshops in China onderhouden, lijkt meer op schuldgevoel afkopen dan daadwerkelijk een geweten hebben.
Tsja, het wordt nu een wedstrijd jij-bakken (of een variant daarvan).

Ik heb zelf niks met Disney of Apple. Ze gaan hun gang maar.

Nochtans: Trump benoemde China, gedurende zijn campagne 2015/2016, als Het Grote Gevaar, en deed er zelf goede zaken mee.
Dit soort fratsen vindt zowel links als rechts plaats.

Musk zou in elk geval beter niet meer op Biden stemmen.

Maar ik zou hem wel willen adviseren de sentimenten op de zakelijke markten niet te negeren. Aan de andere kant: de man zelf zal financieel wel geheid zitten. Het gaat hooguit ten koste van zijn 'werkvolk' als X en Tesla steeds minder aantrekkelijke merken worden om mee te worden geassocieerd.
  zondag 19 november 2023 @ 11:20:23 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346321
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:16 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Tsja, het wordt nu een wedstrijd jij-bakken (of een variant daarvan).

Trump benoemde China, gedurende zijn campagne 2015/2016, als Het Grote Gevaar, en deed er zelf goede zaken mee.
Dit soort fratsen vindt zowel links als rechts plaats.

Musk zou in elk geval beter niet meer op Biden stemmen.

Maar ik zou hem wel willen adviseren de sentimenten op de zakelijke markten niet te negeren. Aan de andere kant: de man zelf zal financieel wel geheid zitten. Het gaat hooguit ten koste van zijn 'werkvolk' als X en Tesla steeds minder aantrekkelijke merken worden om mee te worden geassocieerd.
Je kan iemand best op zijn fouten wijzen en er uit eigenbelang toch zaken mee doen, kwestie van emoties en zakelijk gescheiden houden.

Onder Biden kleurde een hele Amerikaanse stad rood met Chinese vlaggen, werden nu voor het eerst ooit de daklozenkampen geruimd en de menselijke uitwerpselen eindelijk verwijderd, omdat Xinnie the Pooh op bezoek kwam ;).

En het zal allemaal wel meevallen, ook investeerders zijn niet gek en zetten emotie en gevoel vaak wel opzij voor cold hard cash, alleen in het openbaar sputteren er soms wat tegen voor de buhne ;).
Get woke, go broke!
pi_211346341
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je kan iemand best op zijn fouten wijzen en er uit eigenbelang toch zaken mee doen, kwestie van emoties en zakelijk gescheiden houden.

Onder Biden kleurde een hele Amerikaanse stad rood met Chinese vlaggen, werden nu voor het eerst ooit de daklozenkampen geruimd en de menselijke uitwerpselen eindelijk verwijderd, omdat Xinnie the Pooh op bezoek kwam ;).

En het zal allemaal wel meevallen, ook investeerders zijn niet gek en zetten emotie en gevoel vaak we opzij voor cold hard cash, alleen in het openbaar sputteren er soms wat tegen voor de buhne ;).
W.b. dat laatste: er bestaat een kans dat het investeerder Musk ook vooral gaat om de cold hard cash. En dat zijn zelfbenoemde Messianisme voor free speech alleen voor de bhne is. Dus is het misschien wijs om die stomme rechtszaak niet door te zetten.
  zondag 19 november 2023 @ 11:25:15 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346369
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:22 schreef Toby56 het volgende:

[..]
W.b. dat laatste: er bestaat een kans dat het investeerder Musk ook vooral gaat om de cold hard cash. En dat zijn zelfbenoemde Messianisme voor free speech alleen voor de bhne is. Dus is het misschien wijs om die stomme rechtszaak niet door te zetten.
Neuh, denk het niet, maar toegegeven, dat is een gevoel.
Get woke, go broke!
pi_211346426
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, denk het niet, maar toegegeven, dat is een gevoel.
Ik zou liever algoritmen van je zien.

Misschien kunnen we het ooit over Musk eens worden: hij lijdt aan zelfoverschatting.
Een paar miljard zal hij nochtans zelf wel sluw opzij gezet hebben, dus veel echt leed gaat het hem vermoedelijk niet doen.

(Maar toegegeven: dat is een gevoel.)
  zondag 19 november 2023 @ 11:35:24 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346455
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik zou liever algoritmen van je zien.

Misschien kunnen we het ooit over Musk eens worden: hij lijdt aan zelfoverschatting.
Een paar miljard zal hij nochtans zelf wel sluw opzij gezet hebben, dus veel echt leed gaat het hem vermoedelijk niet doen.

(Maar toegegeven: dat is een gevoel.)
Daar hebben we github voor (geloof dat ze daar staan).

Oh, dat ie een enorm ego heeft en dat ie af en toe rare dingen zegt heb ik nooit ontkend, het is nou eenmaal een zonderling anders kom je nooit zo ver als hij is gekomen.

Maar ik zie oprecht het kwade niet, de hem toebedeelde haat etc. Ik zie iemand die een beetje tegengas geeft aan de gevestigde orde die allemaal hetzelfde denken en zeggen.

En een shitposter, zou elke FOK!ker aan moeten spreken B-).
Get woke, go broke!
pi_211346603
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daar hebben we github voor (geloof dat ze daar staan).

Oh, dat ie een enorm ego heeft en dat ie af en toe rare dingen zegt heb ik nooit ontkend, het is nou eenmaal een zonderling anders kom je nooit zo ver als hij is gekomen.

Maar ik zie oprecht het kwade niet, de hem toebedeelde haat etc. Ik zie iemand die een beetje tegengas geeft aan de gevestigde orde die allemaal hetzelfde denken en zeggen.

En een shitposter, zou elke FOK!ker aan moeten spreken B-).
Het hele gevestigde orde verhaal beschouw ik persoonlijk als een emotievolle rant.
Dat geleuter over die zogenaamde linkse elite als gevestigde orde, terwijl in ontzettend veel (westerse) landen rechtse partijen de regering vormen en linkse partijen - in vergelijking met enkele decennia geleden - steeds meer naar het midden zijn opgeschoven.

Nochtans: felicitaties met een je zelfbenoemde status als shitposter.
  zondag 19 november 2023 @ 11:55:00 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346677
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:50 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het hele gevestigde orde verhaal beschouw ik persoonlijk als een emotievolle rant.
Dat geleuter over die zogenaamde linkse elite, terwijl in ontzettend veel (westerse) landen rechtse partijen de regering vormen en linkse partijen - in vergelijking met enkele decennia geleden - steeds meer naar het midden zijn opgeschoven.

Nochtans: felicitaties met een je zelfbenoemde status als shitposter.
En ook dat mag :).

Ik heb het nergens over een linkse elite, maar dat de pers erg uniform bericht over Musk is wel makkelijk terug te vinden hoor. Hij had zelf de voorspelling gedaan na zijn overname dat er hit pieces zouden komen, en als op commando kwamen ze er dan ook.

Ook hier in Nederland is bijna elke krant eigenaar van 1 persgroep, en dat merk je ook in de gekleurdheid.

Zie voor de lol ook even de "and that's dangerous to our democracy" video, tientallen nieuwszenders in de VS die allemaal, woord voor woord, hetzelfde riedeltje afspeelden.

Get woke, go broke!
pi_211346752
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over een linkse elite, maar dat de pers erg uniform bericht over Musk is wel makkelijk terug te vinden hoor. Hij had zelf de voorspelling gedaan na zijn overname dat er hit pieces zouden komen, en als op commando kwamen ze er dan ook.

Ook hier in Nederland is bijna elke krant eigenaar van 1 persgroep, en dat merk je ook in de gekleurdheid.

Zie voor de lol ook even de "and that's dangerous to our democracy" video, tientallen nieuwszenders in de VS die allemaal, woord voor woord, hetzelfde riedeltje afspeelden.

In eerder posts sprak je over de onderdrukking door progressief censuurdenken en "woke" geneuzel.
Het is niet moeilijk te raden waar volgens jou de elite is gehuisvest.

Je verhaal over en verdediging van Musk wordt overigens steeds meer de emotievolle rant van een fanboy, doorspekt met smileys waar ik niet zo veel mee kan.

Dat mag, maar ik hijs de vlag. Dat is misschien laf, maar het wordt mij te vermoeiend voor een vrije zondag. En er worden steeds meer zaken bijgesleept waar mijn eerste reactie op de rechtszaakdreiging van Musk (plus mogelijke redenen) helemaal niets mee te maken had. In een beetje nuchtere rechtsstaat gaat hij zo'n zaak niet winnen, tenzij de adverteerders mesjokke contracten hebben getekend.
  zondag 19 november 2023 @ 12:03:18 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211346758
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 12:02 schreef Toby56 het volgende:

[..]
In eerder posts sprak je over de onderdrukking door progressief censuurdenken en "woke" geneuzel.
Het is niet moeilijk te raden waar volgens jou de elite is gehuisvest.

Je verhaal over en verdediging van Musk wordt overigens steeds meer de emotievolle rant van een fanboy, doorspekt met smileys waar ik niet zo veel mee kan.

Dat mag, maar ik hijs de vlag. Dat is misschien laf, maar het wordt mij te vermoeiend voor een vrije zondag. En er worden steeds meer zaken bijgesleept waar mijn eerste reactie op de rechtszaakdreiging van Musk (plus mogelijke redenen) helemaal niets mee te maken had. In een beetje nuchtere rechtsstaat gaat hij zo'n zaak niet winnen, tenzij de adverteerders mesjokke contracten hebben getekend.
Geeft niet, soms moet je gewoon je verlies nemen :).
Get woke, go broke!
pi_211346768
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geeft niet, soms moet je gewoon je verlies nemen :).
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
pi_211346904
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor wat het waard is: deze kanalen zijn eigendom van het conservatieve / pro-Republikeinse bedrijf Sinclair en werden door dat bedrijf opgedragen dat voor te lezen. Dit stukje was bedoeld om Trumps geleuter over "fake news" (=real news, maar waar Trump niet zo lekker uit komt) te steunen.
  zondag 19 november 2023 @ 13:51:39 #129
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211347769
pi_211348159
twitter
De enige echte.
  zondag 19 november 2023 @ 16:43:18 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349224
twitter

Het gaat ze dus totaal niet om foute posts naast hun ads ze zijn gewoon tegen Musk omdat de Republikeinen ook mee mogen doen.

Fucking commiefornians :').
Get woke, go broke!
pi_211349258
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 november 2023 @ 16:50:20 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349283
quote:
85s.gif Op zondag 19 november 2023 16:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is een fabeltje:

[ twitter ]
Ik neem het liever aan van de man die er hoogst persoonlijk over ging toen, Jack Dorsey:

quote:
Twitter CEO Jack Dorsey: I 'fully admit' our bias is 'more left- ...

Twitter CEO Jack Dorsey said on Saturday that he “fully admit[s]” Twitter employees share a largely left-leaning bias after facing ...
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 16:52:08 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349302
Oh, en dit:

twitter

Maar het zijn the good guys hoor :').
Get woke, go broke!
pi_211349326
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Twitter CEO Jack Dorsey said on Saturday that he “fully admit[s]” Twitter employees share a largely left-leaning bias after facing ...
Hij zegt ook:

quote:
”We need to constantly show that we are not adding our own bias, which I fully admit is … is more left-leaning,” Dorsey says.

“But the real question behind the question is, are we doing something according to political ideology or viewpoints? And we are not. Period,” he added.
Dat hij een linkse bias heeft zegt niets over hun beleid. Iedereen heeft een bias.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 november 2023 @ 16:54:54 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349336
quote:
85s.gif Op zondag 19 november 2023 16:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij zegt ook:
[..]
Dat hij een linkse bias heeft zegt niets over hun beleid. Iedereen heeft een bias.
Nee, het zegt helemaal niets. Ok :).
Get woke, go broke!
pi_211349362
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, het zegt helemaal niets. Ok :).
Klopt. Het punt was ook niet de bias op Twitter tgv links (die was er niet), het punt was dat Dorsey wel een moderatiebeleid had mbt mis- en desinformatie itt Musk. En laat die nou juist vnl uit politieke rechtse hoek komen.
  zondag 19 november 2023 @ 16:59:55 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349376
quote:
84s.gif Op zondag 19 november 2023 16:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Klopt. Het punt was ook niet de bias op Twitter tgv links (die was er niet), het punt was dat Dorsey wel een moderatiebeleid had mbt mis- en desinformatie. En laat die nou juist vnl uit politieke rechtse hoek komen.
Leuk punt, weliswaar verzonnen en lekker in je straatje, maar het is idd een punt.
Get woke, go broke!
pi_211349396
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Leuk punt, weliswaar verzonnen en lekker in je straatje, maar het is idd een punt.
Nee hoor. Onder Musk mag je rustig leugens verspreiden zolang je maar niet tot geweld aanzet. Dat valt bij hem immers onder 'free speech'?
  zondag 19 november 2023 @ 17:03:01 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349407
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee hoor. Onder Musk mag je rustig leugens verspreiden zolang je maar niet tot geweld aanzet. Dat valt bij hem immers onder 'free speech'?
Dus?

Jij beweert dat rechts meer misinformatie zou verspreiden, links beweert dat een kerel in een jurk een vrouw is :').
Get woke, go broke!
pi_211349416
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus?

Jij beweert dat rechts meer misinformatie zou verspreiden, links beweert dat een kerel in een jurk een vrouw is :').
Okeeeej ... :')
pi_211349437
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus?

Een mooi voorbeeld is dat filmpje wat je hierboven aanhaalde. Dat voorgelezen script was een pro-republikeinse indoctrinatie-poging, en mooi blootgelegd en door een links-georienteerde club met dat filmpje.
  zondag 19 november 2023 @ 17:11:43 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349485
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Okeeeej ... :')
Jij komt met de zelfverzonnen statistiek dat rechts meer misinformatie zou verspreiden hoor :').

Dan is "what is a woman?" altijd wel een leuke om dat te ontkrachten :).
Get woke, go broke!
pi_211349684
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jij komt met de zelfverzonnen statistiek dat rechts meer misinformatie zou verspreiden hoor :').

Dan is "what is a woman?" altijd wel een leuke om dat te ontkrachten :).
Waar dan ook al menig topic aan gewijd is. En nee dat is geen misinformatie.

Dat de verkiezingen gestolen zouden zijn daarentegen wel.
pi_211349714
quote:
84s.gif Op zondag 19 november 2023 17:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Welke verkiezingen?
De enige echte.
pi_211349726
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
Welke verkiezingen?
Alsof je dat niet weet.
  zondag 19 november 2023 @ 17:37:30 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349743
quote:
84s.gif Op zondag 19 november 2023 17:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Are these topics here in the room with us? :7. Dat het in een circlejerk in POL nou eens onder strenge supervisie besloten is maakt het geen vaststaand feit. Beide kanten doen aan misinfomatie, tot zover ga ik met je mee

Maar alleen als rechts het zegt toch? Als (in dit geval) democraten het doen mag het uiteraard, en ja, daar zijn een flink aantal voorbeelden van :).

Dat bedoelen "we" dus met het jaren met 2 maten meten, alles en iedereen zijn moeder heeft de uitslag van 2016 ontkend, aangevochten, van Hillary tot wie dan ook.

Maar twijfelen aan de enorme overwinning van de populairste president ooit, DAT is misinfomatie.

I rest my case :).
Get woke, go broke!
pi_211349795
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Are these topics here in the room with us? :7. Dat het in een circlejerk in POL nou eens onder strenge supervisie besloten is maakt het geen vaststaand feit. Beide kanten doen aan misinfomatie, tot zover ga ik met je mee

Maar alleen als rechts het zegt toch? Als (in dit geval) democraten het doen mag het uiteraard, en ja, daar zijn een flink aantal voorbeelden van :).

Dat bedoelen "we" dus met het jaren met 2 maten meten, alles en iedereen zijn moeder heeft de uitslag van 2016 ontkend, aangevochten, van Hillary tot wie dan ook.

Maar twijfelen aan de enorme overwinning van de populairste president ooit, DAT is misinfomatie.

I rest my case :).
Hillary Clinton:

Donald Trump:

twitter

twitter
  zondag 19 november 2023 @ 17:45:08 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349825
Get woke, go broke!
pi_211349896
  zondag 19 november 2023 @ 17:49:46 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349903
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 17:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Link doet het niet
Doet het prima hier :).
Get woke, go broke!
pi_211349913
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 17:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Doet het prima hier :).
Bij mij niet. Wat staat erin?
  zondag 19 november 2023 @ 17:51:04 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211349927
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 17:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bij mij niet. Wat staat erin?
Filmpje met een zooi verkiezingontkennende democraten ;).

maar ok, van gop.com, dus beetje slinks O-).
Get woke, go broke!
pi_211350024
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Filmpje met een zooi verkiezingontkennende democraten ;).

maar ok, van gop.com, dus beetje slinks O-).
Het kunnen iig geen Democraten zijn die de machtsoverdracht belemmerd hebben en een poging tot een coup deden. Dat deed alleen Trump
  zondag 19 november 2023 @ 17:57:37 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350040
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het kunnen iig geen Democraten zijn die de machtsoverdracht belemmerd hebben en een poging tot een coup deden. Dat deed alleen Trump
Ook oneens, maar we zullen afwachten wat er verder nog uit de videobeelden komt, ik zie meer en meer hele gemoedelijke beelden, beetje dollen, beetje geinen.

Maar dat is weer te offtopic voor nu O-).
Get woke, go broke!
pi_211350061
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ook oneens, maar we zullen afwachten wat er verder nog uit de videobeelden komt, ik zie meer en meer hele gemoedelijke beelden, beetje dollen, beetje geinen.

Maar dat is weer te offtopic voor nu O-).
Waar alleen maar uit blijkt dat je niet op de hoogte bent van de bewijzen daarvoor.
  zondag 19 november 2023 @ 18:00:12 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350070
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 17:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar alleen maar uit blijkt dat je niet op de hoogte bent van de bewijzen daarvoor.
Jawel hoor, maar dat is een hele andere discussie over FED's en whateverthefuck nog meer ;).
Get woke, go broke!
pi_211350080
quote:
4s.gif Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar dat is een hele andere discussie over FED's en whateverthefuck nog meer ;).
Die discussie is er lang niet meer.
  zondag 19 november 2023 @ 18:01:38 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350088
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die discussie is er lang niet meer.
Voor jou misschien niet meer, voor veel Amerikanen begint het nu pas :).
Get woke, go broke!
pi_211350107
quote:
4s.gif Op zondag 19 november 2023 18:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Voor jou misschien niet meer, voor veel Amerikanen begint het nu pas :).
Die lopen al net zo achter in de informatie als jij.
  zondag 19 november 2023 @ 18:03:43 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350117
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die lopen al net zo achter in de informatie als jij.
Dat zal het zijn :).

We zullen het zien, er zijn wel meer 100% BNW topics inmiddels gewoon mainstream NWS :7.
Get woke, go broke!
pi_211350174
quote:
4s.gif Op zondag 19 november 2023 18:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zal het zijn :).

We zullen het zien, er zijn wel meer 100% BNW topics inmiddels gewoon mainstream NWS :7.
Oh ja dat mis- en desinformatie erin gaat als koek bij een heleboel mensen is wel duidlijk. Daarom moet dat ook bestreden worden en dat is nu juist waar Musk zo slecht in is.
  zondag 19 november 2023 @ 18:08:55 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350181
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh ja dat mis- en desinformatie erin gaat als koek bij een heleboel mensen is wel duidlijk. Daarom moet dat ook bestreden worden en dat is nu juist waar Musk zo slecht in is.
Nee, dat moet niet, puur en alleen al omdat mensen zoals jij willen bepalen wat mis- en desinformatie is B-).
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 18:09:08 #164
236264 crew  capricia
pi_211350183
quote:
quote:
The requested URL was rejected. Access Forbidden
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 19 november 2023 @ 18:09:46 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350192
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 18:09 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]

VPN nodig gok ik, staat hier standaard aan, sorry, my bad.
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 18:10:24 #166
236264 crew  capricia
pi_211350199
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
VPN nodig gok ik, staat hier standaard aan, sorry, my bad.
Welke gebruik je?
Ik zoek er ook nog een.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211350202
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dat moet niet, puur en alleen al omdat mensen zoals jij willen bepalen wat mis- en desinformatie is B-).
Feiten bepalen dat.
  zondag 19 november 2023 @ 18:11:08 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350210
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 18:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke gebruik je?
Ik zoek er ook nog een.
Windscribe, ooit een keer een lifetime subscription gekocht voor 40 dollar *).
Get woke, go broke!
  zondag 19 november 2023 @ 18:11:36 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350219
quote:
85s.gif Op zondag 19 november 2023 18:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Feiten bepalen dat.
Feiten worden gechecked en zijn soms geen feiten :7.
Get woke, go broke!
pi_211350235
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Feiten worden gechecked en zijn soms geen feiten :7.
Feiten kunnen door iedereen gechecked worden. Anders zijn het geen feiten.
  zondag 19 november 2023 @ 18:14:24 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350242
quote:
81s.gif Op zondag 19 november 2023 18:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Feiten kunnen door iedereen gechecked worden. Anders zijn het geen feiten.
Maar als het eerst als feit is gebracht en daarna gechecked is, was het dan alsnog een feit? :7.
Get woke, go broke!
pi_211350252
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar als het eerst als feit is gebracht en daarna gechecked is, was het dan alsnog een feit? :7.
Nee natuurlijk niet. Zo moeilijk is het niet hoor.
  zondag 19 november 2023 @ 18:18:06 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350277
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Zo moeilijk is het niet hoor.
Maar het was voor de check volgens mensen een feit, en anderen hebben dat feit gelezen en voor waar aangenomen....

Zie je het probleem? Ik ben gewoon voor wat Musk probeert, iedereen doet maar lekker wat ie wil als het maar legaal is.

Een centrale bank der waarheid, of een Ministry of truth, of Pravda, van mij hoeft het niet. Ik hou niet zo van eenzijdig geformuleerde voorkauwmeningen
Get woke, go broke!
pi_211350288
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar het was voor de check volgens mensen een feit, en anderen hebben dat feit gelezen en voor waar aangenomen....

Zie je het probleem? Ik ben gewoon voor wat Musk probeert, iederen doet maar lekker wat ie wil als het maar legaal is.

Een centrale bank der waarheid, of een Ministry of truth, of Pravda, van mij hoeft het niet. Ik hou niet zo van eenzijdig geformuleerde voorkauwmeningen
Feiten zijn al gechecked
  zondag 19 november 2023 @ 18:20:07 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350300
quote:
81s.gif Op zondag 19 november 2023 18:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Feiten zijn al gechecked
Veels te makkelijk. Door wie? Op basis van wat?

Blind vertrouwen in een instantie, zeker de overheid, het moet je hobby zijn.
Get woke, go broke!
pi_211350331
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Veels te makkelijk. Door wie? Op basis van wat?

Blind vertrouwen in een instantie, zeker de overheid, het moet je hobby zijn.
Aan de hand van bewijsmateriaal in de vorm uitspraken, documenten, getuigenverklaringen etc etc ...

Blind vertrouwen moet je natuurlijk nooit hebben maar de ervaring leert wie of welke bronnen betrouwbaar zijn.
  zondag 19 november 2023 @ 18:24:38 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350356
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Aan de hand van bewijsmateriaal in de vorm uitspraken, documenten, getuigenverklaringen etc etc ...

Blind vertrouwen moet je natuurlijk nooit hebben maar de ervaring leert wie of welke bronnen betrouwbaar zijn.
Soms pas decennia later. Doofpotten, complotten. Ze bestaan ook echt, niet alleen in BNW.

Nee, en daarom moet er dus ook geen overkoepelende organisatie komen die wel even het alleenrecht op betrouwbaarheid claimt.

Dan is community notes gewoon een veel betere manier van modereren.
Get woke, go broke!
pi_211350370
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Soms pas decennia later. Doofpotten, complotten. Ze bestaan ook echt, niet alleen in BNW.

Nee, en daarom moet er dus ook geen overkoepelende organisatie komen die wel even het alleenrecht op betrouwbaarheid claimt.

Dan is community notes gewoon een veel betere manier van modereren.
Aan de echte complotten wordt door complotdenkers dan weer nooit aandacht besteed.
  zondag 19 november 2023 @ 18:26:30 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350378
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Aan de echt complotten wordt door complotdenkers dan weer nooit aandacht besteed.
Dat is weer zo'n op helemaal niets gebaseerde uitspraak van je. Of is het soms een "feit"?
Get woke, go broke!
pi_211350414
quote:
5s.gif Op zondag 19 november 2023 18:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat is weer zo'n op helemaal niets gebaseerde uitspraak van je. Of is het soms een "feit"?
Nee hoor dat is mijn ervaring in BNW. Niemand daar heeft bv ooit aandacht besteed aan Trump's complot om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te beslissen.
  zondag 19 november 2023 @ 18:30:11 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350441
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee hoor dat is mijn ervaring in BNW. Niemand daar heeft bv ooit aandacht besteed aan Trump's complot om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te beslissen.
Ah, dus een feit? En zo bepalen we wat een feit is?

Ik denk dat mijn punt wel gemaakt is zo :).
Get woke, go broke!
pi_211350460
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, dus een feit? En zo bepalen we wat een feit is?

Ik denk dat mijn punt wel gemaakt is zo :).
Dat geen BNW-er daar aandacht aan besteed heeft? Ja dat is een feit.

Verkiezingsfraude van de Democraten daarentegen ...
  zondag 19 november 2023 @ 18:33:59 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350479
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat geen BNW-er daar aandacht aan besteed heeft? Ja dat is een feit.
Lijkt me niet, dat kan jij nooit en te nimmer bewijzen.

Maar goed, je wil dus gewoon altijd en alleen je eigen menigen, sorry, feiten lezen en anderen zijn altijd misinformatie aan het verspreiden.

Thank god for people like Musk :').
Get woke, go broke!
pi_211350511
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lijkt me niet, dat kan jij nooit en te nimmer bewijzen.

Maar goed, je wil dus gewoon altijd en alleen je eigen menigen, sorry, feiten lezen en anderen zijn altijd misinformatie aan het verspreiden.

Thank god for people like Musk :').
Tja Musk heeft zijn goede kanten maar een social platform leiden gaat hem toch heel slecht af.
  zondag 19 november 2023 @ 18:38:12 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350527
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja Musk heeft zijn goede kanten maar een social platform leiden gaat hem toch heel slecht af.
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.

Ja, dat geneuzel met die media groep is ff vervelend, maar niets meer dan een verkeersdrempel.

Dus, heel slecht, neuh.
Get woke, go broke!
pi_211350558
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.

Ja, dat geneuzel met die media groep is ff vervelend, maar niets meer dan een verkeersdrempel.

Dus, heel slecht, neuh.
twitter
  zondag 19 november 2023 @ 18:40:59 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350568
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dan nog is het verkeer, zonder bots meegerekend, op recordhoogte :7.
Get woke, go broke!
pi_211350601
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
ben je short musk stocks?
pi_211350618
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus, heel slecht, neuh.
_O- Wel lachen om nog zon goedgelovige in het topic te hebben. Wel bijzonder zon fantasiewereld als waar jij in kan leven. Dat het niet goed gaat is duidelijk het bedrijf is in een jaar meer dan de helft in waarde gedaald en de bodem niet in zicht. Het natuurlijke verkeer is ook veel lager, waarom je dan de leugen herhaalt dat het hoger is is apart.
  zondag 19 november 2023 @ 18:49:18 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350638
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
_O- Wel lachen om nog zon goedgelovige in het topic te hebben. Wel bijzonder zon fantasiewereld als waar jij in kan leven. Dat het niet goed gaat is duidelijk het bedrijf is in een jaar meer dan de helft in waarde gedaald en de bodem niet in zicht. Het natuurlijke verkeer is ook veel lager, waarom je dan de leugen herhaalt dat het hoger is is apart.
Ik kan hier altijd zo smakelijk om lachen, de "ik zeg dat het niet zo is, jij bent dom,ik win" posts :).
Get woke, go broke!
pi_211350644
smile.gif
pi_211350666
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
gefeliciteerd
pi_211350713
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan nog is het verkeer, zonder bots meegerekend, op recordhoogte :7.
Ik weet niet of die data nou wel zo betrouwbaar zijn aangezien Musk inzage daarin van derden ook afgeschaft heeft :')
  zondag 19 november 2023 @ 18:57:57 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350721
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik weet niet of die data nou wel zo betrouwbaar zijn aangezien Musk inzage daarin van derden ook afgeschaft heeft :')
Maar je weet dus ook niet zeker dat het niet betrouwbaar is :).
Get woke, go broke!
pi_211350745
quote:
5s.gif Op zondag 19 november 2023 18:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar je weet dus ook niet zeker dat het niet betrouwbaar is :).
Nope niemand weet dat en Musk zegt wel vaker dingen die niet waar zijn.
  zondag 19 november 2023 @ 19:00:34 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350749
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nope niemand weet dat en Musk zegt wel vaker dingen die niet waar zijn.
En ook heel veel dingen die wel waar zijn.

Zitten we dan.
Get woke, go broke!
pi_211350769
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 19:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En ook heel veel dingen die wel waar zijn.

Zitten we dan.
Tja jij bracht het als 'feit' dat er een recordhoogte aan verkeer is en dat is het dus niet :D

Wat trouwens ook nog helemaal niet wil zeggen dat Twitter als bedrijf het goed doet.
  zondag 19 november 2023 @ 19:03:54 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350793
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 19:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja jij bracht het als 'feit' dat er een recordhoogte aan verkeer is en dat is het dus niet :D
Fair, maar ik had het van de eigenaar zelf, dus ja, dat zou volgens jouw lijstje wel weer een redelijk betrouwbare bron moeten zijn, maar uiteraard niet als het Musk betreft :P.
Get woke, go broke!
pi_211350804
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fair, maar ik had het van de eigenaar zelf, dus ja, dat zou volgens jouw lijstje wel weer een redelijk betrouwbare bron moeten zijn, maar uiteraard niet als het Musk betreft :P.
Jij ziet Musk wel als betrouwbare bron? Dat verklaart een hoop :D
pi_211350814
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 19:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jij ziet Musk wel als betrouwbare bron? Dat verklaart een hoop :D
Waarom zou hij erover liegen, welk belang heeft hij daarbij?
O, wacht 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')