Geeft niet, soms moet je gewoon je verlies nemenquote:Op zondag 19 november 2023 12:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In eerder posts sprak je over de onderdrukking door progressief censuurdenken en "woke" geneuzel.
Het is niet moeilijk te raden waar volgens jou de elite is gehuisvest.
Je verhaal over en verdediging van Musk wordt overigens steeds meer de emotievolle rant van een fanboy, doorspekt met smileys waar ik niet zo veel mee kan.
Dat mag, maar ik hijs de vlag. Dat is misschien laf, maar het wordt mij te vermoeiend voor een vrije zondag. En er worden steeds meer zaken bijgesleept waar mijn eerste reactie op de rechtszaakdreiging van Musk (plus mogelijke redenen) helemaal niets mee te maken had. In een beetje nuchtere rechtsstaat gaat hij zo'n zaak niet winnen, tenzij de adverteerders mesjokke contracten hebben getekend.
 .
.

quote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, soms moet je gewoon je verlies nemen.
quote:Op zondag 19 november 2023 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is doorzichtig, voorspelbaar en totaal verwacht.

Voor wat het waard is: deze kanalen zijn eigendom van het conservatieve / pro-Republikeinse bedrijf Sinclair en werden door dat bedrijf opgedragen dat voor te lezen. Dit stukje was bedoeld om Trumps geleuter over "fake news" (=real news, maar waar Trump niet zo lekker uit komt) te steunen.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook dat mag.
Ik heb het nergens over een linkse elite, maar dat de pers erg uniform bericht over Musk is wel makkelijk terug te vinden hoor. Hij had zelf de voorspelling gedaan na zijn overname dat er hit pieces zouden komen, en als op commando kwamen ze er dan ook.
Ook hier in Nederland is bijna elke krant eigenaar van 1 persgroep, en dat merk je ook in de gekleurdheid.
Zie voor de lol ook even de "and that's dangerous to our democracy" video, tientallen nieuwszenders in de VS die allemaal, woord voor woord, hetzelfde riedeltje afspeelden.

.
.

Dat is een fabeltje:quote:Op zondag 19 november 2023 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschillen van mening is ook helemaal niet erg.
Maar jij vindt dat het verworden is tot wat jij er in ziet, maar de rapportage bewijst dat het minder is geworden, het is alleen 50/50 en niet meer zoals onder Jack 100% "democrats" die vuil mogen spuien.
En ik heb er niets op tegen dat je dat vindt hoor, maar ik zie het totaal anders. Dat er bagger op X is kan ik nooit ontkennen, maar dat het erger zou zijn geworden sinds Musk is een gevoel, een emotie.
Het is nu een gelijkwaardig speelveld voor de (ik beperk het even tot de VS) 2 partijen geworden. En dat valt niet best bij de partij die voorheen vrij spel had.
En natuurlijk zit er ook een deels "emotie" in mijn posts, maar dat van dat bevooroordeelde algoritme is gewoon terug te vinden in de twitterfiles en dus zeker niet bewijsloos.

Ik neem het liever aan van de man die er hoogst persoonlijk over ging toen, Jack Dorsey:quote:
quote:Twitter CEO Jack Dorsey: I 'fully admit' our bias is 'more left- ...
Twitter CEO Jack Dorsey said on Saturday that he “fully admit[s]” Twitter employees share a largely left-leaning bias after facing ...

.
.

Hij zegt ook:quote:Op zondag 19 november 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Twitter CEO Jack Dorsey said on Saturday that he “fully admit[s]” Twitter employees share a largely left-leaning bias after facing ...
Dat hij een linkse bias heeft zegt niets over hun beleid. Iedereen heeft een bias.quote:”We need to constantly show that we are not adding our own bias, which I fully admit is … is more left-leaning,” Dorsey says.
“But the real question behind the question is, are we doing something according to political ideology or viewpoints? And we are not. Period,” he added.

Nee, het zegt helemaal niets. Okquote:Op zondag 19 november 2023 16:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zegt ook:
[..]
Dat hij een linkse bias heeft zegt niets over hun beleid. Iedereen heeft een bias.
 .
.

Klopt. Het punt was ook niet de bias op Twitter tgv links (die was er niet), het punt was dat Dorsey wel een moderatiebeleid had mbt mis- en desinformatie itt Musk. En laat die nou juist vnl uit politieke rechtse hoek komen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het zegt helemaal niets. Ok.

Leuk punt, weliswaar verzonnen en lekker in je straatje, maar het is idd een punt.quote:Op zondag 19 november 2023 16:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt. Het punt was ook niet de bias op Twitter tgv links (die was er niet), het punt was dat Dorsey wel een moderatiebeleid had mbt mis- en desinformatie. En laat die nou juist vnl uit politieke rechtse hoek komen.

Nee hoor. Onder Musk mag je rustig leugens verspreiden zolang je maar niet tot geweld aanzet. Dat valt bij hem immers onder 'free speech'?quote:Op zondag 19 november 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk punt, weliswaar verzonnen en lekker in je straatje, maar het is idd een punt.

Dus?quote:Op zondag 19 november 2023 17:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Onder Musk mag je rustig leugens verspreiden zolang je maar niet tot geweld aanzet. Dat valt bij hem immers onder 'free speech'?
 .
.

Okeeeej ...quote:Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus?
Jij beweert dat rechts meer misinformatie zou verspreiden, links beweert dat een kerel in een jurk een vrouw is.

Een mooi voorbeeld is dat filmpje wat je hierboven aanhaalde. Dat voorgelezen script was een pro-republikeinse indoctrinatie-poging, en mooi blootgelegd en door een links-georienteerde club met dat filmpje.quote:Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus?
Jij beweert dat rechts meer misinformatie zou verspreiden, links beweert dat een kerel in een jurk een vrouw is.

Jij komt met de zelfverzonnen statistiek dat rechts meer misinformatie zou verspreiden hoorquote:
 .
.  .
.

Waar dan ook al menig topic aan gewijd is. En nee dat is geen misinformatie.quote:Op zondag 19 november 2023 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt met de zelfverzonnen statistiek dat rechts meer misinformatie zou verspreiden hoor.
Dan is "what is a woman?" altijd wel een leuke om dat te ontkrachten.

Welke verkiezingen?quote:Op zondag 19 november 2023 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waar dan ook al menig topic aan gewijd is. En nee dat is geen misinformatie.
Dat de verkiezingen gestolen zouden zijn daarentegen wel.

Alsof je dat niet weet.quote:

Are these topics here in the room with us?quote:Op zondag 19 november 2023 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waar dan ook al menig topic aan gewijd is. En nee dat is geen misinformatie.
Dat de verkiezingen gestolen zouden zijn daarentegen wel.
 . Dat het in een circlejerk in POL nou eens onder strenge supervisie besloten is maakt het geen vaststaand feit. Beide kanten doen aan misinfomatie, tot zover ga ik met je mee
. Dat het in een circlejerk in POL nou eens onder strenge supervisie besloten is maakt het geen vaststaand feit. Beide kanten doen aan misinfomatie, tot zover ga ik met je mee .
.  .
.

Hillary Clinton:quote:Op zondag 19 november 2023 17:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Are these topics here in the room with us?. Dat het in een circlejerk in POL nou eens onder strenge supervisie besloten is maakt het geen vaststaand feit. Beide kanten doen aan misinfomatie, tot zover ga ik met je mee
Maar alleen als rechts het zegt toch? Als (in dit geval) democraten het doen mag het uiteraard, en ja, daar zijn een flink aantal voorbeelden van.
Dat bedoelen "we" dus met het jaren met 2 maten meten, alles en iedereen zijn moeder heeft de uitslag van 2016 ontkend, aangevochten, van Hillary tot wie dan ook.
Maar twijfelen aan de enorme overwinning van de populairste president ooit, DAT is misinfomatie.
I rest my case.

https://gop.com/video/12-(...)ng-election-results/quote:Op zondag 19 november 2023 17:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hillary Clinton:
Donald Trump:
[ twitter ]
[ twitter ]

Link doet het nietquote:Op zondag 19 november 2023 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://gop.com/video/12-(...)ng-election-results/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |