abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211350331
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Veels te makkelijk. Door wie? Op basis van wat?

Blind vertrouwen in een instantie, zeker de overheid, het moet je hobby zijn.
Aan de hand van bewijsmateriaal in de vorm uitspraken, documenten, getuigenverklaringen etc etc ...

Blind vertrouwen moet je natuurlijk nooit hebben maar de ervaring leert wie of welke bronnen betrouwbaar zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 november 2023 @ 18:24:38 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350356
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Aan de hand van bewijsmateriaal in de vorm uitspraken, documenten, getuigenverklaringen etc etc ...

Blind vertrouwen moet je natuurlijk nooit hebben maar de ervaring leert wie of welke bronnen betrouwbaar zijn.
Soms pas decennia later. Doofpotten, complotten. Ze bestaan ook echt, niet alleen in BNW.

Nee, en daarom moet er dus ook geen overkoepelende organisatie komen die wel even het alleenrecht op betrouwbaarheid claimt.

Dan is community notes gewoon een veel betere manier van modereren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211350370
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Soms pas decennia later. Doofpotten, complotten. Ze bestaan ook echt, niet alleen in BNW.

Nee, en daarom moet er dus ook geen overkoepelende organisatie komen die wel even het alleenrecht op betrouwbaarheid claimt.

Dan is community notes gewoon een veel betere manier van modereren.
Aan de echte complotten wordt door complotdenkers dan weer nooit aandacht besteed.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 november 2023 @ 18:26:30 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350378
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Aan de echt complotten wordt door complotdenkers dan weer nooit aandacht besteed.
Dat is weer zo'n op helemaal niets gebaseerde uitspraak van je. Of is het soms een "feit"?
Get woke, go broke!
pi_211350414
quote:
5s.gif Op zondag 19 november 2023 18:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat is weer zo'n op helemaal niets gebaseerde uitspraak van je. Of is het soms een "feit"?
Nee hoor dat is mijn ervaring in BNW. Niemand daar heeft bv ooit aandacht besteed aan Trump's complot om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te beslissen.
  zondag 19 november 2023 @ 18:30:11 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350441
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee hoor dat is mijn ervaring in BNW. Niemand daar heeft bv ooit aandacht besteed aan Trump's complot om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te beslissen.
Ah, dus een feit? En zo bepalen we wat een feit is?

Ik denk dat mijn punt wel gemaakt is zo :).
Get woke, go broke!
pi_211350460
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, dus een feit? En zo bepalen we wat een feit is?

Ik denk dat mijn punt wel gemaakt is zo :).
Dat geen BNW-er daar aandacht aan besteed heeft? Ja dat is een feit.

Verkiezingsfraude van de Democraten daarentegen ...
  zondag 19 november 2023 @ 18:33:59 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350479
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat geen BNW-er daar aandacht aan besteed heeft? Ja dat is een feit.
Lijkt me niet, dat kan jij nooit en te nimmer bewijzen.

Maar goed, je wil dus gewoon altijd en alleen je eigen menigen, sorry, feiten lezen en anderen zijn altijd misinformatie aan het verspreiden.

Thank god for people like Musk :').
Get woke, go broke!
pi_211350511
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lijkt me niet, dat kan jij nooit en te nimmer bewijzen.

Maar goed, je wil dus gewoon altijd en alleen je eigen menigen, sorry, feiten lezen en anderen zijn altijd misinformatie aan het verspreiden.

Thank god for people like Musk :').
Tja Musk heeft zijn goede kanten maar een social platform leiden gaat hem toch heel slecht af.
  zondag 19 november 2023 @ 18:38:12 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350527
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja Musk heeft zijn goede kanten maar een social platform leiden gaat hem toch heel slecht af.
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.

Ja, dat geneuzel met die media groep is ff vervelend, maar niets meer dan een verkeersdrempel.

Dus, heel slecht, neuh.
Get woke, go broke!
pi_211350558
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.

Ja, dat geneuzel met die media groep is ff vervelend, maar niets meer dan een verkeersdrempel.

Dus, heel slecht, neuh.
twitter
  zondag 19 november 2023 @ 18:40:59 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350568
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Dan nog is het verkeer, zonder bots meegerekend, op recordhoogte :7.
Get woke, go broke!
pi_211350601
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
ben je short musk stocks?
pi_211350618
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus, heel slecht, neuh.
_O- Wel lachen om nog zon goedgelovige in het topic te hebben. Wel bijzonder zon fantasiewereld als waar jij in kan leven. Dat het niet goed gaat is duidelijk het bedrijf is in een jaar meer dan de helft in waarde gedaald en de bodem niet in zicht. Het natuurlijke verkeer is ook veel lager, waarom je dan de leugen herhaalt dat het hoger is is apart.
  zondag 19 november 2023 @ 18:49:18 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350638
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
_O- Wel lachen om nog zon goedgelovige in het topic te hebben. Wel bijzonder zon fantasiewereld als waar jij in kan leven. Dat het niet goed gaat is duidelijk het bedrijf is in een jaar meer dan de helft in waarde gedaald en de bodem niet in zicht. Het natuurlijke verkeer is ook veel lager, waarom je dan de leugen herhaalt dat het hoger is is apart.
Ik kan hier altijd zo smakelijk om lachen, de "ik zeg dat het niet zo is, jij bent dom,ik win" posts :).
Get woke, go broke!
pi_211350644
smile.gif
pi_211350666
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 18:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
gefeliciteerd
pi_211350713
quote:
6s.gif Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan nog is het verkeer, zonder bots meegerekend, op recordhoogte :7.
Ik weet niet of die data nou wel zo betrouwbaar zijn aangezien Musk inzage daarin van derden ook afgeschaft heeft :')
  zondag 19 november 2023 @ 18:57:57 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350721
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik weet niet of die data nou wel zo betrouwbaar zijn aangezien Musk inzage daarin van derden ook afgeschaft heeft :')
Maar je weet dus ook niet zeker dat het niet betrouwbaar is :).
Get woke, go broke!
pi_211350745
quote:
5s.gif Op zondag 19 november 2023 18:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar je weet dus ook niet zeker dat het niet betrouwbaar is :).
Nope niemand weet dat en Musk zegt wel vaker dingen die niet waar zijn.
  zondag 19 november 2023 @ 19:00:34 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350749
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 18:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nope niemand weet dat en Musk zegt wel vaker dingen die niet waar zijn.
En ook heel veel dingen die wel waar zijn.

Zitten we dan.
Get woke, go broke!
pi_211350769
quote:
14s.gif Op zondag 19 november 2023 19:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En ook heel veel dingen die wel waar zijn.

Zitten we dan.
Tja jij bracht het als 'feit' dat er een recordhoogte aan verkeer is en dat is het dus niet :D

Wat trouwens ook nog helemaal niet wil zeggen dat Twitter als bedrijf het goed doet.
  zondag 19 november 2023 @ 19:03:54 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211350793
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 19:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja jij bracht het als 'feit' dat er een recordhoogte aan verkeer is en dat is het dus niet :D
Fair, maar ik had het van de eigenaar zelf, dus ja, dat zou volgens jouw lijstje wel weer een redelijk betrouwbare bron moeten zijn, maar uiteraard niet als het Musk betreft :P.
Get woke, go broke!
pi_211350804
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 19:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fair, maar ik had het van de eigenaar zelf, dus ja, dat zou volgens jouw lijstje wel weer een redelijk betrouwbare bron moeten zijn, maar uiteraard niet als het Musk betreft :P.
Jij ziet Musk wel als betrouwbare bron? Dat verklaart een hoop :D
pi_211350814
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 19:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jij ziet Musk wel als betrouwbare bron? Dat verklaart een hoop :D
Waarom zou hij erover liegen, welk belang heeft hij daarbij?
O, wacht 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')