Aan de hand van bewijsmateriaal in de vorm uitspraken, documenten, getuigenverklaringen etc etc ...quote:Op zondag 19 november 2023 18:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veels te makkelijk. Door wie? Op basis van wat?
Blind vertrouwen in een instantie, zeker de overheid, het moet je hobby zijn.
Soms pas decennia later. Doofpotten, complotten. Ze bestaan ook echt, niet alleen in BNW.quote:Op zondag 19 november 2023 18:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Aan de hand van bewijsmateriaal in de vorm uitspraken, documenten, getuigenverklaringen etc etc ...
Blind vertrouwen moet je natuurlijk nooit hebben maar de ervaring leert wie of welke bronnen betrouwbaar zijn.
Aan de echte complotten wordt door complotdenkers dan weer nooit aandacht besteed.quote:Op zondag 19 november 2023 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms pas decennia later. Doofpotten, complotten. Ze bestaan ook echt, niet alleen in BNW.
Nee, en daarom moet er dus ook geen overkoepelende organisatie komen die wel even het alleenrecht op betrouwbaarheid claimt.
Dan is community notes gewoon een veel betere manier van modereren.
Dat is weer zo'n op helemaal niets gebaseerde uitspraak van je. Of is het soms een "feit"?quote:Op zondag 19 november 2023 18:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Aan de echt complotten wordt door complotdenkers dan weer nooit aandacht besteed.
Nee hoor dat is mijn ervaring in BNW. Niemand daar heeft bv ooit aandacht besteed aan Trump's complot om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te beslissen.quote:Op zondag 19 november 2023 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n op helemaal niets gebaseerde uitspraak van je. Of is het soms een "feit"?
Ah, dus een feit? En zo bepalen we wat een feit is?quote:Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor dat is mijn ervaring in BNW. Niemand daar heeft bv ooit aandacht besteed aan Trump's complot om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te beslissen.
Dat geen BNW-er daar aandacht aan besteed heeft? Ja dat is een feit.quote:Op zondag 19 november 2023 18:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dus een feit? En zo bepalen we wat een feit is?
Ik denk dat mijn punt wel gemaakt is zo.
Lijkt me niet, dat kan jij nooit en te nimmer bewijzen.quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat geen BNW-er daar aandacht aan besteed heeft? Ja dat is een feit.
Tja Musk heeft zijn goede kanten maar een social platform leiden gaat hem toch heel slecht af.quote:Op zondag 19 november 2023 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat kan jij nooit en te nimmer bewijzen.
Maar goed, je wil dus gewoon altijd en alleen je eigen menigen, sorry, feiten lezen en anderen zijn altijd misinformatie aan het verspreiden.
Thank god for people like Musk.
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.quote:Op zondag 19 november 2023 18:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja Musk heeft zijn goede kanten maar een social platform leiden gaat hem toch heel slecht af.
quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.
Ja, dat geneuzel met die media groep is ff vervelend, maar niets meer dan een verkeersdrempel.
Dus, heel slecht, neuh.
Dan nog is het verkeer, zonder bots meegerekend, op recordhoogtequote:
quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, volgens jou. Hij vindt zelf dat het prima gaat, het natuurlijke verkeer (zonder bots) is nog nooit zo hoog geweest.
Ja, dat geneuzel met die media groep is ff vervelend, maar niets meer dan een verkeersdrempel.
Dus, heel slecht, neuh.
Ik kan hier altijd zo smakelijk om lachen, de "ik zeg dat het niet zo is, jij bent dom,ik win" postsquote:Op zondag 19 november 2023 18:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Wel lachen om nog zon goedgelovige in het topic te hebben. Wel bijzonder zon fantasiewereld als waar jij in kan leven. Dat het niet goed gaat is duidelijk het bedrijf is in een jaar meer dan de helft in waarde gedaald en de bodem niet in zicht. Het natuurlijke verkeer is ook veel lager, waarom je dan de leugen herhaalt dat het hoger is is apart.
gefeliciteerdquote:Op zondag 19 november 2023 18:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Wel lachen om nog zon goedgelovige in het topic te hebben. Wel bijzonder zon fantasiewereld als waar jij in kan leven. Dat het niet goed gaat is duidelijk het bedrijf is in een jaar meer dan de helft in waarde gedaald en de bodem niet in zicht. Het natuurlijke verkeer is ook veel lager, waarom je dan de leugen herhaalt dat het hoger is is apart.
Ik weet niet of die data nou wel zo betrouwbaar zijn aangezien Musk inzage daarin van derden ook afgeschaft heeftquote:Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het verkeer, zonder bots meegerekend, op recordhoogte.
Maar je weet dus ook niet zeker dat het niet betrouwbaar isquote:Op zondag 19 november 2023 18:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of die data nou wel zo betrouwbaar zijn aangezien Musk inzage daarin van derden ook afgeschaft heeft
Nope niemand weet dat en Musk zegt wel vaker dingen die niet waar zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar je weet dus ook niet zeker dat het niet betrouwbaar is.
En ook heel veel dingen die wel waar zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 18:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope niemand weet dat en Musk zegt wel vaker dingen die niet waar zijn.
Tja jij bracht het als 'feit' dat er een recordhoogte aan verkeer is en dat is het dus nietquote:Op zondag 19 november 2023 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook heel veel dingen die wel waar zijn.
Zitten we dan.
Fair, maar ik had het van de eigenaar zelf, dus ja, dat zou volgens jouw lijstje wel weer een redelijk betrouwbare bron moeten zijn, maar uiteraard niet als het Musk betreftquote:Op zondag 19 november 2023 19:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja jij bracht het als 'feit' dat er een recordhoogte aan verkeer is en dat is het dus niet
Jij ziet Musk wel als betrouwbare bron? Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 19 november 2023 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair, maar ik had het van de eigenaar zelf, dus ja, dat zou volgens jouw lijstje wel weer een redelijk betrouwbare bron moeten zijn, maar uiteraard niet als het Musk betreft.
Waarom zou hij erover liegen, welk belang heeft hij daarbij?quote:Op zondag 19 november 2023 19:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij ziet Musk wel als betrouwbare bron? Dat verklaart een hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |