Jij steekt meer tijd in het zeggen hoe enorm kut dit allemaal gaat zijn dan Liberty in het hypen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty doet veel te veel z'n best om deze flopshow op te hypen.
Welnee.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij steekt meer tijd in het zeggen hoe enorm kut dit allemaal gaat zijn dan Liberty in het hypen.
tskquote:Op woensdag 15 november 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
En ik verneuk het koppelen ook nog. Test
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty doet veel te veel z'n best om deze flopshow op te hypen.
Positief of negatief?quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Mon dieu zin an.
Dit wordt de race van 't jaar
Idem!quote:
Maar potverdorie wat een tijden ook...quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Mon dieu zin an.
Dit wordt de race van 't jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Als hij maar geen Ferrari special doetquote:Op woensdag 15 november 2023 21:30 schreef shiz het volgende:
Goed topic.
LeChair doet een virt showrun, live in 30mins:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Er is maar een ding aantrekkelijk aan dit circuit en dat is dat het nieuw en onbekend is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Jij?quote:
Ik heb eerlijk gezegt er nog niks van gezien.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is maar een ding aantrekkelijk aan dit circuit en dat is dat het nieuw en onbekend is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Jij?
En dat is dan een FOK! Fotograaf.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:55 schreef D_A het volgende:
Even rondje gedaan gisteren bij het circuit, maar die grandstand wat een bouwwerk is dat geworden
Zo gewoon gebleven.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat is dan een FOK! Fotograaf.
Vreselijkquote:
Ja helaasquote:Op woensdag 15 november 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie doelt op al die mooie foto's die je met ons deelt
Waarom racen ze tegen elkaar in een quali? Niet te volgenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Vreselijk
en Sjarrel die er als een ijskonijn tussen zit en gewoon zn rondje simmed
Geeeen idee. En Sjarrel tuurlijk snelste.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom racen ze tegen elkaar in een quali? Niet te volgen
O, dit is helemaal niks vergeleken met dat golftoernooi vannacht.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 22:36 schreef Rianne84 het volgende:
Die gasten hebben ook nooit van tracklimits gehoord
Ja, 't was redelijk eeds dat.quote:
Reclame voor het spel vooral.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, 't was redelijk eeds dat.Had er iets meer van verwacht dan een cliché F1 lobby.
"Weten ze in Amerika veel?", zal Thom gedacht hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Tijn het volgende:
Wie is Thom Brouwer nou weer?
"ex F1 driver" ook volgens z'n Twitter-profiel
Charles doet het eigenlijk niet eens heel erg goed, in de quali een halve seconde voor een (voor mij) onbekende amateur en in de race over 13 ronden slechts 6 seconden uitgelopen op Jamie Chadwickquote:Op woensdag 15 november 2023 21:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Las vegas Virtual Showrun met Charlec Leclerc
om 22:00
Die amateurs hadden elk hulpmiddel aan staan, charles deed alles zelfquote:Op donderdag 16 november 2023 03:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Charles doet het eigenlijk niet eens heel erg goed, in de quali een halve seconde voor een (voor mij) onbekende amateur en in de race over 13 ronden slechts 6 seconden uitgelopen op Jamie Chadwick
Met een stukje gekeken en het is gewoon een concertquote:
Klopt, maar het begon met de vegas-style introductie van de coureurs.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een stukje gekeken en het is gewoon een concert
quote:
Amerikanen moeten zich gewoon lekker blijven bezighouden met baseball en basketbal.quote:Op donderdag 16 november 2023 06:54 schreef DeeBee het volgende:
Die openingshow is echt alles wat je ervan verwacht
YANKED
"And here goes Alons-"quote:Op donderdag 16 november 2023 10:04 schreef schommelstoel het volgende:
Amerikanen krijg toch niets van de race mee.
Die hebben om de 10 minuten weer reclame van 15 minuten.
Niks zuur.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:18 schreef Evenstar het volgende:
Wat een hoop zure reacties hier zeg.
Die opening ceremony is gewoon vetWat een line-up en gewoon prachtig in beeld gebracht.
Het was in ieder geval geen dikke cringe zoals bij Miami het geval is. Ik kan hier echt van genieten. Nu hopen dat de race ook gaaf is en dan ieder jaar weer
Dat is wel niet zo'n onzinverhaal dat altijd maar herhaalt wordt. Reclameblokken in Amerika zijn juist vele malen korter daarom zijn er meer, waardoor het lijkt dat er meer reclame is maar in de praktijk staat een Amerikaanse serie voor een uur in het schema in Nederland en voor een uur in Amerika, dus kom je gewoon op dezelfde 17 minuten reclame.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:04 schreef schommelstoel het volgende:
Amerikanen krijg toch niets van de race mee.
Die hebben om de 10 minuten weer reclame van 15 minuten.
Is goed, kijk jij voortaan maar via Amerikaanse tv met allemaal reclame er continu tussendoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel niet zo'n onzinverhaal dat altijd maar herhaalt wordt. Reclameblokken in Amerika zijn juist vele malen korter daarom zijn er meer, waardoor het lijkt dat er meer reclame is maar in de praktijk staat een Amerikaanse serie voor een uur in het schema in Nederland en voor een uur in Amerika.
Ja, maar de fans die alleen de race willen zien hoeven het toch niet te kijken? Dat Max of andere coureurs er iets van vinden snap ik, want die moeten opeens allerlei verplichtingen aangaan waar ze weinig zin in hebben, maar ik vind dat "zure" gedoe wel wat overdreven voor mensen die er ook voor kunnen kiezen om gewoon voor de FP Q of race in te schakelen.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niks zuur.
Niet iedereen is fan van Amerikaanse poespas en overdreven gedoe.
Zoals Max blijkbaar sprak: 99% show 1% F1/race.
Punt wat hij maakt is dat Nederlandse reclameblokken net zo veel tijd in beslag nemen. Dus of je nu Amerikaanse of Nederlandse tv kijkt, je krijgt net zo veel reclame te zien.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is goed, kijk jij voortaan maar via Amerikaanse tv met allemaal reclame er continu tussendoor.
Enjoy
Tenzij ViaPlay, dan kreeg je Carglass door je schermquote:Op donderdag 16 november 2023 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punt wat hij maakt is dat Nederlandse reclameblokken net zo veel tijd in beslag nemen. Dus of je nu Amerikaanse of Nederlandse tv kijkt, je krijgt net zo veel reclame te zien.
Voordeel van streaming is dat je nul reclame tijdens de race ziet. Wel zo pretting.
Groot fan van Amerikaanse sporten verdedigt Amerikaanse zooiquote:Op donderdag 16 november 2023 10:42 schreef Evenstar het volgende:
maar de fans die alleen de race willen zien hoeven het toch niet te kijken? Dat Max of andere coureurs er iets van vinden snap ik, want die moeten opeens allerlei verplichtingen aangaan waar ze weinig zin in hebben, maar ik vind dat "zure" gedoe wel wat overdreven voor mensen die er ook voor kunnen kiezen om gewoon voor de FP Q of race in te schakelen.
Dat ze dat bij hun eigen NASCAR troep doen moeten ze zelf weten, maar om dan lekker een Europese sport altijd zo te veramerikaniseren met hun vreselijke troep.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot fan van Amerikaanse sporten verdedigt Amerikaanse zooi
Wat had je dan verwacht met een US eigenaar?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze dat bij hun eigen NASCAR troep doen moeten ze zelf weten, maar om dan lekker een Europese sport altijd zo te veramerikaniseren met hun vreselijke troep.
Amerika is gewoon Geen Gaaf Land.
TIjdens de race? Dat heb ik nooit gezien en wij kijken via Viaplayquote:Op donderdag 16 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij ViaPlay, dan kreeg je Carglass door je scherm
Niets goeds, maar dan mag je dus niet meer klagen?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht met een US eigenaar?
Nee, Ecclestone, dat was wat. Kijk de Brawn documentaire even als je nog een flashback nodig hebt aan de "goede oude tijden"quote:Op donderdag 16 november 2023 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets goeds, maar dan mag je dus niet meer klagen?
Tuurlijk wel, maar dit was allemaal te verwachten. Hoe erger, hoe beter bij de amerikanen.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets goeds, maar dan mag je dus niet meer klagen?
Typisch toekomstige quote van ene lewis.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja stel je voor: "ik ben niet van m'n gas gegaan want de sphere was niet geel"
Nooit gezien tijdens de race.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij ViaPlay, dan kreeg je Carglass door je scherm
Jeeeezusquote:
Ik wel, te vaakquote:Op donderdag 16 november 2023 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit gezien tijdens de race.
Wel voor en na de race, maar volgens mij niet tijdens de race.quote:
Oh, dat verklaart wel veelquote:Op donderdag 16 november 2023 06:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die amateurs hadden elk hulpmiddel aan staan, charles deed alles zelf
Men zit te zeuren dat Zandvoort ook teveel een "feestje" is. Dat mag niet. Alles rondom de GP moet maar saai zijn blijkbaar.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:00 schreef shiz het volgende:
Liever in Vegas dan een oliestaatje.
Ik vind het wel tofjens eigenlijk.
Men zei ook dat Zandvoort geen plek op de kalender waardig was, maar dat viel ook wel mee imho.
Nou, hij moest wel vragen hoe hij z'n batterij moest opladenquote:Op donderdag 16 november 2023 14:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart wel veel
Kan me overigens wel voorstellen dat als charles wel met hulpmiddelen aan zou gereden hebben dat hij langzamer zou zijn geweest.
Charles weet meer van rijden dan zo'n spel.
Dat gebeurt automatisch met oa remmen net zoals in de F1.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou, hij moest wel vragen hoe hij z'n batterij moest opladen
Hier staat de wekker voor VT1 alvast, lekker op tijd beginnen met werken dan ook en dus lekker op tijd klaarquote:Op donderdag 16 november 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik meld me alvast af voor VT1 en VT3. Die zijn me te vroeg.
Ik heb vrij morgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier staat de wekker voor VT1 alvast, lekker op tijd beginnen met werken dan ook en dus lekker op tijd klaar
In steden als Abu Dhabi, Miami, Monaco, Jeddah, Baku is dat niet het geval?quote:Max is bepaald niet te spreken over Liberty's model voor de ideale F1-race. De regerend wereldkampioen ergert zich mateloos aan de bombarie en clowneske show om het evenement heen.
Voor F1's commerciële rechtenhouder Liberty Media is dit weekend cruciaal. De mediagigant heeft namelijk zelf de promotie van de Grand Prix van Las Vegas op zich genomen. De race over The Strip wordt door de Amerikanen gezien als hét model voor de toekomst van de Formule 1.
Het succes van het evenement zou dus zomaar bepalend kunnen zijn voor de toekomstige strategie van de sport. Negatieve publiciteit is dus uit den boze. Helaas voor Liberty heeft de meest prominente aanwezige in de paddock die memo niet meegekregen.
Clownshow
Na de bombastische openingsceremonie - een groot concert waarbij de coureurs in totaal maar twee minuten te zien waren - kon regerend wereldkampioen Max Verstappen zijn irritatie en kritiek namelijk niet voor zich houden. De Nederlander heeft simpelweg helemaal niets met alle overdreven randzaken naast de racerij. Verstappen voelde zich tijdens de openingsceremonie weinig meer dan een lachwekkende clown:
"Ik hou niet van alle dingen eromheen. Ik kijk ernaar uit om mijn best te doen [op het circuit], maar ik kijk hier niet naar uit. [Las Vegas is ] 99% show en 1% sport-evenement. Voor mijn part kun je al deze dingen overslaan. Het is gewoon daar staan, je lijkt wel een clown."
Zakelijke kant
Ondanks zijn issues met het evenement ziet Max de toegevoegde waarde van Las Vegas wel. Op commercieel en zakelijk vlak is de race in de bekende gokstad immers onmisbaar. als eerlijke, pure racer kan hij echter niet doen alsof hij er persoonlijk van kan genieten:
"Het is gewoon niet echt mijn ding. Ik geef gewoon op een eerlijke manier antwoord. Ik begrijp het helemaal en je kunt er op twee manieren naar kijken, de zakelijke kant en de sportieve kant. Dus, natuurlijk begrijp ik hun kant van het verhaal. Ik laat gewoon mijn mening horen aan de sportieve kant van zaken."
https://panorama.nl/artik(...)-lijkt-wel-een-clown
Je begint te overdrijven. De kritiek op deze twee evenementen is totaal niet vergelijkbaar. Sommige zuurpruimen storen zich aan feestende fans in Zandvoort idd, maar persoonlijk zou ik blij zijn als ik komend weekend een paar fans in het publiek zie die van de race genieten (en dat het dan geen ingevlogen NLers zijn, zeg maar).quote:Op donderdag 16 november 2023 14:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Men zit te zeuren dat Zandvoort ook teveel een "feestje" is. Dat mag niet. Alles rondom de GP moet maar saai zijn blijkbaar.
Dit is een beetje rare redenatie, omdat we (althans, ik) een competitie aan het volgen ben, waar die sprintraces invloed op hebben.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:58 schreef mikieu het volgende:
Boeie, eerder waren er minder races. Nu kan je kiezen deze niet te kijken en dan alsnog genoeg races zien![]()
Maar dat doen we ook niet eh
quote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Jane het volgende:
Stel ze voeren bij voetbal in dat bij de helft van de wedstrijden de spelers tussendoor een volksdansje moeten doen, waarmee ze punten kunnen scoren die tellen als doelpunt. Dan kun je er wel voor kiezen om die wedstrijden te skippen, maar dan vraag je je toch af waarom jouw club ineens onderaan het klassement staat.
Max te eerlijk, en kut dat ik de opening van dit topic gemist hebt.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:21 schreef Nober het volgende:
Verstappen fakkelt Las Vegas af: '99% show, 1% sport, je lijkt wel een clown'
[..]
In steden als Abu Dhabi, Miami, Monaco, Jeddah, Baku is dat niet het geval?
Er zijn PR verplichtingen waaraan coureurs zich moeten houden. Hij komt er niet onderuit (tenzij ziek).quote:Op donderdag 16 november 2023 13:28 schreef byah het volgende:
Max zou de eer aan zichzelf moeten houden en lekker niet starten bij deze poppenkast.
Een race op dit tijdstip zou ik graag kijken, maar voor een VT zet ik geen wekker.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mwah, je haalt nu twee dingen door elkaar.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Je begint te overdrijven. De kritiek op deze twee evenementen is totaal niet vergelijkbaar. Sommige zuurpruimen storen zich aan feestende fans in Zandvoort idd, maar persoonlijk zou ik blij zijn als ik komend weekend een paar fans in het publiek zie die van de race genieten (en dat het dan geen ingevlogen NLers zijn, zeg maar).
Je krijgt bij dit hele event toch het idee dat iemand alleen maar heeft gedacht dat de neonlichtjes van Las Vegas een mooi achtergrondplaatje (althans, in het donker) zouden zijn en dat toen is gaan organiseren, zonder zich verder te bekommeren om de geschiktheid van het circuit, het tijdstip, de temperatuur, etc, etc. Om het nog maar niet te hebben over de overlast voor de inwoners van Las Vegas zelf.
En dit komt dan nadat we al de introductie van de sprintraces hebben meegemaakt, die beter zouden passen bij de aandachtsspanne van de gemiddelde Amerikaan, maar die de meeste andere fans niks vinden en die voor velen zelfs het hele weekend om zeep helpen. Dan moet je toch vrezen dat, mocht ook Las Vegas niet genoeg Amerikanen over de streep trekken, men straks nog meer kermiselementen gaat invoeren. Althans, ik vrees daar persoonlijk wel voor.
En dan heb ik DTS nog niet eens genoemd, met hun fantasieverhalen.
Ik zeg het wel. Ik vind Monaco (de race dan) kut.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje schoppen om het schoppen, want vroeger was alles beter en de VS is helemaal kut, want ze maken overal een show en een feestje van. Boohoo.
Monaco is 9 van de 10 keer een saaie optocht en ook daar heeft de bevolking er last van, maar daar mag niks over gezegd worden meestal .... want Monaco.
Afschuwelijke vergelijking. Jij bent gewoon fan van Amerikaanse onzin, mag, maar dat is een mening.quote:Op donderdag 16 november 2023 17:53 schreef Evenstar het volgende:
Een ander voorbeeld ...
Olympische Spelen, openings ceremonie. Een groot feest, over the top, vooral bezig met geilen op je land als "host". Toch hoor je niemand daar zeggen dat het niet om sport of sporters gaat, maar dan is het opeens mooi, groots, traditie, zoals het hoort (en dat is het ook, begrijp mij niet verkeerd), maar als F1 het doet, nou nou nou zou toch allemaal niet mogen er een show van maken.
F1, voetbal, basketbal, uiteindelijk is het allemaal entertainment.
Edit: Ik zie Max al boos weglopen bij openingsceremonie van OS, want het draait niet om sport
Waarom raakt het je zo?quote:Op donderdag 16 november 2023 17:53 schreef Evenstar het volgende:
Een ander voorbeeld ...
Olympische Spelen, openings ceremonie. Een groot feest, over the top, vooral bezig met geilen op je land als "host". Toch hoor je niemand daar zeggen dat het niet om sport of sporters gaat, maar dan is het opeens mooi, groots, traditie, zoals het hoort (en dat is het ook, begrijp mij niet verkeerd), maar als F1 het doet, nou nou nou zou toch allemaal niet mogen er een show van maken.
F1, voetbal, basketbal, uiteindelijk is het allemaal entertainment.
Edit: Ik zie Max al boos weglopen bij openingsceremonie van OS, want het draait niet om sport
Recht in mijn hartquote:
Dat mag zekerquote:Op donderdag 16 november 2023 17:59 schreef Nizno het volgende:
Niet iedereen hoeft de ontzettende Amerikaanse opzet te waarderen, net als dat niet iedereen er tegen hoeft te zijn.
Dat geldt voor de toeschouwers, fans, successupporters maar ook ook voor de coureurs
Damn, doe even gewoon zeg.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Recht in mijn hart
We zijn op een discussieforum aan het discusseren over verschillende mening. Wat erg!
.. waarom raakt het je zo. Post dan niks.
Watjequote:Op donderdag 16 november 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
-quote:
Ik zal morgenochtend dit topic checken op een reactie van jou tijdens VT1quote:
Komt goedquote:Op donderdag 16 november 2023 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend dit topic checken op een reactie van jou tijdens VT1
Er moet ook gewerkt worden.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
Ben jij toch nog niet wakker
Natluikatje
Ik zal morgenochtend het topic checken op een on topic reactie van jouquote:
Ga je niet zien. Ik pak graag m'n 8 uur slaap.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend het topic checken op een on topic reactie van jou
Tijdens FP1![]()
Was het de race om dat tijdstip, was ik wel aanwezig.quote:
Dat was juist de afsluiting toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 07:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Klopt, maar het begon met de vegas-style introductie van de coureurs.
Hij moet mijn shifts overnemenquote:Op donderdag 16 november 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
Ben jij toch nog niet wakker
Natluikatje
Indianapolis 2005 heeft ook niet meegeholpen in de populariteit voor de F1 in Amerika. Na dat akkefietje heeft het flink wat jaren geduurd voordat de F1 terugkeerde naar de VS.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:08 schreef Jane het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb in principe helemaal geen moeite met concerten en andere feestelijkheden die rondom welke GP dan ook georganiseerd worden en waarmee mensen zich vermaken. Niet in Las Vegas, niet in Zandvoort of waar dan ook.
Ik denk alleen wel dat wat wantrouwen richting de Amerikanen gerechtvaardigd is. F1 moet en zal populair worden in de VS, zo lijkt het. Op grote schaal. Maar waarom is het dat al niet? Het is niet dat ze niet van racende auto's houden.
Waarschijnlijk zijn er diverse redenen, maar persoonlijk denk ik dat ze vinden dat er te weinig gebeurt. Te weinig spectaculaire crashes, te weinig verschillende winnaars, te weinig het gevoel dat 'iedereen kan winnen', enzovoort. Dingen als strategiespel en het feit dat het feitelijk een constructeurskampioenschap is, past minder bij de Amerikaanse smaak.
De wetenschap dat de Amerikanen ooit Pro Wrestling hebben uitgevonden, omdat ze de echte sport te saai vonden en liever naar gefixte matches keken, maakt toch dat ik er niet helemaal gerust op ben wat ze met F1 van plan zijn. Sport mag dan gelden als entertainment, maar de grens waar er geen sprake meer is van sport ligt in de VS op een ander punt dan wat we in Europa doorgaans acceptabel vinden.
1 jaarquote:Op donderdag 16 november 2023 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indianapolis 2005 heeft ook niet meegeholpen in de populariteit voor de F1 in Amerika. Na dat akkefietje heeft het flink wat jaren geduurd voordat de F1 terugkeerde naar de VS.
De Grand Prix Formule 1 van de Verenigde Staten 2006 werd gehouden op 2 juli 2006 op Indianapolis Motor Speedway in Indianapolis.quote:
Daarna duurde 6jaar voordat het terugkeerde op Austinquote:Op donderdag 16 november 2023 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
De Grand Prix Formule 1 van de Verenigde Staten 2006 werd gehouden op 2 juli 2006 op Indianapolis Motor Speedway in Indianapolis.
2007 was er ook een race.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna duurde 6jaar voordat het terugkeerde op Austin
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:28 schreef Zorro het volgende:
Het zou me alvast niks verbazen als er bijzonder snel geel/SC geregeld wordt dit weekend.
Dat is gewoon hun cultuur, daar moet je gewoon respect voor hebben.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu de F1 Amerikaanse handen is willen ze het groot maken in de VS. Dat snap ik ook wel, maar sommige dingen zijn wel heel erg cringe.
Helaas werkt deze cringe in de VS omdat het zo'n achterlijk land is.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu de F1 Amerikaanse handen is willen ze het groot maken in de VS. Dat snap ik ook wel, maar sommige dingen zijn wel heel erg cringe.
Ik hoop met je mee!quote:Op donderdag 16 november 2023 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Van alle entertainment rondom een race krijg ik normaal ook vrij weinig mee, dus snap ook niet waarom het dan nu opeens een probleem moet zijn. Ben vooral benieuwd hoe de race gaat zijn, een nieuw circuit is altijd spannend, het kan of de meest spectaculaire race van het jaar worden of een slaapverwekkend optochtje. Ik denk dat het stiekem best een leuke race kan gaan worden.
Wij hebben pas cultuur met Snollebollekes en Andre Rieuquote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helaas werkt deze cringe in de VS omdat het zo'n achterlijk land is.
Ik vind het maar uit zien als een Gran Turismo 1 circuit.quote:
preciesquote:Op vrijdag 17 november 2023 05:30 schreef heywoodu het volgende:
Present, eerste officiële sessie op een nieuwe baan altijd +1
+2quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:30 schreef heywoodu het volgende:
Present, eerste officiële sessie op een nieuwe baan altijd +1
Dat zal morgen wellicht niet fantastisch zijn, maar zeker een heel stuk beter dan nuquote:
En geen uitloopstrokenquote:
Iets meer rubber maar de quali is wel later dan nu dus mogelijk kouderquote:Op vrijdag 17 november 2023 05:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal morgen wellicht niet fantastisch zijn, maar zeker een heel stuk beter dan nu
OP de sim in een pre-show reed hij 1:34quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:36 schreef greysbones het volgende:
1.44
Het zal niet een serieuze poging zijn
Hoe hard ging het in dat spelletje?quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:36 schreef greysbones het volgende:
1.44
Het zal niet een serieuze poging zijn
Dat was een gok.quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:41 schreef Jane het volgende:
En ik las nog wel dat dit het weekend van Ferrari zou worden.
Met Ferrari is 't altijd wat,quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:41 schreef Jane het volgende:
En ik las nog wel dat dit het weekend van Ferrari zou worden.
Carlos Sr.quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar volgens mij stond ie naast Frans Duijts,
Ah, thanks, ik had geen idee hoe die eruit zag, ik kijk geen rally (dat weet ik dan weer wel, dat ie rally rijdt)quote:
Niet mee te werken Amerikanenquote:Op vrijdag 17 november 2023 05:47 schreef Jane het volgende:
Ff vlot een auto weghalen wil niet echt lukken in Las Vegas.
Ferrari kan er beter vanaf blijven anders werkt ie straks weer nietquote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:50 schreef heywoodu het volgende:
"Mocht je YouTube hebben."
Dat is niet een exclusief iets he, Allard.
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 05:52 schreef greysbones het volgende:
zijn ze vergeten de putdeksels vast te maken??
of is er een ander mega probleem??
heeft die man (3 voudig WK) toch wel weer gelijkquote:Op vrijdag 17 november 2023 05:54 schreef Jane het volgende:
Wat een fiasco, werkelijk waar...
Nou, de coureurs kunnen het casino weer in.
Die heeft eigenlijk altijd gelijk als het om racen gaat.quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft die man (3 voudig WK) toch wel weer gelijk
dit zou toch geen probleem meer moeten zijnquote:
goede capquote:
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zou toch geen probleem meer moeten zijn
je zou denken dat ze hebben geleerd van het verleden
maar na Baku in ?? had dit toch nooit meer mogen gebeurenquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
Allard Kalff vertelde net ook een verhaal over een circuit waarbij ht grondwater door het asfelt heen omhoog werd gezogen door de lage druk onder de auto's.
Geeft ook wel aan dat die auto's wel heel hard zuigen.
En dan de rest nog, halve stad asfalteren, tribunes, verlichting, etc.quote:Op vrijdag 17 november 2023 05:59 schreef greysbones het volgende:
Pitgebouw grond is door de FIA aangekocht voor 250 miljoen
en er is voor 250 miljoen een gebouw opgezet
je vraagt je werkelijk af
Zat ook al te peinzen, maar het was Baku idd. Is er dan helemaal niemand die roept 'Denk aan de putdeksels!'?quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar na Baku in ?? had dit toch nooit meer mogen gebeuren
er wordt geroepen dat ze al vast zattenquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:08 schreef beantherio het volgende:
Je zou verwachten dat ze dit soort dingen wel ver van tevoren gecontroleerd hadden.
Mijn gok is dat dit altijd door de lokale organisator opgelost moet worden. En in het geval van een nieuwe locatie, of in elk geval de eerste keer in 40 jaar, is er dus geen ervaring aanwezig.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar na Baku in ?? had dit toch nooit meer mogen gebeuren
Boh, lekker hoor. Hier de werklaptop maar aangegooid inmiddelsquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:17 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga weer me bed in, wekker om 9 uur maar
https://nos.nl/artikel/24(...)te-training-gestaaktquote:Afgang voor Formule 1: circuit Las Vegas onveilig, eerste training gestaakt
De eerste training voor de Grand Prix van Las Vegas is uitgelopen op een fiasco. De sessie moest na zo'n twintig minuten worden gestaakt omdat het stratencircuit onveilig bleek.
De Ferrari van Carlos Sainz kwam stil te staan op de baan, nadat de auto beschadigd was door een putdeksel. Daarop werd de training onderbroken met een rode vlag. Al snel kwam de mededeling vanuit de Formule 1 dat de training niet meer hervat zou worden.
Post past goed bij je signature.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:43 schreef greysbones het volgende:
het is maar de vraag of ze het voor FP2 hebben opgelost
Hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:35 schreef Tijn het volgende:
Bij de NOS is een redacteur ook chagrijnig dat-ie hier zo vroeg voor is opgestaan
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)te-training-gestaakt
Gelukkig is dat niet de norm.quote:Op donderdag 16 november 2023 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben pas cultuur met Snollebollekes en Andre Rieu.
Na Maleisië en Baku ook in de VS toegeslagen.quote:
ze moeten Wolff ook een schopje gevenquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Edit, deze is leuker:
[ twitter ]
Je zal maar 500 miljoen hebben betaald voor deze "experience"quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:12 schreef byah het volgende:
Ik denk dat hier niet meer geracet gaat worden
Arme Louis Dekkerquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:35 schreef Tijn het volgende:
Bij de NOS is een redacteur ook chagrijnig dat-ie hier zo vroeg voor is opgestaan
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)te-training-gestaakt
Ik hoop het, gewoon nooit meer doen zo’n poppenkast.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:12 schreef byah het volgende:
Ik denk dat hier niet meer geracet gaat worden
Ik zei het ook.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:12 schreef StephanL het volgende:
Ik zei het. Dit kan alleen maar een fiaso worden
Toto denkt weer een concurrent minderquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Edit, deze is leuker:
[ twitter ]
Iemand die Toto heet wil niks liever dan in Vegas rijden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toto denkt weer een concurrent minder
Nee voor de locals was het een drama idd, naast wat het geintje de stad kost.quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:22 schreef asco het volgende:
[..]
Ik zei het ook.
En veel locals waren hélemaal niet blij met dit alles.
Kan me niet voorstellen dat het volgend jaar nog doorgaat.
Dan volgend bezoek in oktober geen taxiritten meer van een uur over een paar kilometer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |