Jij steekt meer tijd in het zeggen hoe enorm kut dit allemaal gaat zijn dan Liberty in het hypen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty doet veel te veel z'n best om deze flopshow op te hypen.
Welnee.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij steekt meer tijd in het zeggen hoe enorm kut dit allemaal gaat zijn dan Liberty in het hypen.
tskquote:Op woensdag 15 november 2023 21:19 schreef Nattekat het volgende:
En ik verneuk het koppelen ook nog. Test
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liberty doet veel te veel z'n best om deze flopshow op te hypen.
Positief of negatief?quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Mon dieu zin an.
Dit wordt de race van 't jaar
Idem!quote:
Maar potverdorie wat een tijden ook...quote:Op woensdag 15 november 2023 21:32 schreef opgebaarde het volgende:
Mon dieu zin an.
Dit wordt de race van 't jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Als hij maar geen Ferrari special doetquote:Op woensdag 15 november 2023 21:30 schreef shiz het volgende:
Goed topic.
LeChair doet een virt showrun, live in 30mins:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Er is maar een ding aantrekkelijk aan dit circuit en dat is dat het nieuw en onbekend is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Jij?quote:
Ik heb eerlijk gezegt er nog niks van gezien.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is maar een ding aantrekkelijk aan dit circuit en dat is dat het nieuw en onbekend is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Jij?
En dat is dan een FOK! Fotograaf.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:55 schreef D_A het volgende:
Even rondje gedaan gisteren bij het circuit, maar die grandstand wat een bouwwerk is dat geworden
Zo gewoon gebleven.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat is dan een FOK! Fotograaf.
Vreselijkquote:
Ja helaasquote:Op woensdag 15 november 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie doelt op al die mooie foto's die je met ons deelt
Waarom racen ze tegen elkaar in een quali? Niet te volgenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Vreselijk
en Sjarrel die er als een ijskonijn tussen zit en gewoon zn rondje simmed
Geeeen idee. En Sjarrel tuurlijk snelste.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom racen ze tegen elkaar in een quali? Niet te volgen
O, dit is helemaal niks vergeleken met dat golftoernooi vannacht.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 22:36 schreef Rianne84 het volgende:
Die gasten hebben ook nooit van tracklimits gehoord
Ja, 't was redelijk eeds dat.quote:
Reclame voor het spel vooral.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef shiz het volgende:
[..]
Ja, 't was redelijk eeds dat.Had er iets meer van verwacht dan een cliché F1 lobby.
"Weten ze in Amerika veel?", zal Thom gedacht hebben.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Tijn het volgende:
Wie is Thom Brouwer nou weer?
"ex F1 driver" ook volgens z'n Twitter-profiel
Charles doet het eigenlijk niet eens heel erg goed, in de quali een halve seconde voor een (voor mij) onbekende amateur en in de race over 13 ronden slechts 6 seconden uitgelopen op Jamie Chadwickquote:Op woensdag 15 november 2023 21:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Las vegas Virtual Showrun met Charlec Leclerc
om 22:00
Die amateurs hadden elk hulpmiddel aan staan, charles deed alles zelfquote:Op donderdag 16 november 2023 03:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Charles doet het eigenlijk niet eens heel erg goed, in de quali een halve seconde voor een (voor mij) onbekende amateur en in de race over 13 ronden slechts 6 seconden uitgelopen op Jamie Chadwick
Met een stukje gekeken en het is gewoon een concertquote:
Klopt, maar het begon met de vegas-style introductie van de coureurs.quote:Op donderdag 16 november 2023 07:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met een stukje gekeken en het is gewoon een concert
quote:
Amerikanen moeten zich gewoon lekker blijven bezighouden met baseball en basketbal.quote:Op donderdag 16 november 2023 06:54 schreef DeeBee het volgende:
Die openingshow is echt alles wat je ervan verwacht
YANKED
"And here goes Alons-"quote:Op donderdag 16 november 2023 10:04 schreef schommelstoel het volgende:
Amerikanen krijg toch niets van de race mee.
Die hebben om de 10 minuten weer reclame van 15 minuten.
Niks zuur.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:18 schreef Evenstar het volgende:
Wat een hoop zure reacties hier zeg.
Die opening ceremony is gewoon vetWat een line-up en gewoon prachtig in beeld gebracht.
Het was in ieder geval geen dikke cringe zoals bij Miami het geval is. Ik kan hier echt van genieten. Nu hopen dat de race ook gaaf is en dan ieder jaar weer
Dat is wel niet zo'n onzinverhaal dat altijd maar herhaalt wordt. Reclameblokken in Amerika zijn juist vele malen korter daarom zijn er meer, waardoor het lijkt dat er meer reclame is maar in de praktijk staat een Amerikaanse serie voor een uur in het schema in Nederland en voor een uur in Amerika, dus kom je gewoon op dezelfde 17 minuten reclame.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:04 schreef schommelstoel het volgende:
Amerikanen krijg toch niets van de race mee.
Die hebben om de 10 minuten weer reclame van 15 minuten.
Is goed, kijk jij voortaan maar via Amerikaanse tv met allemaal reclame er continu tussendoor.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel niet zo'n onzinverhaal dat altijd maar herhaalt wordt. Reclameblokken in Amerika zijn juist vele malen korter daarom zijn er meer, waardoor het lijkt dat er meer reclame is maar in de praktijk staat een Amerikaanse serie voor een uur in het schema in Nederland en voor een uur in Amerika.
Ja, maar de fans die alleen de race willen zien hoeven het toch niet te kijken? Dat Max of andere coureurs er iets van vinden snap ik, want die moeten opeens allerlei verplichtingen aangaan waar ze weinig zin in hebben, maar ik vind dat "zure" gedoe wel wat overdreven voor mensen die er ook voor kunnen kiezen om gewoon voor de FP Q of race in te schakelen.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niks zuur.
Niet iedereen is fan van Amerikaanse poespas en overdreven gedoe.
Zoals Max blijkbaar sprak: 99% show 1% F1/race.
Punt wat hij maakt is dat Nederlandse reclameblokken net zo veel tijd in beslag nemen. Dus of je nu Amerikaanse of Nederlandse tv kijkt, je krijgt net zo veel reclame te zien.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is goed, kijk jij voortaan maar via Amerikaanse tv met allemaal reclame er continu tussendoor.
Enjoy
Tenzij ViaPlay, dan kreeg je Carglass door je schermquote:Op donderdag 16 november 2023 11:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punt wat hij maakt is dat Nederlandse reclameblokken net zo veel tijd in beslag nemen. Dus of je nu Amerikaanse of Nederlandse tv kijkt, je krijgt net zo veel reclame te zien.
Voordeel van streaming is dat je nul reclame tijdens de race ziet. Wel zo pretting.
Groot fan van Amerikaanse sporten verdedigt Amerikaanse zooiquote:Op donderdag 16 november 2023 10:42 schreef Evenstar het volgende:
maar de fans die alleen de race willen zien hoeven het toch niet te kijken? Dat Max of andere coureurs er iets van vinden snap ik, want die moeten opeens allerlei verplichtingen aangaan waar ze weinig zin in hebben, maar ik vind dat "zure" gedoe wel wat overdreven voor mensen die er ook voor kunnen kiezen om gewoon voor de FP Q of race in te schakelen.
Dat ze dat bij hun eigen NASCAR troep doen moeten ze zelf weten, maar om dan lekker een Europese sport altijd zo te veramerikaniseren met hun vreselijke troep.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot fan van Amerikaanse sporten verdedigt Amerikaanse zooi
Wat had je dan verwacht met een US eigenaar?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze dat bij hun eigen NASCAR troep doen moeten ze zelf weten, maar om dan lekker een Europese sport altijd zo te veramerikaniseren met hun vreselijke troep.
Amerika is gewoon Geen Gaaf Land.
TIjdens de race? Dat heb ik nooit gezien en wij kijken via Viaplayquote:Op donderdag 16 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij ViaPlay, dan kreeg je Carglass door je scherm
Niets goeds, maar dan mag je dus niet meer klagen?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht met een US eigenaar?
Nee, Ecclestone, dat was wat. Kijk de Brawn documentaire even als je nog een flashback nodig hebt aan de "goede oude tijden"quote:Op donderdag 16 november 2023 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets goeds, maar dan mag je dus niet meer klagen?
Tuurlijk wel, maar dit was allemaal te verwachten. Hoe erger, hoe beter bij de amerikanen.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets goeds, maar dan mag je dus niet meer klagen?
Typisch toekomstige quote van ene lewis.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja stel je voor: "ik ben niet van m'n gas gegaan want de sphere was niet geel"
Nooit gezien tijdens de race.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij ViaPlay, dan kreeg je Carglass door je scherm
Jeeeezusquote:
Ik wel, te vaakquote:Op donderdag 16 november 2023 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit gezien tijdens de race.
Wel voor en na de race, maar volgens mij niet tijdens de race.quote:
Oh, dat verklaart wel veelquote:Op donderdag 16 november 2023 06:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die amateurs hadden elk hulpmiddel aan staan, charles deed alles zelf
Men zit te zeuren dat Zandvoort ook teveel een "feestje" is. Dat mag niet. Alles rondom de GP moet maar saai zijn blijkbaar.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:00 schreef shiz het volgende:
Liever in Vegas dan een oliestaatje.
Ik vind het wel tofjens eigenlijk.
Men zei ook dat Zandvoort geen plek op de kalender waardig was, maar dat viel ook wel mee imho.
Nou, hij moest wel vragen hoe hij z'n batterij moest opladenquote:Op donderdag 16 november 2023 14:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart wel veel
Kan me overigens wel voorstellen dat als charles wel met hulpmiddelen aan zou gereden hebben dat hij langzamer zou zijn geweest.
Charles weet meer van rijden dan zo'n spel.
Dat gebeurt automatisch met oa remmen net zoals in de F1.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou, hij moest wel vragen hoe hij z'n batterij moest opladen
Hier staat de wekker voor VT1 alvast, lekker op tijd beginnen met werken dan ook en dus lekker op tijd klaarquote:Op donderdag 16 november 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik meld me alvast af voor VT1 en VT3. Die zijn me te vroeg.
Ik heb vrij morgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier staat de wekker voor VT1 alvast, lekker op tijd beginnen met werken dan ook en dus lekker op tijd klaar
In steden als Abu Dhabi, Miami, Monaco, Jeddah, Baku is dat niet het geval?quote:Max is bepaald niet te spreken over Liberty's model voor de ideale F1-race. De regerend wereldkampioen ergert zich mateloos aan de bombarie en clowneske show om het evenement heen.
Voor F1's commerciële rechtenhouder Liberty Media is dit weekend cruciaal. De mediagigant heeft namelijk zelf de promotie van de Grand Prix van Las Vegas op zich genomen. De race over The Strip wordt door de Amerikanen gezien als hét model voor de toekomst van de Formule 1.
Het succes van het evenement zou dus zomaar bepalend kunnen zijn voor de toekomstige strategie van de sport. Negatieve publiciteit is dus uit den boze. Helaas voor Liberty heeft de meest prominente aanwezige in de paddock die memo niet meegekregen.
Clownshow
Na de bombastische openingsceremonie - een groot concert waarbij de coureurs in totaal maar twee minuten te zien waren - kon regerend wereldkampioen Max Verstappen zijn irritatie en kritiek namelijk niet voor zich houden. De Nederlander heeft simpelweg helemaal niets met alle overdreven randzaken naast de racerij. Verstappen voelde zich tijdens de openingsceremonie weinig meer dan een lachwekkende clown:
"Ik hou niet van alle dingen eromheen. Ik kijk ernaar uit om mijn best te doen [op het circuit], maar ik kijk hier niet naar uit. [Las Vegas is ] 99% show en 1% sport-evenement. Voor mijn part kun je al deze dingen overslaan. Het is gewoon daar staan, je lijkt wel een clown."
Zakelijke kant
Ondanks zijn issues met het evenement ziet Max de toegevoegde waarde van Las Vegas wel. Op commercieel en zakelijk vlak is de race in de bekende gokstad immers onmisbaar. als eerlijke, pure racer kan hij echter niet doen alsof hij er persoonlijk van kan genieten:
"Het is gewoon niet echt mijn ding. Ik geef gewoon op een eerlijke manier antwoord. Ik begrijp het helemaal en je kunt er op twee manieren naar kijken, de zakelijke kant en de sportieve kant. Dus, natuurlijk begrijp ik hun kant van het verhaal. Ik laat gewoon mijn mening horen aan de sportieve kant van zaken."
https://panorama.nl/artik(...)-lijkt-wel-een-clown
Je begint te overdrijven. De kritiek op deze twee evenementen is totaal niet vergelijkbaar. Sommige zuurpruimen storen zich aan feestende fans in Zandvoort idd, maar persoonlijk zou ik blij zijn als ik komend weekend een paar fans in het publiek zie die van de race genieten (en dat het dan geen ingevlogen NLers zijn, zeg maar).quote:Op donderdag 16 november 2023 14:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Men zit te zeuren dat Zandvoort ook teveel een "feestje" is. Dat mag niet. Alles rondom de GP moet maar saai zijn blijkbaar.
Dit is een beetje rare redenatie, omdat we (althans, ik) een competitie aan het volgen ben, waar die sprintraces invloed op hebben.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:58 schreef mikieu het volgende:
Boeie, eerder waren er minder races. Nu kan je kiezen deze niet te kijken en dan alsnog genoeg races zien![]()
Maar dat doen we ook niet eh
quote:Op donderdag 16 november 2023 16:07 schreef Jane het volgende:
Stel ze voeren bij voetbal in dat bij de helft van de wedstrijden de spelers tussendoor een volksdansje moeten doen, waarmee ze punten kunnen scoren die tellen als doelpunt. Dan kun je er wel voor kiezen om die wedstrijden te skippen, maar dan vraag je je toch af waarom jouw club ineens onderaan het klassement staat.
Max te eerlijk, en kut dat ik de opening van dit topic gemist hebt.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:21 schreef Nober het volgende:
Verstappen fakkelt Las Vegas af: '99% show, 1% sport, je lijkt wel een clown'
[..]
In steden als Abu Dhabi, Miami, Monaco, Jeddah, Baku is dat niet het geval?
Er zijn PR verplichtingen waaraan coureurs zich moeten houden. Hij komt er niet onderuit (tenzij ziek).quote:Op donderdag 16 november 2023 13:28 schreef byah het volgende:
Max zou de eer aan zichzelf moeten houden en lekker niet starten bij deze poppenkast.
Een race op dit tijdstip zou ik graag kijken, maar voor een VT zet ik geen wekker.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik meld me alvast af voor VT1 en VT3. Die zijn me te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |