Ik ben sinds eergisteren juist over gegaan op de lange broekquote:Op woensdag 22 november 2023 11:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee,niet om op te vallen. Ik vind een korte broek gewoon fijner zitten. Met deze temperaturen is het me om het even wat ik aan heb. Maar gezien ik veelal binnen ben momenteel, ook met de kleine en/of op de zaak waar het 20 of 15-20 graden is, vind ik de koete broek sowieso de betere keuze.
Jankertquote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben sinds eergisteren juist over gegaan op de lange broek![]()
Het is hier tot dit weekend overdag nog een graad of 20 buiten. Daarna gaan wij ook omlaag naar een graad of 14 -16 overdag met ook meer bewolking.
Koud
Pix.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Vond mezelf al heel wat bij 7 graden in korte broek hardlopen, zie ik twee dames in bikini in het kanaal springen.
Help dick de winter door.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben sinds eergisteren juist over gegaan op de lange broek![]()
Het is hier tot dit weekend overdag nog een graad of 20 buiten. Daarna gaan wij ook omlaag naar een graad of 14 -16 overdag met ook meer bewolking.
Koud
Het zou droog blijven.quote:
De droge dag van de weekquote:
Het is hier bijna elke dag ijsdagquote:Op woensdag 22 november 2023 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Dinsdag mogelijk een ijsdag in het binnenland.
Ik heb gewoon in het wijkcentrum gestemd. Wel op Geert, dat dan weer welquote:Op woensdag 22 november 2023 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Djeez heeft leuke stemlocaties vandaag.Dit komt helemaal goed.
ELF kan open.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat beginnen, schaatsen en langlaufers uit het vet.
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rayonhoofden dit dat zus zoquote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durfde het vooral niet vroegtijdig te hopen, maar booohhhhquote:Op donderdag 23 november 2023 07:59 schreef Perrin het volgende:
Voor de niet-gelovers van een paar dagen geleden. De kou komt! Ik zal geen namen noemen, @:INViCTuS .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langlaufski's moeten niet in het vet, daar moet alleen een dun laagje wax overheen ter beschermingquote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het zo doorzet wordt het gewoon begin december schaatsen op natuurijs. En natuurlijk een witte kerst.quote:Op donderdag 23 november 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durfde het vooral niet vroegtijdig te hopen, maar booohhhh
Nu al hopen op een witte kerst durf ik nog niet aan hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het zo doorzet wordt het gewoon begin december schaatsen op natuurijs. En natuurlijk een witte kerst.
quote:Op donderdag 23 november 2023 07:59 schreef Perrin het volgende:
Voor de niet-gelovers van een paar dagen geleden. De kou komt! Ik zal geen namen noemen, @:INViCTuS .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren dat in de jaren 80 terreinwagens over het bevroren Maas-Waal kanaal in Nijmegen redenquote:Op donderdag 23 november 2023 08:10 schreef Perrin het volgende:
Of autorijden op het ijsselmeer.
[ afbeelding ]
Beter dan al die regen die we gehad hebben, laat maar komen!quote:Op donderdag 23 november 2023 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
Als het tegenzit paar dagen vieze grafkou volgende week. Krijg je dagen met 1-3 graden overdag. Dat is zulk net niet weer. Zonder zon is dat helemaal erg. geef dan of vorst of een graad of 10-12.
Vind kou op zich niet erg, maar wat er nu staat heb je gewoon niks aan. Als het overdag 1-3 graden blijft, dan heb je precies niks aan sneeuw en een mooie ijsvloer komt er ook niet. Je moet dan hopen op zonquote:Op donderdag 23 november 2023 07:59 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut!!quote:Op donderdag 23 november 2023 08:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ach, het is alweer bijna zomer
Niet positief blijven, negatief worden! Onder nul!quote:Op donderdag 23 november 2023 08:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Gewoon positief blijven
TJAKKAAAAA
*gaat weer poffertjes verkopen
Als we dit een tijdje hebben he, bohquote:Op donderdag 23 november 2023 08:10 schreef Perrin het volgende:
Of autorijden op het ijsselmeer.
[ afbeelding ]
Lekker man, guur weer godenweerquote:Op donderdag 23 november 2023 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
Als het tegenzit paar dagen vieze grafkou volgende week. Krijg je dagen met 1-3 graden overdag. Dat is zulk net niet weer. Zonder zon is dat helemaal erg. geef dan of vorst of een graad of 10-12.
@TweedeKlum het is koud, het is guur...quote:Op donderdag 23 november 2023 08:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man, guur weer godenweer
De gluurbuur? DAS TOCH NIE NORMAAL?!!quote:
Buurman wat doet u nu?quote:Op donderdag 23 november 2023 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De gluurbuur? DAS TOCH NIE NORMAAL?!!
ELFSTEDENTOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen zeg?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
Eigenlijk is dit in de herfst/winter het beste weer. Gewoon aangenaam een 10-12 graden met regelmatig zon. Waarom zou je dan 2 graden willen
Dit is toch van dat net niet weer. Tyfus koud, maar kansloos voor sneeuw en ijs
Ik ga hem schaatsen, mocht ie komenquote:Op donderdag 23 november 2023 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ELFSTEDENTOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga hem schaatsen, mocht ie komen
quote:Op donderdag 23 november 2023 13:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga hem schaatsen, mocht ie komen
Jij danquote:Op donderdag 23 november 2023 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen zeg?
Ik post tenminste niet 3x per dag dat het "net niet is.. en beter 10-12 graden kan zijn.."quote:
Goeie combi als je de wind van nu hebt met sneeuw.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen over de grens zo lijkt het: https://www.noodweer.be/s(...)e-hoge-venen-231123/
[ afbeelding ]
Grijs ohne endequote:Op donderdag 23 november 2023 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Zolang het droog is en de zon zich zo nu en dan laat zien is het prima, maar ik heb zo het vermoeden dat het gewoon hetzelfde kansloze weer gaat worden.
kleine kansquote:Op donderdag 23 november 2023 18:28 schreef MissHobje het volgende:
Eindelijk mijn nieuwe dikke warme winterjas aan![]()
![]()
![]()
Hoop echt op wat droger weer, hoe kouder daarbij hoe beter eigenlijk.
Zou toch tof zijn als er ook wat ook wat snil valt
Dat siert Nederland. Was in de zomer ook zo met stabiel, mooi en warm weer. Werd het ook niet. Of het moment dat het lente moet worden, kwam ook pas half mei:Pquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ach dit gaat nu al een maand aan zo. Eerst kou in de kaarten maar dan schuift het toch steeds verder op.
Kansloze pluim ditquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kweenie, ik vind de laatste pluim best wel koud, zeker voor eind November.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |