quote:Op donderdag 23 november 2023 07:59 schreef Perrin het volgende:
Voor de niet-gelovers van een paar dagen geleden. De kou komt! Ik zal geen namen noemen, @:INViCTuS .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog herinneren dat in de jaren 80 terreinwagens over het bevroren Maas-Waal kanaal in Nijmegen redenquote:Op donderdag 23 november 2023 08:10 schreef Perrin het volgende:
Of autorijden op het ijsselmeer.
[ afbeelding ]
Beter dan al die regen die we gehad hebben, laat maar komen!quote:Op donderdag 23 november 2023 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
Als het tegenzit paar dagen vieze grafkou volgende week. Krijg je dagen met 1-3 graden overdag. Dat is zulk net niet weer. Zonder zon is dat helemaal erg. geef dan of vorst of een graad of 10-12.
Vind kou op zich niet erg, maar wat er nu staat heb je gewoon niks aan. Als het overdag 1-3 graden blijft, dan heb je precies niks aan sneeuw en een mooie ijsvloer komt er ook niet. Je moet dan hopen op zonquote:Op donderdag 23 november 2023 07:59 schreef Perrin het volgende:
Voor de niet-gelovers van een paar dagen geleden. De kou komt! Ik zal geen namen noemen, @:INViCTuS .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut!!quote:Op donderdag 23 november 2023 08:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ach, het is alweer bijna zomer
Niet positief blijven, negatief worden! Onder nul!quote:Op donderdag 23 november 2023 08:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Gewoon positief blijven
TJAKKAAAAA
*gaat weer poffertjes verkopen
Als we dit een tijdje hebben he, bohquote:Op donderdag 23 november 2023 08:10 schreef Perrin het volgende:
Of autorijden op het ijsselmeer.
[ afbeelding ]
Lekker man, guur weer godenweerquote:Op donderdag 23 november 2023 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
Als het tegenzit paar dagen vieze grafkou volgende week. Krijg je dagen met 1-3 graden overdag. Dat is zulk net niet weer. Zonder zon is dat helemaal erg. geef dan of vorst of een graad of 10-12.
@TweedeKlum het is koud, het is guur...quote:Op donderdag 23 november 2023 08:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man, guur weer godenweer
De gluurbuur? DAS TOCH NIE NORMAAL?!!quote:
Buurman wat doet u nu?quote:Op donderdag 23 november 2023 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De gluurbuur? DAS TOCH NIE NORMAAL?!!
ELFSTEDENTOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen zeg?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
Eigenlijk is dit in de herfst/winter het beste weer. Gewoon aangenaam een 10-12 graden met regelmatig zon. Waarom zou je dan 2 graden willen
Dit is toch van dat net niet weer. Tyfus koud, maar kansloos voor sneeuw en ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |