Ik ben sinds eergisteren juist over gegaan op de lange broekquote:Op woensdag 22 november 2023 11:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee,niet om op te vallen. Ik vind een korte broek gewoon fijner zitten. Met deze temperaturen is het me om het even wat ik aan heb. Maar gezien ik veelal binnen ben momenteel, ook met de kleine en/of op de zaak waar het 20 of 15-20 graden is, vind ik de koete broek sowieso de betere keuze.
Jankertquote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben sinds eergisteren juist over gegaan op de lange broek![]()
Het is hier tot dit weekend overdag nog een graad of 20 buiten. Daarna gaan wij ook omlaag naar een graad of 14 -16 overdag met ook meer bewolking.
Koud
Pix.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Vond mezelf al heel wat bij 7 graden in korte broek hardlopen, zie ik twee dames in bikini in het kanaal springen.
Help dick de winter door.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben sinds eergisteren juist over gegaan op de lange broek![]()
Het is hier tot dit weekend overdag nog een graad of 20 buiten. Daarna gaan wij ook omlaag naar een graad of 14 -16 overdag met ook meer bewolking.
Koud
Het zou droog blijven.quote:
De droge dag van de weekquote:
Het is hier bijna elke dag ijsdagquote:Op woensdag 22 november 2023 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Dinsdag mogelijk een ijsdag in het binnenland.
Ik heb gewoon in het wijkcentrum gestemd. Wel op Geert, dat dan weer welquote:Op woensdag 22 november 2023 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Djeez heeft leuke stemlocaties vandaag.Dit komt helemaal goed.
ELF kan open.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat beginnen, schaatsen en langlaufers uit het vet.
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rayonhoofden dit dat zus zoquote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durfde het vooral niet vroegtijdig te hopen, maar booohhhhquote:Op donderdag 23 november 2023 07:59 schreef Perrin het volgende:
Voor de niet-gelovers van een paar dagen geleden. De kou komt! Ik zal geen namen noemen, @:INViCTuS .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langlaufski's moeten niet in het vet, daar moet alleen een dun laagje wax overheen ter beschermingquote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het zo doorzet wordt het gewoon begin december schaatsen op natuurijs. En natuurlijk een witte kerst.quote:Op donderdag 23 november 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik durfde het vooral niet vroegtijdig te hopen, maar booohhhh
Nu al hopen op een witte kerst durf ik nog niet aan hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 08:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het zo doorzet wordt het gewoon begin december schaatsen op natuurijs. En natuurlijk een witte kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |