Lientje adeptenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De trotse boeren van Nederland.
Ja of juist wel! Deze auto heeft zijn laatste stikstof in ieder geval uitgestotenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:36 schreef Haags het volgende:
Dat is niet zo best voor de stikstofuitstoot.
Nou woorden en stemmen hebben ook echt gewerkt de laatste jaren. not.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:40 schreef thedeedster het volgende:
Ik vind de man een lul, maar dat is nog geen reden om zijn auto in de fik te zetten.
Is natuurlijk geen enkele rechtvaardiging voor.
Los kwesties op met woorden en stempotloden.
Ik denk dat jij beter past in BNW. Kijk maar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:42 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Complottheorien. Passen beter in BNW.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Die fikkende auto zal wel geen toeval zijn.
D66'er Tjeerd De Groot doet aangifte wegens doodsbedreigingen van boeren
D66-Kamerlid Tjeerd de Groot na zes veroordelingen wegens bedreigingen en trekkers voor zijn huis: 'Ik probeer oog op de bal te houden'
Tjeerd de Groot (D66) overwoog op te houden na bedreigingen: "Twijfelde of ik door wilde"
Je kunt natuurlijk niet altijd je zin krijgen. Stel je voor dat dat voor iedereen zou gelden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Nou woorden en stemmen hebben ook echt gewerkt de laatste jaren. not.
Thanks, wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:42 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Complottheorien. Passen beter in BNW.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Die fikkende auto zal wel geen toeval zijn.
D66'er Tjeerd De Groot doet aangifte wegens doodsbedreigingen van boeren
D66-Kamerlid Tjeerd de Groot na zes veroordelingen wegens bedreigingen en trekkers voor zijn huis: 'Ik probeer oog op de bal te houden'
Tjeerd de Groot (D66) overwoog op te houden na bedreigingen: "Twijfelde of ik door wilde"
Gewoon een verrader eerste klas.quote:Hij was directeur van de Nederlandse Zuivel Organisatie (NZO) totdat hij op 23 maart 2017 genstalleerd werd als lid van de Tweede Kamer.
Ik begrijp hieruit dat de beste man vanaf nu boerderijen plat mag branden? Mijn auto in de fik, jouw boerderij in de fik. Of werkt het toch niet op die manier?quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:47 schreef Het_Bokje het volgende:
'wij' geen boerderij meer, jij geen auto meer.
Lijkt me een meer dan redelijke ruil. Die Tjeerd gaat maar lekker met het OV.
ja, dat is toch de bedoeling? Alle boeren weg, doet Tjeerd allemaal gratis, en zo hoeven al die zielige boeren niet uitgekocht te worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat de beste man vanaf nu boerderijen plat mag branden? Mijn auto in de fik, jouw boerderij in de fik. Of werkt het toch niet op die manier?
Maar mogen de boerderijen nu dan in de fik, of niet?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, dat is toch de bedoeling? Alle boeren weg, doet Tjeerd allemaal gratis, en zo hoeven al die zielige boeren niet uitgekocht te worden.
Haha en in het volgende topic weer roepen dat het kabinet 35 miljard ONNODIG aan onzinnige stikstofmaatregelen wilde verspillen zeker? 35 miljard die we ook aan de hardwerkende Nederlanders hadden kunnen geven!!quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, dat is toch de bedoeling? Alle boeren weg, doet Tjeerd allemaal gratis, en zo hoeven al die zielige boeren niet uitgekocht te worden.
In een democratie krijgt niet ieder individu zijn zin. Blijkbaar is een meerderheid het niet helemaal eens met hoe jij een en ander graag geregeld zou willen hebben. Dat betekent niet dat praten en stemmen niet werkt. Het betekent dan waarschijnlijk gewoon dat je pech hebt omdat jouw visie afwijkt van de meerderheid.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Nou woorden en stemmen hebben ook echt gewerkt de laatste jaren. not.
RTL Nieuwsquote:Na uitgebreid politieonderzoek zijn er geen sporen van brandstichting gevonden zegt de politie. "Maar dat kan ook omdat die sporen verbrand zijn." De toedracht blijft onbekend, net als de vraag of het gaat om een politiek gemotiveerde actie tegen het Kamerlid.
van Tjeerd nu wel gok ikquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:08 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Maar mogen de boerderijen nu dan in de fik, of niet?
Stel die vraag aan msn.com?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
RTL Nieuws
Hoe zat het ook alweer met conclusies trekken en onderzoeken afwachten etc? Of geldt dat nu ff niet?
Tjeerd zit dit gewoon te liegen met zijn "er wordt nu onderzoek verricht" terwijl er dus al lang onderzoek gedaan is aangezien dit twee weken geleden heeft plaatsgevonden en doet net alsof de boel in de fik gestoken is. Nou dat is dus totaal niet zeker.quote:
Hij is net 4 zetels tegelijk kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over 2 weken is Tjeerd zijn zetel toch kwijt en word hij burgemeester van een of ander onbekend kutdorp in het noorden waar je nog nooit van gehoord hebt. Hij staat namelijk 10e op de lijst en dat is heel wat meer dan wat de peilingen voor D66 voorspellen.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:44 schreef trein2000 het volgende:
Schande en volkomen belachelijk dat dit niet veel groter nieuws is. We moeten dit soort aanslagen op de democratie nooit normaal gaan vinden.
Dat zegt niets. Kajsa Ollongren was lijstduwer en is minister van defensie geworden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Over 2 weken is Tjeerd zijn zetel toch kwijt en word hij burgemeester van een of ander onbekend kutdorp in het noorden waar je nog nooit van gehoord hebt. Hij staat namelijk 10e op de lijst en dat is heel wat meer dan wat de peilingen voor D66 voorspellen.
Ik zie hem niet beweren dat iemand bewust zijn auto in de fik gestoken heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tjeerd zit dit gewoon te liegen met zijn "er wordt nu onderzoek verricht" terwijl er dus al lang onderzoek gedaan is aangezien dit twee weken geleden heeft plaatsgevonden en doet net alsof de boel in de fik gestoken is. Nou dat is dus totaal niet zeker.
[ twitter ]
Wat een gelulquote:De auto had vooral emotionele waarde, omdat ik die van een dierbaar familielid had overgenomen.
Jij mag je diep gaan schamen als ik je posts zo eens lees.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:36 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat een gelul(mijn interpretatie)
Hij is al lang blij dat ie van die kut-cinquecento af is en dagwaarde kan claimen
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:35 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zie hem niet beweren dat iemand bewust zijn auto in de fik gestoken heeft.
LCquote:De Groot laat weten dat de politie aan hem heeft bevestigd dat het wel om brandstichting gaat. Andere oorzaken zijn uitgesloten.
De man lijkt inderdaad een rasopportunist te zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een verrader eerste klas.
Want jij weet dat de recherche al klaar is met het onderzoek?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tjeerd zit dit gewoon te liegen met zijn "er wordt nu onderzoek verricht" terwijl er dus al lang onderzoek gedaan is aangezien dit twee weken geleden heeft plaatsgevonden en doet net alsof de boel in de fik gestoken is. Nou dat is dus totaal niet zeker.
[ twitter ]
Misschien zijn ze pas klaar na 8 "uitgebreide politieonderzoeken" ik weet niet hoe dat precies werkt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:40 schreef Starhopper het volgende:
Want jij weet dat de recherche al klaar is met het onderzoek?
quote:Na uitgebreid politieonderzoek zijn er geen sporen van brandstichting gevonden zegt de politie.
Fake news, dit impliceert dat de man emoties heeft. Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Aha, dan zal het onderzoek nu kennelijk klaar zijn en is het dus inderdaad brandstichting geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
LC
Volgens de Groot heeft de politie hem verteld dat het wel om brandstichting moet gaan maar diezelfde politie zegt tegen RTL Nieuws dat er geen sporen van brandstichting zijn gevonden...
Goed verhaal wel van Tjeerd...
Link? Dat lees ik nergens in het artikel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien zijn ze pas klaar na 8 "uitgebreide politieonderzoeken" ik weet niet hoe dat precies werkt.
[..]
AchJa in NWS / Auto van Tjeerd in vlammen opgegaanquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Link? Dat lees ik nergens in het artikel.
Uiteraard....quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:43 schreef Sodemieters het volgende:
Aha, dan zal het onderzoek nu kennelijk klaar zijn en is het dus inderdaad brandstichting geweest.
Is nog wel de vraag of ze bewust zijn auto gekozen hebben, of dat het een willekeurige was.
De politie heeft overigens niks aan RTL Nieuws verteld.
"Maar dat kan ook omdat die sporen verbrand zijn."quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa in NWS / Auto van Tjeerd in vlammen opgegaan
Het lijkt me eerder een Seicento en de jongste auto's van dat model zijn inmiddels dertien jaar oud. Opels en Italianen van die leeftijd kunnen volgens mij ook prima in brand vliegen zonder dat daar een boze boer aan te pas is gekomen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:36 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat een gelul(mijn interpretatie)
Hij is al lang blij dat ie van die kut-cinquecento af is en dagwaarde kan claimen
Goh, zo kennen we Tjeerd helemaaaaal nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dus moet het wel brandstichting zijn toch??? Alleen maar als het uitkomt...quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:47 schreef Starhopper het volgende:
"Maar dat kan ook omdat die sporen verbrand zijn."
Da's volgens mij wel een eerste vereiste voor politici in het algemeen en voor d66-ers in het bijzonder.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De man lijkt inderdaad een rasopportunist te zijn.
Waarheid als een koe. Macht trekt vooral de mensen aan die je er eigenlijk zo veel mogelijk vandaan moet houden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:48 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Da's volgens mij wel een eerste vereiste voor politici in het algemeen en voor d66-ers in het bijzonder.
Dat zegt tot niemand? Het is wel nogal verdacht dat een auto van een politicus, die bedreigingen krijgt, in de fik vliegt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus moet het wel brandstichting zijn toch??? Alleen maar als het uitkomt...
Oorzaak onbekend, punt.
Dat weet je niet. Je kiest het standpunt dat jou kennelijk het beste uitkomt, niet een standpunt dat bewijsbaar waar is.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus moet het wel brandstichting zijn toch??? Alleen maar als het uitkomt...
Oorzaak onbekend, punt.
Dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:51 schreef Starhopper het volgende:
Dat zegt tot niemand? Het is wel nogal verdacht dat een auto van een politicus, die bedreigingen krijgt, in de fik vliegt.
Dat is al achter de rug of hebben wij met de auto van Tjeerd plotseling meer dan 2 weken nodig?quote:Maar daarom doet de politie dan ook onderzoek.
Doorgaans lopen ze in Friesland enkele jaren achter.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:52 schreef Klepper272 het volgende:
Vreemd dat dit pas 2 weken later nieuws is.
Net zo min dat jullie weten dat die auto wel in de fik gestoken moet zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:52 schreef Sodemieters het volgende:
Dat weet je niet. Je kiest het standpunt dat jou kennelijk het beste uitkomt, niet een standpunt dat bewijsbaar waar is.
ja, Seicento idd. En dan nog, van welke dierbare zou je zo'n gebakje vrijwillig over willen nemen, anders dan dat je er mee in de maag gesplitst wordt door ziekte of overlijden van die dierbare. (en niet durf te zeggen 'rot lekker op met dat ouwe lor!')quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder een Seicento en de jongste auto's van dat model zijn inmiddels dertien jaar oud. Opels en Italianen van die leeftijd kunnen volgens mij ook prima in brand vliegen zonder dat daar een boze boer aan te pas is gekomen.
Precies. En als dat wel zo is, weten we nog steeds niet of de brandstichter wist wiens auto het was.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo min dat jullie weten dat die auto wel in de fik gestoken moet zijn.
Volgens Tjeerd loopt het onderzoek nog. Denk je dat de recherche alleen de auto onderzoekt?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
[..]
Dat is al achter de rug of hebben wij met de auto van Tjeerd plotseling meer dan 2 weken nodig?
"Toedracht onbekend", simpel zat.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:55 schreef Sodemieters het volgende:
Precies. En als dat wel zo is, weten we nog steeds niet of de brandstichter wist wiens auto het was.
Zo kennen we je weer nikon met al je aannames.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:56 schreef Starhopper het volgende:
Volgens Tjeerd loopt het onderzoek nog. Denk je dat de recherche alleen de auto onderzoekt?Wat dacht je van bijvoorbeeld het bekijken van uren materiaal van camera's. Daar ben je wel ff mee bezig.
Want je denkt dat de politie dat niet doet? Het gaat hier om een bedreigde politicus he. Dan trekken ze alles uit de kast.quote:
Voor het drama konden ze beter Timmermans treffen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Toedracht onbekend", simpel zat.
Tjeerd kan er wel een mooi emotioneel drama van maken maar heeft totaal geen poot om op te staan in dit geval.
Haha schei toch uit man frikandel. Als dit een PVV’er die kritisch was op dat islam had je 180 graden anders gereageerd. Ik heb ook helemaal niets met die Tjeerd de Groot, maar de lachwekkende wijze waarop je dit probeert te bagatelliseren zegt alles over jou. We weten niet wat er is gebeurd inderdaad. En toch lijk jij al precies te weten was er is gebeurd, namelijk NIET dat wat politicus/medium/user-waar-ik-het-niet-mee-eens-ben noemtquote:Op vrijdag 10 november 2023 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tjeerd kan er wel een mooi emotioneel drama van maken maar heeft totaal geen poot om op te staan in dit geval.
Dat weet je niet. Was jij er bij toen hij met de politie sprak?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onderbouw je beschuldiging eens. Vind het nl. wel bijzonder dat je de PVV en de islam erbij haalt nu.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:01 schreef Raw85 het volgende:
Haha schei toch uit man frikandel. Als dit een PVV’er die kritisch was op dat islam had je 180 graden anders gereageerd. Ik heb ook helemaal niets met die Tjeerd de Groot, maar de lachwekkende wijze waarop je dit probeert te bagatelliseren zegt alles over jou. We weten niet wat er is gebeurd inderdaad. En toch lijk jij al precies te weten was er is gebeurd, namelijk NIET dat wat politicus/medium/user-waar-ik-het-niet-mee-eens-ben noemt
"Toedracht onbekend" is er door de politie richting RTL verklaard, dan zijn we toch klaar?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:01 schreef Sodemieters het volgende:
Dat weet je niet. Was jij er bij toen hij met de politie sprak?
"Geen sporen van brandstichting".... klaar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:59 schreef Starhopper het volgende:
Want je denkt dat de politie dat niet doet? Het gaat hier om een bedreigde politicus he. Dan trekken ze alles uit de kast.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Geen sporen van brandstichting".... klaar.
Die sporen duiken na 4 weken op miraculeuze wijze op? Dan ligt er plotseling wel een half uitgebrande jerrycan in betreffende auto en worden er sporen van brandbare stoffen gevonden?quote:
Jij wel, want jij hoort wat je graag wilt horen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Toedracht onbekend" is er door de politie richting RTL verklaard, dan zijn we toch klaar?
Nogmaals. Onderzoek is meer dan alleen kijken naar een auto.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die sporen duiken na 4 weken op miraculeuze wijze op? Dan ligt er plotseling wel een half uitgebrande jerrycan in betreffende auto en worden er sporen van brandbare stoffen gevonden?
Je quote was niet eens ‘klaar’..quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Geen sporen van brandstichting".... klaar.
quote:De auto stond op een carpoolplek. Na uitgebreid politieonderzoek zijn er geen sporen van brandstichting gevonden zegt de politie. "Maar dat kan ook omdat die sporen verbrand zijn."
Ja leuk maar er zijn geen auto’s van andere politici in de fik gestoken. Maar goed dat snapte je zelf ook al wel. En m’n hypothetische vergelijking raakt je ook duidelijk. Prima tochquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voordat ik verder met je ga wil ik nog wel even een onderbouwing van je beschuldiging zien.
Ik vind wel wat van valse beschuldigingen idd, hypotetisch bedoeld of niet. Dus ik nodig je nogmaals uit om eea te onderbouwen en dan vnl het verhaal PVV icm de islam. Als dat je verder niet lukt even goede vrienden en dan ga ik er maar vanuit dat je me verwart met een ander, dat lijkt wel vaker te gebeuren hier. Of het moet zijn dat alle meningen die niet in de kraam te pas komen per definitie op die manier geframed dienen te worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:34 schreef Raw85 het volgende:
Ja leuk maar er zijn geen auto’s van andere politici in de fik gestoken. Maar goed dat snapte je zelf ook al wel. En m’n hypothetische vergelijking raakt je ook duidelijk. Prima toch
Ach, dagwaarde beuren voor zo'n oude roestbak.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:37 schreef Raw85 het volgende:
Een “wat vervelend voor die man dat z’n auto is afgebrand” had ook gekund natuurlijk.
het is op zeker een eikel, hij al ook wel tegen auto.,s zijn, dus is okquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:40 schreef thedeedster het volgende:
Ik vind de man een lul, maar dat is nog geen reden om zijn auto in de fik te zetten.
Is natuurlijk geen enkele rechtvaardiging voor.
Los kwesties op met woorden en stempotloden.
quote:- auto stond verlaten op carpoolplaats
- twee weken geleden
- geen sporen van brandstichting
- oude auto
- oorzaak ontbranden onbekend
- geen aanwijzingen voor politiek gemotiveerde actie
Zo zo, jij weet zeker dat het boeren waren?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
Hopelijk vallen de daders in hun eigen mestcontainer.
Ik heb nu het vermoeden dat jij het hebt gedaan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo zo, jij weet zeker dat het boeren waren?
Ik zou het melden bij de politie, want die hebben geen idee namelijk.
Goed man dat je het hebt uitgevonden. Echt super.
Jij hebt ook bewijs?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:31 schreef Hexagon het volgende:
Tijd voor een meer Thatcheriaanse aanpak van terreurboeren.
Vermoeden....quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb nu het vermoeden dat jij het hebt gedaan.
Waar was jij twee weken geleden?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vermoeden....
Ja man. Echt stevig bewijs hoor, een vermoeden
Boeiend.quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha schei toch uit man frikandel. Als dit een PVV’er die kritisch was op dat islam had je 180 graden anders gereageerd. Ik heb ook helemaal niets met die Tjeerd de Groot, maar de lachwekkende wijze waarop je dit probeert te bagatelliseren zegt alles over jou. We weten niet wat er is gebeurd inderdaad. En toch lijk jij al precies te weten was er is gebeurd, namelijk NIET dat wat politicus/medium/user-waar-ik-het-niet-mee-eens-ben noemt
Thuis. Ziek te wezen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar was jij twee weken geleden?
Wat een rare opmerking dit.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Boeiend.
Als het een rechtse politicus overkomt, weten ze niet hoe snel er weggekeken moeg worden. Dan liggen de grappen bij dit was het nieuws al klaar. Dan zijn volkskrant/trouw al bezig met iedere smoes te verzinnen die de boeken rijk zijn en zoveel mogelijk twijfel aan het zaaien.
Nu staan de hexagons en harvests van deze wereld alweer vol te wijzen.
Terwijl. Er. Geen. Bewijs. Is.
Heerlijk dit
Stel hypocrieten
Lezen kan je ook al niet zie ikquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking dit.
Bij welke politicus kijk ik weg dan?
Nee ik ga er vanuit dat het uit die hoek komt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet zie ik
Je staat te wijzen naar mogelijke daders. Heb je bewijs dan?
Heb je daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee ik ga er vanuit dat het uit die hoek komt.
Wie waren het dan? Klimaatactivisten?
(Blablabla)
Heb je een alibi?quote:
Yes.quote:
Verdacht hoorquote:Op vrijdag 10 november 2023 23:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yes.
Peter Rrrrrrrrr De Vries' oude afleveringen.
De echte ga ik jou niet vertellen natuurlijk. Jij bent geen agent. Jij bent een ouwe zeurkous op een anoniem forum, nikkon.
Jammer joh, doe lekker aangifte dan.quote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zever,huil huil, schuimbek, bewijs!
Je vergeet er een op je bingo kaart.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:27 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik pak de bingokaart vast. Eens zien hoe lang ik een kruisje kan zetten bij ‘daar heeft hij voor gekozen’, ‘eigen schuld, dikke bult, zei mijn mama vroeger altijd’ en ‘je oogst wat je zaait’.
Het spreekt vanzelf dat niemand een laffe actie als deze verdient.
Om op dat kruisje te reageren: nee, ook die niet, daar zijn andere middelen voor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je vergeet er een op je bingo kaart.
Zelfs Hitler niet?
Sander Schimmelpenis zegt nu ook dat Tjeerd niet slachtoffer is, maar de dader?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is mij duidelijk waarom er zoveel politici vertrekken. Het verpest de boel om verder aan te blijven in de kamer. Niet normaal al die ellende aan dreigementen en intimidatie. Hopelijk pakken ze de dader.
Heb je dus niet. Bekkie dicht dus met je gewijs. Want geen bewijsquote:
Je voelt je wel erg aangesproken zeg.quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je dus niet. Bekkie dicht dus met je gewijs. Want geen bewijs
En gezien dat mijn woorden nu anders maakt, heb je al geen moer meer te zeggen.
quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je voelt je wel erg aangesproken zeg.
Wat een frusti.quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb je dus niet. Bekkie dicht dus met je gewijs. Want geen bewijs
En gezien dat mijn woorden nu anders maakt, heb je al geen moer meer te zeggen.
Misschien wordt binnenkort het huis van Jan Huzen in de fik gestoken als vorm van stil antiverzet. Wat een totaalidioot.quote:Op vrijdag 10 november 2023 23:06 schreef Starhopper het volgende:
Volgens kandidaat kamerlid Jan Huzen van de boerenpartij is het stil verzet.
[ afbeelding ]
Ik de fik steken is wel erg rigoureus, maar z'n kruipruimte vol met gier pompen lijkt me wel ludiekquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:56 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Misschien wordt binnenkort het huis van Jan Huzen in de fik gestoken als vorm van stil antiverzet. Wat een totaalidioot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |