Lientje adeptenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De trotse boeren van Nederland.
Ja of juist wel! Deze auto heeft zijn laatste stikstof in ieder geval uitgestotenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:36 schreef Haags het volgende:
Dat is niet zo best voor de stikstofuitstoot.
Nou woorden en stemmen hebben ook echt gewerkt de laatste jaren. not.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:40 schreef thedeedster het volgende:
Ik vind de man een lul, maar dat is nog geen reden om zijn auto in de fik te zetten.
Is natuurlijk geen enkele rechtvaardiging voor.
Los kwesties op met woorden en stempotloden.
Ik denk dat jij beter past in BNW. Kijk maar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:42 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Complottheorieën. Passen beter in BNW.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Die fikkende auto zal wel geen toeval zijn.
D66'er Tjeerd De Groot doet aangifte wegens doodsbedreigingen van boeren
D66-Kamerlid Tjeerd de Groot na zes veroordelingen wegens bedreigingen en trekkers voor zijn huis: 'Ik probeer oog op de bal te houden'
Tjeerd de Groot (D66) overwoog op te houden na bedreigingen: "Twijfelde of ik door wilde"
Je kunt natuurlijk niet altijd je zin krijgen. Stel je voor dat dat voor iedereen zou gelden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Nou woorden en stemmen hebben ook echt gewerkt de laatste jaren. not.
Thanks, wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:42 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Complottheorieën. Passen beter in BNW.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Die fikkende auto zal wel geen toeval zijn.
D66'er Tjeerd De Groot doet aangifte wegens doodsbedreigingen van boeren
D66-Kamerlid Tjeerd de Groot na zes veroordelingen wegens bedreigingen en trekkers voor zijn huis: 'Ik probeer oog op de bal te houden'
Tjeerd de Groot (D66) overwoog op te houden na bedreigingen: "Twijfelde of ik door wilde"
Gewoon een verrader eerste klas.quote:Hij was directeur van de Nederlandse Zuivel Organisatie (NZO) totdat hij op 23 maart 2017 geīnstalleerd werd als lid van de Tweede Kamer.
Ik begrijp hieruit dat de beste man vanaf nu boerderijen plat mag branden? Mijn auto in de fik, jouw boerderij in de fik. Of werkt het toch niet op die manier?quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:47 schreef Het_Bokje het volgende:
'wij' geen boerderij meer, jij geen auto meer.
Lijkt me een meer dan redelijke ruil. Die Tjeerd gaat maar lekker met het OV.
ja, dat is toch de bedoeling? Alle boeren weg, doet Tjeerd allemaal gratis, en zo hoeven al die zielige boeren niet uitgekocht te worden. ¤¤¤quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat de beste man vanaf nu boerderijen plat mag branden? Mijn auto in de fik, jouw boerderij in de fik. Of werkt het toch niet op die manier?
Maar mogen de boerderijen nu dan in de fik, of niet?quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, dat is toch de bedoeling? Alle boeren weg, doet Tjeerd allemaal gratis, en zo hoeven al die zielige boeren niet uitgekocht te worden. ¤¤¤
Haha en in het volgende topic weer roepen dat het kabinet 35 miljard ONNODIG aan onzinnige stikstofmaatregelen wilde verspillen zeker? 35 miljard die we ook aan de hardwerkende Nederlanders hadden kunnen geven!!quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ja, dat is toch de bedoeling? Alle boeren weg, doet Tjeerd allemaal gratis, en zo hoeven al die zielige boeren niet uitgekocht te worden. ¤¤¤
In een democratie krijgt niet ieder individu zijn zin. Blijkbaar is een meerderheid het niet helemaal eens met hoe jij een en ander graag geregeld zou willen hebben. Dat betekent niet dat praten en stemmen niet werkt. Het betekent dan waarschijnlijk gewoon dat je pech hebt omdat jouw visie afwijkt van de meerderheid.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:44 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Nou woorden en stemmen hebben ook echt gewerkt de laatste jaren. not.
RTL Nieuwsquote:Na uitgebreid politieonderzoek zijn er geen sporen van brandstichting gevonden zegt de politie. "Maar dat kan ook omdat die sporen verbrand zijn." De toedracht blijft onbekend, net als de vraag of het gaat om een politiek gemotiveerde actie tegen het Kamerlid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |