Oh ja, dat is wel een goed punt, ik had beter kunnen zeggen elke man werken.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker niet, vrouwen moeten thuis voor de kinderen zorgen is de calvinistische opvatting, dat is ook een van de redenen waarom Nederland relatief weinig geemancipeerd is.
Dat lijkt me dan weer niet een D66 standpunt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een goed punt, ik had beter kunnen zeggen elke man werken.
Hah, nee inderdaad.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet een D66 standpunt.
Het liberale idee is dat je het best net te veel arbeidsaanbod hebt zodat de lonen wat gedrukt worden en je internationaal concurrerend blijft. De kleine groep die geen werk kan vinden kan dan via belastingen (dmv uitkeringen) gecompenseerd worden.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet een D66 standpunt.
Chris Stoffer joined the chat.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een goed punt, ik had beter kunnen zeggen elke man werken.
Tsja. Volgens mij ziet Volt het als volgt.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jullie willen dat EU-lidstaten niet met elkaar concurreren op belasting- en arbeidsregels. Verder stellen jullie Europese belastingen voor en moeten we op Europees niveau ook schulden delen, iets waar Nederland al jaren tegen is. Kan het zijn dat de EU daar beter van wordt, maar Nederland er slechter uitkomt?
"Ja, maar je moet ook kijken naar het Europese belang, want dat is ook het Nederlandse belang."
https://www.nu.nl/intervi(...)de-schuld-geven.html
Dit vind ik wel een heel bijzondere standpunt. Mij lijkt het erg tegenstrijdig.
Sophia Stoffer (de vrouw van Chris) is een werkende moeder: https://www.terdege.nl/ar(...)is-vallen-en-opstaanquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Chris Stoffer joined the chat.
Als er een groep is in Nederland die het slachtofferschap omarmt heeft is het wel rechts autochtoon Nederland.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terug naar het gezin, meer gemeenschapszin, meer eigen cultuur, meer omkijken naar de ander, minder slachtofferschap en meer verantwoordelijkheid nemen.
Als er een groep in Nederland is die alleen denkt aan het eigenbelang is het wel de conservatieve stemmer.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als er een groep is in Nederland die het slachtofferschap omarmt heeft is het wel rechts autochtoon Nederland.
Als je het Omtzigt vraagt....koeien in het landschap.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Meer "eigen cultuur". Wat houdt dat precies in?
Minder buitenlandse cultuur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef Hexagon het volgende:
'quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als er een groep is in Nederland die het slachtofferschap omarmt heeft is het wel rechts autochtoon Nederland.
Nee, Omtzigt staat op boergebied juist best ver van BBB af. Ze willen een snelle krimp van de veestapel: https://www.boerderij.nl/(...)et-een-knock-out-bodquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je het Omtzigt vraagt....koeien in het landschap.
Minder Marrekanen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoor het graag van onze Pietje.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je het Omtzigt vraagt....koeien in het landschap.
Varkens en vleeskalveren. Duurzaam met runderen is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, Omtzigt staat op boergebied juist best ver van BBB af. Ze willen een snelle krimp van de veestapel: https://www.boerderij.nl/(...)et-een-knock-out-bod
Terug naar het gezin, meer eigen cultuur en minder slachtofferschap maar wel meer omzien naar elkaar? Dus alleen omzien naar mensen die zo zijn zoals jijzelf. Prachtig idee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terug naar het gezin, meer gemeenschapszin, meer eigen cultuur, meer omkijken naar de ander, minder slachtofferschap en meer verantwoordelijkheid nemen.
Zou dat een vast standpunt zijn of ook weer tijdelijk (tot er een lobbyist langskomt)?quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, Omtzigt staat op boergebied juist best ver van BBB af. Ze willen een snelle krimp van de veestapel: https://www.boerderij.nl/(...)et-een-knock-out-bod
Precies die eigen cultuur waarop continu weer op moet worden bezuinigd door rechts.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Nou ja, het betekent effectief gewoon 'weg met migranten en mensen met een kleurtje horen er niet bij' natuurlijk. Het zal niet gaan om het verbieden van Netflix en Amerikaanse films in bioscopen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies die eigen cultuur waarop continu weer op moet worden bezuinigd door rechts.
Daar kijken veel mensen allemaal niet naar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is dan best vreemd want NSC voert gewoon centrumrechts economisch beleid.
Misschien lobbyen voor een apart stukje Netflix waar alleen blanken te zien zijn of je donkere mensen hooguit tegenkomt in de rol van hardwerkend agrarisch personeel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het betekent effectief gewoon 'weg met migranten en mensen met een kleurtje horen er niet bij' natuurlijk. Het zal niet gaan om het verbieden van Netflix en Amerikaanse films in bioscopen.
Pieten weer zwart schminken.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Uitzetten die hap door middel van het vliegtuig, het vlot en de viets.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het betekent effectief gewoon 'weg met migranten en mensen met een kleurtje horen er niet bij' natuurlijk. Het zal niet gaan om het verbieden van Netflix en Amerikaanse films in bioscopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |