KEES BERGHUISEDquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lege huls kan toch geen premier worden___
Die spotjes zijn echt leger dan leeg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik ook ja. Boeiend als Pvda-Gl de grootste worden. Dan krijg je alsnog geen (centrum) links kabinet denk ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alle scenario's ten spijt (GroenLinks-PvdA kan nog best de grootste worden), maar dan gaat rechts toch alsnog met elkaar? Of Frans dusdanig uitknijpen in de onderhandelingen dat je zowel GroenLinks als PvdA na dat kabinet kan opdoeken.
Vanaf nu elke dag 10 zetels erbij in de peilingen en dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ja. Boeiend als Pvda-Gl de grootste worden. Dan krijg je alsnog geen (centrum) links kabinet denk ik
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heb ik ook ja. Boeiend als Pvda-Gl de grootste worden. Dan krijg je alsnog geen (centrum) links kabinet denk ik
Prima goaltjequote:Op zaterdag 18 november 2023 20:00 schreef Szura het volgende:
Gelukkig kunnen we ons vanavond ergens anders aan ergeren: Wout Weghorst. Koeman fat fraud.
Het kan nog! Tweede 16 minuten ging al een stuk beter.quote:
11-0 nu, het gaat vooruit! Nu wel weer 12-0quote:
quote:NSC-lijsttrekker Pieter Omtzigt vindt dat Nederland zich steviger moet opstellen in de Europese Unie, zoals Hongarije en Polen soms doen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
Omtzigt is een populistische, (extreem)rechtse christenfundamentalist zonder inhoud. Een wolf in schaapskleren, ongekend hoe veel mensen daar in trappen.
Deja vu momentje. Een zakenkabinet met Omtzigt als minister president.quote:Op zondag 19 november 2023 13:00 schreef Szura het volgende:
Pieter Draaizigt wil toch wel jongens, stem op Hem!!
[ twitter ]
We zijn al net zo racistisch toch?quote:
Die wilde geen kritische vragen begreep ik eruitquote:Op zondag 19 november 2023 14:37 schreef Steven184 het volgende:
Gisteren weer Wappie Weghorst feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |