Nee, hij probeerde ook niet te gokken/brainstormen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij snapte t spel ook niet zo goed volgens mij

Ik zou de peilingen van Maurice niet zomaar geloven. Die heeft altijd een afwijking naar rechts.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Nederland.
Krijgen we uiteindelijk toch Wilders I.

Dat is correct, maar je ziet wel in peilingen en media dat het momentum nu bij de PVV ligt en NSC aan de verliezende hand is, waarbij de VVD at best stabiel blijft en er toch wel steeds meer commentaar komt op Yesilgöz. (Ik laat even in het midden of dat allemaal terecht is, maar het frame is duidelijk te herkennen.)quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zou de peilingen van Maurice niet zomaar geloven. Die heeft altijd een afwijking naar rechts.

Ik zou eerder hopen dat wat VVDers overlopen naar D66 en wat mensen die Omtzigt onterecht als messias zagen op GL-PvdA stemmen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Lasbril en z’n JA21 zijn onze laatste hoop. Als zij nog wat zetels afsnoepen van VVD en PVV dan kan een rechts kabinet nog voorkomen worden.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Toch niet echt de messias gebleken, he?quote:

Tijd om de eindsprint in te zettenquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch niet echt de messias gebleken, he?

KEES BERGHUISEDquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lege huls kan toch geen premier worden___

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Die spotjes zijn echt leger dan leeg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit heb ik ook ja. Boeiend als Pvda-Gl de grootste worden. Dan krijg je alsnog geen (centrum) links kabinet denk ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alle scenario's ten spijt (GroenLinks-PvdA kan nog best de grootste worden), maar dan gaat rechts toch alsnog met elkaar? Of Frans dusdanig uitknijpen in de onderhandelingen dat je zowel GroenLinks als PvdA na dat kabinet kan opdoeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |