Wordt volledig overschaduwd door het Sint Pieter effectquote:Op donderdag 9 november 2023 08:59 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is er (voorlopig) geen Timmermans effect? Erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 november 2023 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt volledig overschaduwd door het Sint Pieter effectNederland is ook overwegend rechts en je hebt nu helaas een populaire "centrum"partij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit een onvervalste tweestrijd wordt hebben we wel een groot probleem.
Wat moet een leider op links met een bourgondisch postuur a la Ton Elias...?quote:Op donderdag 9 november 2023 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timmermans is natuurlijk ook niet erg populair onder mensen die sceptisch zijn over het effect van klimaatmaatregelen op de eigen portemonnee en op de EU.
Ik ben zelf ook geen fan van Timmermans, had daar liever een ander gezien. Maar ja.
Hier moeten we het voorlopig mee doen. Ondanks dat het nu in ieder geval wel redelijk staat is het veel te matig om kans te maken tegen een Engelse subtopper. Hopen dat je nog de Conference League haalt, maar ook dat wordt lastig.quote:
Ja, die wilde wel heel graag een andere wedstijd dan in Brighton zien, maar dat viel ook wel mee.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb weer ontzettend genoten van fanboy Wytse van der Goot die wanhopig op zoek was naar lichtpuntjes. Wat heeft die jongen het zwaar.
Als Brabander is het deze weken ook extra genieten van het enorme verschil in kwaliteit. Wij danken Marc, Edwin en Sven voor de goede werken in Amsterdam het afgelopen anderhalf jaarquote:Op donderdag 9 november 2023 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo was hij een uur lang die Ramaj aan het ophemelen, waarna die jongen spontaan ballen over de zijlijn en in de voeten van de tegenstander begon te spelen.
Over een paar maanden zijn alle puzzelstukjes ineen gevallen en kan er een standbeeld voor Mislintat worden neergezet!quote:Op donderdag 9 november 2023 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als Brabander is het deze weken ook extra genieten van het enorme verschil in kwaliteit. Wij danken Marc, Edwin en Sven voor de goede werken in Amsterdam het afgelopen anderhalf jaar
Laatste half uur was af en toe nog wel aardig.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die wilde wel heel graag een andere wedstijd dan in Brighton zien, maar dat viel ook wel mee.
Waarom outdated en irrelevant?quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na Nieuwsuur met Lilian kan je alleen maar concluderen dat SP gewoon een outdated partij is. Marijnissen vond ik niet eens heel slecht overkomen, maar het is gewoon een irrelevante partij.
Met alle respect, maar waar ze momenteel prat op gaan is dat ze 'het toeslagenschandaal' boven tafel hebben gekregen. Dat is alweer drie jaar geleden en we zijn een hele reeks verkiezingen verder. Hoe wil je je werkelijk van Verenigd Links onderscheiden? Werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom outdated en irrelevant?
Deze ken je waarschijnlijk ook al:quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dankzij Fok ken ik dit
KLB / Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze ken je waarschijnlijk ook al:
Vroeger baggerde ik het muziekforum volquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
Braakt louter clichés uit zoals de meeste 'analisten', maar ik snap sowieso niet wat het verder toevoegt aan de zondag 19:00-uitzending. Al weet ik ook dat Hens Cray Sr. analyses gaf bij hetzelfde programma.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
Vraag aan degenen die haar wel eens zien bij analyses; is Leonne Stentler de 'vrouw omdat het moet' of weet ze wel wat van het spelletje af en wat zinnigs te melden?
Leonne schopt elke deur die in de buurt staat mijlenver open. En analyses hoeven wmb niet bij Studio Sport (dat ik zelden kijk want ESPN), tenzij van niveau Mets of the day maar dat is hier toch niet haalbaar. Dit was het weekend van ESPN vind ik regelmatig wel te pruimen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
Vraag aan degenen die haar wel eens zien bij analyses; is Leonne Stentler de 'vrouw omdat het moet' of weet ze wel wat van het spelletje af en wat zinnigs te melden?
Ik mis het gehakkel van Tom Egbers.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:29 schreef Slobeend het volgende:
En Gert van 't Hof is de saaiste presentator ooit. Oke misschien na Henry Schut.
Zei niemand, ooit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis het gehakkel van Tom Egbers.
Jeroen Stomphorst.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:29 schreef Slobeend het volgende:
En Gert van 't Hof is de saaiste presentator ooit. Oke misschien na Henry Schut.
Met het vertrek van Herman houden we Bert Maalderink over.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zijn weinig lichtpuntjes bij de NOS
Zolang de NOS voetbalpodcast blijft bestaan ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met het vertrek van Herman houden we Bert Maalderink over.
Terecht.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt gefileerd in Even tot Hier.
Nooit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:20 schreef franklop het volgende:
Het vuurwerk is weer mooi op tijd hier.
Wanneer komt daar nou eens een verbod op
Misschien komt Leonne nu ook op de cover van Davilex competitiemanager!quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Braakt louter clichés uit zoals de meeste 'analisten', maar ik snap sowieso niet wat het verder toevoegt aan de zondag 19:00-uitzending. Al weet ik ook dat Hens Cray Sr. analyses gaf bij hetzelfde programma.
Jeroen Elshoff is daar vrijwel altijd lachwekkend.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zolang de NOS voetbalpodcast blijft bestaan ben ik tevreden.
Je bedoelt Grueter.quote:Op zondag 12 november 2023 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff is daar vrijwel altijd lachwekkend.
Jeroen Elshoff is de verstandige met een lichte voorkeur voor AZ. Zit ook regelmatig bij dat vrijdagavondprogramma.quote:Op zondag 12 november 2023 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ik haal ze vaak door elkaar.
Grueter geeft/gaf ook commentaar bij pootjebaden toch? Die klinkt altijd alsof hij commentaar doet van het Laatste Oordeel.quote:Op zondag 12 november 2023 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff is de verstandige met een lichte voorkeur voor AZ. Zit ook regelmatig bij dat vrijdagavondprogramma.
Grueter is de totaal onredelijke die geen normale discussie kan voeren en altijd begint over Celtic, hardlopen of dat ie vrouwenvoetbal niks vindt.
quote:Op zondag 12 november 2023 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grueter is de idioot die altijd begint te schreeuwen
Joris (van den Berg) is nog een stuk erger wat dat betreft.quote:
Daar lijkt het wel op ja.quote:
Toch geen verademing.quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch geen verademing.
Van random tweets?quote:Op zondag 12 november 2023 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
We kunnen bijna een hele collage maken.
Die random tweets geven anders toch wel redelijk de algemene tendens weer bij de gemiddelde Ajaxsupporter.quote:
Ik zit nu in het OV met een stel Feyenoord-hooligans.quote:Op zondag 12 november 2023 16:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die random tweets geven anders toch wel redelijk de algemene tendens weer bij de gemiddelde Ajaxsupporter.
WLR SC heeft maar één regel en dat is dat we niet over Joris praten.quote:Op zondag 12 november 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Joris (van den Berg) is nog een stuk erger wat dat betreft.
Joris is net zo slecht als Julius.quote:Op zondag 12 november 2023 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WLR SC heeft maar één regel en dat is dat we niet over Joris praten.
Is Kerrolain camerageil?quote:Uiteindelijk heeft alleen Caroline een écht nieuwtje voor Thom. Ze is gevraagd voor Chateau Meiland VIPS. “Ik ben wel gevraagd, dus dat gaan we nog even bekijken. Ik zou het heel leuk vinden, want Martien is een goede vriend geworden in de afgelopen twee jaar, maar ik ben bang dat ik dan iets moet gaan doen in een opdracht. Muurklimmen ofzo.”
Ze vervolgt: “Dan denk ik van: ja, dat zie ik mezelf niet zo doen, maar ik vind het wel leuk, want je kan weer in gesprek gaan met allerlei mensen die er dan ook zijn. Voor Martien maak ik misschien wel een uitzondering in een showprogramma.”
Dat was één van de meest debiele interviews die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arno Vermeulen van Brubbie is vrij ongemakkelijk
Als geboren Nieuwegeinees approve ik deze message.quote:
Ziet er echt als een oude man uit, maar zijn antwoorden zijn 100% Martquote:
Dit was goed.quote:
Omdat hij uit Europa komt en viesdik is. Daardoor kan hij geen goed doen, en het volk holt vervolgens achter de peilingen aan.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:59 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is er (voorlopig) geen Timmermans effect? Erg jammer.
Het item over de egelopvang in Goes was ook sterk.quote:Op maandag 13 november 2023 23:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit was goed.
[..]
Omdat hij uit Europa komt en viesdik is. Daardoor kan hij geen goed doen, en het volk holt vervolgens achter de peilingen aan.
Ik word echt woest van die spotjes over bestaanszekerheid. Dat is wel lef hebben hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Steven184 het volgende:
VVD voert campagne tegen haar eigen beleid. VVD in optima forma.
De pers en het volk zijn gewoon mokerdom.quote:Op maandag 13 november 2023 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word echt woest van die spotjes over bestaanszekerheid. Dat is wel lef hebben hoor.
Pieter-Dilan 1 wordt veel rechts conservatiever dan mensen verwachten als ze op Omtzigt stemmen. Dat krijg je als mensen niet de moeite nemen te bekijken wat deze partijen in het programma opschrijven.quote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Steven184 het volgende:
VVD voert campagne tegen haar eigen beleid. VVD in optima forma.
Met recht een Martosaurus nu, maar scherp as ever 💪🏻💪🏻quote:
quote:"Als je kijkt naar de grote crises die we hebben meegemaakt, zijn we daar over het algemeen goed doorgekomen. Natuurlijk zijn er mensen die daar nog last van hebben, daar wil ik absoluut niks aan afdoen. Maar over het algemeen zijn we het goed doorgekomen"
mAAr De zOrGquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is 2023 en de SP is verbaasd dat andere partijen interessanter zijn voor hun standpunten.
Ontkent het bestaan van Ayold Kloosterboer en zet Bert Maalderink op een voetstuk, Martquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word echt woest van die spotjes over bestaanszekerheid. Dat is wel lef hebben hoor.
De SP heeft na drie jaar nog steeds niet door dat het Toeslagenschandaal er een uit de categorie "Zolang het maar goed met mezelf gaat!" is in Nederland. Dat is een cynische constatering, maar het gaat om het punt: drie jaar daarop teren terwijl Pieter "De Verlosser" Omtzigt al die shine allang heeft opgebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |