Dat was één van de meest debiele interviews die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 12 november 2023 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arno Vermeulen van Brubbie is vrij ongemakkelijk
Als geboren Nieuwegeinees approve ik deze message.quote:
Ziet er echt als een oude man uit, maar zijn antwoorden zijn 100% Martquote:
Dit was goed.quote:
Omdat hij uit Europa komt en viesdik is. Daardoor kan hij geen goed doen, en het volk holt vervolgens achter de peilingen aan.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:59 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is er (voorlopig) geen Timmermans effect? Erg jammer.
Het item over de egelopvang in Goes was ook sterk.quote:Op maandag 13 november 2023 23:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit was goed.
[..]
Omdat hij uit Europa komt en viesdik is. Daardoor kan hij geen goed doen, en het volk holt vervolgens achter de peilingen aan.
Ik word echt woest van die spotjes over bestaanszekerheid. Dat is wel lef hebben hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Steven184 het volgende:
VVD voert campagne tegen haar eigen beleid. VVD in optima forma.
De pers en het volk zijn gewoon mokerdom.quote:Op maandag 13 november 2023 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word echt woest van die spotjes over bestaanszekerheid. Dat is wel lef hebben hoor.
Pieter-Dilan 1 wordt veel rechts conservatiever dan mensen verwachten als ze op Omtzigt stemmen. Dat krijg je als mensen niet de moeite nemen te bekijken wat deze partijen in het programma opschrijven.quote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Steven184 het volgende:
VVD voert campagne tegen haar eigen beleid. VVD in optima forma.
Met recht een Martosaurus nu, maar scherp as ever 💪🏻💪🏻quote:
quote:"Als je kijkt naar de grote crises die we hebben meegemaakt, zijn we daar over het algemeen goed doorgekomen. Natuurlijk zijn er mensen die daar nog last van hebben, daar wil ik absoluut niks aan afdoen. Maar over het algemeen zijn we het goed doorgekomen"
mAAr De zOrGquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is 2023 en de SP is verbaasd dat andere partijen interessanter zijn voor hun standpunten.
Ontkent het bestaan van Ayold Kloosterboer en zet Bert Maalderink op een voetstuk, Martquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word echt woest van die spotjes over bestaanszekerheid. Dat is wel lef hebben hoor.
De SP heeft na drie jaar nog steeds niet door dat het Toeslagenschandaal er een uit de categorie "Zolang het maar goed met mezelf gaat!" is in Nederland. Dat is een cynische constatering, maar het gaat om het punt: drie jaar daarop teren terwijl Pieter "De Verlosser" Omtzigt al die shine allang heeft opgebruikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |