quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze ken je waarschijnlijk ook al:
Vroeger baggerde ik het muziekforum volquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
Braakt louter clichés uit zoals de meeste 'analisten', maar ik snap sowieso niet wat het verder toevoegt aan de zondag 19:00-uitzending. Al weet ik ook dat Hens Cray Sr. analyses gaf bij hetzelfde programma.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
Vraag aan degenen die haar wel eens zien bij analyses; is Leonne Stentler de 'vrouw omdat het moet' of weet ze wel wat van het spelletje af en wat zinnigs te melden?
Leonne schopt elke deur die in de buurt staat mijlenver open. En analyses hoeven wmb niet bij Studio Sport (dat ik zelden kijk want ESPN), tenzij van niveau Mets of the day maar dat is hier toch niet haalbaar. Dit was het weekend van ESPN vind ik regelmatig wel te pruimen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
Vraag aan degenen die haar wel eens zien bij analyses; is Leonne Stentler de 'vrouw omdat het moet' of weet ze wel wat van het spelletje af en wat zinnigs te melden?
Ik mis het gehakkel van Tom Egbers.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:29 schreef Slobeend het volgende:
En Gert van 't Hof is de saaiste presentator ooit. Oke misschien na Henry Schut.
Zei niemand, ooit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis het gehakkel van Tom Egbers.
Jeroen Stomphorst.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:29 schreef Slobeend het volgende:
En Gert van 't Hof is de saaiste presentator ooit. Oke misschien na Henry Schut.
Met het vertrek van Herman houden we Bert Maalderink over.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zijn weinig lichtpuntjes bij de NOS
Zolang de NOS voetbalpodcast blijft bestaan ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met het vertrek van Herman houden we Bert Maalderink over.
Terecht.quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Omtzigt gefileerd in Even tot Hier.
Nooit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 22:20 schreef franklop het volgende:
Het vuurwerk is weer mooi op tijd hier.
Wanneer komt daar nou eens een verbod op
Misschien komt Leonne nu ook op de cover van Davilex competitiemanager!quote:Op zaterdag 11 november 2023 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Braakt louter clichés uit zoals de meeste 'analisten', maar ik snap sowieso niet wat het verder toevoegt aan de zondag 19:00-uitzending. Al weet ik ook dat Hens Cray Sr. analyses gaf bij hetzelfde programma.
Jeroen Elshoff is daar vrijwel altijd lachwekkend.quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zolang de NOS voetbalpodcast blijft bestaan ben ik tevreden.
Je bedoelt Grueter.quote:Op zondag 12 november 2023 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff is daar vrijwel altijd lachwekkend.
Jeroen Elshoff is de verstandige met een lichte voorkeur voor AZ. Zit ook regelmatig bij dat vrijdagavondprogramma.quote:Op zondag 12 november 2023 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ik haal ze vaak door elkaar.
Grueter geeft/gaf ook commentaar bij pootjebaden toch? Die klinkt altijd alsof hij commentaar doet van het Laatste Oordeel.quote:Op zondag 12 november 2023 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeroen Elshoff is de verstandige met een lichte voorkeur voor AZ. Zit ook regelmatig bij dat vrijdagavondprogramma.
Grueter is de totaal onredelijke die geen normale discussie kan voeren en altijd begint over Celtic, hardlopen of dat ie vrouwenvoetbal niks vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |