quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Honden?quote:
Je bent een lieve jongen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:12 schreef RipCity het volgende:
Als zij maar opgewonden raken van deze gesprekken
Ja, daar kijken uni-mensen nog weleens op neerquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee, heb slechts hbo gedaan
Jaquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:13 schreef RipCity het volgende:
Awww had 'm meer dan friendszone gegund
quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
dat ze hem afwijst, gewoon hele nette jongen. Hoop dat ze eenzaam sterft
quote:
Ze was zo gestresst dat ze niet eens open kan staan voor iets, de gedachte eraan zal al wel te stressvol geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
dat ze hem afwijst, gewoon hele nette jongen. Hoop dat ze eenzaam sterft
Ik denk wel dat ze hem oprecht niet aantrekkelijk vondquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze was zo gestresst dat ze niet eens open kan staan voor iets, de gedachte eraan zal al wel te stressvol geweest zijn.
Ja ze was wel in een hogere categorie dan hij qua aantrekkelijkheidquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze hem oprecht niet aantrekkelijk vond
Geen succesquote:
hoe kun je nu geen tijd hebben om een keertje af te sprekenquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
De twee gepensioneerden hadden weer een te overvolle agenda... doe dan niet mee.
Tot morgenquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
Hey ik vond het vanavond erg leuk ! Leute schöne Abend und bis morgen
Oh, vond dat best meevallenquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ze was wel in een hogere categorie dan hij qua aantrekkelijkheid
Eens.quote:
2 nette oudjes, 2 wiskundefanaten, 2 mensen die het allemaal erg spannend vonden en 2 mensen die op het zelfde geslacht vallen, zo lekker politiek correct dusquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:32 schreef cherrycoke het volgende:
zijn wat vrienden over om loki te kijken, heb ik wat gemist?
Reclames tijdens programma’s zijn verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben trouwens best blij dat we geen reclameblokken hebben bij FD
LHBT is standaard.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Sowieso dat we vanavond ook weer een haai-koppel krijgen
Nog spijt dat ik niet ben gegaan in juliquote:
#metooquote:Op woensdag 8 november 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog spijt dat ik niet ben gegaan in juli
Beter dan zoete witte wijn?quote:
Ja, lekker korte antwoorden geeft ze ookquote:
Je bent niet de enige. Heb met een vriendengroepje zo nu en dan s een wijnavondquote:
Wat doe je op een wijnavond? Alleen wijn zuipen?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb met een vriendengroepje zo nu en dan s een wijnavond
Ik had vroeger een schoonvader die dit zei. Walgelijk.quote:
RIPquote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een schoonvader die dit zei. Walgelijk.
Nee, we regelen ook lekker eten. Laatste zeebaar keer en daarvoor Picanha van de barbecuequote:Op woensdag 8 november 2023 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat doe je op een wijnavond? Alleen wijn zuipen?
Samequote:Op woensdag 8 november 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ikhad enen man verwacht bij hem. Ik ging vooral op zijn stem af,
Ja zekerquote:
Goede les om niet in hokjes vakjes te denkenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Ikhad enen man verwacht bij hem. Ik ging vooral op zijn stem af,
Wat vind je van de blondine?quote:
JortGodquote:Op woensdag 8 november 2023 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
Ik dacht dat Jort Kelder een hut op Terschelling had, blijkt dus Texel te zijn.
Deze nuquote:
Ik houd van Reizen, Fotografie en wijn en lekker eten en italie,quote:Op woensdag 8 november 2023 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Heb met een vriendengroepje zo nu en dan s een wijnavond
Dat wijf wat je date was kan de tering krijgen, cheersquote:Op woensdag 8 november 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik houd van Reizen, Fotografie en wijn en lekker eten en italie,
hier ben ik in een zijstraatje als Anthony Bourdain in Orvieto, Bourdain zei altijd "eat where the locals eat"
[ afbeelding ]
Pancetta![]()
Staat in mijn top 10 van lekkerst wat ik ooit gegeten heb![]()
Sorry ik ging even af
Hoezo?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wijf wat je date was kan de tering krijgen, cheers
Leuk! Ik doe ook het e e a met fotografie eten en Italiaanse wijnenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik houd van Reizen, Fotografie en wijn en lekker eten en italie,
hier ben ik in een zijstraatje als Anthony Bourdain in Orvieto, Bourdain zei altijd "eat where the locals eat"
[ afbeelding ]
Pancetta![]()
Staat in mijn top 10 van lekkerst wat ik ooit gegeten heb![]()
Sorry ik ging even af
Inmiddels wel jaquote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef Hankster het volgende:
Neppe dj mevrouw is uiterst vermoeiend.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wijf wat je date was kan de tering krijgen, cheers
Tja, als zij de klik niet voelt, die hij ook niet voelde.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh gewoon, van wat @:cherrycoke allemaal heeft gezegd
Graag even wat inclusievere reactiequote:Op woensdag 8 november 2023 19:47 schreef Rickocum het volgende:
Wat zijn dit voor figuren?
Een gaylord aziaat met centenbak en een zogenaamde DJ die als Ciske de rat heeft geauditioneerd inclusief gedrapeerd postduifhaar.
Ja, gemiste kans dit. Nu ziet hij er opvallend normaal uitquote:
ze schijnen hier regelmatig in west de straten schoon te vegenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Maar een dragqueen zal zo op straat ook sterker zijn? Geloof daar niet veel van.
Ook niet verkeerd, maar ik vind deze twee gozers geen match.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gemiste kans dit. Nu ziet hij er opvallend normaal uit
Geloof het ook niet zoquote:Op woensdag 8 november 2023 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd, maar ik vind deze twee gozers geen match.
quote:
Ja of een soort speeddate gebeuren ervan makenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Zou het tof vinden als zo'n gast-eter de date an een ander fixt
Hoe oud is ze, flinke rimpels boven de mond, is meer iets voor 90 jarigenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Alkmaar had George Clooney verwacht en is mad
hij corrigeerde zijn niveau uitspraak.quote:
Moet hij ergens anders?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Waariom heeft ze haar rechterhand telkens op haar schoot?
Hoeft niet alleen over intellect te zijn toch?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij had het inderdaad over niet hetzelfde niveau.
Nou nou nouquote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef Grotehengst het volgende:
Lachen kan ze beter laten. De tering.
Oppervlakkig gelul over een DJ naam. Hij heeft er niks mee.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeft niet alleen over intellect te zijn toch?
Tijdens de maaltijd verdient het de voorkeur om de polsen boven tafel te houden,in plaats van in de kruisstreek,quote:
SOW KOEKOEKquote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Schijtmegen
Rode stad
Havanna aan de Waal
30, jeetje
Duhquote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt een KNUFFEL of nog leuker een hand
Oh ik dacht bij het keuzemomentquote:Op woensdag 8 november 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tijdens de maaltijd verdient het de voorkeur om de polsen boven tafel te houden,in plaats van in de kruisstreek,
Iemand die volledig in een buiging schiet tijdens het hinneken vind ik behoorlijk onaantrekkelijk.quote:
Cheers chin chinquote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK
[ afbeelding ]
user @:DKup haalt uit naar Nijmegen @:caland
Welkom gabberquote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef onlogisch het volgende:
Biomedische wetenschap.
Ik ben present boys.
Toen ze dat daar volhield dacht ik dat ze misschien een handicap had oid, maar het zal wel toeval zijn.quote:
En lispelt.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Grotehengst het volgende:
Een getransformeerde aziaat met een hazelip.
Dat zijn flink wat puntjes op de deugradar.
Ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Grotehengst het volgende:
Een getransformeerde aziaat met een hazelip.
Dat zijn flink wat puntjes op de deugradar.
Deze man weet @KingRolandquote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Koreaanse vrouwen zijn wel prima, snap die move wel.
Zij is van de jongens hequote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Koreaanse vrouwen zijn wel prima, snap die move wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |