Dat wijf wat je date was kan de tering krijgen, cheersquote:Op woensdag 8 november 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik houd van Reizen, Fotografie en wijn en lekker eten en italie,
hier ben ik in een zijstraatje als Anthony Bourdain in Orvieto, Bourdain zei altijd "eat where the locals eat"
[ afbeelding ]
Pancetta![]()
Staat in mijn top 10 van lekkerst wat ik ooit gegeten heb![]()
Sorry ik ging even af
Hoezo?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wijf wat je date was kan de tering krijgen, cheers
Leuk! Ik doe ook het e e a met fotografie eten en Italiaanse wijnenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik houd van Reizen, Fotografie en wijn en lekker eten en italie,
hier ben ik in een zijstraatje als Anthony Bourdain in Orvieto, Bourdain zei altijd "eat where the locals eat"
[ afbeelding ]
Pancetta![]()
Staat in mijn top 10 van lekkerst wat ik ooit gegeten heb![]()
Sorry ik ging even af
Inmiddels wel jaquote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef Hankster het volgende:
Neppe dj mevrouw is uiterst vermoeiend.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat wijf wat je date was kan de tering krijgen, cheers
Tja, als zij de klik niet voelt, die hij ook niet voelde.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh gewoon, van wat @:cherrycoke allemaal heeft gezegd
Graag even wat inclusievere reactiequote:Op woensdag 8 november 2023 19:47 schreef Rickocum het volgende:
Wat zijn dit voor figuren?
Een gaylord aziaat met centenbak en een zogenaamde DJ die als Ciske de rat heeft geauditioneerd inclusief gedrapeerd postduifhaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |