Moet hij ergens anders?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Waariom heeft ze haar rechterhand telkens op haar schoot?
Hoeft niet alleen over intellect te zijn toch?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij had het inderdaad over niet hetzelfde niveau.
Nou nou nouquote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef Grotehengst het volgende:
Lachen kan ze beter laten. De tering.
Oppervlakkig gelul over een DJ naam. Hij heeft er niks mee.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeft niet alleen over intellect te zijn toch?
Tijdens de maaltijd verdient het de voorkeur om de polsen boven tafel te houden,in plaats van in de kruisstreek,quote:
SOW KOEKOEKquote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Schijtmegen
Rode stad
Havanna aan de Waal
30, jeetje
Duhquote:Op woensdag 8 november 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt een KNUFFEL of nog leuker een hand
Oh ik dacht bij het keuzemomentquote:Op woensdag 8 november 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tijdens de maaltijd verdient het de voorkeur om de polsen boven tafel te houden,in plaats van in de kruisstreek,
Iemand die volledig in een buiging schiet tijdens het hinneken vind ik behoorlijk onaantrekkelijk.quote:
Cheers chin chinquote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
SOW KOEKOEK
[ afbeelding ]
user @:DKup haalt uit naar Nijmegen @:caland
Welkom gabberquote:Op woensdag 8 november 2023 19:57 schreef onlogisch het volgende:
Biomedische wetenschap.
Ik ben present boys.
Toen ze dat daar volhield dacht ik dat ze misschien een handicap had oid, maar het zal wel toeval zijn.quote:
En lispelt.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Grotehengst het volgende:
Een getransformeerde aziaat met een hazelip.
Dat zijn flink wat puntjes op de deugradar.
Ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Grotehengst het volgende:
Een getransformeerde aziaat met een hazelip.
Dat zijn flink wat puntjes op de deugradar.
Deze man weet @KingRolandquote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Koreaanse vrouwen zijn wel prima, snap die move wel.
Zij is van de jongens hequote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Koreaanse vrouwen zijn wel prima, snap die move wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |