Uh huh, it didnt takequote:Op woensdag 8 november 2023 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb mijn lidmaatschap al langsleden opgezegd
Dus we hebben 2 pol-mods die niet politiek geëngageerd genoeg zijn om lid te zijn van een partij?quote:Op woensdag 8 november 2023 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb mijn lidmaatschap al langsleden opgezegd
Ja. En dat vind ik ook lastig. CDA zou nog een optie zijn om hetzelfde staatje.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dan negeer je bijvoorbeeld armoedebestrijding, klimaat, stikstof en allerlei andere punten. Er is echt geen enkel progressief punt over bij VVD, vrees ik.
Schandalig, ja.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dus we hebben 2 pol-mods die niet politiek geëngageerd genoeg zijn om lid te zijn van een partij?![]()
Mijn VVD-lidmaatschap.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh huh, it didnt take
Oh, wacht, welk lidmaatschap doel je nu op?
CDA kan nooit, natuurlijk, geen vis, geen vlees en geen kipstuckjesquote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En dat vind ik ook lastig. CDA zou nog een optie zijn om hetzelfde staatje.
Zucht.
Zegt de man die onlangs ook een keer ergens een formuliertje heeft ingevuld hoorquote:
Owww...sorry, dat was mij ontgaan.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mijn VVD-lidmaatschap.
De druppel was destijds die klojo die zn maidenspeech ging houden toen de tribune vol zat met toeslagenouders.
Rechts-progressief is voor mij toch altijd D66 (en nee, dat adviseer ik niet van harte) of Volt. Kijk dan misschien minder naar het programma, meer naar interviews en stemgedrag. Beide stemmen economisch vrij rechts, zullen ook snel linkse punten laten vallen als ze er klimaat oid voor terug krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Zucht.
Ja, maar wel goed ingevuld, he? En betaald.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zegt de man die onlangs ook een keer ergens een formuliertje heeft ingevuld hoor
Nou, ik heb nog twee weken bedenktijd.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rechts-progressief is voor mij toch altijd D66 (en nee, dat adviseer ik niet van harte) of Volt. Kijk dan misschien minder naar het programma, meer naar interviews en stemgedrag. Beide stemmen economisch vrij rechts, zullen ook snel linkse punten laten vallen als ze er klimaat oid voor terug krijgen.
Van den Burg had misschien wel zo bij D66 gepast (VVD Amsterdam is nou eenmaal een aparte zijtak), maar dan kun je idd beter gewoon D66 stemmen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog twee weken bedenktijd.
Iemand bij de VVD zoeken die D66 standpunten en heeft is ook natuurlijk niet zinvol.
Christianne van der Wal denk ik. Ik ben zelf geen VVD-stemmer, maar als ik erop zou stemmen zou ik haar nemen. Zij is demissionair minister voor natuur en stikstof. Ik doe dit keer Kajsa Ollongren, demissionair minister van defensie, D'66. Provinciale Staten ook D'66 gestemd en daarvoor de gemeenteraad PvdD, maar die vind ik wat radicaal voor de tweedekamerverkiezingen.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:18 schreef capricia het volgende:
Aan de VVD kenners hier:
Als ik op de wat meer progressieve kant van de VVD wil stemmen welk persoon moet ik dan kiezen?
Dan kan je misschien beter een rechtse D66'er nemenquote:Op woensdag 8 november 2023 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog twee weken bedenktijd.
Iemand bij de VVD zoeken die D66 standpunten en heeft is ook natuurlijk niet zinvol, van mij.
Stevig vonnis waarin even korte metten gemaakt wordt met een deel van de strapatsen van dat vorige bestuur: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2023:7094quote:Op woensdag 8 november 2023 17:25 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-in-integriteitszaak
Ondertussen wint het PvdD bestuur (Kamp-Ouwehand) een rechtszaak.
Ik zie niet zo in waarom je daar zoveel waarde aan hecht bij stemmen. Het is ook maar de vraag welke onderdelen van het programma ze waar kunnen maken. Ik betaal liever ook minder vermogensbelasting maar nog genoeg mogelijkheden om meer rendement te halen uit vermogen zonder al te veel risico. En qua HRA zou het me ook een worst wezen als daar een keer een streep door komt. Broekzak/vestzak. Erfbelasting ben ik ook geen fan van maar zorgt anderzijds wel weer dat het gelukje van de plek van je wieg staat een beetje wordt glad gestreken. Ook daar zijn er uiteraard nog legale mogelijkheden om daar creatief aan te ontkomen. Dat zijn wel de voordeeltjes van rijk zijn. Van geld kun je makkelijk meer geld maken. En daarmee wordt de kloof almaar groter want dat komt natuurlijk normaal nooit terecht bij de groep die daar een gebrek aan heeft.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Zucht.
Tja. Als we tien jaar geleden waren begonnen met het tackelen van het probleem was dat niet nodig geweest.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jaaaa Sovjetflats, lets coming!!!!
Maar dan los je het probleem op door een nieuw probleem te creëren: niemand woont daar dan voor zijn plezier, het worden enorme doorstroomflats en niemand zal ook maar iets investeren in de buurt. En je hebt nog steeds allemaal mensen die ontevreden zijn met hun woonsituatie.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja. Als we tien jaar geleden waren begonnen met het tackelen van het probleem was dat niet nodig geweest.
Maar ja. Toch gewoon stug VVD stemmen he
Nu kunnen we bijna niet anders meer als we binnen redelijke termijn iets aan dit enorme probleem willen doen.
Ze doen er in ieder geval aan rechtse praktijken:quote:Op woensdag 8 november 2023 17:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je misschien beter een rechtse D66'er nemen
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-nederland-bouwenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat Timmermans afhaakt nu.
"quote:Door het modulaire karakter zijn ze sneller te bouwen dan gewone grote kerncentrales. Den Blanken denkt dat de eerste van de serie binnen negen jaar werkelijkheid kan zijn.
Dat is inclusief de procedure voor een vergunning die beoordeeld moet worden door de Autoriteit Nucleaire Veiligheid en Stralingsbescherming en het groene licht dat nodig is van de politiek.
,,
Deze SMR's zijn volledig gestandaardiseerd, ontworpen om te voldoen aan alle regels en richtlijnen van de verleners van vergunningen."
Als het door gaat, zouden de kleine reactoren er nog eerder kunnen zijn dan de twee nieuwe kerncentrales die het kabinet wil bouwen naast de oude centrale van Borssele.
Volgens Den Blanken is dat van belang omdat er haast bij is.
Nederland wil in 2040 volledig CO2-neutrale elektriciteit produceren.
,,Kernenergie kan naast zon- en windenergie een grote bijdrage leveren om dat doel te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |