abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211235308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hoho, ik heb mijn lidmaatschap al langsleden opgezegd :D
Uh huh, it didnt take :P

Oh, wacht, welk lidmaatschap doel je nu op?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2023 16:56:37 ]
pi_211235322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hoho, ik heb mijn lidmaatschap al langsleden opgezegd :D
Dus we hebben 2 pol-mods die niet politiek geëngageerd genoeg zijn om lid te zijn van een partij? :o :P
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 16:57:06 #228
236264 crew  capricia
pi_211235332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:53 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar dan negeer je bijvoorbeeld armoedebestrijding, klimaat, stikstof en allerlei andere punten. Er is echt geen enkel progressief punt over bij VVD, vrees ik.
Ja. En dat vind ik ook lastig. CDA zou nog een optie zijn om hetzelfde staatje.
Zucht. :@
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211235338
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dus we hebben 2 pol-mods die niet politiek geëngageerd genoeg zijn om lid te zijn van een partij? :o :P
Schandalig, ja. :+
pi_211235356
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Uh huh, it didnt take :P

Oh, wacht, welk lidmaatschap doel je nu op?
Mijn VVD-lidmaatschap.
De druppel was destijds die klojo die zn maidenspeech ging houden toen de tribune vol zat met toeslagenouders.
zie email 27 oktober
pi_211235360
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef capricia het volgende:

[..]
CDA kan nooit, natuurlijk, geen vis, geen vlees en geen kipstuckjes :D
pi_211235362
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Schandalig, ja. :+
Zegt de man die onlangs ook een keer ergens een formuliertje heeft ingevuld hoor :D
zie email 27 oktober
pi_211235366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Mijn VVD-lidmaatschap.
De druppel was destijds die klojo die zn maidenspeech ging houden toen de tribune vol zat met toeslagenouders.
Owww...sorry, dat was mij ontgaan.
pi_211235368
quote:

[..]
Rechts-progressief is voor mij toch altijd D66 (en nee, dat adviseer ik niet van harte) of Volt. Kijk dan misschien minder naar het programma, meer naar interviews en stemgedrag. Beide stemmen economisch vrij rechts, zullen ook snel linkse punten laten vallen als ze er klimaat oid voor terug krijgen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211235374
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Zegt de man die onlangs ook een keer ergens een formuliertje heeft ingevuld hoor :D
Ja, maar wel goed ingevuld, he? En betaald.
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 17:02:03 #236
236264 crew  capricia
pi_211235395
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Rechts-progressief is voor mij toch altijd D66 (en nee, dat adviseer ik niet van harte) of Volt. Kijk dan misschien minder naar het programma, meer naar interviews en stemgedrag. Beide stemmen economisch vrij rechts, zullen ook snel linkse punten laten vallen als ze er klimaat oid voor terug krijgen.
Nou, ik heb nog twee weken bedenktijd.
Iemand bij de VVD zoeken die D66 standpunten en heeft is ook natuurlijk niet zinvol, van mij. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211235411
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Iemand bij de VVD zoeken die D66 standpunten en heeft is ook natuurlijk niet zinvol. _O-
Van den Burg had misschien wel zo bij D66 gepast (VVD Amsterdam is nou eenmaal een aparte zijtak), maar dan kun je idd beter gewoon D66 stemmen.
  woensdag 8 november 2023 @ 17:07:23 #238
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_211235435
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:18 schreef capricia het volgende:
Aan de VVD kenners hier:
Als ik op de wat meer progressieve kant van de VVD wil stemmen welk persoon moet ik dan kiezen?
Christianne van der Wal denk ik. Ik ben zelf geen VVD-stemmer, maar als ik erop zou stemmen zou ik haar nemen. Zij is demissionair minister voor natuur en stikstof. Ik doe dit keer Kajsa Ollongren, demissionair minister van defensie, D'66. Provinciale Staten ook D'66 gestemd en daarvoor de gemeenteraad PvdD, maar die vind ik wat radicaal voor de tweedekamerverkiezingen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Niels0Kurovski op 08-11-2023 17:17:45 ]
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_211235507
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Iemand bij de VVD zoeken die D66 standpunten en heeft is ook natuurlijk niet zinvol, van mij. _O-

Dan kan je misschien beter een rechtse D66'er nemen :P
pi_211235562
https://nos.nl/artikel/24(...)-in-integriteitszaak
Ondertussen wint het PvdD bestuur (Kamp-Ouwehand) een rechtszaak.
zie email 27 oktober
pi_211235628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:25 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-in-integriteitszaak
Ondertussen wint het PvdD bestuur (Kamp-Ouwehand) een rechtszaak.
Stevig vonnis waarin even korte metten gemaakt wordt met een deel van de strapatsen van dat vorige bestuur: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2023:7094
zie email 27 oktober
pi_211236047
quote:

[..]
Ik zie niet zo in waarom je daar zoveel waarde aan hecht bij stemmen. Het is ook maar de vraag welke onderdelen van het programma ze waar kunnen maken. Ik betaal liever ook minder vermogensbelasting maar nog genoeg mogelijkheden om meer rendement te halen uit vermogen zonder al te veel risico. En qua HRA zou het me ook een worst wezen als daar een keer een streep door komt. Broekzak/vestzak. Erfbelasting ben ik ook geen fan van maar zorgt anderzijds wel weer dat het gelukje van de plek van je wieg staat een beetje wordt glad gestreken. Ook daar zijn er uiteraard nog legale mogelijkheden om daar creatief aan te ontkomen. Dat zijn wel de voordeeltjes van rijk zijn. Van geld kun je makkelijk meer geld maken. En daarmee wordt de kloof almaar groter want dat komt natuurlijk normaal nooit terecht bij de groep die daar een gebrek aan heeft.

Uiteindelijk zal je er onder de streep echt niet heel veel meer door kwijt zijn en zo wel dan kun je dat ook wel missen. Zo sta ik er in iig. Meer missen dan wat anderen tekort komen iig. Luxe probleem dat 90% of meer niet heeft. Neem dat ook mee als je in het stemhokje staat. Stem je voor eigen belang of voor dat van een ruime meerderheid?

[ Bericht 8% gewijzigd door alpeko op 08-11-2023 18:27:18 ]
pi_211236526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 15:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Jaaaa Sovjetflats, lets coming!!!! ;)
Tja. Als we tien jaar geleden waren begonnen met het tackelen van het probleem was dat niet nodig geweest.

Maar ja. Toch gewoon stug VVD stemmen he :{

Nu kunnen we bijna niet anders meer als we binnen redelijke termijn iets aan dit enorme probleem willen doen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_211236653
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 18:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Tja. Als we tien jaar geleden waren begonnen met het tackelen van het probleem was dat niet nodig geweest.

Maar ja. Toch gewoon stug VVD stemmen he :{

Nu kunnen we bijna niet anders meer als we binnen redelijke termijn iets aan dit enorme probleem willen doen.
Maar dan los je het probleem op door een nieuw probleem te creëren: niemand woont daar dan voor zijn plezier, het worden enorme doorstroomflats en niemand zal ook maar iets investeren in de buurt. En je hebt nog steeds allemaal mensen die ontevreden zijn met hun woonsituatie.
pi_211236702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 17:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Dan kan je misschien beter een rechtse D66'er nemen :P
Ze doen er in ieder geval aan rechtse praktijken:
twitter

Forumeske taferelen bij D66.
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 19:53:26 #246
375570 crew  Cyan9
pi_211237254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:12 schreef trein2000 het volgende:
Tadaa:
[ twitter ]
Dit zag niemand aankomen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 8 november 2023 @ 20:05:28 #247
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211237456
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211237508
quote:
:?
pi_211237849
twitter

Ik denk dat Timmermans afhaakt nu.
zie email 27 oktober
  woensdag 8 november 2023 @ 20:35:24 #250
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211237893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat Timmermans afhaakt nu.
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-nederland-bouwen

Bam gaat ook klussen aan kernenergie
Daaaag Timmermans

quote:
Door het modulaire karakter zijn ze sneller te bouwen dan gewone grote kerncentrales. Den Blanken denkt dat de eerste van de serie binnen negen jaar werkelijkheid kan zijn.
Dat is inclusief de procedure voor een vergunning die beoordeeld moet worden door de Autoriteit Nucleaire Veiligheid en Stralingsbescherming en het groene licht dat nodig is van de politiek.
,,
Deze SMR's zijn volledig gestandaardiseerd, ontworpen om te voldoen aan alle regels en richtlijnen van de verleners van vergunningen."

Als het door gaat, zouden de kleine reactoren er nog eerder kunnen zijn dan de twee nieuwe kerncentrales die het kabinet wil bouwen naast de oude centrale van Borssele.
Volgens Den Blanken is dat van belang omdat er haast bij is.

Nederland wil in 2040 volledig CO2-neutrale elektriciteit produceren.
,,Kernenergie kan naast zon- en windenergie een grote bijdrage leveren om dat doel te halen.
"
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')