SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar OktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
okquote:Op maandag 6 november 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14603]Bolkende bolkers bolken is bolk.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat is er grappig aan?quote:Op maandag 6 november 2023 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14602] koffie gvd!Uw ADH vitamine Worst
Wat een idioten lopen er toch ook rond
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-misbruik-dierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Olleke bolleke remi solleke olleke bolleke knolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zulke gasten moet je aan hun ballen ophangen en net zo lang laten hangen, totdat ze omlaag vallen als het rotte fruit dat ze zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een idioten lopen er toch ook rond
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-misbruik-dieren
Kijken of ze het dan nog een keer doen![]()
![]()
Hoe ziek zijn sommige, waar is het fout gegaan vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 6 november 2023 16:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zulke gasten moet je aan hun ballen ophangen en net zo lang laten hangen, totdat ze omlaag vallen als het rotte fruit dat ze zijn.
Kijken of ze het dan nog een keer doen
De straffen in Nederland zijn veel te mild.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hey Notoriousquote:Op maandag 6 november 2023 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:paul @:paul @:paul
Waarom quote je me zoveel?![]()
das Paul
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HAAAAAAAAI FAN!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 november 2023 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom quote je me zoveel?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is een boiler relais.
In de voedings kabel van je energiebedrijf zit een extra draad welke dit relais inschakeld en daarmee je eventueel aanwezige boiler.
Met het rode en groene knopje kan je je boiler handmatig in en uitschakelen.
De boilers zjn veelal verdwenen, maar de relais zitten er vaak nog.
Het ding is eigendom van het energie bedrijf en mag niet zelf verwijdert worden.
https://www.klusidee.nl/F(...)t-apparaat-is.75548/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks, dat dacht ik ook, maar het energiebedrijf zegt dat er geen eentje bij mij in het systeem van hun staat, dus willen ze niet komenquote:Op maandag 6 november 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat is een boiler relais.
In de voedings kabel van je energiebedrijf zit een extra draad welke dit relais inschakeld en daarmee je eventueel aanwezige boiler.
Met het rode en groene knopje kan je je boiler handmatig in en uitschakelen.
De boilers zjn veelal verdwenen, maar de relais zitten er vaak nog.
Het ding is eigendom van het energie bedrijf en mag niet zelf verwijdert worden.
https://www.klusidee.nl/F(...)t-apparaat-is.75548/
Hij staat heul erg te brommen![]()
Yes. 20 jaar terug op GAM. Daarna oprichter, eind-, en hoofdredacteur op FOK!games geweest.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 6 november 2023 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yes. 20 jaar terug op GAM. Daarna oprichter, eind-, en hoofdredacteur op FOK!games geweest.ok ken je denk ik daar mee van ja van fokgames hihiquote:Op maandag 6 november 2023 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yes. 20 jaar terug op GAM. Daarna oprichter, eind-, en hoofdredacteur op FOK!games geweest.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb geen i dee, lees hem van de week voor het eerstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker dan, kan je ze niet mailen met de foto erbij?quote:Op maandag 6 november 2023 16:56 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Thanks, dat dacht ik ook, maar het energiebedrijf zegt dat er geen eentje bij mij in het systeem van hun staat, dus willen ze niet komen
Hij staat heul erg te brommen
Sukkels zijn het ook somsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yes. 20 jaar terug op GAM. Daarna oprichter, eind-, en hoofdredacteur op FOK!games geweest.
Afwachten dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
noujaaaaaaaaaaaaaaa volgens @Speedfight is @Notorious_Roy berucht op fok hoorquote:Op maandag 6 november 2023 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen i dee, lees hem van de week voor het eerstWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Denk dat dat wel mee valt anders had ik het vast ergens gelezen of gehoordquote:Op maandag 6 november 2023 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaa volgens @:speedfight is @:notorious_roy berucht op fok hoor
Bij ons gaat de boiler via de verhuurder.quote:Op maandag 6 november 2023 16:56 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Thanks, dat dacht ik ook, maar het energiebedrijf zegt dat er geen eentje bij mij in het systeem van hun staat, dus willen ze niet komen
Hij staat heul erg te brommen
Als je huis huurt dan hun misschien bellen?![]()
ALS @Speedfight ZEGT DAT @Notorious_Roy BERUCHT IS DAN IS HIJ DATquote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee valt anders had ik het vast ergens gelezen of gehoordWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Gizquote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij ons gaat de boiler via de verhuurder.
Als je huis huurt dan hun misschien bellen?
Schreeuw n i e t z o t e g e n m ijquote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Paul het volgende:
[..]
ALS @:SPEEDFIGHT ZEGT DAT @:NOTORIOUS_ROY BERUCHT IS DAN IS HIJ DAT
quote:![]()
Lang niet gezien alles goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was een hint vanwege mn username he. Weet niet hoe your English is verder.quote:Op maandag 6 november 2023 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
noujaaaaaaaaaaaaaaa volgens @:speedfight is @:notorious_roy berucht op fok hoorThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een hint vanwege mn username he. Weet niet hoe your English is verder.![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nomen est omenquote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Paul het volgende:
[..]
ALS @:SPEEDFIGHT ZEGT DAT @:NOTORIOUS_ROY BERUCHT IS DAN IS HIJ DAT
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Mooi zo houden zoquote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol bijna een maand zie ik.
Ja gaat wel goed.
Druk geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is koop, maar die boiler heb ik er toen gelijk eruit getrokken. Ik wacht het maar afquote:Op maandag 6 november 2023 17:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij ons gaat de boiler via de verhuurder.
Als je huis huurt dan hun misschien bellen?![]()
![]()
Dan heb ik ook geen optie meer voor je.quote:Op maandag 6 november 2023 17:16 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Is koop, maar die boiler heb ik er toen gelijk eruit getrokken. Ik wacht het maar af![]()
![]()
Vandaag bijna geen tijd gehad om te bolken, dus maar even inhalen nu
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jammer, das kort maar krachtigquote:Op maandag 6 november 2023 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah heel druk, moet zo weer weg.
Hoe is het met jou?
Hier rolt alles verder is weer de klotuh maand maar die komen we ook wel weer doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 6 november 2023 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen optie meer voor je.![]()
![]()
Ja bolk dusI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
te druk met onderzoek doen naar de vermissing van je mok?quote:Op maandag 6 november 2023 17:19 schreef Fogel het volgende:
Vandaag bijna geen tijd gehad om te bolken, dus maar even inhalen nuUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 6 november 2023 17:19 schreef Fogel het volgende:
Vandaag bijna geen tijd gehad om te bolken, dus maar even inhalen nu
Ik heb geen zin om te koken, maar wel in het eten dat ik wil gaan makenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wat ga je maken?quote:Op maandag 6 november 2023 17:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb geen zin om te koken, maar wel in het eten dat ik wil gaan makenUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 6 november 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, das kort maar krachtig
Hier rolt alles verder is weer de klotuh maand maar die komen we ook wel weer door![]()
![]()
Gewoon een andere gepaktquote:Op maandag 6 november 2023 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te druk met onderzoek doen naar de vermissing van je mok?
quote:
Kom hierheen, kook ik voor je.quote:Op maandag 6 november 2023 17:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb geen zin om te koken, maar wel in het eten dat ik wil gaan makenI'm surrounded by morons!
KwartetI'm surrounded by morons!
Spekjes, ui, knoflook, ei en spinazie met farfalle!!quote:Dan ben ik uitgehongerd voor ik er benquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En een kusje op de kutmaand van dot
Gewoon het buffet in de lounge op het vliegveld leeg eten.quote:Op maandag 6 november 2023 17:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Spekjes, ui, knoflook, ei en spinazie met farfalle!!
[..]
Dan ben ik uitgehongerd voor ik er benI'm surrounded by morons!
quote:
quote:
Ftfyquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal jou eens fixen…quote:I'm surrounded by morons!
Hey againquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het eten is heerlijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fijn te horen, hopelijk is het morgen helemaal wegquote:Op maandag 6 november 2023 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb wat gegeten en hoofdpijn is op de schtergrond. Lang leve de pijnstillers
quote:
Maar nu de vraag, ga ik de week voor kerst met mijn werk een nachtje naar Keulen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Leuk, naar de kerstmarkt?quote:Op maandag 6 november 2023 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nu de vraag, ga ik de week voor kerst met mijn werk een nachtje naar Keulen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja onder anderenquote:Thanks!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Leuk toch, als je zin hebt gewoon gaan en genieten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een van de dagen is op mijn vrije dag.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
BurpI'm surrounded by morons!
Moet je werkdingen doen, krijg je betaald, is het een teamuitje?quote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Een van de dagen is op mijn vrije dag.
Voel je excitement?♡♡♡♡![]()
O dat is dan weer minder, maar je krijgt er wel een leuk reisje voor terugquote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Een van de dagen is op mijn vrije dag.
Heeft het gesmaaktquote:
Nutten zijn hoerenquote:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je na het avond eten zin hebt in chocola?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Weleens?quote:Op maandag 6 november 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je na het avond eten zin hebt in chocola?
Altijd♡♡♡♡![]()
Ja, en geef hier ook meestal aan toequote:Op maandag 6 november 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je na het avond eten zin hebt in chocola?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik heb altijd zin in chocolade na het eten of in ieder geval iets zoetsquote:Op maandag 6 november 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je na het avond eten zin hebt in chocola?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazekerquote:I'm surrounded by morons!
Mee komen met wat?quote:Op maandag 6 november 2023 18:35 schreef mario390 het volgende:
als te grote cranberrie-stücken metkomen
doe ik ze terug in zakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik nu ookquote:Op maandag 6 november 2023 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, en geef hier ook meestal aan toe
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gek is dat hé.. ga even opzoeken hoe dat kanquote:Op maandag 6 november 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in chocolade na het eten of in ieder geval iets zoetsMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien eten daarom veel mensen een toetje na het etenquote:Op maandag 6 november 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gek is dat hé.. ga even opzoeken hoe dat kan
Omdat er ineens veel insuline vrij komt, daalt de bloedsuiker na de maaltijd weer. Dit kan zorgen voor zoete trek na de maaltijd, je lichaam gaat opzoek naar een nieuwe piek. Om dit te voorkomen kan je proberen om minder en meer langzame koolhydraten te eten, zoals volkoren producten, groente en peulvruchten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 18:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dat is een interessante vraag @:Lovely! Het verlangen naar chocolade na het avondeten kan verschillende oorzaken hebben. Eén mogelijke reden is dat chocolade endorfines bevat die kunnen zorgen voor een gelukkig gevoel en ontspanning. Na een lange dag kan dit juist extra fijn zijn.
Daarnaast speelt ook de smaak en textuur van chocolade mee. De zoete smaak gecombineerd met de romige textuur geeft vaak voldoening aan onze zoetekauwen (zoik heb hiermee jouw nieuwsgMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had t Nova even gevraagdquote:Op maandag 6 november 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien eten daarom veel mensen een toetje na het eten
Omdat er ineens veel insuline vrij komt, daalt de bloedsuiker na de maaltijd weer. Dit kan zorgen voor zoete trek na de maaltijd, je lichaam gaat opzoek naar een nieuwe piek. Om dit te voorkomen kan je proberen om minder en meer langzame koolhydraten te eten, zoals volkoren producten, groente en peulvruchten.
DOe ik niet aan aan vragen aan een robotquote:
Is wel geinigquote:Op maandag 6 november 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe ik niet aan aan vragen aan een robot
wat heb je gepakt?quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
IK hou daar niet van vind er weinig geinigs aan
Er zijn verschillende mogelijke redenen waarom je trek hebt in chocola na het avondeten. Een daarvan is dat je een magnesiumtekort hebt, want chocola bevat dit mineraal dat betrokken is bij veel lichaamsprocessen². Een andere reden is dat je bloedsuikerspiegel te laag is na het eten, omdat je te weinig of te snel koolhydraten hebt gegeten³⁴⁵. Je lichaam vraagt dan om snelle energie, die chocola kan leveren. Een derde reden is dat je stress ervaart, want chocola stimuleert de aanmaak van endorfine, een stofje dat je een geluksgevoel geeft². Tot slot kan het ook een gewoonte zijn om iets zoets te nemen na het eten, omdat je dat van jongs af aan hebt geleerd¹.
Als je minder trek wilt hebben in chocola na het avondeten, kun je proberen om je magnesiuminname te verhogen met supplementen of andere voedingsmiddelen, zoals groene bladgroenten, avocado, vette vis en noten². Je kunt ook je bloedsuikerspiegel stabiel houden door regelmatig en vezelrijk te eten, en gezonde vetten toe te voegen aan je maaltijden⁴. Verder kun je stress verminderen door ontspanningsoefeningen te doen, zoals ademhaling, meditatie of yoga². Ten slotte kun je je gewoonte doorbreken door een alternatief te zoeken voor chocola, zoals fruit, noten, yoghurt of een kopje thee¹.
Bron: Gesprek met Bing, 6-11-2023
(1) Dit zijn redenen waarom je vaak trek hebt in chocola en andere .... https://www.vitaminepille(...)zonde-tussendoortjes.
(2) Zoete verleiding na avondeten - dieetplaneet.nl. https://www.dieetplaneet.(...)leiding_na_avondeten.
(3) Trek in zoet na de maaltijd - zo los je het op - Dietistenpraktijk Silla. https://www.dietistenprak(...)-zoet-na-de-maaltijd.
(4) Waarom heb je na het eten trek in zoet? – SnelleAntwoorden. https://snelleantwoorden.(...)t-eten-trek-in-zoet/.
(5) Waarom heb je ’s avonds altijd trek? | Gezondheidsnet. https://www.gezondheidsne(...)s-avonds-altijd-trek.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
mutti van charlie bij onkel charlie heeft huid
van kont zich in gezicht en mond gemakt
jake:: wanneer je je nu boert is dat en scheet of niet?![]()
![]()
Ik ben knettergel op chocolade en op bonbons maar dat vind ik dus echt niet lekker. Ik haal ze ook nooit en als ik ze krijg geef ik ze wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vind ik altijd lekkerder uitzien dan dat ze zijnquote:
onanierenquote:Op maandag 6 november 2023 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
met de nutten uit de zakje in
mijn handUw ADH vitamine Worst
Vind ze juist heerlijk, maar bons bons ook welquote:Op maandag 6 november 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben knettergel op chocolade en op bonbons maar dat vind ik dus echt niet lekker. Ik haal ze ook nooit en als ik ze krijg geef ik ze wegMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat kan of je koopt de verkeerdequote:Op maandag 6 november 2023 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vind ik altijd lekkerder uitzien dan dat ze zijn
Ik heb niet per se zoete trek, maar na het avondeten heb je toch wel een zoute smaak in je mond en zoet compenseert dat welquote:Op maandag 6 november 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien eten daarom veel mensen een toetje na het eten
Omdat er ineens veel insuline vrij komt, daalt de bloedsuiker na de maaltijd weer. Dit kan zorgen voor zoete trek na de maaltijd, je lichaam gaat opzoek naar een nieuwe piek. Om dit te voorkomen kan je proberen om minder en meer langzame koolhydraten te eten, zoals volkoren producten, groente en peulvruchten.Uw ADH vitamine Worst
Wat zeg je nu allemeaalquote:Op maandag 6 november 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
jake:: wanneer je je nu boert is dat en scheet of niet?
De moeder van Charlie heefr bij oom charlie van de de huid van zijn kond in zijn gezicht een mond gemaakt En nu lijkt het als hij boert dat hij een scheetlaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt, vind dit dingen echt niet te pruimen eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 november 2023 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vind ik altijd lekkerder uitzien dan dat ze zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O heb dat eigenlijk nooit een zoute smaak in de mond?quote:Op maandag 6 november 2023 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb niet per se zoete trek, maar na het avondeten heb je toch wel een zoute smaak in je mond en zoet compenseert dat welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hij bedoelt dat Charlie van die tv serie een kont een mond heeft gemaakt in het gezicht ofzMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg je nu allemeaal
De moeder van Charlie heefr bij oom charlie van de de huid van zijn kond in zijn gezicht een mond gemaakt En nu lijkt het als hij boert dat hij een scheetlaat?![]()
![]()
![]()
Lovely is het niet met ons eensquote:Op maandag 6 november 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, vind dit dingen echt niet te pruimen eerlijk gezegdReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dom gezicht zal dat zijnquote:
Schijnbaar, nou mag zij ze allemaal hebben nemen wij wel de echte lekkere bonbonsquote:
Plastische chirurgie of zoquote:Op maandag 6 november 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
jake:: wanneer je je nu boert is dat en scheet of niet?![]()
![]()
Dank u voor het melden, en eet smakelijkquote:
dank u mammiequote:Op maandag 6 november 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u voor het melden, en eet smakelijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nee de mutti van charlie heeftquote:
zich de lippen zo gemakt dat zij huid van
haar kont maken heeft laten![]()
Lekker, eet smakelijk voor zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom maar brengenquote:
wat lief van jequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik kan soms best lief zijnquote:
Het is met 3 collega's en 60 leerlingen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet je werkdingen doen, krijg je betaald, is het een teamuitje?
Voel je excitement?
Die dag dat ik vrij ben krijg ik niet betaald, maar wel terug.Hmm jaquote:Op maandag 6 november 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder, maar je krijgt er wel een leuk reisje voor terugOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bijna goedquote:Op maandag 6 november 2023 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt als een pastagerecht [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Mooi geregeld toch, en je krijgt je vrije dag terug en je krijgen een reisje/quote:Op maandag 6 november 2023 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is met 3 collega's en 60 leerlingen.
Die dag dat ik vrij ben krijg ik niet betaald, maar wel terug.
[..]
Hmm ja
Kan je vast iets moois van maken. AL zal het ook wel druk zijn met zoveel leerlingen echt veel vrije tijd heb je dus nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
0,0 vrije tijd ja
Maar wel leuk naar KeulenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker genieten dan maar tochquote:Op maandag 6 november 2023 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
0,0 vrije tijd ja
Maar wel leuk naar KeulenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna goed
kan een naam zijn voor een soort raviloli of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
RaviLoliOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus wel echt aan het werkquote:Op maandag 6 november 2023 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is met 3 collega's en 60 leerlingen.
Die dag dat ik vrij ben krijg ik niet betaald, maar wel terug.
[..]
Hmm ja
Voelt het tof?♡♡♡♡![]()
Ik weet dat de collegas van Duits mij heel graag meehebbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat ze je gezellig vindenquote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet dat de collegas van Duits mij heel graag meehebben![]()
Maar vind jij het leuk?♡♡♡♡![]()
Ik eet e chips kast van de buurvrouw leegOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja maar heb het ook gewoon heel drukquote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ze je gezellig vinden![]()
Maar vind jij het leuk?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ZOu er nog wat nemen voor ik ging slapenquote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Zo nog maar een pijnstillers.. of wachten tot t echt terug is..
Koud ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja is ook zo, online criminelenquote:Op maandag 6 november 2023 19:42 schreef Paul het volgende:
Braddie komt vanaovnd op tv
![]()
![]()
![]()
2030 uur op rtl5
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Applaus dat je de afwas hebt gedaan
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb een kaars met houtlont, maar daar komt gewoon een dikke vette steekvlam uit joh
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maakt wel een fijn geluidquote:Op maandag 6 november 2023 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een kaars met houtlont, maar daar komt gewoon een dikke vette steekvlam uit johMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat je dat kan zo kort na het eten alweer chips eten. ALs ik mijn avond eten op heb dan zit ik de komende 4 uur wel vol hoor.quote:Grote meidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet wat voor een pijnstillers, maar met paracetamol kun je ook een spiegel opbouwen en niet wachten tot je pijn krijgt.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Zo nog maar een pijnstillers.. of wachten tot t echt terug is..
Koud ook![]()
Pas maar opquote:Op maandag 6 november 2023 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een kaars met houtlont, maar daar komt gewoon een dikke vette steekvlam uit johWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit klaar voor Braddie hoor!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Kan niks gebeuren heb ook ern geurkaars met een houten lont
Vlam is idd groter dan van een touwlontMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ben benieuwd ik ga ook kijken zo of ik neem het op kan ook nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben wel beniewd i niet alleen zijn gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Nog steeds raadselsquote:Op maandag 6 november 2023 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de mutti van charlie heeft
zich de lippen zo gemakt dat zij huid van
haar kont maken heeft laten![]()
![]()
Iemand heeft van de mond en kont gemaakt waardoor het lijkt of hij een scheet laat ipv een boerquote:
Zo bed ook eindelijk verschoond, vrije dag goed besteedUw ADH vitamine Worst
Dat slaapt altijd zo heerlijk.quote:Op maandag 6 november 2023 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zo bed ook eindelijk verschoond, vrije dag goed besteed![]()
![]()
Lekker slapen straksquote:Op maandag 6 november 2023 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zo bed ook eindelijk verschoond, vrije dag goed besteedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeg ik; raadsels.quote:Op maandag 6 november 2023 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand heeft van de mond en kont gemaakt waardoor het lijkt of hij een scheet laat ipv een boer![]()
quote:We zullen het nooit weten
jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of toch nee
Ga ik doenquote:Op maandag 6 november 2023 20:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een pijnstillers, maar met paracetamol kun je ook een spiegel opbouwen en niet wachten tot je pijn krijgt.♡♡♡♡![]()
Misschien toch wel
Jemig wat is Bradge gegroeid( ik zeg het netjes }
Oh ja helemaal vergeten te zeggen, vorige week geprobeerd. Had het samen met Eryngii klaargemaakt. Was heel lekker, maar ik vind shiitake toch nog steeds lekkerder. Maar echt leuk om weer wat nieuws te proberen. Ik ga het zeker vaker gebruiken.quote:![]()
Of een beker warme melk kan e ook goed slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook met een beetje honing
Is echt lang geleden dat ik dat gedronken hebMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Drink helemaal geen melk meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook al maanden niet meer, drink havermelkquote:
Wel af en toe chocolatemilk
Watquote:Op maandag 6 november 2023 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kom erachter dat Ply op anoniem is![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kom erachter dat Ply op anoniem is
Zo maar?Cause there is always a wrong to your right 🎶
IK eet in de ochtend vaak kwark of Griekse Yoghurtquote:
En af en toe slagroom
Wil vannacht niet wakker liggen en heb al geslapej vanmiddag. Zo'n stressdag.quote:Op maandag 6 november 2023 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
En vroeg naar bedje met een kop thee?
Dus nu even n serie kijkennofzo♡♡♡♡![]()
Dat is tijdelijk, hij komt wel terug.quote:Op maandag 6 november 2023 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kom erachter dat Ply op anoniem is
Even iets anders aan zijn hoofdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook rtl5 aan het kijken, gaat best ver.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ah.. dan beter wat later slapenquote:Op maandag 6 november 2023 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil vannacht niet wakker liggen en heb al geslapej vanmiddag. Zo'n stressdag.
Dus nu even n serie kijkennofzoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja echt he, hoe min om in naam van een overleden iemand te gaan posten hoe ziek ben je danquote:Op maandag 6 november 2023 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook rtl5 aan het kijken, gaat best ver.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Ben wel benieuwd, lijkt erop dat ze hem in een val gaan lokken.quote:Op maandag 6 november 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, hoe min om in naam van een overleden iemand te gaan posten hoe ziek ben je dan
Vraag me wel af wat zulke mensen bezielt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
IK hoop dat het lukt het loopt al zo langquote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja. Ben wel benieuwd, lijkt erop dat ze hem in een val gaan lokken.
Vraag me wel af wat zulke mensen bezielt.
Hij was een tijdje hier op Fok! Toen was het al aan de gangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 6 november 2023 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kom erachter dat Ply op anoniem is![]()
![]()
Ja, wel eens wat over gelezen.quote:Op maandag 6 november 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hoop dat het lukt het loopt al zo lang
Hij was een tijdje hier op Fok! Toen was het al aan de gang
Maar waren een paar maanden geleden toch ook al wat mensen opgepakt voor de bedreigingen. Denk dat dit programma nog daarvoor is opgenomen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
hopelijk niks ernstigs?quote:Op maandag 6 november 2023 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, hij komt wel terug.
Even iets anders aan zijn hoofdUw ADH vitamine Worst
Ja volgens mij wel, maar weet het niet helemaal zekerquote:Op maandag 6 november 2023 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wel eens wat over gelezen.
Maar waren een paar maanden geleden toch ook al wat mensen opgepakt voor de bedreigingen. Denk dat dit programma nog daarvoor is opgenomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Awquote:Op maandag 6 november 2023 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, hij komt wel terug.
Even iets anders aan zijn hoofd
♡♡♡♡![]()
Was te druk met andere zaken,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je toch gewoon account gewoon laten en dan niet inloggenUw ADH vitamine Worst
Ja heel soms komt dat voor....quote:Op maandag 6 november 2023 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal mensen met een leven enzo.![]()
Misschien wil hij zeker zijn dat hij niet toch gaat Fok!kenquote:Op maandag 6 november 2023 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je toch gewoon account gewoon laten en dan niet inloggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het onbegrijpelijk. Hoe kunnen die mensen zo leven?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja geen idee.quote:Op maandag 6 november 2023 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk. Hoe kunnen die mensen zo leven?![]()
Onvoorstelbaar hequote:Op maandag 6 november 2023 21:05 schreef marc0871 het volgende:
Dit.
Ook geen leven, maar toch gaat alles zomaar door.
Je hebt het vaak koud he . verwarming ietsjes hoger zetten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op maandag 6 november 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het vaak koud he . verwarming ietsjes hoger zetten?
Vergeet dan om iets te doen♡♡♡♡![]()
Waarvan niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je nog terug komen bij de dokter eigenlijk?quote:Op maandag 6 november 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Vergeet dan om iets te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat het leven doorgaat als je geen leven hebtquote:Op maandag 6 november 2023 21:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat wat jij onvoorstelbaar vindt.
Zo, de vergadering is ten einde (al.een uur)
Maar hilarisch genoeg wordt de laatste afspraak al.niet heel goed nageleefdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Afspraak om niet na te borrelen?quote:Op maandag 6 november 2023 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo, de vergadering is ten einde (al.een uur)
Maar hilarisch genoeg wordt de laatste afspraak al.niet heel goed nageleefd♡♡♡♡![]()
Oke goed in de gaten houden en dan toch maar terug gaan als het niet over isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Si. Bolk op.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 6 november 2023 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Afspraak om niet na te borrelen?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:hoi hoi
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hola!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-11-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 743 / +141 / +104 / 1309 / 1671
2. Lovely / 359 / +90 / +18 / 830 / 1068
3. mario390 / 317 / +54 / +76 / 426 / 622
4. m1st1g / 301 / +57 / +99 / 553 / 691
5. devzero / 285 / +22 / +148 / 242 / 344
6. hemarookworst / 262 / +33 / +44 / 430 / 588
7. aloa / 223 / +3 / +0 / 826 / 935
8. Emmerdeur / 200 / +78 / +19 / 74 / 121
9. 2xHenk / 183 / +19 / +68 / 503 / 609
10. gebrokenglas / 168 / +24 / +56 / 101 / 149
11. HappyCharly / 167 / +60 / +11 / 373 / 481
12. marc0871 / 143 / +27 / +44 / 96 / 152
13. M_0_0_N / 120 / +22 / +2 / 266 / 326
14. Homijn / 107 / +0 / +0 / 99 / 127
15. ieniminimuis / 85 / +17 / +7 / 224 / 280
16. KillemWieft / 81 / +32 / +0 / 34 / 63
17. bondage / 70 / +52 / +2 / 81 / 109
18. gianni61 / 69 / +42 / +5 / 132 / 167
19. Paul / 69 / +0 / +35 / 169 / 201
20. kree / 65 / +22 / +0 / 172 / 220SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik 141 :p Maz vorige maand bijna iedere dag over de 200quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: