SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar OktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
okquote:Op maandag 6 november 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14603]Bolkende bolkers bolken is bolk.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat is er grappig aan?quote:Op maandag 6 november 2023 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 63 Het Dodetopicspel #14602] koffie gvd!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat een idioten lopen er toch ook rond
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-misbruik-dierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Olleke bolleke remi solleke olleke bolleke knolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zulke gasten moet je aan hun ballen ophangen en net zo lang laten hangen, totdat ze omlaag vallen als het rotte fruit dat ze zijn.quote:Op maandag 6 november 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een idioten lopen er toch ook rond
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-misbruik-dieren
Kijken of ze het dan nog een keer doen![]()
![]()
Hoe ziek zijn sommige, waar is het fout gegaan vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 6 november 2023 16:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zulke gasten moet je aan hun ballen ophangen en net zo lang laten hangen, totdat ze omlaag vallen als het rotte fruit dat ze zijn.
Kijken of ze het dan nog een keer doen
De straffen in Nederland zijn veel te mild.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Hey Notoriousquote:Op maandag 6 november 2023 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:paul @:paul @:paul
Waarom quote je me zoveel?![]()
das Paul
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HAAAAAAAAI FAN!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 november 2023 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom quote je me zoveel?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: