afgelopen races waren merc en ferrari toch wel flink sneller, dus je verwacht dat ie met een beetje fluke startpositie wel terug zou vallen.quote:
quote:
Volgens mij mocht dat niet, idd...quote:
Liever racen dan elke keer straffenquote:Op zondag 5 november 2023 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij mocht dat niet, idd...
En nu... ALO weer voorbij PER. En BIJNA contact
Doet me denken aan Gasly en Hamilton een paar jaar terugquote:
Forceerde daar Alonso wel even voor een andere lijn.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef heywoodu het volgende:
Perez gaf het zo hard weg door in de voorlaatste bocht een halfbakken aanval te plaatsen
Hij kan zich bij de GOAT's voegenquote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 52 voor Verstappen. Nu alleen op plekje 4 van de all-time lijst.
Bij de volgende overwinning komt ie samen met Vettel op plek 3 achter enkel Hamilton en Schumacher.
Procentueel de beste ooit in een seizoen!!quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 52 voor Verstappen. Nu alleen op plekje 4 van de all-time lijst.
Bij de volgende overwinning komt ie samen met Vettel op plek 3 achter enkel Hamilton en Schumacher.
"WOAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet me denken aan Gasly en Hamilton een paar jaar terug
+4quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Perez het had gehaald was het verdiend geweest maar van Fernando is het ook enorm verdiend
Ik vind het vooral mooi omdat het die vreselijke LH44 cult de wind uit de zeilen neemt. Het kan wel, als je maar een exceptionele coureur bent.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Perez het had gehaald was het verdiend geweest maar van Fernando is het ook enorm verdiend
Ik ookquote:
Maar verloor zelf ook veel momentum, waardoor hij uiteindelijk net tekort kwam.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forceerde daar Alonso wel even voor een andere lijn.
En dat hielp
Yep, he flew of a handle again. #Sweardownonmenansgravequote:
Jaquote:
PER zit daar niet inquote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoop dat ze ALO-PER in de cooldown room laten zien
Het werd Norrisquote:
Als Perez daar binnenkomt wil ik het ook zien.quote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoop dat ze ALO-PER in de cooldown room laten zien
Dat die lijnen niet pas een minuut of 5 na de finish sluiten is echt bizar. Precies daarom stem ik nooit, je moet niet stemmen op basis van een incomplete race.quote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Nizno het volgende:
als ze idd de lijnen voor het stemmen iets langer hadden had Alonso toch echt DotD gehaald
Denk het niet. Portugees misschienquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Zal Max ook Braziliaans gaan spreken?
IK neem aan dat ie wel wat taallessen van Kelly gehad heeft.
Portugees (in een dialect).quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Hij spreekt geen Portugees geloof ik.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Ze spreken daar Portugeesquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Nee want die taal bestaat nietquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
nah neuj zo rustig staat norrris er echt niet bijquote:
Portugees.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
"oooh kelly, dios mios"quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Hij zegt zelf geen woord Portugees te kennen, dat hem dat ook totaal niet helpt als hij in het land isquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
De actie van ALO/PER kwam te laatquote:
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzoquote:Op zondag 5 november 2023 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Portugees geloof ik.
Hij weet alleen een leuk koosnaampje voor Hamilton in het Braziliaans.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Maar dat is Spaans.quote:
Dat is geen taalquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Eensquote:Op zondag 5 november 2023 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat die lijnen niet pas een minuut of 5 na de finish sluiten is echt bizar. Precies daarom stem ik nooit, je moet niet stemmen op basis van een incomplete race.
Kelly, v pegar uma cervejaquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzo
Jij komt vast ook niet verder dan Obrigado enzoquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzo
Wel allerlei andere lessen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2023 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Geef Alonso genoeg champagne en hij spreekt ook Portugees
Mais duro, mais duroquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij zegt zelf geen woord Portugees te kennen, dat hem dat ook totaal niet helpt als hij in het land is
Bom dia.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Nieuw recordquote:Op zondag 5 november 2023 20:11 schreef Legoblokje het volgende:
Max ook door de 500 punten grens heen
Bazenpodiumquote:
Bepaald niet vloeiend, maar zeker wel verder dan datquote:Op zondag 5 november 2023 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij komt vast ook niet verder dan Obrigado enzo
Wist je dat Alonso de enige coureur op de grid is die tegen Max zijn vader heeft geraced in de F1quote:Op zondag 5 november 2023 20:13 schreef RAVW het volgende:
Alonso zal wel denken wat doen die kids hier hahahahahaha
dat laatste sowieso. en niet vergeten hij is weer uitgelopen op Ham dus dat is ook een plusquote:Op zondag 5 november 2023 20:14 schreef Legoblokje het volgende:
Ben wel benieuwd wat Perez er van vindt. Zal ongetwijfeld balen van die laatste paar meter, maar aan de andere kant was dit veruit zijn beste weekend in tijden
Hoeveel is het verschil nu?quote:Op zondag 5 november 2023 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste sowieso. en niet vergeten hij is weer uitgelopen op Ham dus dat is ook een plus
waarom zou hij dat doen? ga jij ook in Duitsland belasting betalen?quote:
Toen stond Lewis ook op het podiumquote:Op zondag 5 november 2023 20:14 schreef SiGNe het volgende:
Meer gejuich voor Max vergeleken met vorig jaar, toen was 't vooral boe-geroep
Doet ie al.. voor z'n winkels in elk geval.quote:
volgens mij zag ik net tijdens het kijken op een klein schermpje 32 puntenquote:
Dan ook geen volksliedquote:Op zondag 5 november 2023 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen? ga jij ook in Duitsland belasting betalen?
quote:Op zondag 5 november 2023 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zag ik net tijdens het kijken op een klein schermpje 32 punten
Had ook wel enorme pech in de kwalificatie.quote:Op zondag 5 november 2023 20:14 schreef Legoblokje het volgende:
Ben wel benieuwd wat Perez er van vindt. Zal ongetwijfeld balen van die laatste paar meter, maar aan de andere kant was dit veruit zijn beste weekend in tijden
Edit: 32 iddquote:Op zondag 5 november 2023 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zag ik net tijdens het kijken op een klein schermpje 32 punten
Voor deze statistieken kun je alleen maar respect hebbenquote:Op zondag 5 november 2023 20:14 schreef SiGNe het volgende:
Meer gejuich voor Max vergeleken met vorig jaar, toen was 't vooral boe-geroep
wees blij dat die knul nog iets om de Nederlandse vlag geeft dat hij er voor wilde rijden en niet voor de Belgische vlag ging.quote:
Braziliaans Portugees klinkt wel aanzienlijk anders.quote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Portugees is echt een lelijke taal, ik krijg hoofdpijn als ik het hoor.
ik vind de uitspraak vreselijk vergeleken met spaans of italiaans
Bruno Fernandsjjjjjquote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Met nog 36 punten te vergeven moet dat binnen zijnquote:
quote:Op zondag 5 november 2023 20:17 schreef SiGNe het volgende:
Max gewoon meer dan 2 keer zoveel punten als de P2
quote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
Zou max zijn grote neus ook gebruiken als hij tussen de benen van Kelly ligt? Poh
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat zij hem heerlijk naar binnen laat glijden
In zijn uppie constructeurskampioenquote:Op zondag 5 november 2023 20:17 schreef SiGNe het volgende:
Max gewoon meer dan 2 keer zoveel punten als de P2
Niet?quote:
Het begint zijn trademark te wordenquote:
Het is ook moeilijk, ik woon er nu drie jaar en kan nu een gesprek voeren, maar zodra ze snel gaan praten ben ik compleet de weg kwijt.quote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Van Portugees uit Portugal krijg ik spontaan jeuk, Portugees uit Brazili vind ik prachtig. Maar goed, het scheelt natuurlijk als je het al jaren om je heen hoortquote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Nee gewoon Niznoquote:
Dat was vanmiddag ook met een fiets in de trein zo. Dat ging maar net goed omdat een gast het ding op de stander had gezet en de trein wat schuddequote:Op zondag 5 november 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
DE beker bewoog maar bleef gelukkig staan
Ik vind het klinken alsof een Spanjaard teveel heeft gezopenquote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Dat is Rio de Janeiro met name, die sjjj bij een squote:
Beste coureur ooitquote:Op zondag 5 november 2023 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verstappen.com en koop een trui voor 150. NU
Je maakt wat mee in het OV.quote:Op zondag 5 november 2023 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag ook met een fiets in de trein zo. Dat ging maar net goed omdat een gast het ding op de stander had gezet en de trein wat schudde
Portugaaalllll caralhooooooquote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is Rio de Janeiro met name, die sjjj bij een s
Het leuke is dat alle oudjes hier heel erg goed Braziliaans Portugees verstaan, ze kijken alle soapsquote:Op zondag 5 november 2023 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Portugees uit Portugal krijg ik spontaan jeuk, Portugees uit Brazili vind ik prachtig. Maar goed, het scheelt natuurlijk als je het al jaren om je heen hoort![]()
Europees Spaans vind ik overigens ook walgelijk, dat klinkt als een constant spraakgebrek. Zuid-Amerikaans Spaans is nog wel uit te houden, die spreken het tenminste niet zo....beperkt uit.
De hond doen? Gadverdamme!quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
Effe een bakkie doen en de hond. Bedankt voor de gezelligheid allen.
Bedankt dat iedereen een beetje rekening met elkaar hield![]()
![]()
dat staat er idd wel.quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Legoblokje het volgende:
Leclerc 18e, voor Albon en Magnussen?
Je hond doen?quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
![]()
en straks Rien ne va plusquote:
Het was ook gewoon echt een vermakelijke racequote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
![]()
vind het percentage eigenlijk beter.quote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef beantherio het volgende:
De cijfers zijn krankzinnig dit jaar.
Een dergelijk seizoen moet je koesteren en je kunt alleen maar respect hebben voor Max en RBquote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef beantherio het volgende:
De cijfers zijn krankzinnig dit jaar.
Ze zeggen wel eens dat het qua aantal overwinningen makkelijker is tegenwoordig maar je moet toch steeds maar weer doen. En qua winnen van een kampioenschap lijkt het me nu een stuk lastiger omdat je meer races moet winnen en meer punten moet halen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het percentage eigenlijk beter.
Gezien dat er gewoon meer races zijn dan vroeger is percentage eerlijker vergelijk
Jesusquote:
zal ook zeker niet beweren dat het aantal makkelijk is, maar destijds konden ze zoveel in een seizoen niet eens halenquote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het qua aantal overwinningen makkelijker is tegenwoordig maar je moet toch steeds maar weer doen. En qua winnen van een kampioenschap lijkt het me nu een stuk lastiger omdat je meer races moet winnen en meer punten moet halen.
feit. en die laatste tel van Alo en Per op de finish was helemaal wauwquote:Op zondag 5 november 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel een heerlijke race gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |