Portugees.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Zal Max ook Braziliaans gaan spreken?
IK neem aan dat ie wel wat taallessen van Kelly gehad heeft.
"oooh kelly, dios mios"quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Hij zegt zelf geen woord Portugees te kennen, dat hem dat ook totaal niet helpt als hij in het land isquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
De actie van ALO/PER kwam te laatquote:
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzoquote:Op zondag 5 november 2023 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Portugees geloof ik.
Hij weet alleen een leuk koosnaampje voor Hamilton in het Braziliaans.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Maar dat is Spaans.quote:
Dat is geen taalquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Eensquote:Op zondag 5 november 2023 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat die lijnen niet pas een minuut of 5 na de finish sluiten is echt bizar. Precies daarom stem ik nooit, je moet niet stemmen op basis van een incomplete race.
Kelly, vá pegar uma cervejaquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzo
Jij komt vast ook niet verder dan Obrigado enzoquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzo
Wel allerlei andere lessen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |