Hij kan zich bij de GOAT's voegenquote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 52 voor Verstappen. Nu alleen op plekje 4 van de all-time lijst.
Bij de volgende overwinning komt ie samen met Vettel op plek 3 achter enkel Hamilton en Schumacher.
Procentueel de beste ooit in een seizoen!!quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 52 voor Verstappen. Nu alleen op plekje 4 van de all-time lijst.
Bij de volgende overwinning komt ie samen met Vettel op plek 3 achter enkel Hamilton en Schumacher.
"WOAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet me denken aan Gasly en Hamilton een paar jaar terug
+4quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Perez het had gehaald was het verdiend geweest maar van Fernando is het ook enorm verdiend
Ik vind het vooral mooi omdat het die vreselijke LH44 cult de wind uit de zeilen neemt. Het kan wel, als je maar een exceptionele coureur bent.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Perez het had gehaald was het verdiend geweest maar van Fernando is het ook enorm verdiend
Ik ookquote:
Maar verloor zelf ook veel momentum, waardoor hij uiteindelijk net tekort kwam.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forceerde daar Alonso wel even voor een andere lijn.
En dat hielp
Yep, he flew of a handle again. #Sweardownonmenansgravequote:
Jaquote:
PER zit daar niet inquote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoop dat ze ALO-PER in de cooldown room laten zien
Het werd Norrisquote:
Als Perez daar binnenkomt wil ik het ook zien.quote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Rianne84 het volgende:
Hoop dat ze ALO-PER in de cooldown room laten zien
Dat die lijnen niet pas een minuut of 5 na de finish sluiten is echt bizar. Precies daarom stem ik nooit, je moet niet stemmen op basis van een incomplete race.quote:Op zondag 5 november 2023 20:05 schreef Nizno het volgende:
als ze idd de lijnen voor het stemmen iets langer hadden had Alonso toch echt DotD gehaald
Denk het niet. Portugees misschienquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Zal Max ook Braziliaans gaan spreken?
IK neem aan dat ie wel wat taallessen van Kelly gehad heeft.
Portugees (in een dialect).quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Hij spreekt geen Portugees geloof ik.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Ze spreken daar Portugeesquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Nee want die taal bestaat nietquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
nah neuj zo rustig staat norrris er echt niet bijquote:
Portugees.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
"oooh kelly, dios mios"quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Hij zegt zelf geen woord Portugees te kennen, dat hem dat ook totaal niet helpt als hij in het land isquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
De actie van ALO/PER kwam te laatquote:
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzoquote:Op zondag 5 november 2023 20:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Portugees geloof ik.
Hij weet alleen een leuk koosnaampje voor Hamilton in het Braziliaans.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Maar dat is Spaans.quote:
Dat is geen taalquote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Eensquote:Op zondag 5 november 2023 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat die lijnen niet pas een minuut of 5 na de finish sluiten is echt bizar. Precies daarom stem ik nooit, je moet niet stemmen op basis van een incomplete race.
Kelly, vá pegar uma cervejaquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzo
Jij komt vast ook niet verder dan Obrigado enzoquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best matig als je de taal van je partner niet op zijn minst een beetje oefent, genoeg voor wat korte zinnetjes ofzo
Wel allerlei andere lessen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2023 20:10 schreef SiGNe het volgende:
Geef Alonso genoeg champagne en hij spreekt ook Portugees
Mais duro, mais duroquote:Op zondag 5 november 2023 20:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij zegt zelf geen woord Portugees te kennen, dat hem dat ook totaal niet helpt als hij in het land is
Bom dia.quote:Op zondag 5 november 2023 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Nieuw recordquote:Op zondag 5 november 2023 20:11 schreef Legoblokje het volgende:
Max ook door de 500 punten grens heen
Bazenpodiumquote:
Bepaald niet vloeiend, maar zeker wel verder dan datquote:Op zondag 5 november 2023 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij komt vast ook niet verder dan Obrigado enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |