Hij kan zich bij de GOAT's voegenquote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 52 voor Verstappen. Nu alleen op plekje 4 van de all-time lijst.
Bij de volgende overwinning komt ie samen met Vettel op plek 3 achter enkel Hamilton en Schumacher.
Procentueel de beste ooit in een seizoen!!quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef beantherio het volgende:
Overwinning nummer 52 voor Verstappen. Nu alleen op plekje 4 van de all-time lijst.
Bij de volgende overwinning komt ie samen met Vettel op plek 3 achter enkel Hamilton en Schumacher.
"WOAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!"quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet me denken aan Gasly en Hamilton een paar jaar terug
+4quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Perez het had gehaald was het verdiend geweest maar van Fernando is het ook enorm verdiend
Ik vind het vooral mooi omdat het die vreselijke LH44 cult de wind uit de zeilen neemt. Het kan wel, als je maar een exceptionele coureur bent.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef Nizno het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Perez het had gehaald was het verdiend geweest maar van Fernando is het ook enorm verdiend
Ik ookquote:
Maar verloor zelf ook veel momentum, waardoor hij uiteindelijk net tekort kwam.quote:Op zondag 5 november 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forceerde daar Alonso wel even voor een andere lijn.
En dat hielp
Yep, he flew of a handle again. #Sweardownonmenansgravequote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |