Van Portugees uit Portugal krijg ik spontaan jeuk, Portugees uit Braziliė vind ik prachtig. Maar goed, het scheelt natuurlijk als je het al jaren om je heen hoortquote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Portugees is echt een lelijke taal, ik krijg hoofdpijn als ik het hoor.
ik vind de uitspraak vreselijk vergeleken met spaans of italiaans
Nee gewoon Niznoquote:
Dat was vanmiddag ook met een fiets in de trein zo. Dat ging maar net goed omdat een gast het ding op de stander had gezet en de trein wat schuddequote:Op zondag 5 november 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
DE beker bewoog maar bleef gelukkig staan
Ik vind het klinken alsof een Spanjaard teveel heeft gezopenquote:Op zondag 5 november 2023 20:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Portugees is echt een lelijke taal, ik krijg hoofdpijn als ik het hoor.
ik vind de uitspraak vreselijk vergeleken met spaans of italiaans
Dat is Rio de Janeiro met name, die sjjj bij een squote:
Beste coureur ooitquote:Op zondag 5 november 2023 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verstappen.com en koop een trui voor ¤150. NU
Je maakt wat mee in het OV.quote:Op zondag 5 november 2023 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag ook met een fiets in de trein zo. Dat ging maar net goed omdat een gast het ding op de stander had gezet en de trein wat schudde
Portugaaalllll caralhooooooquote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is Rio de Janeiro met name, die sjjj bij een s
Het leuke is dat alle oudjes hier heel erg goed Braziliaans Portugees verstaan, ze kijken alle soapsquote:Op zondag 5 november 2023 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Portugees uit Portugal krijg ik spontaan jeuk, Portugees uit Braziliė vind ik prachtig. Maar goed, het scheelt natuurlijk als je het al jaren om je heen hoort![]()
Europees Spaans vind ik overigens ook walgelijk, dat klinkt als een constant spraakgebrek. Zuid-Amerikaans Spaans is nog wel uit te houden, die spreken het tenminste niet zo....beperkt uit.
De hond doen? Gadverdamme!quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
Effe een bakkie doen en de hond. Bedankt voor de gezelligheid allen.
Bedankt dat iedereen een beetje rekening met elkaar hield![]()
![]()
dat staat er idd wel.quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Legoblokje het volgende:
Leclerc 18e, voor Albon en Magnussen?
Je hond doen?quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
![]()
en straks Rien ne va plusquote:
Het was ook gewoon echt een vermakelijke racequote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Perox het volgende:
![]()
vind het percentage eigenlijk beter.quote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef beantherio het volgende:
De cijfers zijn krankzinnig dit jaar.
Een dergelijk seizoen moet je koesteren en je kunt alleen maar respect hebben voor Max en RBquote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef beantherio het volgende:
De cijfers zijn krankzinnig dit jaar.
Ze zeggen wel eens dat het qua aantal overwinningen makkelijker is tegenwoordig maar je moet toch steeds maar weer doen. En qua winnen van een kampioenschap lijkt het me nu een stuk lastiger omdat je meer races moet winnen en meer punten moet halen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind het percentage eigenlijk beter.
Gezien dat er gewoon meer races zijn dan vroeger is percentage eerlijker vergelijk
Jesusquote:
zal ook zeker niet beweren dat het aantal makkelijk is, maar destijds konden ze zoveel in een seizoen niet eens halenquote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het qua aantal overwinningen makkelijker is tegenwoordig maar je moet toch steeds maar weer doen. En qua winnen van een kampioenschap lijkt het me nu een stuk lastiger omdat je meer races moet winnen en meer punten moet halen.
feit. en die laatste tel van Alo en Per op de finish was helemaal wauwquote:Op zondag 5 november 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel een heerlijke race gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |